دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۴۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 21 مهر 1399 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 31 فروردین 1399 رکنا 31 اردیبهشت 1399 رکنا 31 خرداد 1399 رکنا 31 تیر 1399 رکنا 31 مرداد 1399 رکنا 31 شهریور 1399 رکنا 1 آبان 1399 رکنا 30 آذر 1399 رکنا 30 دی 1399 رکنا 30 بهمن 1399 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 1 مهر 1399 رکنا 2 مهر 1399 رکنا 3 مهر 1399 رکنا 4 مهر 1399 رکنا 5 مهر 1399 رکنا 6 مهر 1399 رکنا 7 مهر 1399 رکنا 8 مهر 1399 رکنا 9 مهر 1399 رکنا 10 مهر 1399 رکنا 11 مهر 1399 رکنا 12 مهر 1399 رکنا 13 مهر 1399 رکنا 14 مهر 1399 رکنا 15 مهر 1399 رکنا 16 مهر 1399 رکنا 17 مهر 1399 رکنا 18 مهر 1399 رکنا 19 مهر 1399 رکنا 20 مهر 1399 رکنا 21 مهر 1399 رکنا 22 مهر 1399 رکنا 23 مهر 1399 رکنا 24 مهر 1399 رکنا 25 مهر 1399 رکنا 26 مهر 1399 رکنا 27 مهر 1399 رکنا 28 مهر 1399 رکنا 29 مهر 1399 رکنا 30 مهر 1399 
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۴    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع گوشی موبایل شیائومی در بازار را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۹    
اقتصادی رکنا: رئیس شورای رقابت گفت: کشف قیمت خودرو در بورس با توجه به عرضه محدود به قیمت حاشیه بازار نزدیک می شود در این حالت به هیچ عنوان به نفع مصرف کننده واقعی نیست.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۳    
اقتصادی رکنا: نایب رئیس مجلس گفت: با توجه به افزایش هزینه حمل و نقل و پاکت، قیمت هر پاکت سیمان در بازار از 17 هزار و 500 تومان به 19 هزار و 500 تومان افزایش یافت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۸    
اقتصادی رکنا: یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه بازار مسکن ماهیت کندی دارد گفت: در صورت تثبیت نرخ ارز می توان انتظار داشت بازار مسکن برای مدت دو سال در آرامش بماند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۳    
اقتصادی رکنا: سوپرمارکت های مناطق مختلف تهران اغلب با برندهای معروف ماکارونی همکاری می کنند. با این حال، در میان معروف ها هم رقابت وجود دارد و وقتی پای رقابت در میان باشد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۳    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مهر ماه 99 را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۸    
اقتصادی رکنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری صادر شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۳    
اقتصادی رکنا: جایزه نوبل اقتصاد امسال به پال میلگرام و رابرت ویلسون از دانشگاه استفورد آمریکا تعلق گرفت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۳    
اقتصادی رکنا: امروز دوشنبه 21 مهرماه 1399 معاملات اوراق با حدود 50 درصد افزایش به 253 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته 83 میلیارد تومان افزایش دارد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۳    
اقتصادی رکنا: پرشیا نیز که در بازار طرفداران خاص خود را دارد در حال حاضر با قیمت 260 میلیون تومان مهامله می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۳    
اقتصادی رکنا: به گفته مدیر عامل اتحادیه سراسری تولید کنندگان مرغ تخمگذار کشور هر شانه تخم مرغ دو کیلوگرمی در بازار سراسر کشور بین 26 هزار تا 30 هزار تومان شد که نزدیک 10 هزارتومان کاهش را نشان می دهد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۸    
اقتصادی رکنا: یارانه نقدی مهر ماه دیشب به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که طبق قرار دولتی این ماه هم قسط وام یک میلیونی کرونایی از آن کسر شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۸    
رکنا: مفهوم کلیدی در این وضعیت، تقریباً تعطیلی خود انتقادی است. از آنجا که این منطقه به قهرمان پروری، اسطوره سازی و ایده آلیسم در خمیرمایۀ وجودی خود عادت کرده است، عیب می داند نقص ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۳    
رکنا : عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می گوید: ثبت سفارش خمیر دندان حدود یک سالی می شود که بسته است. به همین دلیل ممکن است تعدادی از خمیردندان های در بازار تاریخ مصرف گذشته باشند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۳    
رکنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس قانون و در راستای اجماع تشکل های بخش خصوصی، دولت و مجلس مقرر شد تا بعد از ابلاغ دولت هرچه سریعتر فولاد در بازار بورس عرضه شود و این موضوع به تدریج بر قیمت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۳    
رکنا: نایب رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی از ابطال نرخ نامه جدید بلیت پروازهای داخلی و بازگشت قیمت ها به نرخ سابق خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۳    
رکنا: رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی درباره سفر امروز خود به عراق نوشت:امروز دوشنبه 21 مهرماه 1399 در سفر یک روزه به همراه یک هیئت بانکی و تجاری به عراق، با نخست وزیر، وزیر دارایی ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۸    
اقتصادی رکنا: به دلیل بروز اختلال و مشکل فنی در شبکه مخابرات، دو سامانه سنا و نیما از دسترس خارج شدند، که به محض رفع اشکال از سوی شرکت مخابرات، در اختیار کاربران قرار می گیرند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۳    
اقتصادی رکنا: بازار متشکل ارزی، بازاری است برای بازیگران بزرگ بازار ارز؛ یعنی بانک مرکزی، بانک ها و صرافی ها ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۳    
رکنا: رهبر معظم انقلاب با اشاره به استحکام و ثبات اقتصادی به عنوان سومین رکن اقتدار ملی گفتند: اقتصاد کشور زیر فشار است و مردم از نظر معیشت دچار مشکلات هستند اما همه این مشکلات قابل حل است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۸    
اقتصادی رکنا: در جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، راهکارهای پیشنهادی ساماندهی بازار خودرو مورد بررسی قرار گرفت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۸    
رکنا: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اجرای طرح مدیریت بحران ساختمان خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۳    
اقتصادی رکنا: آپارتمان هایی که در ماه اخیر، با متراژ بالای 300متر معامله شده است، غالبا متعلق به منطقه یک تهران بوده و نرخ این آپارتمان ها نیز براساس نرخ مسکن در منطقه ای که واحد در آن قرار دارد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۸    
اقتصادی رکنا: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: از ابتدای هفته گوشت گاوی 4 تا 5 هزارتومان و گوشت گوسفندی نیز در روزهای گذشته حدود 2هزارتومان افزایش نرخ داشته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۸    
اقتصادی رکنا: رئیس کل بانک مرکزی عراق در دیدار با همتی، همتای ایرانی خود در بغداد گفت که مقامات عراقی بر حل و فصل مسائل بانکی میان دو کشور تاکید دارند و بزودی با سازوکارهای اتخاذ شده ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۸    
اقتصادی رکنا: معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه نرخ های جدید بلیت هواپیما در حال بررسی مجدد است، گفت: قطعا نرخ هایی که قرار بود از اول آبان ماه اعمال شود ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۳    
اقتصادی رکنا: معاون بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد که باقی مانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات در قالب صندوق دارا سوم به مردم ارائه می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۸    
رکنا: وزیر راه و شهرسازی بر پیشران بودن نظرات کارشناسانه معاونت مسکن و ساختمان در بخش کلان دولت تاکید کرد و گفت: آمار تحلیلی بازار مسکن با تکیه بر تحلیل های جامع اقتصادی، منتشر می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۳    
اقتصادی رکنا: عضو شورای ملی زعفران گفت: پیش بینی می شود امسال تولید زعفران نسبت به سال قبل 10 تا 15 درصد افزایش یابد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۸    
اقتصادی رکنا: مشترکانی که زیر 100 کیلو وات ساعت مصرف برقشان باشد، قبض آن ها صفر می شود. 2.8 میلیون مشترک از اول آبان لازم نیست برای قبض برق پولی بپردازند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۸    
اقتصادی رکنا: سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: افزایش حقوق و مزایای کارمندان سازمان صدا و سیما، پس از تایید در شورای حقوق و دستمزد مجاز است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۸    
رکنا: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد که اجرای طرح مالیات بر خانه های خالی از دو جهت مؤثر است، هدف اول، شناسایی املاک و اسکان کشور و هدف دوم مالیات بر خانه خالی است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۸    
اقتصادی رکنا: طرح فروش فوری 4 محصول ایران خودرو فردا سه شنبه 22 مهرماه آغاز خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۳    
اقتصادی رکنا: مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از واریز هفتمین مرحله سهمیه اعتباری مابه التفاوت قیمت بنزین برای وانت بارها خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۳    
اقتصادی رکنا: آخرین قیمت انواع جک در بازار را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۳    
اقتصادی رکنا: به فاصله 10 روز از خلف وعده معاون وزیر راه در خصوص انتشار گزارش قیمت مسکن، مافوق وی در وزارت راه گفت: آمار بانک مرکزی از قیمت مسکن تحلیلی نیست.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۳    
اقتصادی رکنا: طبق اعلام بانک مرکزی، از امروز این بانک 50 میلیون دلار به بازار اسکناس ارز تزریق خواهد کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۳    
اقتصادی رکنا: میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی در معاملات اخیر شهر تهران در ماه گذشته به حدود 24 میلیون تومان رسید و به این ترتیب میانگین بهای یک واحد آپارتمان 50 مترمربعی معامله شده در تهران ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۸    
اقتصادی رکنا: در حالی که افزایش نرخ سود سپرده بانکی به عنوان یک گزینه برای کنترل بازارها می تواند باشد، اما پیگیری ها نشان می دهد بانک مرکزی درحال حاضر قصد ندارد از این ابزار استفاده کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۸    
اقتصادی رکنا: با وجود اذعان مسئولان پشتیبانی امور دام مبنی بر تامین نهاده های دامی، اما مرغداران در تامین ذرت و سویا همچنان دچار مشکل هستند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۳    
اقتصادی رکنا: افتخاری ، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش 45درصدی میانگین حقوق بازنشستگان این صندوق خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۸    
اقتصادی رکنا: در بازار امروز دوشنبه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 443 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 15 میلیون و 700 هزار تومان است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۸    
اقتصادی رکنا: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می گوید تولید پکیج داخلی کاهش یافته، برخی نمایندگی ها هم خبر از سهمیه بندی پکیج دیواری می دهند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۳    
اقتصادی رکنا: این روزها اگر سری به برخی از فروشگاههای عرضه کالا سری زده باشید حتما با سهمیه بندی غیر رسمی روغن در بازار مواجه شده اید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۳    
اقتصادی رکنا: امروز دوشنبه قیمت دلار در صرافی های بانکی با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 30 هزار و 200 تومان تعیین شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۸    
اقتصادی رکنا: قرار است سهام 13 شرکت غیربورسی حاضر در سبد سهام عدالت در قالب هلدینگ شرکت های غیربورسی سروسامان داده شده و سهام آنها قابلیت دادستد پیدا کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۳    
اقتصادی رکنا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که 7.7 میلیون خانوار ایرانی اجاره نشین هستند، گفت: دولت بخش تولید مسکن را رها کرده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۸    
رکنا: قیمت آجیل 70 درصد افزایش یافت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۸    
اقتصادی رکنا: وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد که پس از جمع بندی درباره افزایش قیمت بلیط هواپیما تصمیم گیری می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۸    
اقتصادی رکنا: در حالی که ارزش دلار اندکی تقویت شده و مذاکرات بر سر بسته محرک مالی جدید دولت آمریکا با اختلاف مواجه شده است، قیمت طلا روز دوشنبه شاهد کاهش بود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۸    
اقتصادی رکنا: در حالی که تولیدکنندگان آمریکایی پس از پشت سر گذاشتن طوفان دلتا شروع به از سرگیری تولید خود کرده اند و در حالی که اعتصاب کارکنان صنعت نفت نروژ خاتمه یافته است ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۸    
اقتصادی رکنا: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد که احکام جدید بازنشستگان صادر شده و در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۸    
اقتصادی رکنا: رئیس کل بانک مرکزی درحالی صبح امروز به عراق سفر کرد که پیش از این سفرهایی به منظور پیگیری آزادسازی منابع ایران به این کشور داشت؛ احتمال آزادسازی منابع ایران در عراق بالاست.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۸    
اقتصادی رکنا: معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت برای تعیین مرز مجاز ریلی جهت ورود و خروج کالا و مسافر بین ایران و افغانستان را به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۳    
اقتصادی رکنا: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برای واگذاری مدیریت پایانه های مرزی به وزارت راه، گفت: بازرگانان از این تصمیم دولت خرسندهستند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۱:۵۸    
رکنا:شاخص کل بورس تهران در دقایق پایانی معاملات دیروز یکشنبه 20 مهرماه، با رشد 58 هزار و 384 واحدی، باردیگر قله 1 میلیون و 600 هزار واحدی را فتح کرد.