جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۱May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 9 بهمن 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۲    
در پی رونمایی طرح به اصطلاح صلح معامله قرن باید توجه داشت که تنها گزینه مناسب برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا، طرحی است که رهبر معظم انقلاب درباره برگزاری همه پرسی ارائه داده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۶    
ماجرای فدک تبدیل به جریانی شد که ظلم و غاصب بودن دستگاه حکومت را فاش می کرد و تا مدت ها به عنوان ابزار تبلیغاتی و یکی از نقطه های ضعف مهم دستگاه خلافت به حساب می آمد که به هیچ وجه نمی توانستند آن را ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۲    
معامله قرن همانگونه که انتظار می رفت نه تنها یک صلح واقعی و عادلانه برای ملت مظلوم فلسطین نیست بلکه معامله ای یکجانبه به سود رژیم غاصب صهیونیستی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۰    
اینفوگرافیک | طرح ننگین معامله قرن در یک نگاه
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۱    
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور پیامی نسبت به سخنان اخیر رییس جمهور و وزیر امور خارجه واکنش نشان داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۰    
علمای برجسته اهل سنت استان کردستان دیدگاه خود را نسبت به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا بیان کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۷    
نیروهای ارتش سوریه پس از پیشروی در جنوب شرقی ادلب، موفق شدند کنترل دو شهرک خان السبل و معردبسه را در دست بگیرند و از کنترل تروریست ها خارج کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۷    
بیش از 1000 نفر درمراسم بزرگداشت سالروزشهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامع مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام کابل شرکت کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۱    
شبکه خبری المیادین سوریه از آزادی شهرک خان طومان در حومه جنوبی حلب از دست گروه تروریستی جبهه النصره خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۱    
مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) به مدت سه شب در مرکز اسلامی امام علی(ع) وین، پایتخت اتریش برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۱    
رییس مجلس لبنان از برگزاری نشست رؤسای مجالس کشورهای اسلامی برای بررسی طرح معامله قرن خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۱    
نتایج یک تحقیق تازه نشان می دهد اسلام هراسی در آمریکا، بیش از آنکه در زندگی روزمره نمود داسته باشد، در رسانه های اجتماعی دیده می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۱    
وزارت خارجه عراق در واکنش به رونمایی از معامله قرن، خواستار حمایت مسلمانان از تشکیل کشور مستقل فلسطین شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۱    
یک مسجد معروف مالزی که به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا بر روی غیرمسلمانان بسته شده بود، از امروز دوباره درهای خود را به روی آن ها باز کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۲:۱۰    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رهبر معظم انقلاب، جمعی از مسؤولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۰:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۵۵    
معاون حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن طرح سراسر ننگین آمریکایی ها با عنوان معامله قرن، این طرح شوم را خیانت قرن توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۵۲    
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در محکومیت شدید معامله ننگین به اصطلاح قرن بیانیه ای صادر و بر لزوم هوشیاری امت اسلام در مقابل این نقشه ها تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۷    
کاروانی یک هزار نفره از مسلمانان کشورهای عراق، کویت، افغانستان، الجزایر و عمان با پای پیاده به بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۲۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۲۵    
آیت الله میرباقری با بیان اینکه اهل بیت (ع) باطن اسماء الحسنی و مدار عبادت پروردگار هستند، گفت: انسان تنها از طریق ولایت می تواند وارد وادی توحید شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۲۲    
همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی عالم هستی حضرت زهرا(س) مراسم بدرقه فاطمه(س) در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۱۶    
سوگواران سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) در شهر سمنان امروز در قالب دسته های سینه زنی و زنجیر زنی در رثای آن مخلوق یگانه عزاداری کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۱۰    
امام جمعه بوشهر گفت: مقاومت با خون شهیدان قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای خط مقاومت به یک تیر قوی آسمانی تبدیل می شود و به قلب جهان استکبار می خورد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۷    
مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی هم زمان با ایام شهادت حضرت زهرا غرق در عزا و ماتم فاطمه هستند و ویژه برنامه های فاطمیه در این استان با حضور عاشقان در حال برگزاری است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۱    
مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در خرم آباد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۱    
حاج قاسم با صراحت اصول انقلابی خود را بیان می کرد و واقعاً از عمق جان همه مردم را با هر ظاهر و عملکردی دوست داشت؛ این مردم سالاری دینی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۷:۳۱    
نماینده ولی فقیه در سوریه حضرت زهرا(س) را الگوی ولایتمداری دانست و تأکید کرد که تبعیت و پیوند مسحکم با ولایت مانع انحراف و شکست امت می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۷    
رییس مجلس با اعلام انزجار از اقدام ترامپ، مقابله کشورهای اسلامی با طرح معامله قرن و حل بحران فلسطین با حمایت از همه پرسی و استفاده از دیپلماسی پارلمانی را خواستار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۵    
حساب توئیتر سایت رهبر انقلاب در واکنش به طرح معامله قرن نوشت: به کوری چشم دولتمردان آمریکا سیاست شیطانی معامله قرن در مورد فلسطین به توفیق الهی هرگز تحقق نخواهد یافت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۵    
رییس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن اعلام مخالفت با طرح معامله قرن، حضور سفرای عمان، بحرین و امارات در مراسم اعلام این معامله را مایه تأسف دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۵    
شورای علمای یمن خواستار صدور فتوای تحریم همراهی و پذیرش طرح معامله قرن در سراسر جهان شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۲    
رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن طرح تحمیلی سازش موسوم به معامله قرن و شوم خواندن آن، گفت که قدس قابل مصادره نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۲    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که رییس جمهور آمریکا از طرحی رونمایی کرد که به شدت از اسرائیل جانبداری کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تشکیل تیم امنیتی ویژه برای شناسایی حاکمیت این رژیم بر دره اردن خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۶    
بیست وچهارمین قسمت از برنامه زاویه به مناسبت پنجاهمین سالگرد درس خارج ولایت فقیه امام خمینی(ره) با پرداختن به نظام سیاسی ولایت فقیه از شبکه چهار سیما پخش می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۶    
حجت الاسلام ماندگاری می گوید اگر در این مجلس نشسته باشیم، اما مرض حب به دنیا از وجودمان نرود، کار دستمان می دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۰    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، از نقش تهران در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با بیان این که عملی کردن سبک زندگی فاطمی ضروری است، گفت: زندگی حضرت زهرا(س) نشان می دهد حتی نسبت به کوچکترین مسائل زندگی بی تفاوت نبوده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۰    
جنبش حق بحرینی در واکنش به رونمایی طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن ، بر مقاومت به هر شیوه مشروع برای به شکست کشاندن این توطئه تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۷    
سینمای ایران در مباحثی همچون حقوق زن، ارث، دیه، قصاص و مسائل دیگر فقهی رویکرد تخریبی داشته و به جای ارائه صورت مسئله درست، تحریف می کند و همین موضوع القای شبهه می نماید.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۱    
مراسم عزاداری فاطمیه در نجف اشرف که امروز از سوی دفتر آیت الله یعقوبی برگزار شد فردا با حضور میلیونی زائران و مجاوران به اوج خود می رسد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۱۶    
آیت الله علم الهدی گفت: اگر حضرت فاطمه(س) در انحراف ستیزی از اسلام و کج روی از خط امامت وارد نمی شد، امروز از قرآن و اسلام چیزی نمی ماند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۱۰    
همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم سوگواری و عزاداری در بیوت و دفاتر مراجع تقلید و علما برگزار و ایران اسلامی غرق ماتم و عزا شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۷    
امام جمعه بابلسر با محکوم کردن طرح معامله قرن آمریکا، آن را خیانت قرن توصیف کرد و بر قیام کشور های اسلامی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین رضوی ایجاد گردان های فاطمی در دفاع از حریم ولایت را از انوار حضرت زهرا دانست وبر اهدای قطره اشکی در ایام فاطمیه به شهید سلیمانی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۶    
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حضرت زهرا(س) با تمام وجود از نظام اهل بیت(ع) حمایت کرد، گفت: ما نسبت به حق چهار وظیفه ایمان، عمل، تبلیغ و نشر حق و یاری حق را داریم.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۰    
اجتماع عظیم فاطمیون با حضور خیل عظیم عاشقان بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س) در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۷    
حجت الاسلام شفیعی دارابی گفت: عزادارای ها وسیله ای هستند برای رسیدن به حق و حقیقت و انتخاب اصلح در حال حاضر باید ثمره عزاداری ما باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت اصلاح سبک زندگی در جامعه اسلامی به منظور جلوگیری از افزایش بسیاری از بیماری ها تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۵    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مردم مراقب شعارهای غیر واقع انتخاباتی باشند، گفت: عملکردها باید براساس اصول باشد و از کج فهمی واژگان اجتناب کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۱۶    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خاندان عصمت و طهارت از هرگونه آلودگی دور هستند، گفت: منافقان و کافران در فتنه های آخرالزمان رسوا می شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۱۰    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی ولایتمداری هستند، گفت: محبت، معرفت، اطاعت و نصرت از حقوق ولی الهی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۷    
تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با بیان اینکه حضرت زهرا (س) حقیقت قرآن هستند، گفت: حضرت زهرا (س) حامی نبوت و ولایت بودند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۱    
عضو جامعه مبلغان کشور انقلاب اسلامی را انقلاب فامیلی ندانست و گفت: هیچ مسؤولی نمی تواند به دلیل رد صلاحیت فامیل خود، انقلاب اسلامی را با انقلاب فامیلی اشتباه بگیرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۵    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه هدایت بالاترین عنایت و لطف الهی به انسان است، گفت: انسان باید بالاترین هدایت را از خداوند درخواست کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۳:۲۵    
آفتاب نیم سوخته شهریور ماه بر گُرده دیوار می تابید و چند پیرمرد که گویی خونی در بدنشان نمانده، بی حرکت در حال تماشای افقی دور دست بودند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۷    
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دسته عزاداری فاطمی با حضور حضرات آیات صافی گلپایگانی و وحید خراسانی طبق سنوات گذشته برپا شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۷    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از نگاه ابزاری غرب به زن، دفاع از حقوق زنان را شعاری برای فریب افکار عمومی ارزیابی کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۶    
کتاب فاطمه پس از رسول خدا درباره حیات حضرت زهرا(س) بعد از پیامبر اکرم با نگاهی تاریخی از این دوره زمان و حوادث و ماجراهای پس از وفات رسول خدا است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۰    
خسروی در کتاب ناپایداری تشیع در اندلس به بازنمایی زمینه ها و بسترهای عدم گسترش تشیع در اندلس پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۱    
نوینسده در کتاب درآمدی بر سیره فاطمی با اشاره به ویژگی های تربیت اسلامی و معرفی بانوان اسوه در تاریخ، ابعاد رفتاری به ویژه اخلاقی تربیتی زندگی حضرت زهرا را ترسیم کند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۰:۳۱    
حجت الاسلام قیم از اجرای طرح ضیافت فاطمی در اهواز برای اطعام ده هزار نفر از مناطق محروم و حاشیه ای اهواز خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۰:۱۰    
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآنی ویژه مناطق روستایی و عشایری در سنین بین 18 تا 41 سال برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۱    
محمدی با بیان اینکه مسابقات قرآنی روستایی با یاد شهید سلیمانی برگزار خواهد شد، گفت: موسسات قرآنی مردم نهاد ظرفیتی عظیم در راستای تحولات فرهنگی است.