دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۴۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 23 مهر 1399 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 31 فروردین 1399 رکنا 31 اردیبهشت 1399 رکنا 31 خرداد 1399 رکنا 31 تیر 1399 رکنا 31 مرداد 1399 رکنا 31 شهریور 1399 رکنا 1 آبان 1399 رکنا 30 آذر 1399 رکنا 30 دی 1399 رکنا 30 بهمن 1399 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 1 مهر 1399 رکنا 2 مهر 1399 رکنا 3 مهر 1399 رکنا 4 مهر 1399 رکنا 5 مهر 1399 رکنا 6 مهر 1399 رکنا 7 مهر 1399 رکنا 8 مهر 1399 رکنا 9 مهر 1399 رکنا 10 مهر 1399 رکنا 11 مهر 1399 رکنا 12 مهر 1399 رکنا 13 مهر 1399 رکنا 14 مهر 1399 رکنا 15 مهر 1399 رکنا 16 مهر 1399 رکنا 17 مهر 1399 رکنا 18 مهر 1399 رکنا 19 مهر 1399 رکنا 20 مهر 1399 رکنا 21 مهر 1399 رکنا 22 مهر 1399 رکنا 23 مهر 1399 رکنا 24 مهر 1399 رکنا 25 مهر 1399 رکنا 26 مهر 1399 رکنا 27 مهر 1399 رکنا 28 مهر 1399 رکنا 29 مهر 1399 رکنا 30 مهر 1399 
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۳    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع مرغ در بازار امروز چهارشنبه را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۶    
اقتصادی رکنا: قیمت خودروهای سایپا در بازار امروز دوشنبه را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۱    
اقتصادی رکنا: عضو هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان کشور گفت: حقوق و مزایای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی که احکام جدید مستمری را دریافت می کنند، بدون تاخیر سه ماهه پرداخت خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۹    
اقتصادی رکنا: قیمت ها در بازار موبایل کماکان در حال بالا رفتن هستند و طی یک هفته اخیر به شتاب افزایش قیمت ها افزوده شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۹    
اقتصادی رکنا: سرمایه گذاری در بحران جهانی اقتصادی برای عموم جامعه مهم است موضوعی که منجر به پرسش های فراوان برای خرید انواع سرمایه ها اعم از سهام تا مسکن شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۴    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع آپارتمان های زیر 100 متر در بازار مهر ماه 99 را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۴    
اقتصادی رکنا: قیمت کله پاچه کامل درجه یک بسته به کیفیت بین 180 تا 250 هزار تومان است. همین طور کله پاچه درجه دو بسته به کیفیت حداکثر 150 هزار تومان نرخ می خورد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۴    
اقتصادی رکنا: رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره بار یزد درباره دلایل افزایش قیمت پیاز و گوجه فرنگی توضیحاتی ارائه داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۴    
اقتصادی رکنا: قیمت دلار امروز پنجشنبه 24 مهر ماه به 31 هزار و 800 تومان رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۴    
اقتصادی رکنا: دارندگان سهام عدالت می توانند از نحوه پیگیری سهام خود به شیوه های مختلف اطلاع یابند که در این گزارش بیان شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۴    
رکنا:قیمت ها در بازار طلای امروز متاثر از کاهش تقاضا و تعطیلات پیش رو اندکی ارزان شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۴    
رکنا:قیمت نفت در معاملات امروز به علت افزایش نگرانی ها در مورد بهبود تقاضا برای سوخت، کاهش یافت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۹    
رکنا:رئیس بنیاد مستضعفان به تشریح جزئیات تخصیص 230 میلیارد تومان از سوی این بنیاد در چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۴    
رکنا: معاون بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات در قالب دارا سوم، آبان ماه ارائه می شود ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۴    
رکنا:سود سهام عدالت امسال به دو روش مستقیم و غیر مستقیم واریز می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۴    
رکنا: معاون اول رئیس جمهور گفت:در تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر شغل خود را از دست داده اند که البته میزان بیکاری در بسیاری از کشورهای صنعتی بسیار بیشتر بوده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۴    
رکنا:بانک مرکزی اعلام کرد: در سومین روز اجرای سیاست جدید ارزی، حدود 73 میلیون دلار ارز به صورت اسکناس در بازار متشکل معاملات ارزی در نرخ های حاشیه بازار عرضه شد که صرفا 600 هزار دلار خریداری شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۴    
رکنا:سایت عصر ایران به نقل از پایگاه خبری ایران مامن مدعی کاهش بی سابقه قیمت دلار طی روزهای آینده شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۴    
رکنا:این روز ها افزایش قیمت ها تاثیر منفی زیادی در جو روانی جامعه گذاشته و برخی اقشار جامعه با حداقل اقلام خوراکی روزمرگی خود را سر می کنند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۹    
اقتصادی رکنا: در جلسه شورایعالی بورس در خصوص فرآیند داد و ستد سهام عدالت و تاسیس شرکت های تامین سرمایه تصمیم گیری شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۹    
اقتصادی رکنا: معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام وجود مشکل حقوقی برای 100 هزار واحد گفت: از واحد هایی که باقیمانده و مشکلات حقوقی نیز ندارند اکنون تعداد آن کمتر از 60 هزار واحد مسکونی است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۴    
اقتصادی رکنا: هیات دولت با واگذاری باقیمانده سهام دولت در بانک های ملت، تجارت و صادرات در قالب صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) دارا سوم موافقت کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۹    
اقتصادی رکنا: نماد شستا که به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف متوقف شده بود و توقف این نماد بسیار طولانی شده است امروز مجمع عمومی داشت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۹    
اقتصادی رکنا: شرکت اپل شب گذشته از جدیدترین محصول خود با عنوان آیفون 12 رونمایی کرد؛ مدل های مختلف این محصول حداقل 699 و حداکثر 1449 دلار قیمت گذاری شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۹    
اقتصادی رکنا: انقضای تحریم تسلیحاتی سازمان ملل در 18 اکتبر (27 مهر) به نیروهای مسلح ایران این امکان را می دهد که به سلاح های براق تر و جدیدتری نظر داشته باشند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۹    
اقتصادی رکنا: هر برگه سهام عدالت 490 هزارتومانی دارندگان این سهام به 14 میلیون و صد و نود و شش هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل (سه شنبه 22 مهرماه) حدود 235 هزار تومان کاهش یافت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۹    
اقتصادی رکنا: قیمت مسکن در گران ترین منطقه تهران در پایان دولت دهم، کمتر از نصف نرخ ارزان ترین منطقه تهران در امسال بوده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۹    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع آپارتمان در مناطق مختلف تهران در مهر ماه 99 را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۴    
اقتصادی رکنا: در حالی قرار بود بر اساس دستور رئیس جمهوری یک دستگاه واحد مسکونی به پدر آتنا اصلانی واگذار شود که پس از گذشت بیش از سه سال خبری از تحقق این وعده نیست.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۴    
اقتصادی رکنا: تفاهم نامه واگذاری 3 هزار دستگاه خودرو نیسان زامیاد، بین گروه خودروسازی سایپا، کمیته امداد امام(ره) و صندوق کارآفرینی امید، امضاء شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۴    
اقتصادی رکنا: طبق بررسی ها ایران به لحاظ فناوری اطلاعات و ارتباطات، وضعیت مطلوبی ندارد و جایگاه آن با اهداف توسعه کشور به خصوص سند چشم انداز 20 ساله مغایر است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۴    
اقتصادی رکنا: رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با گلایه از اینکه اوراقچی ها قطعات دست دوم را از کشورهای همسایه وارد می کنند، گفت: استفاده از قطعات دست دوم به هیچ عنوان قابل قبول نیست ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۴    
اقتصادی رکنا: برخی شعب بانکی خبر از تغییر سقف وجه برداشت انتقالی خبر می دهند و می گویند از 15 مهرماه وجه انتقالی از 5 میلیون تومان در باجه های درجه یک و دو به 15 میلیون تومان افزایش یافته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۴    
اقتصادی رکنا: طبق اعلام شرکت های سیمانی مجوز افزایش قیمت های سیمانی ها صادر شده است اما فعالان این صنعت می گویند قیمت سیمان افزایش نیافته و این افزایش قیمت به واسطه افزایش قیمت پاکت است که بررسی ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۴    
اقتصادی رکنا: دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان معتقد است که صنعت خودرو به مرحله ای رسیده که باید یک تصمیم جدی برای آن اتخاذ کرد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۴    
اقتصادی رکنا: رئیس کل بانک مرکزی گفت: در سه هفته آینده فشارها به ایران بیشتر خواهد شد؛ ما به مردم گفته و می گوییم ریسک بازار ارز بسیار بالا است و ممکن است اتفاقات دیگری رخ دهد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۴    
اقتصادی رکنا: رییس سازمان غذا و دارو از توزیع ماسک با قیمت مصوب در داروخانه ها خبر داد و گفت: مردم نباید از داروخانه و دیگر اماکن، ماسک سه لایه را بیشتر از قیمت 1300 تومان خریداری کنند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۹    
اقتصادی رکنا: انجمن تولیدکنندگان فولاد در نامه ای به رزم حسنی وزیر صمت نوشت: لازم است میزان عرضه محصول فولادی در بورس کالا مبنای تعیین سهمیه مواد اولیه قرار گیرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۴    
اقتصادی رکنا: طرح جاماندگان سهام عدالت، طرحی است که نمایندگان تازه وارد بهارستان آن را به جریان انداخته اند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۴    
اقتصادی رکنا: مدیر صندوق پالایش یکم گفت:اگر احساس شود مردم با خرید صندوق پالایش یکم متضرر می شوند حتما در مورد انتشار اوراق تبعی برای سهام این صندوق تصمیم گیری می کنیم.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۴    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع یخچال و فریزر در بازار را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۴    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع پژو در بازار مهر ماه 99 را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۹    
اقتصادی رکنا: رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده ایران با انتقاد از نوسانات نرخ در بازار گوشت و با اشاره به افزایش هزینه های تولید ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۹    
اقتصادی رکنا: روحانی با بیان اینکه روند صعودی افزایش صادرات غیرنفتی شروع شده است، گفت: صادرات غیرنفتی در یک ماه اخیر (شهریور) نسبت به مرداد ماه ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۴    
اقتصادی رکنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 20 شرکت زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی تا پایان سال از طریق بورس واگذار می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۴    
اقتصادی رکنا: در بازار آزاد امروز قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 470 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 16 میلیون و 250 تومان و قیمت دلار 31 هزار و 700 تومان است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۹    
اقتصادی رکنا: کارشناسان اقتصادی با اشاره به افت فروش نفت و کاهش درآمد از این محل، تمرکز بر صادرات غیرنفتی، تجارت تهاتری ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۴    
ورود ام وی ام X22، به ایران از زمستان 95 آغاز شد. این خودرو را می توان یک مینی کراس اور یا هاچ بک کراس دانست. برهمین اساس بسیاری آن را نسخه کراس اورهاچ بک 315 می دانند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۴    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۹    
اقتصادی رکنا: بانک مرکزی با هدف مدیریت و تنظیم بازار ارز کشور ، سقف خرید کارگزاران ، بانک ها و صرافی ها در بازار متشکل ارزی را از روز کاری دوشنبه به 500 هزار دلار افزایش داد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۴    
اقتصادی رکنا: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مقدمات همسان سازی حقوق صورت گرفته و در هفته جاری همه احکام صادر خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۴    
اقتصادی رکنا: به دنبال نگرانی ها در مورد اینکه تقاضای جهانی انرژی به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا در اروپا و آمریکا همچنان رو به کاهش خواهد بود، قیمت نفت روز چهارشنبه شاهد کاهش بود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۴    
اقتصادی رکنا: در حالی که عدم توافق بر سر یک بسته محرک مالی جدید در آمریکا سبب شده تا ارزش دلار تثبیت شود، قیمت طلا امروز شاهد افزایش اندکی بوده و هنوز نتوانسته از رقم مهم 1900 دلار فراتر برود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۹    
اقتصادی رکنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرایطی هفته گذشته از دست اندرکاران زنجیره خودروسازی کشور برای ساماندهی صنعت و بازار خودرو راهکارهای پیشنهادی خواسته که علاوه برپیشنهاد قیمت گذاری توسط سازمان ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۹    
اقتصادی رکنا: قیمت نفت سنگین ایران در سپتامبر به 41 دلار و 93 سنت در هر بشکه رسید که در مقایسه با قیمت 45 دلار و هفت سنت در اوت، سه دلار و 14 سنت معادل هفت درصد کاهش داشت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۹    
اقتصادی رکنا: طبق طرح مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحول صنعت و بازار خودروی کشور، قرار است قیمت پایه خودروهای داخلی توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین شود و این به معنای حذف شورای رقابت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۹    
اقتصادی رکنا: از امروز چهارشنبه 23 مهر ماه 99 فروش فوق العاده محصولات سایپا آغاز شد.