شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 2 مهر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 مهر 1398 خبر گزاری رسا 2 مهر 1398 خبر گزاری رسا 3 مهر 1398 خبر گزاری رسا 4 مهر 1398 خبر گزاری رسا 5 مهر 1398 خبر گزاری رسا 6 مهر 1398 خبر گزاری رسا 7 مهر 1398 خبر گزاری رسا 8 مهر 1398 خبر گزاری رسا 9 مهر 1398 خبر گزاری رسا 10 مهر 1398 خبر گزاری رسا 11 مهر 1398 خبر گزاری رسا 12 مهر 1398 خبر گزاری رسا 13 مهر 1398 خبر گزاری رسا 14 مهر 1398 خبر گزاری رسا 15 مهر 1398 خبر گزاری رسا 16 مهر 1398 خبر گزاری رسا 17 مهر 1398 خبر گزاری رسا 18 مهر 1398 خبر گزاری رسا 19 مهر 1398 خبر گزاری رسا 20 مهر 1398 خبر گزاری رسا 21 مهر 1398 خبر گزاری رسا 22 مهر 1398 خبر گزاری رسا 23 مهر 1398 خبر گزاری رسا 24 مهر 1398 خبر گزاری رسا 25 مهر 1398 خبر گزاری رسا 26 مهر 1398 خبر گزاری رسا 27 مهر 1398 خبر گزاری رسا 28 مهر 1398 خبر گزاری رسا 29 مهر 1398 خبر گزاری رسا 30 مهر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۲    
همزمان با نشست سازمان ملل، اعضای اروپایی برجام که به ایران بدهکار هستند، با ژست طلبکار به خود گرفته و ضمن اتهام زنی به ایران خواستار توافق جدید شدند!
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۵    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: سامانه های جراحی تاکتیکی باید از سلامت رزمندگان حفاظت کند واین مهم یعنی سلامت رزمندگان برای نیروی زمینی سپاه فوق العاده مهم است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با اعطای کارت ایثار، رزمندگانی که بیش از 45 روز سابقه حضور در دوران دفاع مقدس دارند، شناسایی می شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۷    
دفتر کمیسیون حقوق بشر اسلامی نشست هم اندیشی اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه در مورد چگونگی بهره مندی از میراث فکری نهضت حسینی برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۶    
کتاب جاده امن هور روایت ساخت بزرگترین پل شناور 13کیلومتری و بزرگراه سیدالشهدا توسط سنگرسازان بی سنگر در دل هورمی به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام مهدویان بابیان اینکه زیرساخت معرفی شاهرود برای رقابت در طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران مهیاست،از دستگاه های متولی خواست طرح های نو را به دبیرخانه ارائه دهند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۰    
آیین رونمایی از کتاب های صوتی توشه ی اربعین با حضورحجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در کافه کتاب ملکوت برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۲    
آیین رونمایی از کتاب پرواز از پنجره جنوبی روایت سردار شهید علیرضا حاجی بابایی نوشته محمدرضا رضوی در تهران برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۲    
آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین و افتتاحیه ششمین دور به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد. سفرنامه نویسی یکی از بخش های این جایزه است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسینی گفت: تأسیس میز اروپا و امریکا، زمینه پژوهش های مشترک اسلامی را در این دو قاره فراهم می آورد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۲    
نظامیان رژیم صهیونیستی وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان را از مقابل منزلش در این شهر اشغالی ربودند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۲    
روزنامه دهلی نو اعلام کرد که از 200 هزار نفر زائر هندوستانی که عازم سرزمین وحی شدند، 162 نفر جان خود را از دست دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۲    
با حضور مفتی جمهوری تاتارستان، یک دبیرستان بزرگ در دمشق، پایتخت سوریه، که با کمک مالی مسلمانان روسیه بازسازی شده است، افتتاح می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۶    
مدیر مرکز آموزش زبان فارسی جامعه الزهرا(س) با اشاره به حضور بانوان غیرایرانی در این مرکز گفت: این مرکز میزبان بیش از 6 هزار زبان آموز از بیش از 90 ملّیت جهان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۷    
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت های این مدیریت در هفته دفاع مقدس از حضور دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه یادیاران قم خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۷    
فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد، آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۵    
وزیر امور دینی و اوقاف الجزایر در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در این کشور گسترش همکاری های قرآنی با ایران را خواستار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۶    
یکی از حساس ترین سخنان امام سجاد علیه السلام که تحولی عظیم در بینش مردم نسبت به امویان ایجاد کرد خطبه ای است که آن حضرت در جمع مردم و رجال سیاسی و دینی شام ایراد کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۱    
رییس جمهور و نخست وزیر اسپانیا بر توسعه همه جانبه مناسبات به ویژه در عرصه های فناوری و گردشگری تاکید و مخالفت خود را با تحریم های یکجانبه آمریکا اعلام کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۰    
رییس جمهور با اشاره به بر وظایف و مسؤولیت طرف های برجام از جمله آلمان برای حفظ توافق، بیانیه اخیر فرانسه، انگلیس و آلمان را اتهام زنی بی اساس به ایران عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۲    
نماینده خبرگان با بیان اینکه مدیون خانواده های شهدا هستیم، گفت: امروز به برکت انقلاب و دفاع مقدس جبهه مقاومت مقتدر تشکیل شده که تحت هدایت رهبر انقلاب حرکت می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۷    
مراسم تودیع و معارفه مدیر و معاونان مدرسه علمیه امام رضا(ع) با حضور آیت الله رشاد برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۱    
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رویکرد شهدا و حجاب و عفاف با حضور آیت الله سعیدی و جمعی از جانبازان دفاع مقدس در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۵    
امام جمعه دامغان گفت: حیات نورانی و رسالت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) علت محدثه و وجود مبارک و قیام امام حسین (علیه السلام) علت مبقیه اسلام ناب محمدی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۷    
رییس مؤسسه روایت سیره شهدا تأکید کرد که ملت ایران در انتخابات باید مجاهدان را انتخاب و از رأی دادن به ترسوها، عافیت طلب ها، اشرافی ها و فتنه گران پرهیز کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۲:۱۲    
رییس جمهور با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر ژاپن به تهران، بر پیگیری اجرای سریعتر توافقات این سفر و توسعه روابط دوجانبه در همه زمینه ها و به ویژه روابط اقتصادی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۶    
نماینده خبرگان تأکید کرد: وظیفه نخبگان حوزوی و دانشگاهی است که با توجه به ظرفیتهای موجود در کشور، زیر خیمه رهبری و ولایت فقیه در تداوم انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۷    
نماینده خبرگان راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت های داخلی دانست و گفت: هدف آمریکا از طرح مذاکره، تحمیل خواسته های خود است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۱    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر نقش زنان در عرصه های مختلف گفت: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت نیازمند استفاده از همه توان کشور هستیم و نباید از توانمندی زنان غفلت کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۵    
وزارت خارجه ادعاهای مطرح شده در بیانیه سران سه کشور اروپایی را تحریک آمیز و شدیدا مخرب عنوان و تصریح کرد: متهم سازی سفارشی دولت ها با اهداف سیاسی روندی خطرناک است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۶    
نماینده خبرگان با انتقاد از رشد مدارس غیر دولتی و ایجاد فاصله طبقاتی در دانش آموزان گفت: آمار نشان می دهد که بیشتر نفرات برتر آزمون های دانشگاه ها از طبقه برخوردار هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۰    
رییس جمهور اعلام کرد که تلاش های مکرون در صورتی موثر است که ترامپ تحریم های اعمال شده علیه ایران را بردارد که در آن زمان، امکان مذاکره در قالب 1+5 وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری جامعه را نیازمند وحدت دانست و تأکید کرد که ولایت فقیه محور وحدت جامعه است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۵    
رییس جمهور آمریکا، ایران را به انجام رفتارهای تهدیدآمیز متهم کرد و گفت تا وقتی که این رفتارها ادامه دارند تحریم ها رفع نمی شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۵    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی در آستانه اربعین حسینی، بر لزوم هوشیاری نسبت به نقشه نفوذی ها هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۲    
یکی از علمای عراق تصریح کرد که مردم باید از تعصبات و فرقه گرایی دوری و بر تقویت روحیه ملی گرایی تاکید وافری داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۶    
قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی با صدور بیانیه ای تأکید کرد که دولتمردان و مسؤولان حاضر در نیویروک باید مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنند و فریب دشمنان را نخورند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۰    
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با رییس هاشمیان ترکیه و شمال سوریه خواستار همبستگی میان امت اسلامی شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۰    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه حوزه های علمیه مکلف به پاسخگویی نیازهای اصحاب رسانه هستند، گفت: فقه رسانه یک مسأله مستحدثه نیست، بلکه یک کتاب فقهی مستقل است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۷    
آیت الله خامنه ای در پیام به یادماندنی، ضمن بیان تجاوز نیروهای عراق، اعلام داشتند که ارتش جمهوری اسلامی ایران به این تجاوزات پاسخ قاطع خواهد داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۱    
هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد نداریم
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۱    
نمکی از اجرای 40 تعزیه در دهه اول و دوم محرم در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: این تعداد تعزیه از سوی 15 گروه تعزیه خوانی در کاشان و شهر ها و روستای این شهرستان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۵    
وزیر دفاع گفت: در تناسب قدرت ملی با حفظ استقلال کشور نیازمند دستیابی به قابلیت های دفاع راهبردی برگرفته از اندیشه و تجارب گران سنگ گام اول انقلاب هستیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۵    
تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: ایران اسلامی در عراق و سوریه برابر داعش ایستادگی و بزرگترین خدمت را به بشریت کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۵    
مسؤول مدرسه علمیه دارالسلام انقلابی گری را جدا از توحید و دین اصیل و اساسی ندانست و گفت: شهادت انبیا و معصومان(ع) به دلیل انقلابی گری آن ها بوده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۲    
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر گفت: هشت سال دفاع مقدس صحنه ای از حضور مجاهدانه روحانیت در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بوده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۲    
مسؤول کانون بسیج هنرمندان دزفول از برگزاری اختتامیه همایش استانی شعر دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۲    
تولیت مدرسه چیذر خلوص نیت را مهمترین رکن حوزه انقلابی دانست و گفت: کسی که خود را برای خدا خالص کند می داند که برای تبلیغ دین باید چه کاری انجام دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۶    
همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدا با حضور خانواده شهیدان میرشفیعی و خلیلی در مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۷    
انجمن روزنامه نگاران بحرین در تنگنا قرار دادن خطیبان دینی درا ین کشور را در تعارض با احترام به آزادی بیان دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۷    
مرکز گفت وگو و تسامح بحرین گفت وگوی ملی در این کشور را پایانی بر رنج و سختی های هزاران زندانی سیاسی دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۲    
رییس دستگاه قضا با بیان اینکه اصلاح قالب قضایی کشور باید متناسب با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باشد، تأکید کرد که هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد نداریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۶    
معاون تهذیب حوزه های علمیه استان تهران متن حرکت یک طلبه و پایه ریزی حرکت او برای رسیدن به مقصد نهایی را متخلق بودن به اخلاق الهی عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۰    
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه تهران طلبه و انقلاب را هم معنی تعریف کرد و گفت: طلبه ها در ایجاد انقلاب بیشترین سهم را داشتند و در ادامه هم باید برای حفظ انقلاب تلاش کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۷    
نماینده خبرگان با بیان اینکه متأسفانه نگاه برخی از مسؤولان برای اداره کشور به خارج است، گفت: تا ما دنباله رو دشمنان نباشیم و در جهانی شدن غرق نشویم دشمنان قانع نمی شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین محمدی انقلابی بودن در حوزه را به معنای انجام مسؤولیت های حوزوی دانست و گفت: مسؤولیت یک طلبه، درس خواندن با تمام وجود و عمل به آن است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۵    
نماینده خبرگان با بیان اینکه بعد از انقلاب شاهد ونق گرفتن حوزه بوده ایم، از دولت خواست از طلاب تربیت شده در حوزه در دستگاه های اجرایی وزارت آموزش و پرورش استفاده شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۵    
مدیر مدرسه علمیه فاطمه(س) اظهار داشت: به دلیل جدا نبودن دین از سیاست در درس های حوزوی، حوزه های علمیه عالمان دینی غیر انقلابی نخواهند بود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۲    
اگر دانشکده اقتصاد سال 1396 در ماجرای پیش فروش هفت میلیون قطعه سکه طلا از خود حرکتی نشان می داد، آیا دولت جرأت می کرد تصمیم دلار 4200تومانی را بگیرد
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۲    
وزارت کشور عربستان طی بخشنامه ای رسما اعلام کرد که زنان می توانند بدون حجاب بیرون بیایند و پلیس حق ندارد با آنها برخورد کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۲    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به برخی گمانه ها درباره دیدار ترامپ با مقامات ایران،گفت: مسؤولان و تیم دیپلماسی مراقب باشند که در سفر به نیویورک کلاه سرشان نرود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۲    
امارات متحده عربی در ادامه عادی سازی روابط با رزیم صهیونیستی، اولین معبد یهودی در ابوظبی را احداث می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۷    
منابع خبری از اصابت دست کم دو راکت به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد و به صدا درآمدن صدای آژیر خطر خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۲    
هفتمین گردهمایی بین المللی مسلمانان در روسیه با حضور آیت الله محمدعلی تسخیری و ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مسکو برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۲    
نمایشگاه تدبر در قرآن کریم در شهر الاخساء واقع در منطقه شیعه نشین عربستان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۲    
موزه تاریخ قرآن روز گذشته در شهر مدن واقع در استان سوماترای شمالی اندونزی افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۲    
عربستان بار دیگر اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد الحاق بخش هایی از کرانه باختری رود اردن به اراضی اشغالی در صورت پیروزی در انتخابات را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۲    
کشورهای آمریکای جنوبی موسوم به گروه لیما که حامی خوان گوایدو رییس جمهوری خودخوانده ونزوئلا هستند، مخالفت خود را با هرگونه مداخله نظامی در این کشور اعلام کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۶    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: علیرغم جو و فشاری که آمریکا ایجاد می کند خیلی از کشور ها تمایل داشتند با ما همکاری کنند و ابراز دوستی شان را مطرح کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۶    
ماکرون در ملاقات با آقای روحانی از موضع بالا دستور صادر می کند و از ایشان می خواهد پایه های اقتدار ایران، از جمله صنایع موشکی به حراج بگذارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۶    
سانسور آمار های بانک مرکزی درحالی با دستور رئیس جمهور از آذرسال قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد که معمولاً آمار های این بانک تفاوت با مرکز آمار داشت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۶    
دیوان عالی انگلیس با بیان اینکه اقدام نخست وزیر این کشور در تعلیق چند هفته ای پارلمان انگلیس،اقدامی غیرقانونی بوده، تعلیق پارلمان را لغو کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۰    
صرخه گفت: المپیاد علمی طلاب خواهر به صورت مدرسه ای و استانی در کنار جشنواره علمی اساتید در صورت تأمین منابع مالی، آبان ماه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۷    
حضرت آیت الله علوی گرگانی اربعین را زمینه ساز آمادگی نیروهای امام زمان(عج) دانست و بر لزوم سرمایه گذاری همه جانبه برای پیشبرد این حرکت میلیونی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۷    
سردار شاهوارپور با اشاره به تلاش برای محرومیت زدایی، گفت: محرومیت زدایی و خدمت رسانی یکی از اموری است که از طریق آن می توان با نقشه های شوم دشمنان مقابله کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۷    
فتوتیتر | مسؤولان دین را به حاشیه نرانند
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: هم زمان با هفته دفاع مقدس بیش از سه هزار و 600 ویژه برنامه در مرکز و شهرستان های استان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۶    
قالیباف گفت: شهدا افتخارآفرینی های زیادی برای انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس داشتند و سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۱    
مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور آیت الله یزدی، رییس جامعه مدرسین و مسؤولان نهادهای حوزی در دفتر جامعه مدرسین برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم باید در انتخابات اساس کار را بر عقل، درایت و تخصص بگذارند و کسانی که شایسته هستند را برای مسؤولیت برگزینند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۵    
اولین مرکز تخصصی نیکوکاری خبرنگاران کشور در خراسان جنوبی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی افتتاح می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: صداقت جوهره و دُر گران مایه دفاع مقدس بود که سبب شد بتوانیم در این عرصه پیروز شده و همه دشمنان را پس بزنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۶    
نشست علمی جایگاه علوم عقلی در گام دوم انقلاب اسلامی با ارائه اساتید پارسانیا و خسروپناه در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۶    
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، هشت سال دفاع مقدس را جلوه ای از تعهد، ایثار، تکلیف مداری و ولایت مداری روحانیت انقلابی در دفاع از نظام اسلامی دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۶    
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود مجلس شورای اسلامی به موضوع خط اعتباری اروپا برای ایران شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۱    
نماینده مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی، فیش های نجومی و آقازادگی را ناشی از عدم ولایت مداری دانست و بر لزوم کار جهادی همراه با ایمان و اعتقاد برای حل مشکلات تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۵    
نمایندگان مجلس لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را اصلاح کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۲    
تعداد 200 نفر از طلاب خواهر سطح 2 و 3 در این دوره ثبت نام کردند که بعد از گذراندن مصاحبه 40 نفر موفق به حضور در این دوره شدند.
  • ۱