پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۴۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویکرد 7 اردیبهشت 1394 - rooykard.ir

رویکرد 29 اسفند 1393 رویکرد 31 فروردین 1394 رویکرد 31 خرداد 1394 رویکرد 31 تیر 1394 رویکرد 31 مرداد 1394 رویکرد 31 شهریور 1394 رویکرد 30 مهر 1394 رویکرد 30 آبان 1394 رویکرد 30 آذر 1394 رویکرد 30 دی 1394 رویکرد 30 بهمن 1394 رویکرد 29 اسفند 1394 رویکرد 1 اردیبهشت 1394 رویکرد 2 اردیبهشت 1394 رویکرد 3 اردیبهشت 1394 رویکرد 4 اردیبهشت 1394 رویکرد 5 اردیبهشت 1394 رویکرد 6 اردیبهشت 1394 رویکرد 7 اردیبهشت 1394 رویکرد 8 اردیبهشت 1394 رویکرد 9 اردیبهشت 1394 رویکرد 13 اردیبهشت 1394 رویکرد 20 اردیبهشت 1394 رویکرد 21 اردیبهشت 1394 رویکرد 22 اردیبهشت 1394 رویکرد 23 اردیبهشت 1394 رویکرد 24 اردیبهشت 1394 رویکرد 27 اردیبهشت 1394 رویکرد 28 اردیبهشت 1394 رویکرد 29 اردیبهشت 1394 رویکرد 30 اردیبهشت 1394 
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۲۲:۵۰    
عمل شنیع همجنسگرایی به غیر از چند کشور از جمله آمریکا و انگلیس، آن هم توسط تندروهای منحرف شهوت پرست در این کشورها ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۲۱:۴۱    
بیمارستان( .... ) *، دری دارد که اهالی کوچه ها و خیابان های اطراف بیمارستان به آن می گویند ورودی سرطانی ها چون بیماران سرطانی فقط از آن در رفت و آمد می کنند، مهمانان غمگین بیمارستان با سرهای بی مو ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۴    
جواد رضویان در آخرین پست خود در صفحه اینستاگرام درباره شکل گیری شخصیت زهتاب توضیحاتی ارائه داده است. برترین ها ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۵    
در تاریخ 1349/2/7 ثروتمندترین فرد جهان وارد تهران شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۹:۳۷    
مدیر فنی تیم امید ایران گفت: در قرارداد کی روش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران از شیرمرغ تا جان آدمیزاد را برایش فراهم کرده ایم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۹:۳۷    
منابع رسانه ای خبر دادند که وزیر جنگ داعش در حملات نیروهای عراقی در استان نینوا عراق کشته شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۹    
آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی با نادرست خواندن اظهارات اخیر رییس جمهور درباره مسؤولیت نداشتن پلیس در اجرای احکام اسلام، به روحانی توصیه کردند که ازطرح چنین اظهاراتی پرهیز کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۹:۰۲    
شورای پول و اعتبار در جلسه فردای خود موضوع نرخ سود بانکی در سال 94 را مورد نقد و بررسی قرار خواهدذ داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱    
وزیر اموراقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوالات 17 نماینده مجلس شورای اسلامی فردا به ساختمان بهارستان می رود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۵    
این روزها دیگر دیدن گروه های حرفه ای موسیقی با تجهیزات میلیونی در سطح شهر تبدیل به یک پدیده عادی شده که هر روز همگی از کنار آن بدون تفاوت رد می شویم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۹    
ایرانیان به نوبه خود همواره خواستار گفتمان و راه حل های سیاسی بوده اند؛ چه درخصوص یمن و چه درخصوص سوریه؛ ولی عربستان همراه با شورای همکاری خلیج فارس همواره این موضوع را رد کرده اند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۶    
حجت السلام والمسلمین ابوترابی فرد، با حضور در سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ، گفت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: من فردا جلسه ای با هیأت رئیسه خواهم داشت تا تکلیف خیلی از مسائل روشن شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۶    
همزمان با دستیابی هکرهای روس به ایمیل های باراک اوباما رییس جمهور امریکا، ولادیمیر پوتین از خاطره های دوران ریاست جمهوری اش و ارتباط سازمان جاسوسی آمریکا با گروه های تروریستی تکفیری فعال در شمال ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۲    
"هر سال دریغ از پارسال" جمله حسرت باری که اجاره نشین هایی که روزی لقبشان خوش نشین بود، مدام تکرار می کنند و هر سال از امیدهایشان را برای خانه دار شدن از دست می دهند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۰    
پیام صادقیان که بابت به میدان نرفتن در دیدار برابر سایپا ناراحت بود و حاشیه هایی نیز به وجود آورد از سوی برانکو در اختیار باشگاه قرار گرفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۶    
وزارت کار در اطلاعیه ای از ایجاد سامانه جدید اینترنتی به منظور ثبت اعتراضات کسانی که یارانه آنها قطع شده است، خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۶    
رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی درباره اتهامات مطرح شده علیه خود توضیحاتی ارائه کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۳    
معاون عملیات شرکت ملی گاز با این هشدار که اگر شدت مصرف مطابق با الگوی جهانی نباشد در آینده گاز تولیدی حتی برای بخشهای تجاری و خانگی کافی نخواهد بود گفت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۰    
تا چند روز آینده مارکو منگوتزو و مزدک فیض نیا هردو با حمایت مالی و اعتباری ایران هنرمندانی را به ونیز برده و از همه بدتر آنها را در کنار هنرمندانی از عراق ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۷    
معاون برنامه ریزی تولید شرکت سایپا گفت: افزایش یک میلیون تومانی قیمت پارس تندر با هماهنگی شورای رقابت بود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۴    
منتقد فیلم فرانسوی و نماینده فیپرشی درباره حضورش در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر و انتظاراتش از این بخش سخن گفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۸    
در سال های اخیر رسانه های مختلف همچون شبکه بی بی سی فارسی و من و تو تلاش کرده اند در قالب های مختلف از جمله مستند و یادداشت، با مخلوط کردن راست و دروغ روایت های مطلوب شان را از انقلاب ارائه دهند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم های من دیه گو مارادونا هستم و متل قو در چهارشنبه این هفته خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۹    
در مورد تفکر افراطی وهابیت مقاله های زیادی نگاشته شده است و ما قصد نداریم در این نوشتار تکرار مکررات کنیم. آنچه ما به دنبالش هستیم بررسی عملکرد وهابیت در جنگ علیه یمن و افکار پشت صحنه و حامی آن است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۰    
ماجرای واردات دارو توسط نیکو/ چرا نیکو از لندن به لوزان منتقل شد؟/ اعضای شورای صادرات نفت چه کسانی بودند؟/ ردپای امور بین الملل در ماجرای لغو سوآپ/ ریشه یابی اختلاف امور بین المل با نیکو ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۳    
خدا دستش را دراز کرده است، ما دستمان را می کشیم! خداوند به حضرت رسول(ص) می فرماید: به انسان ها بگو من نزدیکم به شما، جوابتان را می دهم، شماها بیایید جواب مرا بدهید!
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۳    
حسن پورشاطری، معاون فناوری اطلاعات بانک سرمایه، با بیان این که برخی محصولات و خدمات بانکداری الکترونیکی برای اولین بار در ایران و در آینده نزدیک توسط بانک سرمایه به عنوان بانک پیشرو در این حوزه ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۷    
بازیکنان قدیمی تیم ملی فوتبال از سرمربی سابق خود خواستند تا از آنها در پرسپولیس استفاده کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۴    
کلنگ مدرسه اهدایی بانک ملت در روستای قره ورن شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی با حضور مدیران ارشد بانک به صورت رسمی به زمین زده شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۸    
هیئت مدیره بانک سامان، نرخ حق الوکاله سال 1394 را معادل 2.5 درصد تعیین کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۵    
ظریف گفت، سلاح های هسته ای اسرائیل و خودداری (این رژیم) از همکاری با جامعه بین المللی از موانع اصلی جهانشمولی پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و گرامی داشت مقام گرانقدر پدر از تاریخ 8 تا 31 اردیبهشت ماه 1394 اقدام به اعطای تخفیف ویژه به کلیه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل نموده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۹    
ششمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه با حضور سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد جامع دانشگاه بقیة الله(عج) برگزار شد
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۹    
استفاده اوباما از کلماتی نظیر "تمام توانم را به کار خواهم بست"، "تا آزادی او از پا نخواهم نشست" و "آرام نمی گیرم" برای جیسون رضائیان ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۶    
بنای عظیم مسجد مقدس حضرت امام حسن عسکری علیه السلام طی مراسم باشکوهی روز پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در قم افتتاح خواهد شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صنعت و معدن در دیدار با هیأت اقتصادی آلمانی متشکل از تجار و صاحبان صنایع این کشور در خصوص ایجاد و تحکیم روابط صنعتی و اقتصادی فی مابین تبادل نظر کردند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۰    
مشکل سران عرب با برنامه هسته ای ایران نیست، بلکه با طرح هایی است که به مرحله انقلاب در عمق کشورهای عربی رسانده است. تهران توانست در تبدیل شدن به مرجعیت سیاسی و دینی شیعیان عرب پیروز شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، علوم و فناوری های شناختی را یکی از علوم آینده سازکشورخواند و گفت: آینده کشور در دستان علوم جدید است و این علوم زمینه اقتداروپیشرفت کشوررا فراهم می کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۴    
تلاش سازمان خصوصی سازی در 2 مزایده گذشته منجر به راحت تر شدن شرایط مزایده دور سوم دو تیم محبوب پایتخت شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۵    
طاهر شیخ الحکمایی از ساخت مجسمه نیم تنه شهید چمران برای نصب در لبنان خبر داد و درباره بی ینال مجسمه سازان، تغییر ساختمان انجمن مجسمه سازان و لزوم واکنش نشان دادن هنرمندان به اتفاقات روز سخن گفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۲    
نشست مشترک معاونت بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین و مدیریت بین الملل این بانک با هدف هم افزایی و ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده توسط مدیریت بازاریابی و دفاتر بانکداری شرکتی این بانک برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: روس ها موشک های ضد بالستیک S300 را با کمی تاخیر به طرف ایرانی تحویل خواهند داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
اسامی شعب دارای باجه عصر موسسه اعتباری توسعه، با هدف ارایه خدمات بهتر به مشتریان اعلام شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
کارگردان روباه در نشست نقد و بررسی این فیلم گفت: فیلم جاسوسی تماشاگر حرفه ای خاص خود را دارد. در دنیا فیلم های جاسوسی در لیست 10 فیلم پرفروش ماه قرار نمی گیرند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز نوسان اندکی را شاهد بود و به 1182 دلار در هر اونس رسید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، پیشنهاد کرد: با توجه به شرایط موجود بهتر است کاهش نرخ سود بانکی پلکانی و متناسب با شرایط اقتصادی کشور صورت گیرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۴    
در فاصله میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر تا عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، کارت شهروندی بانک شهر به صورت رایگان برای همه افتتاح کنندگان حساب صادر می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۱    
همراه اول به مشترکین اعتباری خود که پس از یک دوره غیر فعال بودن، با شرکت در کمپین نوروزی مجدداً فعال شده اند، عیدی می دهد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۲    
عباس آخوندی ، وزیر راه و شهرسازی در جمع مدیران ارشد و روسای شعب بانک مسکن با قدردانی از عملکرد این بانک در ارایه خدمات به متقاضیان و با اشاره به اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اصلی بانک مسکن گفت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۲    
بیش از 700 خبرنگار با امضای طوماری خطاب به شورای شهر خواستار نامگذاری خیابانی به نام حسین قندی استاد تیتر مطبوعات ایران شدند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۳    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام عیار 952 هزار و 500 تومان عرضه می شود. همچنین هر دلار آمریکا 3329 تومان فروخته می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۳    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 632 واحد کاهش به 65 هزار و 576 واحد رسید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۴    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مسئولین ما به خاطر ملاحظاتی که در گذشته داشتند در خصوص عربستان حرفی نمی زدند ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۴    
هشتمین جلسه از سلسله نشست های نسبت سینمای ایران و منافع ملی با موضوع بازنمایی تحولات اجتماعی در سینمای ایران با حضور بهروز افخمی و فرزاد موتمن از کارگردانان سینما در حوزه هنری برگزار خواهد شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
به گزارش گروه اقتصاد رویکرد، بازرگانان سوئیس که در 20 سال گذشته سفری به ایران نداشته اند؛ قرار است این هفته برای ایجاد روابط تجاری به ایران بیایند. ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۲    
بازار فرابورس ایران امروز شاهد خرید و فروش 214 میلیون و 880 هزار ورقه بهادار به ارزش 839 میلیارد و 220 میلیون ریال بود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۰    
صندوق توسعه ملی، زمانی می تواند فعالیت خود را گسترده کند که در کنار آن نظام بیمه ای مستقلی ایجاد شود و این بخش قادر به پوشش دادن ریسک های سرمایه گذاری باشد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۷    
مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان خراسان شمالی با آیت الله مهمان نواز نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۱    
دلار کانادا 23,328 ریال، راند آفریقای جنوبی 2,343 ریال، لیر ترکیه 10,427 ریال، روبل روسیه 562 ریال،ریال قطر 7,792 ریال، یکصد دینار عراق 2,452 ریال، لیر سوریه 151 ریال، دلار استرالیا 22,170ریال ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۵    
نخستین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات با تاکید بر چالش ها و راهکارهای بازاریابی در صنعت بیمه با حمایت مادی و معنوی بیمه دانا در سمنان برگزار می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شاخص دسترسی به مسکن در ایران 12 سال است و قرار است بر اساس طرح جامع مسکن این شاخص را در سال 1405 به 8 سال کاهش یابد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۳    
مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه با آیت ا... علما نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۵    
قیمت بسیاری از اقلام میوه و تربار در مغازه های سطح شهر نسبت به میدان میوه و تره بار (عمده فروشی) بیشتر از سقف 35 درصد سودی است که برای آنها تعیین شده است و این تفاوت قیمت در برخی اقلام به بیش از 50 ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۵    
وانگ ژیائوشوای به عنوان رییس گروه داوران جشنواره فیلم بوسان در سال 2015 انتخاب شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
نشست عمومی کنفرانس پیمان عدم گسترش سلاح های هسته ای روز دوشنبه در ساعت ده و سی دقیقه صبح به وقت محلی در مقر سازمان ملل در نیویورک آغاز به کار می کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۱    
مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر سرمربی تیم 11 بازیکن را هم کنار بگذارد، من با قدرت از تصمیم او حمایت می کنم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور در جمع خبرنگاران یارانه تولید را 5 هزار و 200 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم پرداخت می شود ولی برای پرداخت نقدی یارانه ها با کسری بودجه مواجه هستیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۲    
رئیس امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: امسال با توجه به اینکه دولت اجازه قانونی برای افزایش قیمت حامل های انرژی را دارد، اما هنوز تصمیمی برای آن گرفته نشده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۹    
بوستان جنگلی یاس به وسعت 1400 هکتار که پیرو منویات حضرت آیت الله خامنه ای در جمع فعالان محیط زیست، احداث آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت، ظرف مدت 22 روز آماده بهره برداری شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۰    
نویسنده نام کتاب را از کلام امیرمؤمنان علی (علیه السلام) اخذ کرده است که در نامه ای به فرزندشان امام مجتبی (علیه السلام) می فرمایند: پسرکم، تو را جزئی از خود بلکه از وجود خود دیدم ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چشم انداز تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی روش را روشن دانست و گفت: از نظر من افشین پیروانی و رسول خطیبی گزینه های خوبی برای مربیگری در تیم ملی هستند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۸    
اگرچه دولت در بخشنامه ای، افزایش قیمت ها بدون مجوز ستاد تنظیم بازار را ممنوع اعلام کرده اما اکنون از بازار سطح شهر خبر می رسد کم فروشی جای گرانفروشی را برای دور زدن بخشنامه دولت گرفته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از صدو رای سه بسکتبالیست و یک والیبالیست دوپینگی خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۹    
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس معتقد است حداقل آن دسته از نمایندگانی که معتقدند یارانه نقدی افراد پردرآمد جامعه حذف شود، خودشان یارانه نمی گیرند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
عدم توجه به متون رمان های منتشره از سوی مسئولین موجب نشر آثاری سخیف در راستای ترویج اباحه گری، توصیف صحنه های غیر اخلاقی و هجمه ی همه جانبه علیه نظام جمهوری اسلامی است و جالب تر آن که این آثار توسط ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرایی شدن بخش دیگری از طرح برخورد با نمایشگاه های اتومبیل و انتقال خودروهای پارک شده در پیاده روها، از پلمب نمایشگاه های اتومبیل فاقد مجوز خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۳    
رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان درباره انتشار مطلبی در فضای مجازی که برخی رسانه ها از آن به عنوان کناره گیری یاد کرده اند، توضیحاتی داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۵    
بهروز افخمی کارگردان مطرح سینما در گفت وگویی به نکاتی پیرامون فیلم عصبانی نیستم با اشاره به فضای کنونی جامعه اشاره کرده است و شیوه فیلمسازی برپایه "آه و ناله" را کلیشه ای دانست.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۲    
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به انتقادهای اخیر پیشکسوتان این باشگاه گفت: هیچ کس بهتر از قلعه نویی نمی تواند استقلال را بچرخاند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۶    
طرح تحول نظام بانکی یا بانک داری بدون ربا بالاخره بعد از سال ها کشمکش دولت و مجلس برای ارائه لایحه یا طرح با پیش قدمی اقتصاد دانان مجلس حل شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۰    
فرصت زیادی تا نشست بعدی شورای پول و اعتبار و تصویب احتمالی نرخ های سود بانکی باقی نمانده است، اما تا برگزاری این نشست که فردا(سه شنبه) انجام می شود آخرین رایزنی ها برای اجرای دقیق و پایبندی به نرخ ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۱    
هیئت نظارت بر مطبوعات نشریه زنان امروز را توقیف کرد و پرونده این نشریه را به دادگاه ارسال کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۱    
بر اثر حمله جنگنده های سعودی به یک اتوبوس در استان لحج یمن 20 تن به شهادت رسیدند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۶    
شرکت سعودی صافولا سال ها پیش 80% سهام شرکت صافولا بهشهر را خریداری کرده است. دو کارخانه مواد غذایی زیر مجموعه صافولا بهشهر بیش از 50 درصد از بازار روغن خوراکی ایران را در اختیار دارند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۰    
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: حضور جوانان در اعتکاف، مانوری از معنویت است که در جامعه ما اتفاق می افتد و از نشانه های سلامت معنوی و عطش نسل جوان ماست که باید خدای متعال را شاکر باشیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۷    
تشکل های عالی کارگری کشور 22 پیشنهاد برای تدوین پیش نویس قطعنامه ارائه کرده و خواستار بازتعریف 3 نوع قرارداد کار و همچنین حذف فاصله بین مزد و معیشت نیروی کار شدند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دروین، دوستان این فرصت راپیدا کردند که درمورد حرف هایی که زده شده و نیز درباره برنامه هایی که در کنگره مطرح بوده است، سئوال کنند و بیشتر در مورد موضوع تحریم ها صحبت کردند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۱    
سومین روز بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر امروز (دوشنبه) با اکران 6فیلم شامل آرمان شهر، نبات، ملاقات با شاعر جوان، اهل پرواز، ملکه کوهستان و خداحافظی طولانی در پردیس سینمایی ملت تهران پیگیری می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لایحه بیمه زنان خانه دار در کمیسیون اجتماعی دولت در نوبت بررسی است و پس از تصویب هیئت دولت به مجلس ارسال خواهد شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۵    
رییس سازمان سینمایی با حضور در خانه همایش، با داوران بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر دیدار و گفت وگو کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۳    
کاهش نرخ سود باید مطابق با نرخ تورم انجام شود که در شرایط کنونی مردم نرخ تورم اعلام شده از سوی دولت را با توجه به گرانی بهای کالاها وخدمات قبول ندارند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۰    
بر اساس گزارش ارائه شده توسط بانک کشاورزی ،مدیریت این بانک در استان سمنان تا پایان سال 93 تعداد 442دوره آموزش طرح بانک پذیری کودک ونوجوان را در این استان برگزار کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۱    
بعد از کشمکش های فراوان سرانجام کارلوس کی روش در ایران ماندنی شد تا همچنان هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده داشته باشد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۰    
موفقیت ها و دستاوردهای انصارالله در برابر دشمنی عربستان موجب گردید که این گروه از یک بازیگر محلی به یک بازیگر منطقه ای تبدیل شده و به عنوان یکی از طرف های اصلی مذاکرات سیاسی آینده یمن مورد توجه قرار ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۰    
بازار خودرو ایران این روزها دچار سرگیجه شده است؛ سرگیجه ای از نوع قیمت که حوصله همه را سر برده و مشخص نیست در نهایت چه بر سر بازار خواهد آورد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۸:۱۷    
روز گذشته بازار سهام شاهد معامله 384 میلیون سهم و حق تقدم بود که با ارزش 83 میلیارد تومانی این معاملات، از رقم شاخص بورس اوراق بهادار تهران بیش از 331 واحد کاسته شد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۸:۱۴    
باوجود کاهش 5 تومانی بهای دلار در روز یکشنبه و ثبت قیمت 3330 تومان، برخی از فعالان با اشاره به کاهش فاصله قیمت بازیگران بازارساز رسمی با نرخ بازار غیررسمی ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۸:۱۱    
با گذشت بیش از سه دهه از قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا، روابط تجاری دو کشور با فراز و نشیب های بسیاری روبه رو بوده است.
  • ۱