جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 2 مرداد 1400 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1400 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1400 خبر گزاری رسا 31 تیر 1400 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1400 خبر گزاری رسا 30 مهر 1400 خبر گزاری رسا 30 آبان 1400 خبر گزاری رسا 30 آذر 1400 خبر گزاری رسا 30 دی 1400 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1400 
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۷    
از دیروز تا امروز 14 مردادماه 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 38 هزار و 674 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که چهار هزار و 519 نفر از آنها بستری شدند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۶    
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران، راه حل مشکلات کشور را تکیه به داخل عنوان کرد و گفت: دولت فعلی با اعتماد به غرب، مشکلات بسیاری را به کشور تحمیل کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۱    
نخستین مدرسه تابستانه بین المللی دین و سلامت با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی و پروفسور هارولد کوئینینگ (استاد دانشگاه دوک آمریکا) در مشهد مقدس برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۰:۵۰    
تهران - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی پیامی به رییس ستاد کل نیروهای مسلح، در گذشت حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۰:۳۲    
تهران - حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۶    
آذربایجان شرقی - امام جمعه تبریز گفت: مردم، گلایه خود را از مسیر قانونی پیگیری کردند، ضمن اینکه ورود ارتش و سپاه در آبرسانی و خدمات رسانی قابل تقدیر است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: حفظ دین واقعی به وسیله ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین(ع) در روز غدیر صورت گرفت و امروز این دین حقیقی به دست ما رسیده است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۰    
طی نشستی با حضور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت، مدیرعامل جدید مؤسسه زائر و مدیر جدید بخش هدایا و نذورات آستان مقدس معرفی شدند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۰    
چه دلیلی باعث شده تا جلایی پور یک محصول بی کیفیت انگلیسی که در محافل پزشکی به دلیل برخی عوارض خطرناکش مورد تردید قرار گرفته را بر سر یک واکسن ایرانی بکوبد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۷    
دولت محترم کنونی باید گزارش مستندی از محل هزینه مبالغ کلان ارائه بدهد. به عنوان مثال توضیح درباره مبالغ کلانی که برای طرح های آبرسانی به روستاها (مثلاً خوزستان) برداشت شده است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۵    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده آیت الله حاج شیخ محمد مهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۲    
رییس جمهور منتخب در گفت و گوی تلفنی با سلطان عمان گفت: سابقه برادری دو ملت آن قدر ریشه دار است که تحولات منطقه ای و بین المللی هیچ گاه نتوانسته آن را تضعیف کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۵    
کتاب درآمدی بر اندیشه فرهنگی آیت الله خامنه ای اثر مهدی جمشیدی توسط سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی روانه بازار شد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۵    
آیت الله حسینی بوشهری در پی درگذشت والده آیت الله شب زنده دار پیام تسلیتی صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۷    
در پی درگذشت والده آیت الله شب زنده دار حجت الاسلام والمسلمین ربانی این مصیبت را به وی تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۶    
مازندران - امام جمعه امیرکلا، فلسفه نماز جمعه را وحدت آفرینی دانست و گفت: این پایگاه مهم عبادی و سیاسی یکی از سنگرهای نظام برای حفظ روحیه معنوی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۶    
مازندران - حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی محافظت از مرزهای عقیدتی است، گفت: نباید از تبیین پدیده اسلام ناب فاصله بگیریم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۶    
کرمانشاه آیت الله عبداللهی گفت: خلأ تهذیبی در حوزه های علمیه می تواند زمینه ساز ورود جریان های حاشیه ای همانند جریان های سکولار باشد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۰    
لرستان - شهید پرویز چنگایی نژاد در وصیت نامه خود سفارش کرده است که فرزندان خود را با الفای انقلاب آشنا سازید و وحدت کلمه را حفظ کنید.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۰    
مراسم بزرگداشت مرحوم فرج نژاد با همکاری نهادهای و مجموعه های علمی فرهنگی به صورت مجازی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۶    
یکی از روحانیون شیعه هندوستان توسط حضرت آیت الله سید محمود بحرالعلوم میر دامادی از علمای عراق اجازه نقل احادیث دریافت کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۶    
در دولت سیزدهم جای بزرگان و اندیشمندان زیادی خالی است و در این دولت است که ما می توانیم با طراحی عملیات های راهبردی، خود را به پشت دروازه های تمدن اسلامی برسانیم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۱    
جمعی از اندیشکده های مطرح سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی طی نامه ای به آیت الله سید ابراهیم رئیسی بر ضرورت تحول ساختاری و سازمانی در نهاد وزارت امور خارجه تاکید کردند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۱    
خبرنگار اسرائیلی با بازنشر تصویری از دیدار خود با یکی از سران گروهک الاحوازیه اعلام کرد رژیم اشغالگر قدس از گروه های تجزیه طلب خوزستانی حمایت می کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۵    
بیان امام خمینی (ره) در دفاع مطلق از حق نظارت استصوابی شورای نگهبان، آن چنان روشن است که نظریه نظارت استصوابی را از هر استدلال حقوقی دیگری بی نیاز می کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۰    
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان ها نسبت به وقوع طوفان در 10 استان هشدار داد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۱    
تنها کاری که پاسدارای سپاه واسه این مملکت نکرده بودن، از این لحاظ به زودی میشیم ژاپن!، تاکنون بیش از 409 هزار دز واکسن برکت تزریق شده ...
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۵    
دومین ماه تابستان 1400 درحالی زیر سایه ویروس دلتا شروع شد که به گفته بسیاری از کارشناسان بهداشت و درمان ورودی بیماران کرونایی در بسیاری از نقاط کشور حداقل دو برابر شده و روند همچنان تصاعدی بالا می رود
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۲    
عباس عبدی: انتخابات 1400 بن بست اصلاح طلبی را نشان داد. اینکه چگونه جبهه اصلاحات از این وضعیت بیرون می آیند، جزئیاتش را نمی دانم، تصور نمی کنم کسی دیگر هم بتواند دقیق پیش بینی کند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۲    
دولت روحانی در افزایش شکاف طبقاتی در کشور، عملکرد ضعیف تری از دولت رفسنجانی داشته است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۶    
آمارها نشان می دهد نسبت درآمد به هزینه در برخی سال ها کمتر از یک و در برخی سال ها نیز نزدیک به عدد یک بوده است، اما در سال های اخیر این عدد به 1.2 نیز رسیده است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۰    
آیت الله اراکی گفت: اگر مسائل اقتصادی به عنوان مسأله مطرح شود، پاسخگوی فقه نظام نیست و بنابراین با فقه معاصر نمی توان جامعه را اداره کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۷    
مطالبه ما از مسئولان فرهنگی این است که هزینه هایی که در راستای به اصطلاح امور فرهنگی می شود دقیقا کجا و با چه کیفیتی هزینه می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۷    
ارتحال ایشان و همسر و سه فرزندشان در سانحه شب عید قربان، در بلوار الغدیر قم موحب غم و اندوه بسیار گردید.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۷    
انتشارات دلیل ما، کتاب غدیر در شعر فارسی به گردآوری موسوی گرمارودی را به مناسبت ایام عید غدیر روانه بازار نشر کرده است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۶    
اولین نشست توجیهی آموزش های کاربردی مدرسه تابستانه کنشگری اجتماعی با حضور سرکارخانم دکتر معصومه ظهیری برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۰    
اولین همایش علمی ترجمان غدیر از 2 تا 6 مرداد به صورت برخط برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۷    
استاد برجسته حوزه تلاش های فراوانی برای معرفی صهیونیسم جهانی انجام داد و آثار گران بهایی از خود به یادگار گذاشت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۵    
خراسان شمالی – حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: در شرایط فعلی بالاترین عبادت ایجاد اشتغال است و هر کس در این مسیر قدم بردارد بزرگ ترین خدمت را به نظام و مردم خواهد کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۲    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با جواد فروغی، کسب مدال طلای المپیک در رشته تیراندازی و شکستن رکورد المپیک را به وی تبریک گفت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۶    
کرمانشاه آیت الله علما با بیان اینکه اشتغال را نباید تنها به پشت میز نشینی خلاصه کنیم، گفت: باید جوانان را با حرفه ها و مشاغل مهم و کلیدی آشنا سازیم.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۷    
خراسان شمالی – حجت الاسلام سالاری گفت: راه تحول برای غلبه بر مشکلات و پیشرفت کشور این است که جوانان نخبه و مؤمن و انقلابی را وارد عرصه کار و اقدام و اداره کشور کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۱    
مدیرمسؤول خبرگزاری رسا گفت: تصویری که از مرحوم فرج نژاد در ذهنم شکل گرفته یک طلبۀ فاضل، کنشگر فرهنگی، انقلابی و بسیجی که کار علمی را دنبال می کرد و در میدان ایستاده بود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۱    
کرمانشاه حجت الاسلام بهمنی گفت: رد غدیرخم توسط دشمن تلاش برای زیر سؤال بردن امامت و تخریب اسلام است، کاری که رادیکال ها در جهان اسلام در حال انجام آن هستند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۱    
مسابقه بزرگ غدیر1400، با عنوان ماراتن آموزشی رقابت غدیر( ساخت نرم افزار داستان تعاملی) آغاز شد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۲    
کرمانشاه حجت الاسلام صالحی برنامه ها و جزئیات برگزاری چهل و چهارمین دوره از مسابقات شهرستانی قرآن کریم در کرمانشاه را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۱    
لوح | بزرگترین کتاب شناس جهان تشیع
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۲    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: ایجاد استان های جدید یکی از راهکارهای تمرکززدایی است، زیرا مشکلات نظام اداری پیچیده و بوروکراسی را کاهش می دهد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش برای بررسی مشکلات تنش آبی خوزستان وارد اهواز شد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۰    
همزمان با آغاز تابستان 1400 و فراغت از تحصیل طلاب و خانواده های طلاب کلاس های تابستانه مرکز خدمات حوزه های علمیه قم برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۰    
هشتمین دوره پذیرش مرکز فقهی امام علی علیه السلام آغاز شد، آخرین مهلت ثبت نام 8 مرداد و آزمون شفاهی مرکز از تاریخ 9 تا 20 مردادماه است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۱    
حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محقق حوزوی محمد حسین فرج نژاد را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۵    
کتاب فرقه ها، عرفان واره ها و مکاتب صهیونیستی شامل سه فصل با عنوان های فرقه های صهیونیستی، مکاتب یهودی صهیونیستی و عرفان واره های صهیونیستی است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۰    
آیت الله کعبی با صدور پیام تسلیتی در پی درگذشت مرحوم فرج نژاد تأکید کرد: ایشان فرهیخته ای زاهد و متواضع و سخت کوش و خستگی ناپذیر بود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۰    
یکی از مصایبی که در حوزه درست شده بازی با عناوین مسولیتی است، افتخارات یک عمامه به سر، گویی با سوابق ریاست او و تعداد ریاست او در نهاد های گوناگون سنجیده می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۲    
چه بسیار جوانان مومن و مستعدی که با انتخاب مسیر تحصیل معارف دینی از سایر مشاغل چشم پوشیده و راه حوزه برگزیدند ولی ضعف معیشتی آنان را از ادامه راه بازداشت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۲    
محمدحسین افسر گمنام جنگ نرم بالغ بر 24 سال در حوزه علمیه قم تلاش مجاهدانه داشت شاگردان بسیاری در کل کشور پروراند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۲    
عمق فاجعه اینجاست که چهل سال بعد از انقلاب اسلامی، امثال مجاهدانی چون دکتر فرج نژاد، باید مظلوم باشند، افکارشان دیده نشود.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۶    
آب موهبت خداوندی است و حق هر ایرانی غیرتمند است که به آب شربی سالم دسترسی داشته باشد. اعتراض های خیابانی مردم به کم آبی نمایشی از رنج فراوان آنها در این زمینه است.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۰    
جشنواره رسانه ای امام رضا ع به همکاری داوران متعهد و متخصص با پشتوانه تجربی ارزشمند و اندوخته های تئوریک گرانسنگ که حدود 2500 اثر را بررسی و قضاوت کردند.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۰    
بی شک عروج این استاد حوزه و دانشگاه، جمع شاگردان را در ادامه راهش، مصمم تر می کند و فضلای جوان حوزوی و دانشگاهی را با اندیشه بلند او آشناتر می سازد.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۱    
دبیر شورای نگهبان در پیامی، درگذشت والده آیت الله مهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۰:۲۵    
آیت الله اعرافی با بیان اینکه مراجع تقلید، علما و حوزه های علمیه همبستگی خود را با مردم خوزستان اعلام می کنند، بر لزوم حل سریع مشکلات مردم این منطقه تأکید کرد.