سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۲:۱۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 5 مهر 1399 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 31 فروردین 1399 رکنا 31 اردیبهشت 1399 رکنا 31 خرداد 1399 رکنا 31 تیر 1399 رکنا 31 مرداد 1399 رکنا 31 شهریور 1399 رکنا 1 آبان 1399 رکنا 30 آذر 1399 رکنا 30 دی 1399 رکنا 30 بهمن 1399 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 1 مهر 1399 رکنا 2 مهر 1399 رکنا 3 مهر 1399 رکنا 4 مهر 1399 رکنا 5 مهر 1399 رکنا 6 مهر 1399 رکنا 7 مهر 1399 رکنا 8 مهر 1399 رکنا 9 مهر 1399 رکنا 10 مهر 1399 رکنا 11 مهر 1399 رکنا 12 مهر 1399 رکنا 13 مهر 1399 رکنا 14 مهر 1399 رکنا 15 مهر 1399 رکنا 16 مهر 1399 رکنا 17 مهر 1399 رکنا 18 مهر 1399 رکنا 19 مهر 1399 رکنا 20 مهر 1399 رکنا 21 مهر 1399 رکنا 22 مهر 1399 رکنا 23 مهر 1399 رکنا 24 مهر 1399 رکنا 25 مهر 1399 رکنا 26 مهر 1399 رکنا 27 مهر 1399 رکنا 28 مهر 1399 رکنا 29 مهر 1399 رکنا 30 مهر 1399 
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۳    
اقتصادی رکنا: امروز چهارشنبه 30 مهر ماه آخرین روز ثبت نام وام کرونا است. بنگاه های آسیب دیده امروز برای آخرین روز می توانند برای دریافت این وام ثبت نام کنند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۹    
رکنا: نرخ ارز در صرافی ملی امروز شنبه نیز اعلام شد که نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم 31 هزار و 700 تومان ثابت ماند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۴    
اقتصادی رکنا : بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز 19 مهر 99 اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 32 ارز افزایش و قیمت 5 واحد پولی کاهش یافته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۶    
اقتصادی رکنا: یازدمین مرحله یارانه معیشتی پنج شنبه شب 10 مهر ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۶    
سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی گفت: حضور سیاستگذاران بانکی در حوزه های بیمه ای نشانه پیوند بانک و بیمه به شمار می رود که در آینده ای نزدیک محصولات متنوعی به بازار این صنعت اضافه خواهد کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۶    
اقتصادی رکنا: ارزش سهام عدالت با کاهش 3/4 درصدی درمقایسه با روز گذشته مواجه شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۶    
اقتصادی رکنا: قیمت هر شانه تخم مرغ در تهران با کمی کاهش به 31 تا 35 هزار تومان رسید اما هنوز در مقایسه با قیمت مصوب 26 هزار تومانی فاصله دارد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۱    
اقتصادی رکنا: سهامداران سهام عدالت از پنج استان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند می توانند نسبت به معامله سهامشان اقدام کنند. درحال حاضر سهام عدالت در کدام استان باارزش تر است؟
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۱    
اقتصادی رکنا: در بازار امروز قیمت دلار به 28 هزار و 800 تومان رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۱    
اقتصادی رکنا: مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی گفت: فازهای 22 و 24 با وجود اینکه به تازگی راه اندازی شده اند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۶    
اقتصادی رکنا: مدیرکل دفتر امور تعاونی های عشایری سازمان امور عشایر کشور گفت که در چند سال اخیر یکهزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اختیار عشایر کشور قرار گرفت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۱    
رکنا : در شرایطی که بهای تمام شده تولید هر مترمکعب آب در تهران 2700 تومان و متوسط قیمت فروش 700 تومان است، در هر مترمکعب آب 200 هزار تومان یارانه پرداخت می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۶    
اقتصادی رکنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه از تامین کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی در سال آینده خبر داد و گفت: طرح پیش فروش نفت سال آینده با قیمت هر بشگه 40 دلار اجرایی خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۶    
رکنا : سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از نشست این مجمع با وزیر پیشنهادی صمت خبر داد و گفت که نمایندگان در این نشست از رزم حسینی خواستند در صورت رای اعتماد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۱    
اقتصادی رکنا: در جریان معاملات هفته گذشته بورس کالای ایران حجم گواهی سپرده کالایی با رشد 59 درصدی همراه شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۱    
اقتصادی رکنا: مدیر عامل بورس تهران گفت: برای جلوگیری از نوسانگیری روزانه به نحوی ممنوعیت ایجاد می کنیم تا ثبات بیشتری به بازار برگردد و از هیجانات بازار کاسته شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۶    
اقتصادی رکنا: معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران اظهار کرد که با سفر معاون اول رئیس جمهور به بندر عباس مقرر شد در روز های آینده، گمرک نسبت به ترخیص کالا ها اقدام کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۸:۰۶    
رکنا: پس از جنجال های رخ داده بر سر تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک به نمایندگان مجلس و پاسخ های داده شده از جانب اشخاص حقیقی و حقوقی، بالاخره قیمت جدید این خودرو برای حواله داران تابستان 99 مشخص گردید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۷:۵۶    
رکنا: بازار سهام دیروز در ابتدای شروع معاملات رشد 1٫5 درصدی داشت اما بعد از ادامه معاملات، فشار عرضه در نمادهای شاخص ساز باعث عقبگرد شاخص کل شد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۷:۳۱    
رکنا: در این گزارش محاسبه شده که اگر یک نماینده مجلس ودیعه مسکن، وام ضروری و خودروی دنا پلاس را دریافت کند، در هر ماه باید چقدر قسط پرداخت کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۷:۰۶    
رکنا: ارزش پرتفوی سهام عدالت در پنجمین روز مهر ماه 99 اعلام شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۵:۳۶    
رکنا: سازمان انرژی اتمی ایران تاکیدکرد: ایران با نگرش استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای، برنامه های علمی خود را در حوزه های سلامت، کشاوزی، غذا، رادیودارو ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۴:۳۱    
رکنا: سازمان بورس و اوراق بهادار به تازگی بر ضرورت تقویت صندوق های بازارگردان تاکید کرده و شرکت هایی را که در بازار سرمایه حضور دارند، ملزم کرد که حداقل یک بازارگردان داشته باشند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۳:۵۶    
رکنا: مدیر صندوق پالایشی یکم گفت: تا پایان مهلت پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم، چهار میلیون نفر از این صندوق استقبال کردند و 20 درصد واحدهای صندوق به فروش رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۳:۰۱    
رکنا: معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور و دستور اکید ایشان مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای دپو شده در گمرکات ، کالاهای اساسی، مواد اولیه ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۲:۳۶    
رکنا: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با بیان اینکه قیمت ها در بازار خودرو حبابی شده و غیرواقعی است ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۲:۱۶    
رکنا: آیین ورود کشمش سبز قلمی خلیل آباد به بورس کالای ایران با حضور معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران در خلیل آباد برگزار شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۱:۳۱    
رکنا: همتی از همراهی بانک مرکزی با واردکنندگان کالاهای اساسی و تولید کنندگان در راستای کاهش زمان ماندگاری کالاهای اساسی، مواد اولیه، تجهیزات و قطعات مورد نیاز تولید خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۱:۰۱    
رکنا: بررسی نرخ تورم سالیانه استان ها نشان می دهد که هرمزگان با نرخ تورم نقطه به نقطه، 31.4 درصد گران ترین و آذربایجان غربی با ثبت تورم 21 ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۰:۳۶    
رکنا: : رئیس اتحادیه صنف قنادان با اشاره به افت 70 درصدی فروش شیرینی نسبت به سال قبل از دولت درخواست کرد که جلوی افزایش افسارگسیخته قیمت مواد اولیه را بگیرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۰:۳۱    
رکنا: دولت آمریکا بزرگترین شرکت سازنده تراشه های الکترونیکی اس ام آی سی (SMIC) چین را تحریم و صادرات به این شرکت را محدود کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۶    
اقتصادی رکنا: وزیر پیشنهادی وزارت صمت اظهار داشت:باید امضاهای طلایی را کم کنیم تا مشکلات مردم کمتر شود که این امر به وسیله مردم و مجلس محقق می شود، وزارت صمت بنگاه سیاسی و محفل جناح بازی نیست.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۶    
اقتصادی رکنا: تفاهم نامه ای به منظور احداث 100 هزار واحد مسکونی برای دهک های پایین جامعه بین یک شرکت ایرانی و یک شرکت ترکیه ای که سابقه ساخت 35 هزار واحد در ایران را دارد به امضا رسید ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۱    
اقتصادی رکنا: براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت 72 درصد از واحدهای تولیدی صادرکننده صد درصد تعهد ارزی خود را ایفا کرده اند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۶    
اقتصادی رکنا: در شهریورماه سال جاری دهک دهم با افزایش 44.6 درصدی هزینه های خود نسبت به پارسال مواجه شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۶    
اقتصادی رکنا: با شروع معاملات امروز بازار سهام در حالی که در ابتدای کار بازار 1٫5 درصد رشد کرد اما در ادامه روند معاملات بازار شاخص روندی کاهشی داشت و به یک میلیون و 615 هزار واحد رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۶    
اقتصادی رکنا: معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا به تشریح مزایای راه اندازی معاملات گواهی سپرده کشمش در بورس کالا پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۶    
رکنا: به گفته معاون بازار بورس تهران یکی از دلایل ممنوعیت نوسان گیری روزانه در تالار شیشه ای اهمیت دادن نهاد ناظر به سرمایه گذاری طولانی مدت است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۶    
اقتصادی رکنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نرخ تورم و تغییرات قیمت در گروه عمده کالا در شهریور ماه امسال را اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۶    
اقتصادی رکنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد که عرضه خودرو در بورس از جمله بهترین راهکارها برای ساماندهی بازار است. چون نه دلال ها دیگر می توانند دلالی کنند و نه کارخانه آسیب می بیند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۱    
اقتصادی رکنا: محور اصلی طرح سامان دهی بازار و صنعت خودرو، عرضه خودرو در بورس کالاست و مزایای استفاده از این راهکار عبارتند از: از بین رفتن تقاضای سرمایه ای، جلوگیری از قیمت سازی ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۱    
اقتصادی رکنا: با توجه به انتشار کاتالوگ این خودرو به نظر می رسد که جک T8 مراحل تست و آزمایش های میدانی را به پایان رسانده و لذا شرکت کرمان موتور به زودی فروش این خودرو را آغاز می کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۶    
اقتصادی رکنا: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره ماجرای تحویل 1500 دوز واکسن آنفلوآنزا به داروخانه وابسته به مرکز بهداشت مجلس و سپس بازگرداندن آن به وزرات بهداشت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۶    
اقتصادی رکنا: در شرایطی که تجارت هند با ایران به دلیل مسائل بانکی ناشی از تحریم های امریکا پیچیده تر شده است، ایران تامین برنج از پاکستان را آغاز کرده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۶    
اقتصادی رکنا: رئیس کل بانک مرکزی از تصمیم مهم برای ترخیص کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانجات از گمرکات خبر داد و گفت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۱    
اقتصادی رکنا: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: دفاتر شرکت های پشتیبانی امور دام در کل کشور موظف شده اند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۱    
اقتصادی رکنا: در حال حاضر قیمت LENOVO IdeaPad L340 Core i5 به 15 میلیون رسیده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۶    
اقتصادی رکنا: بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران با گلایه از دولت درباره عدم توجه به معیشت و دستمزد کارگران گفت: کارگران زیرفشار قراردادهای کاری موقت و هزینه های سرسام آور زندگی قامت خم کرده اند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۶    
اقتصادی رکنا: در بیست و ششمین کارگروه مقابله با پیامدهای کرونا مقرر شد تا با استفاده از منابع باقی مانده از تسهیلات حمایتی دولت برای کسب و کارهای آسیب دیده بسته جامع پساکرونایی برای حمایت از این ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۱    
اقتصادی رکنا: نوسانات بازار مسکن یک بار دیگر بعضی توجهات از جمله نگاه نمایندگان مجلس را متوجه نرخ کمیسیون دفاتر املاک کرد که هم اکنون بر اساس ارزش ملک تا 500 میلیون تومان نیم درصد و از 500 میلیون ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۱    
اقتصادی رکنا: رئیس جمهور بیان کرد که مردم باید در این سال ها زندگی راحت تر و آسانتری می داشتند، می بایست دلار به قیمت معقول بود، اجناس، قیمت معقول داشت؛ همه این جنایت ها بر گردن کاخ سفید است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۱    
اقتصادی رکنا: زمینه لازم برای ثبت نام مالکان خودروهای مسافربر شخصی در سامانه طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی فراهم شده است، اما روند اجرایی آن تا دو هفته آینده عملیاتی می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۱    
رکنا : معاون اول رییس جمهوری گفت: براساس گزارش های دریافت شده حجم قابل توجهی از کالاهای صنعتی و بعضاً کالاهای اساسی در بنادر مانده است که امروز در جلسه ای در بندر شهید رجایی تصمیمات لازم برای سرعت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۶    
اقتصادی رکنا: بانک مرکزی طی بخشنامه ای نرخ جدید و تغییرات نحوه محاسبه سپرده قانونی بانک ها و موسسات اعتباری را اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۱    
اقتصادی رکنا: سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود همه تحریم ها رشد صنعت به گفته بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سه ماهه اول امسال 2.5 درصد مثبت بوده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۱    
اقتصادی رکنا: برای خرید ارزان ترین تلویزیون درون این لیست باید یک میلیون و 800 هزار تومان هزینه کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۶    
اقتصادی رکنا: مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد 183 هزار شغل با مشارکت و سرمایه گذاری این بنیاد در واحدهای تولیدی خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۱    
رکنا: مرور روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۶    
اقتصادی رکنا: مقامات آمریکا لیست تحریم های خود را گسترش داده و اقدامات محدود کننده ای را علیه 6 تبعه روسیه و دو نهاد حقوقی این کشور اعمال کردند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۶    
اقتصادی رکنا: نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه پیشنهاد افزایش سن بازنشستگی مطرح شده است، گفت: در صورت اجرایی شدن این قانون شامل حال بیمه شدگان جدید و افراد کم سابقه می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۶    
اقتصادی رکنا: دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: حذف گوشت قرمز از فهرست دریافت ارز 4200 تومانی، منجر به افزایش تولید داخل و متعادل شدن گوشت قرمز و جلوگیری از رشد شتابان قیمت این کالا شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۶    
اقتصادی رکنا: فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، رئیس بنیاد مستضعفان ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع گوشی موبایل هوآوی را مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۶    
اقتصادی رکنا: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: طراحی و تولید خودروی شاهین برای صنعت خودرو قابل افتخار است و همه ایرانیان این خودرو را تحسین خواهند کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۶    
اقتصادی رکنا: قیمت Galaxy A80 128 GB بسته به مدل های مختلف آن، بین هشت و نیم تا 11 میلیون تومان است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۶    
اقتصادی رکنا: با شروع این هفته از معاملات بازار سهام، طبق نظرسنجی انجام شده از هفت کارشناس، چهار نفر آنها بازار این هفته را بازاری مثبت و سه نفر آنها بازار را متعادل پیش بینی کرده اند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۱    
اقتصادی رکنا: همزمان با خیز مجدد کرونا در کشورهای مختلف جهان و در حالی که عرضه نفت رو به افزایش است، قیمت نفت روز جمعه شاهد کاهش بود و افت هفتگی بیش از 2 درصدی را پشت سر گذاشت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۶    
اقتصادی رکنا: قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.35 درصد کاهش به 1861 دلار و 58 سنت رسید. قیمت فلز زرد در پایان معاملات آتی دیروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0 ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۱    
اقتصادی رکنا: اسلامی نحوه دریافت تسهیلات احیای بافت فرسوده برای تمام مناطق و محلات هدف وزارت راه و شهرسازی را تشریح کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۶    
اقتصادی رکنا: ناظر بازار در اطلاعیه ای اعلام کرد که نوسانگیری روزانه در بازار سرمایه ممنوع شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۱    
اقتصادی رکنا: طبق اطلاعات شرکت تنکرترکرز، صادرات نفت ایران در سپتامبر افزایش یافته و بین 400 هزار تا 1.5 میلیون بشکه در روز قرار دارد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۰۶    
اجتماعی رکنا : تحریم، کرونا و سومدیریت. این سه فاکتور را کارشناسان عاملینی می دانند که اقتصاد را نامتعادل کرده است ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۷:۳۱    
اجتماعی رکنا : گران شدن روزمره کالا و اظهاراتی که تاکنون مجلسی ها داشتند، سبب شده است جامعه انتظار برخورد قضایی محکم تری در بازار داشته باشد ...