دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۰۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 12 مهر 1399 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 31 فروردین 1399 رکنا 31 اردیبهشت 1399 رکنا 31 خرداد 1399 رکنا 31 تیر 1399 رکنا 31 مرداد 1399 رکنا 31 شهریور 1399 رکنا 1 آبان 1399 رکنا 30 آذر 1399 رکنا 30 دی 1399 رکنا 30 بهمن 1399 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 1 مهر 1399 رکنا 2 مهر 1399 رکنا 3 مهر 1399 رکنا 4 مهر 1399 رکنا 5 مهر 1399 رکنا 6 مهر 1399 رکنا 7 مهر 1399 رکنا 8 مهر 1399 رکنا 9 مهر 1399 رکنا 10 مهر 1399 رکنا 11 مهر 1399 رکنا 12 مهر 1399 رکنا 13 مهر 1399 رکنا 14 مهر 1399 رکنا 15 مهر 1399 رکنا 16 مهر 1399 رکنا 17 مهر 1399 رکنا 18 مهر 1399 رکنا 19 مهر 1399 رکنا 20 مهر 1399 رکنا 21 مهر 1399 رکنا 22 مهر 1399 رکنا 23 مهر 1399 رکنا 24 مهر 1399 رکنا 25 مهر 1399 رکنا 26 مهر 1399 رکنا 27 مهر 1399 رکنا 28 مهر 1399 رکنا 29 مهر 1399 رکنا 30 مهر 1399 
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۹    
اقتصادی رکنا: بر اساس گزارش بانک مرکزی در شهریور ماه سال جاری قیمت هر مترمربع مسکن در تهران با 91/7 درصد افزایش قیمت نسبه به شهریورماه سال گذشته مواجه شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۵    
رکنا : ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و لایت کوین با جهش قیمت مواجه شدند .
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۶    
اقتصادی رکنا: مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: این بانک با پرداخت 500 میلیارد تومان تسهیلات به صادرکنندگان زعفران، به تثبیت قیمت زعفران کمک می کند تا قیمت این محصول افت نکند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۹    
اقتصادی رکنا: کمیته خودرو به منظور بررسی شرایط موجود و راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو، صبح امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل جلسه داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۹    
رکنا : نماینده کرمانشاه با بیان اینکه اقتصاد ایران به دلار وابسته شده، گفت: در شرایطی که وابستگی اقتصاد به دلار باید فقط حدود 15 درصد باشد، اما گاهی این وابستگی به 100 درصد می رسد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۴    
اقتصادی رکنا: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن امیدواری به بهبود شرایط بورس در هفته های آتی، بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد شرکت های حقوقی در بورس تاکید کرد و گفت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۴    
اقتصادی رکنا: معاون سرمایه گذاری ، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی گفت: تسهیلات بانکی قرض الحسنه ای 30 میلیون تومانی از هفته آینده در 5 بانک عامل با سود بانکی 4 درصدی قابل پرداخت است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۹    
اقتصادی رکنا: بازار برنج این روزها با نوساناتی زیادی از جمله واردات گسترده، افزایش هزینه های کشاورزی و اختلاط برنج روبروست که این مسائل، کشاورزان را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۸    
اقتصادی رکنا: معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه ای از آغاز مرحله دوم ثبت نام وام ودیعه مسکن خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۸    
اقتصادی رکنا: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای از تعطیلی تمامی مراکز فرهنگی هنری تهران تا 18 مهر ماه خبر داده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۸    
اقتصادی رکنا: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه احتمالا بار دیگر با افزایش قیمت بلیط به ترکیه روبرو خواهیم بود، گفت: طبیعی است وقتی عرضه کم می شود و تقاضا برای سفر به ترکیه وجود دارد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۵۰    
رکنا: رییس سازمان برنامه و بودجه بر حمایت از ورزش ایران از نظر مالی در سال جاری و سال آینده تاکید کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۳۵    
رکنا: در پایان بازار دیروز شاخص کل بازار سهام با رشد بیش از 2٫5 درصدی به یک میلیون و 546 هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز نمایانگر کلیت مثبت بازار دیروز بود. آیا بازار امروز هم سبز خواهد بود؟
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۴:۲۹    
رکنا: درحالیکه رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه یکی از تغییرات ساختار بودجه سال آینده را افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرده است ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۴:۱۸    
رکنا: رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی از 50 صادرکننده نمونه که 100 درصد ارزهای صادراتی خود را به چرخه اقتصادی کشور بازگردانده اند، تقدیر کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۲:۱۶    
رکنا: صادرکنندگان متعهدی که ارز خود را به کشور بازمی گردانند، امین اقتصاد کشور هستند و ما باید مسیر را برای آنها به واسطه تسهیل قوانین و مقررات هموار کنیم.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۱:۰۸    
رکنا: : قیمت ها در بازار خودرو که از اواخر هفته گذشته روند صعودی را آغاز کرده بود کماکان در حال افزایش است به گونه ای که پراید 111 امروز به قیمت 136 میلیون تومان رسیده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۱:۰۲    
رکنا: تنها بازاری که در روز شنبه روند مثبتی را پشت سر گذاشت، بازار سهام بود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۴۲    
رکنا: پیش فروش پاییزه سایپا که 9 مهر ماه آغازشده بود ساعت 12 امشب به پایان می رسد و روز سه شنبه نیز 15 هزار خودرو میان ثبت نام کنندگان قرعه کشی می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۲۲    
رکنا: درنخستین روز فصل پاییز 3 معامله بالای 10 میلیارد تومان به ثبت رسیده که هر سه معامله نیز در منطقه یک انجام شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۱۲    
رکنا: محمدرضا فرجی رئیس اتحادیه فناوران یارانه گفت: بانک مرکزی نسبت به تخصیص ارز برای واردکنندگان سخت گیری هایی گاه بی دلیل انجام می داد که قرار بر این شد با واردکنندگان همکاری بیشتری در این خصوص ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۱۲    
رکنا: معاون سازمان برنامه و بودجه از پرداخت 1000میلیارد تومان تسهیلات برای تولید و صادرات زعفران با همکاری سه بانک خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۰۷    
رکنا: اجرای طرح کالابرگ در مجلس به 30 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. در حالی که بودجه دولت توان پرداخت این اعتبار را ندارد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۱    
رکنا: اسلامی از آغاز مجدد ثبت نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۶    
رکنا: وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهمنامه همکای در زمینه مسکن با وزارت جهاد کشاورزی گفت: 100 هزار واحد مسکن ملی برای شاغلان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه های تابعه آن ساخته می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۱    
رکنا: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کسی حق تعلل در اجرای مسکن ملی را ندارد، گفت: شهرداری ها موظفند هرچه سریعتر نسبت به صدور پروانه ساخت واحدهای مسکن ملی اقدام کنند تا عملیات اجرایی در همه استان ها ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۱    
اقتصادی رکنا: ایران که در سالهای پیش واردکننده بنزین بوده، اکنون با تولید روزانه 115 میلیون لیتر بنزین، به صادرکننده فعال این فرآورده استراتژیک نفتی در منطقه و جهان تبدیل شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۶    
اقتصادی رکنا: مرکز آمار ایران تغییرات قیمت کالاهای خوراکی در مناطق شهری کشور را برای شهریورماه سال جاری اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۶    
اقتصادی رکنا: مدیرکل دفتر صادرات گمرک درحالی از تعیین عوارض 2500 تومانی برای هر کیلو گرم صادرات تخم مرغ خبر داد که بحران گرانی تخم مرغ در شهریور ماه جنجال برانگیز شده بود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۱    
اقتصادی رکنا: وزیر راه و شهرسازی اظهارکرد: طبق موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، با درخواست وزارت راه و شهرسازی، جاماندگان از وام ودیعه مسکن می توانند تا پایان مهر ماه برای دریافت آن ثبت نام کنند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۱    
اقتصادی رکنا: نوبخت گفت: هر یک از ماها به عنوان سربازان این ملت باید بتوانیم با همین اندک مقاومت کنیم ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۶    
اقتصادی رکنا: قیمت های مهم در بازار امروز شنبه 12 مهر ماه 99 : طلای 18 عیار ، سکه ، دلار ، آپارتمان ، خودرو ، گوشت ، مرغ و ... را مشاهده نمایید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۶    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع میوه و تره بار در میادین شهرداری تهران امروز کاهش جزئی در برخی اقلام را نسبت به روز قبل تجربه کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۶    
اقتصادی رکنا: با دلاری شدن بازارها، این روزها بازار خودرو نیز شاهد ثبت قیمت هایی است که به نظر نمی رسد در صورت تداوم شرایط اقتصادی کنونی، روند رشد آن متوقف یا حتی تثبیت شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۱    
اقتصادی رکنا: شیوه جدید رجیستری گوشی های موبایل را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۱    
اقتصادی رکنا: معاون استاندار تهران با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف واحدهای تملیکی در اختیار بانک ها بر تسریع و تسهیل بر پرداخت تسهیلات کرونا تاکید کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۱    
اقتصادی رکنا: امروز ارزش سهام عدالت با افزایش 400 هزار تومانی نسبت به روز قبل مواجه شد و به 15 میلیون و صد و چهل هزار تومان رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۶    
اقتصادی رکنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مصوبه شورای اقتصاد درباره نرخ خرید تضمینی محصولات باغی برای سال زراعی 99-1400 را به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۶    
سازمان بورس به همه شرکت های بورسی و فرابورسی هشدار داد در صورت عدم بازارگردانی و معرفی بازارگردان، مشمول 9 جریمه از تذکر تا لغو پذیرش می شوند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۱    
رکنا : هر هفته چند استان میزبان مسوولان هستند و طرح های مختلفی به بهره برداری می رسد که بیانگر آن است با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی چرخ های توسعه کشور همچنان روی ریل سرعت است و پرقدرت به مسیر خود ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۶    
اقتصادی رکنا: رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به افزایش 20 درصدی قیمت فولاد وسیمان طی یکسال اخیر،گفت: این در حالی است که قیمت فروش این محصولات در بازار 220 درصد افزایش یافته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۱    
اقتصادی رکنا: بررسی ها نشان می دهد، مصرف کالاهای اساسی در سبد مصرفی خانوار کاهش داشته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۶    
اقتصادی رکنا: بازار خریدو فروش قبر در اطراف تهران مانند بسیاری از بازارهای دیگر دستخوش دلالی و بازارسیاه شده به طوری که دفن اموات در برخی از آرامستان ها برای مردم عادی دست نیافتنی است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۶    
اقتصادی رکنا: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان " حق الزحمه مشاوران املاک سوداگری را تقویت می کند"، گفت:اگر دولت تعرفه ثابت کمیسیون را تعیین نکند، ، مجلس به این مسئله ورود پیدا می کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۱    
اقتصادی رکنا: رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد ملی با کرونا گفت: گفته شده است که وضعیت اقتصادی آلمان منفی 5.2 است و اقتصادشان کوچک شده و رشد اقتصادی شان منفی است ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۶    
اقتصادی رکنا: رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شورای اسلامی کار با اشاره به اینکه دستمزد تنها 38 درصد سبد معیشت را پوشش می دهد، گفت: کارگران برای جبران 62 درصدی هزینه های خود باید کارهای کاذب کنند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۱    
اقتصادی رکنا: مدیر کل دفتر قرنطینه سازمان دامپزشکی کشور گفت: طرحی مشترک میان سازمان دامپزشکی کشور و انجمن ها و اتحادیه های تولید تخم مرغ در حال پیگیری است که تخم مرغ با بسته بندی و تاریخ تولید و ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۶    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع گوشی موبایل های ارزان قیمت در بازار را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۱    
رکنا: تخم مرغ به قیمت هر کیلوگرم 14200 به صورت گسترده در میادین میوه و تره بار تهران عرضه می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۱    
اقتصادی رکنا: دبیرکل خانه کارگر می گوید: ضروری است که هیات وزیران، مجلس، شورای پول و اعتبار، شورای اقتصاد و بانک مرکزی در گزارش هایی ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۱    
اقتصادی رکنا: مدیران و ناشرانی که برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی حداقل یک بازارگردان در موعد مقرر اقدام نکنند، متخلف محسوب شده و با آنها طبق مقررات برخورد خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۶    
اقتصادی رکنا: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از لغو مجوز پرواز ایرلاین های ایرانی به ترکیه خبر داد و گفت: این موضوع سیاسی نیست.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۱    
اقتصادی رکنا: آخرین قیمت گوشت قرمز اعلام شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۱    
اقتصادی رکنا: قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.32 درصد کاهش به 1899 دلار و 84 سنت رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۶    
اقتصادی رکنا: امروز شنبه در بازار آزاد قیمت دلار 29 هزار و 600 تومان است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۱    
اقتصادی رکنا: امروز شنبه در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 350 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 14 میلیون و 800 هزار تومان است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۶    
اقتصادی رکنا: با تصمیم بانک مرکزی، صرافی های ملی و توسعه صادرات تا اطلاع ثانوی مسئول دریافت ارز حاصل از صادرات هستند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۱    
اقتصادی رکنا: هرچه به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا نزدیک می شویم، کاربران فعال در حوزه بازار سرمایه و بورس بیشتر از هر زمان دیگری درباره اهمیت این انتخابات و آینده بازارهای مالی ایران می ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۶    
اقتصادی رکنا: قالیباف بیان کرد که 60 میلیون ایرانی برای تامین کالاهای اساسی خود ماهانه 60 تا 120 هزار تومان به صورت کالابرگ الکترونیکی دریافت می کنند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۱    
اقتصادی رکنا: سازمان حفاظت محیط زیست شماره گذاری خودروهای بنزینی باقیمانده از نوع رنو ساندرو، استپ وی، پارس تندر ، چانگان و آریو مجموعاً به ترتیب به تعداد 3060، 290 و 420 دستگاه را بلامانع اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۱    
اقتصادی رکنا: پس از آنکه خبر ابتلای ترامپ به کرونا منتشر شد و موجب افت شاخص دارایی های پرریسک شد، قیمت نفت روز جمعه شاهد کاهش بیش از 4 درصدی بود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۶    
رکنا : سخنگوی دولت گفت: دولت در این دوره باید بنای خود را علاوه بر تداوم روند توسعه زیرساختی، بر ارتقای نرم افزاری و توسعه روستاها از منظر کسب و کار و رفاه بگذارد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۶    
اقتصادی رکنا: میانگین سن بازنشستگی در ایران حدود 52 سال است. این در حالی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته، کارمندان تا 65 سالگی کار می کنند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۶    
اقتصادی رکنا: همزمان با روز جهانی دریانوردی، تفاهم نامه همکاری خدمات جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریایی "بین سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک جمهوری اسلامی ایران" امضا شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۶    
اقتصادی رکنا: اخیرا متوجه شدیم فروشگاهی در سنندج خرید و فروش کالا با بیت کوین را هم به عنوان روش پرداخت به رسمیت شناخته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
اقتصادی رکنا: آمریکا بیش از هر کشور دیگری در جهان میلیاردر دارد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۱    
اقتصادی رکنا: یک عضو اتحادیه مرغداران گوشتی اظهار کرد که با توجه به افزایش هزینه های تولید، مرغداران در فروش هر کیلو مرغ 4 هزار تومان متضرر هستند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۶    
اقتصادی رکنا: سهام وال استریت در پی خبر ابتلای ترامپ به ویروس کرونا سقوط کردند اما امید به تصویب بسته کمک مالی کرونایی جدید از سقوط شدید بازارها جلوگیری کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۱    
اقتصادی رکنا: شاخص دلار در بازار جهانی با بی اعتنایی به خبر مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای ترامپ به مسیر صعودی خود ادامه داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۶    
اقتصادی رکنا: طی شش ماه اول سال 2020، اتباع ایرانی با خرید 2628 واحد خانه بزرگ ترین گروه خریدار خارجی مسکن ترکیه بوده اند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۶    
اقتصادی رکنا: از مسوولان سازمان بورس کشورمان می خواهیم در نرم افزار بورس امکانی را قرار دهند که کلیه سفارشات ثبت شده بین ساعت 8:30 الی 9 ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۶    
اقتصادی رکنا: آخرین افزایش قیمت عمده برندهای معروف و پرطرفدار آدامس به 2 یا 3ماه پیش بازمی گردد، اما در یک ماه اخیر هم بازار این کالا شاهد تغییراتی بوده که بارزترین آن افزایش قیمت آدامس خرسی بوده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۶    
اقتصادی رکنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت تقویت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: به دنبال حذف موانع و امضاهای طلایی هستیم.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۶    
رکنا:قیمت ارز در بازار آزاد در آخرین روز هفته گذشته به بیش از 30 هزار تومان رسید؛ اتفاقی که رکوردی جدید در بازار ارز کشورمان ثبت کرد.