دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۲۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 11 مهر 1399 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 31 فروردین 1399 رکنا 31 اردیبهشت 1399 رکنا 31 خرداد 1399 رکنا 31 تیر 1399 رکنا 31 مرداد 1399 رکنا 31 شهریور 1399 رکنا 1 آبان 1399 رکنا 30 آذر 1399 رکنا 30 دی 1399 رکنا 30 بهمن 1399 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 1 مهر 1399 رکنا 2 مهر 1399 رکنا 3 مهر 1399 رکنا 4 مهر 1399 رکنا 5 مهر 1399 رکنا 6 مهر 1399 رکنا 7 مهر 1399 رکنا 8 مهر 1399 رکنا 9 مهر 1399 رکنا 10 مهر 1399 رکنا 11 مهر 1399 رکنا 12 مهر 1399 رکنا 13 مهر 1399 رکنا 14 مهر 1399 رکنا 15 مهر 1399 رکنا 16 مهر 1399 رکنا 17 مهر 1399 رکنا 18 مهر 1399 رکنا 19 مهر 1399 رکنا 20 مهر 1399 رکنا 21 مهر 1399 رکنا 22 مهر 1399 رکنا 23 مهر 1399 رکنا 24 مهر 1399 رکنا 25 مهر 1399 رکنا 26 مهر 1399 رکنا 27 مهر 1399 رکنا 28 مهر 1399 رکنا 29 مهر 1399 رکنا 30 مهر 1399 
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۶    
اقتصادی رکنا: عملیات بازارگردانی 9 شرکت پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۷    
اقتصادی رکنا: مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در راستای بخشنامه دولت مبنی بر "دولت الکترونیک" هدف گذاری هایی صورت گرفته و لیست خدماتی که در راستای دولت الکترونیک ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۱    
اقتصادی رکنا: طی تحقیقی مشخص شد که بازنشستگان در کدام کشورها زندگی با کیفیتی خواهند شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۱    
اقتصادی رکنا: وزیر آموزش و پرورش موضوع کاهش پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در کنکور امسال را نادرست اعلام کرد و گفت: ظرفیت این دانشگاه نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم داشته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۶    
اقتصادی رکنا: مهدی میراشرفی، معاون وزیراقتصاد و رییس کل گمرک ایران در تشریح تجارت خارجی کشور در نیمه اول سال ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۶    
اقتصادی رکنا: بازار خودرو این روزها وارد رکوردزنی های جدیدی شده و تقاضای کاذب در کنار سرکشی قیمت دلار ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۱    
اقتصادی رکنا: حمیدرضا غزنوی در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر گفت: آمار های 4 ماهه وزارت صمت نشان می دهد که تولید یخچال فریزر 15 درصد و لباسشویی 70 درصد و تلویزیون 61 درصد افزایش یافته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۶    
اقتصادی رکنا: در هفته گذشته، سکه سود ده ترین بازار مالی بود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۶    
رکنا : کانال احکام رهبر انقلاب جدیدترین استفتاء رهبر معظّم انقلاب اسلامی دربارۀ خمس سهام خرید و فروش شده در بورس را منتشر نموده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۶    
اقتصادی رکنا: گروه بهمن قصد دارد تا به زودی محصول جدیدی را به بازار عرضه کند که در حال گذراندن مراحل تست نهایی و پیش تولید است تا به خطوط مونتاژ این شرکت افزوده شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۶    
رکنا:مدیرکل تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران گفت: حذف دفترچه های بیمه تامین اجتماعی در دستور کار سازمان قرار گرفته که پس از تامین الزامات و پیش نیازها در سطح کشور اجرایی خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۳:۳۱    
رکنا: معاون وزیر راه گفت: گزارش واقعی قیمت مسکن به زودی منتشر می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۳:۲۶    
رکنا:شاخص دلار رو به کاهش است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۳:۲۶    
رکنا:تقاضا برای سکه گرمی و نیم سکه در هفته اخیر در پی افزایش قابل توجه قیمت ها در بازار افزایش یافت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۳:۲۶    
رکنا: سلطانی گفت: با توجه به قیمت فعلی دام زنده، نرخ منطقی هر کیلو گوشت گوسفندی با احتساب 10 درصد سود 85 تا 90 هزار تومان است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۶    
رکنا:پرواز های ورودی از ایران توسط سازمان هواپیمایی ترکیه متوقف شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۱    
رکنا:قیمت سکه و طلا نیز در بازار کنترل خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۱    
رکنا:این هفته دلار با 3.9 درصد بازدهی به مرز مقاومتی 30 هزارتومان در بازار آزاد رسید. در شرایط فعلی آیا می توان منتظر کاهش قیمت ارز بود؟
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۰:۵۱    
رکنا:قیمت طلا در معاملات امروز افزایش یافت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۱    
اقتصادی رکنا: آیا تخم مرغ های سفید و قهوه ای از نظر کیفیت، طعم و مزه با یکدیگر تفاوت دارند؟
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۶    
اقتصادی رکنا: رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه ممنوعیت صادرات تخم مرغ موقتی است، گفت: فعالیت سامانه بازارگاه کاملاً اتوماتیک و از دستی خارج شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۶    
اقتصادی رکنا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه برای اصلاح ساختار بودجه، دولت باید به مجلس لایحه تقدیم می کرد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۶    
اقتصادی رکنا: یک کارشناس بازار خودرو می گوید: چنانچه قیمت دلار تا پایان پاییز روند افزایشی داشته باشد قیمت تمام خودروها اعم از داخلی و خارجی افزایش خواهد یافت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۱    
اقتصادی رکنا: یکی از عمده ترین مشکلات حوزه کارگری، انعقاد قراردادهای موقت است؛ مشکلی که امنیت شغلی کارگران را با چالش مواجه کرده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۶    
اقتصادی رکنا: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: در نظر داریم کارت اعتباری برای خرید تولید داخلی برای کارگران، کارمندان و افرادی که کد بیمه ای دارند، صادر کنیم.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۶    
اقتصادی رکنا: رئیس اتحادیه فروشندگان و واردکنندگان دوچرخه، موتور سیکلت و لوازم یدکی تهران اظهار داشت: واردکنندگان و کارخانه داران برای واردات موتورسیکلت باکیفیت از کشور چین رایزنی کرد ه اند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۶    
اقتصادی رکنا: سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه ای پیش بینی وضعیت آب و هوای استان های مختلف برای کشاورزان را اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۶    
اقتصادی رکنا: رییس کل گمرک گفت: مبادلات تجاری کشوری در نیمه اول سال به 30 میلیارد دلار رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۶    
اقتصادی رکنا : مشاهدات نشان می دهد که در هفته دوم مهرماه نسبت به هفته اول تمام خودروهای پرتیراژ رشد قیمت داشته اند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۶    
اقتصادی رکنا: هرچند در هفته اخیر بعد از مدت ها سهامداران شاهد هیچ عرضه اولیه ای نبودند اما فهرستی از 14 عرضه اولیه پیش روی بورس قرار دارد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۱    
اقتصادی رکنا: همتی به بیان توضیحاتی درباره پشت پرده افزایش قیمت ارز پرداخت و اعلام کرد: بانک مرکزی اجازه نیزنداده است که واضعان تحریم به هدف اصلی خودشان در دوسال گذشته ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۶    
اقتصادی رکنا: مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بابیان اینکه خاک جنگل را کیلویی پنج هزار تومان در میدان ونک تهران به فروش رساندند، گفت: منابع طبیعی قابل وقف نیست.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۱    
اقتصادی رکنا: آمار ارائه شده از سوی بانک مرکزی به وضوح از تاثیر نداشتن سیاست دولت در زمینه بازار اجاره خبر می دهد و این نکته را یادآور می شود که برخورد دستوری با بازار مسکن نمی تواند به نتایج موفقیت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۶    
اقتصادی رکنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه ذوب آهن پاسارگاد در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: به دنبال صادرات محصولات نهایی فولاد و جلوگیری از خام فروشی هستیم.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۶    
اقتصادی رکنا: قیمت نفت پس از اعلام مثبت شدن تست کرونای دونالد ترامپ، با تشدید روند کاهشی خود در معاملات روز جمعه روبه رو شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۱    
اقتصادی رکنا: معاون وزیر راه و شهرسازی از تمدید مهلت تکمیل مدارک متقاضیان طرح ملی مسکن تا پایان مهرماه امسال خبر داد و گفت: این مهلت تمدید نخواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۶    
اقتصادی رکنا: مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه با فروشندگان لوازم خانگی قاچاق در فضای مجازی برخورد می شود ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۶    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ را در بازار مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۱    
اقتصادی رکنا: اجاره دلار از جمله مواردی است که در پی گرانی نرخ ارز، هفته گذشته توسط دلالان بازار ارز رونمایی شده و منجر به نوساناتی در نرخ ارز شده است!
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۶    
اقتصادی رکنا: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس توسط نمایندگان تدوین و به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۶    
اقتصادی رکنا: رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام وام دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور و وام دستیاری تا دو هفته دیگر خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۱    
اقتصادی رکنا: با بسته شدن قرارداد 25 ساله با چین، ایران برای تمام نفت خود یک مشتری دائم خواهد داشت.چین متعهد شده تولید در میادین نفتی غرب کارون را حداقل 500 هزار بشکه در روز طی دو سال آینده افزایش ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۶    
اقتصادی رکنا: به دنبال خبر مثبت شدن تست کرونای ترامپ و همسرش، بازارهای بورس دچار بحران شدند
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۶    
اقتصادی رکنا: حدود چند هفته است که روغن جامد در بازار کمیاب شده است و براساس مشاهدات میدانی، خرده فروشی های سطح شهر تهران یا اکثرشان روغن جامد ندارند یا اینکه آن را با نرخ بالاتر به فروش می رسانند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۱    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع لپ تاپ های اپل در بازار را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۶    
اقتصادی رکنا: وضعیت نامتعادل و نبود ثبات قیمت در بازار از یک سو و نوسان قیمت نهاده ها از سوی دیگر از دلیل اصلی مشکلات تولیدکنندگان به شمار می رود و همین موضوع قیمت تخم مرغ را به شدت تحت تأثیر قرار ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۶    
اقتصادی رکنا: در پایان معاملات هفته اخیر ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به 14.6 میلیون تومان رسید. با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 8.7 میلیون تومان و 30 درصد آن به 4 ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۱    
اجتماعی رکنا: در حالی که در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته با پرینتر های سه بعدی خانه های 24 ساعته شکیل و زیبا ساخته می شود، ایران هنوز هم با کمبود مسکن دست و پنجه نرم می کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۱    
اقتصادی رکنا: ارزان ترین واحد مسکونی در منطقه 11 و همچنین گران ترین واحد مسکونی در منطقه یک تهران برای فروش توسط مشاوران املاک عرضه شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۱    
اجتماعی رکنا : از جدید ترین تدابیر دولت برای کنترل قیمت ها این است که قیمت خانه و خودرو نباید بر سایت های فروش کالا درج شوند. این کار برای کنترل تورم است ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۱    
اقتصادی رکنا: وزیرصنعت، معدن و تجارت برای انجام چند برنامه کاری در سفر یک روزه به استان فارس وارد شد و در فرودگاه بین المللی شیراز مورد استقبال گرم مسئولین این استان قرار گرفت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۶    
اقتصادی رکنا: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما مشکلی در ذخیره سازی گندم و آرد نداریم و مشکل در مدیریت توزیع آرد است و به دولت تذکر می دهیم این مشکل را هر چه سریع تر رفع کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۱    
اقتصادی رکنا: مایکروسافت از به روزرسانی لپ تاپ های سرفیس پرو ایکس خود با نصب پردازنده های جدید خبر داد. همچنین برخی امکانات تازه دیگر به این لپ تاپ ها افزوده شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۶    
اقتصادی رکنا: دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: برنج دومین کالای استراتژیک پس از گندم است و نوسان نرخ ارز منجر به حذف این محصول از سبد خانوار خواهد شد.