دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۰۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 14 اسفند 1401 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1401 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1401 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 تیر 1401 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1401 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1401 خبر گزاری رسا 30 مهر 1401 خبر گزاری رسا 30 آبان 1401 خبر گزاری رسا 1 آذر 1401 خبر گزاری رسا 30 دی 1401 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1401 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
مهرابی گفت: در راستای تکمیل نیرو در مدارس علمیه خواهران استان لرستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مدرس حوزه جذب می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۲    
فراخوان نخستین جشنواره مردمی فیلم 313 منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۱    
به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی دور تخصصی تبیین تقریب برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۱    
درخت سروی به نام سیدحسن حسینی ارسنجانی، داستان نویس پیشکسوت انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح باغ رمان ایرانی در حیاط حوزه هنری کاشته شد
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۶    
کارشناسان و متخصصان تاکنون دو فرضیه را در خصوص مسمومیت دانش آموزان پررنگ تر می دانند یکی احتمال شیطنت نوجوانانه در داخل مدارس و دیگری ترس جمعی.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۶    
شبکه 7 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عربستان سعودی پیشنهادی را در مورد مسئله فلسطین مطرح کرده است که این پیشنهاد به رسمیت شناختن موجودیت اسرائیل را هموار می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۱    
با تصویب مجلس، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
به زعم منتقدان تصویری که سریال سقوط از داعش بازنمایی می کند، دم دستی و گل درشت است، و بیشتر انگار کوبیدن داعش بهانه ای است برای زیرآب ایدئولوژی را زدن.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
حجت الاسلام فاطمی پور گفت: وزارت خزانه داری آمریکا مامور شده با دلار و با کنترل سوئیفت نظام اقتصادی ایران را زمین بزند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۴    
اثر روانی دوران پساآشوب فضا را برای ایجاد شدن هیستری جمعی فراهم کرده است و جریان های ضد ایرانی برای حفظ فضای ناامنی و بر هم زدن آرامش جامعه ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۹    
دانش آشتیانی گفت: پویش تولید محتوای فضای مجازی و فراخوان توئیتری روز امید در ایام ولادت حضرت امام زمان(عج) و همچنین در شب و روز نیمه شعبان انجام خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۹    
کلمات در روابط زناشویی نقش بزرگی دارند برخی از زن وشوهر ها بدون توجه به سنگینی و بزرگی کلماتی که به کار می برند با دستان خود زندگی مشترک خود را به ورطه نابودی می کشانند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۹    
با حضور قائم مقام مدیر حوزه های علمیه و معاون و مدیران پژوهشی حوزه، دومین جلسه هم اندیشی اساتید کارگروه های مدارک علمی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین فاضل گفت: عدل و داد و امنیت یک شبه در جهان برقرار نمی شود و نیاز است کانون های نورالثقلین مردم را با قرآن و سنت آشتی داده و آگاهی آنان رابیشتر کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۴    
آیین تقدیر از کانون های نورالثقلین، مشاورین و دبیران برتر همزمان با مراسم سومین هم اندیشی دانش آموختگان سراسر کشور و معاونین فرهنگی استانها برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۹    
کتاب جبر و اختیار در حکمت مشاء و عرفان اسلامی اثر حسن امینی، تلاش دارد نگاهی به یکی از دشوارترین مسائل کلامی و فلسفی داشته باشد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۴    
آقای شاکری از نویسندگان و منتقدان ادبی کشور یادداشتی درباره کتاب گذرخان نوشته محمدعلی ابطحی تحریر کرده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۹    
شبکه های رادیویی در جشن نیمه شعبان برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند که از شبِ میلاد حضرت مهدی(عج)، پخش برنامه ها آغاز می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۹    
نشست مروری بر ادوار مبارزاتی امام خمینی؛ ورود امام به قم پس از 14 سال تبعید با سخنرانی حجت الاسلام سید حمید روحانی و با حضور جمعی از پژوهشگران و محققان تاریخ انقلاب اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۴    
مهندسان شرکت مکزیکی با استفاده از از پوسته تخم مرغ آجرهایی را به صورت سه بعدی پرینت کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۴    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از متلاشی شدن 9 باند سارقین و دستگیری هزار و 74 نفر خبرداد و گفت: بیش از 100 نفر اراذل و اوباش دستگیر و 104 تیغه سلاح سرد و 11 تیغه سلاح گرم کشف شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۴    
با گشت و گذاری کوتاه در فضای مجازی دستتان می آید که بیش از 50 درصد تبلیغات فعلی با نگاه ابزاری به زن ساخته می شود و در تمام آنها بانوی ایرانی را جلوی دوربین می نشانند تا خودنمایی و عشوه گری او در ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۴    
استاد حوزه گفت: عاملین مسمومیت ها در کارنامه خود کشتار شیمیایی مردم حلبچه را دارند و استقامت و پایداری مردم می تواند این توطئه دشمنان را خنثی کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۹    
رسانه های صهیونیست از افزایش تشنج بین واشنگتن و تل آویو سخن می گویند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۴    
آیت الله جنتی در پیامی گفت: بدیهی است که تحقق کامل حکومت اسلامی که زمینه ساز تحقق حاکمیت قوانین الهی بر جهان است نیازمند مجاهدتی عظیم در عرصه های مختلف نظری و عملی است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۴    
مراسم جشن اعیاد شعبانیه و عمامه گذاری جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۴    
جمعی از اعضای انجمن شعر حوزه علمیه البرز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج با آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۹    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: پیشرفت زنان در تمامی عرصه های نظام اسلامی ایران بروز و ظهور دارد، اما برخی مطالبه گر شعار، زن، زندگی و آزادی از غرب هستند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت: آمریکا اکنون نیز هم پیمان راهبردی و حامی بی قید و شرط رژیم آپارتاید صهیونیستی است و استحقاق دفاع از دموکراسی و حقوق بشر را ندارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۴    
اصفهان – حجت الاسلام بصیرتی رسالت امروز جوانان را تحقق توصیه های رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم دانست و گفت: جوانان نقش مهمی در تحقق تمدن نوین اسلامی دارند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۴    
حجت الاسلام دانش طلب با تأکید بر تقویت رابطه با امام زمان(عج)، گفت: جهان در انتظار عدالت و عدالت در انتظار حضرت مهدی(عج) است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۹    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه نهادهای انقلاب اسلامی برای حل مشکل مسکن بسیج شده اند گفت: همه اجزای دولت مسکن را به عنوان مسئله ضروری کشور در نظر داشته باشند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۹    
رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: ثبت نام مقطع کارشناس و کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(ع) ویژه طلاب با آزمون اختصاصی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۴    
آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه مروی با حضور آیت الله تحریری برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۹    
حجت الاسلام ذاکری ضمن دعوت از عموم مردم ولایتمدار میهن اسلامی جهت شرکت در جشن های نیمه شعبان، مراسم محوری جشن های نیمه شعبان را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۹    
نشست معاونین فرهنگی استان ها و هم اندیشی تشکیلاتی کانون های منتخب دانش آموختگان حوزه خواهران در قم افتتاح شد و تا 16 اسفند ادامه دارد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۸    
سلسله نشست های مسأله شناسی با محوریت اقتصاد نمایشگاه دائمی گفتمان انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه مروی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
معینی پور گفت: مجموعه آثار راه یافته به مسابقه در سالن های دفتر تبلیغات اسلامی و سالن سینما اشراق در ابتدای خیابان شهدا اکران می شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۸    
مدیرکل فرهنگی استانداری قم گفت: امسال همزمان با شب نیمه شعبان بانگ لبیک یا مهدی و دعای فرج از مسجد مقدس جمکران و مأذنه های مساجد سراسر کشور طنین انداز خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۳    
از دو اثر تازه نشر اسرار فاطمی (شرح خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) و آیین پاسداری (شرح دعای 27 صحیفه مبارکه سجادیه در رابطه با مرزداران) نوشته آیت الله تحریری رونمایی شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۳    
هزینه حج تمتع 1402 برای مشمولانی که امسال اقدام به ثبت نام می کنند، بین 109 تا 139 میلیون تومان است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
مدیر عامل انتقال خون استان تهران از کاهش ذخائر خونی در استان تهران به یک هفته خبر داد و گفت: مردم برای اهدای خون مراجعه کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۳    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۳    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۳    
به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی مورخ شنبه 16 اسفند 1359 حجت الاسلام و المسلمین سید علی خامنه ای امام جمعه تهران در ابتدای خطبه اول در اجتماع نمازگزاران دیروز از مردم خواست با تسلط بر اعصاب و احساسات ...
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
ضدانقلاب بار دیگر پروژه کشته سازی را برای رسیدن به اهداف شومش در دستور کار قرار داده است.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۷    
معاون وزیر کشور گفت: بخش قابل توجهی از دانش آموزان عزیز ما بر اثر اضطراب و استرس دچار برخی عوارض می شدند که در نتیجه مسئله خیلی بزرگتر از اندازه واقعی آن جلوه می کند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۷    
آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مردم را عامل اصلی شکست جنگ ترکیبی دشمن می دانند گفت: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۷    
حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اهمیت درختکاری، بر ضرورت بکارگیری تمام توان نهادها در امر درختکاری تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۷    
نشست شورای سیاستگذاری ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور مدیر حوزه های علمیه و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۲    
سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: دشمنان اسلام از بستر رسانه، مردم را به سمتی سوق می دهند که در معادلات زندگی خدا را در نظر نگیرد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۲    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به برخی از ویژگی های حضرت علی اکبر اشاره کرد و از گشاده دستی، دشمن شناسی و محبت به خدا به عنوان مهمترین ویژگی های حضرت نام برد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۷    
اصفهان عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ایمان ما را به ارتباط با خدا می کشاند، اگر ایمان داشته باشیم در میدان جنگ و در خدمت به مردم پیشتاز و جلوتر از همه خواهیم بود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۷    
خراسان رضوی - نشست علمی گروه فقه دانشگاه علوم اسلامی رضوی با موضوع کارکرد فقه در اجتماع با حضور و ارائه آیت الله علیدوست برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۲    
استاد پارسانیا گفت: امتداد اجتماعی حکمت اسلامی می تواند با نظربه قلمروهای مختلف علوم انسانی از ذخیره ی حکمت اسلامی بهره گرفته و باعث رونق علوم انسانی اسلامی شود.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۲    
خراسان رضوی - نجفی گفت: درک فلسفه تاریخ به درک بیشتر انقلاب اسلامی کمک می کند و امکان فهم تحولات آینده و نقش آفرینی در آن را فراهم می سازد.
رسا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۲    
نخبگان تبلیغی رسانه های جمعی پیرامون شناخت تأثیرات رسانه بر تبلیغ و چگونگی استفاده از رسانه های جمعی به همراه دفع توطئه های دشمن به هم اندیشی پرداختند.