پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۴۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویکرد 30 آبان 1394 - rooykard.ir

رویکرد 29 اسفند 1393 رویکرد 31 فروردین 1394 رویکرد 30 اردیبهشت 1394 رویکرد 31 خرداد 1394 رویکرد 31 تیر 1394 رویکرد 31 مرداد 1394 رویکرد 31 شهریور 1394 رویکرد 30 مهر 1394 رویکرد 30 آذر 1394 رویکرد 30 دی 1394 رویکرد 30 بهمن 1394 رویکرد 29 اسفند 1394 رویکرد 1 آبان 1394 رویکرد 2 آبان 1394 رویکرد 3 آبان 1394 رویکرد 4 آبان 1394 رویکرد 5 آبان 1394 رویکرد 6 آبان 1394 رویکرد 7 آبان 1394 رویکرد 8 آبان 1394 رویکرد 9 آبان 1394 رویکرد 10 آبان 1394 رویکرد 11 آبان 1394 رویکرد 12 آبان 1394 رویکرد 13 آبان 1394 رویکرد 14 آبان 1394 رویکرد 15 آبان 1394 رویکرد 16 آبان 1394 رویکرد 17 آبان 1394 رویکرد 18 آبان 1394 رویکرد 19 آبان 1394 رویکرد 20 آبان 1394 رویکرد 21 آبان 1394 رویکرد 22 آبان 1394 رویکرد 23 آبان 1394 رویکرد 24 آبان 1394 رویکرد 25 آبان 1394 رویکرد 26 آبان 1394 رویکرد 27 آبان 1394 رویکرد 28 آبان 1394 رویکرد 29 آبان 1394 رویکرد 30 آبان 1394 
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۷    
اجرای طرح گفتگوی بی واسطه با حضور حبیبیان جانشین معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار در مرکزخدمات مشتریان که از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 27آبانماه آغازشد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۱    
دکتر علی اکبر ولایتی اعلام کرد: داعش قصد داشت که بغداد و چه بسا دمشق را هم اشغال کند اما هرگز نگفته است که برنامه ای برای مقابله با اسراییل دارد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۸    
به گفته یوسف، برادر حسنا بوالحسن، وی حتی یک بار در طول عمر 26 ساله اش قرآن را باز نکرده و نخوانده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۸    
در حالی سوت پایانی وام 25میلیون تومانی شنبه هفته گذشته زده شد که همچنان پرداخت این تسهیلات با حواشی بسیاری روبه روست و از جمله مسایلی که مطرح می شود ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۹    
بانک دی با هدف ارائه خدمات به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان دارویی کشور به چند شرکت فعال دارویی در سال جاری بیش از 800 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۷    
همایش "تامین مالی توسعه شهری" با هدف ارتقاء دانش و فرهنگ تامین مالی و تبیین انواع روش های آن در حوزه شهری و ارائه تجارب موفق کشور ، چهارم آذرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۷    
صبح امروز دوازدهمین جلسه علنی دادگاه بابک زنجانی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و بابک زنجانی در دادگاه تصاویر املاک خارجی خود را به عنوان سند ارائه کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۱    
شرکت فراب در پنجمین سال پیاپی کسب عنوان صادرکننده نمونه، از بانک توسعه صادرات بخاطر حمایت های موثر درجهت توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی قدردانی کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۱    
پاکدل با اشاره به اینکه این روزها درب ورود به عرصه بازیگری به روی همه باز شده است، بیان کرد: نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که هر روز شاهد حضور بازیگران جدید در این عرصه هستیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
از این پس مشتریان بانک تجارت می توانند با ثبت نام در سرویس پیام کوتاه از عملیات دریافت و پرداخت خود مطلع شوند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۹    
تیم خودروی خورشیدی دانشکده فنی دانشگاه تهران، با حمایت بانک پاسارگاد و مشارکت شرکت شناسا به عنوان شرکت تخصصی سرمایه گذاری ماجراجویانه گروه مالی پاسارگاد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۱    
قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین به مردم توصیه کرد؛ فقط با مراجعه به 15 دفتر رسمی صدور روادید در شهرهای منتخب کشور ، برای دریافت روادید ( ویزا) اقدام کنند .
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۸    
ازدواج معمولا به معنای عشق و پیوند است اما در جایی که عده ای از ساکنان جنوبی ترین مناطقش هنوز به بهانه های خرافی انجیل را آب می کشند، هر اتفاقی می تواند معنایی متفاوت و وارونه داشته باشد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۲    
سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که قبلا گفته بود هنوز قراردادش با فدراسیون ایران فسخ نشده در گفت وگو با سایت صربستانی novosti سکوتش دراین باره را شکست.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۶    
مدت تحویل خودرو در فروش اقساطی در حالی 30 روز تعیین شده است که شرکت های خودروساز برای تحویل به موقع این خودروها منتظر تأمین اعتبار تعیین شده از سوی بانک ها هستند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و مشکل خاصی نیست. کفاشیان: کی روش با قدرت به کارش ادامه می دهد
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۰    
براساس سند رسمی بازطراحی رآکتور یک مشارکت بین المللی متشکل از ایران و گروه کاری، پروژه مدرن سازی رآکتور اراک را انجام خواهد داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: نمی دانم به اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تبریک بگویم یا حرف دیگری بزنم. برایم سؤال است که چرا فقط قرارداد من رسانه ای شده است؟
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۸    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی گفت: به پیشنهاد وزارت صنعت بخش موبایل از اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و موبایل منفک به اتحادیه دستگاه های مخابراتی ملحق می شود و از فروش تا خدمات پس از فروش و تعمیر در ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
پس از اقدام تروریستی داعش در فرانسه، تلگرام فوری کانال های داعش را بست . تلگرام پیشتر در پاسخ به درخواست ایران برای حذف کانال های غیراخلاقی و ضدامنیتی ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴    
درخواست متقاضیان تجدیدنظر در خصوص اعطای جایزه های تحصیلی سال تحصیلی 95-1394 مورد بررسی قرار گیرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۲    
وزیر نفت از مذاکره برای تولید LNG از گازهای همراه نفت میدان فروزان خبر داد و گفت: انتقال گاز از طریق خط لوله ترکیه ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۴    
چهارمین جلسه شورای تخصصی سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهرماه سال جاری به ریاست دکتر اخباری رییس دانشگاه برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
دولت های مختلف در طول سالهای گذشته عزم و اراده جدی در مهار مواد افیونی در سطح کشور داشته اند، اما مشخص نیست که چرا دولتها با هر شعار و برندی در مبارزه با این پدیده شوم ناکام بوده اند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
کمانداران جانباز و معلول ایرانی بامدادجمعه با استقبال مسئولان ورزش کشور به میهن بازگشتند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۹    
پوستر مسابقات ورزشی کارکنان دولت که در آذرماه سالجاری با شرکت تیم های ورزشی ارگانهای دولتی برگزار خواهد شد، رونمایی شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۶    
رییس جمهوری طی تماس تلفنی جویای حال وزیر ورزش و جوانان شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰    
امروز این فیلم رو دیدم سرنوشت سه دختر بچه یازده سیزده و پانزده ساله کرد زبان سوری،سولاف،هیلن و روکن .نمونه ای از هزاران دختری که سیاه پوشان داعش برایشان آینده ای تلخ رقم زدند...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۷    
قیمت سکه تمام طرح جدید که نسبت به اواخر هفته گذشته روند کاهشی پیدا کرده است، حدود 906 هزار تومان فروخته می شود و نرخ هر دلار آمریکا که در روز های اخیر با ثبات همراه بوده 3575 تومان است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۱    
اغلب کارشناسان اقتصادی معتقدند که نگاه ویژه دولت در بسته رونق اقتصادی به خودرو بوده و بخش مسکن مغفول مانده است و اجرایی شدن برجام نیز در کوتاه مدت نمی تواند تاثیر چندانی بر بازار مسکن داشته باشد اما ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در این وزارتخانه، بسته آموزشی به جای کتاب درسی جایگزین خواهد شد، گفت: مجموعه ای از کتاب، نرم افزار و فیلم های آموزشی، این بسته را تشکیل خواهد داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۰    
وزیر آموزش وپرورش از توجه به مدارس روستایی در تدوین برنامه ششم خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۴    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ،سال گذشته حدود 3 میلیون درخواست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) در سامانه این سازمان ثبت و توسط کارشناسان رسیدگی شده است .
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۴    
این پیاده روی یا به جهت فقیر بودن زائر است که نشان می دهد این زیارت، برخاسته از شوق و محبت است، یا به جهت آن است که زائر، خود را در برابر سلطان اقلیم جوانمردی و خورشید سپهر عصمت و شهادت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۲    
در آستانه ال کلاسیکو مربیان تیم های رئال مادرید و بارسلونا به ترتیب فهرست 20 نفره و 18 نفره بازیکنان خود را اعلام کردند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۹    
دادستان کل کشور با اعلام اینکه بانک ها باید اسناد کسانی که تسهیلات گرفته اما پرداخت نمی کنند را ارائه کنند، گفت: برخی از افراد بدهکار اظهار ورشکستگی می کنند تا از پرداخت اقساط خود طفره بروند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۶    
بیمه آسیا زائران اربعین حسینی را تحت پوشش بیمه حوادث قرار می دهد .
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۳    
رئیس جایگاه داران سوخت کشور از توقف بنزین 700 تومانی از جایگاه های سوخت کشور خبر داد و گفت: از 24 امشب بنزین 700 تومانی به قیمت 1000 تومان عرضه می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۰    
در جریان معاملات آخرین روز آبان، ارزش معاملات بازارهای فرابورس به رقم یک هزار و 458 میلیارد و 970 میلیون ریال رسید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۷    
جهانشاه لو، از بازداشت دو متهم به قتل که یکی اقدام به قتل یک پیرزن 74 ساله و دیگری از تبعه کشور افغانستان که همسر خود را به قتل رسانده بود در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۷    
امیر شیبانی مسئول صندوق شعبه لاستیک البرز، در یک سانحه رانندگی در مسیر قم – تهران دختر 10 ساله خود را از دست داد و دختر 12 ساله اش هم دچار مرگ مغزی شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۴    
نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2015 هم اکنون در مرکز نمایشگاه های این شهر واقع در جنوب غرب آمریکا در حال برگزاری است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۱    
مدیرعامل بانک شهر از بسترسازی برای راه اندازی نمایندگی های این بانک در خارج از کشور خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۲    
اولین مرحله عرضه گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام بانک کشاورزی در سال 1394 از اول آذر ماه سال جاری به مدت 5 روز کاری در شعب این بانک آغاز خواهد شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
سامانه سپهر بانک صادرات ایران در مهرماه 1394 به طور میانگین روزانه حدود 24 میلیون تراکنش مشتریان را با موفقیت انجام داده که این میزان معادل 22 درصد از تراکنش های شبکه بانکی است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۷    
بانک ملی ایران از ابتدای سال 94 تا پایان مهر ماه، 579 هزار و 824 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 9 هزار و 320 میلیارد و 622 میلیون ریال پرداخت کرده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۷    
یک کار شناس روانشناسی و منابع انسانی معتقد است: از الزامات یا پیش نیازهای مهم موفقیت در رهبری و مدیریت، رشد یافتن در یک خانواده بالنده، سالم و نظامدار است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۳    
بانک ملت به عنوان اولین بانک خصوصی با سامانه چکاوک بانک مرکزی به صورت مکانیزه ارتباط برقرار کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۳    
معاونت نظارتی بانک مرکزی گزارش نحوه پراکندگی شعب بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در سطح کشور را منتشر کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
در نظرسنجی آنلاین کیتکو اکثر فعالان بازار طلا و خوانندگان اعلام کردند که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده نیز روند نزولی خود را دنبال خواهد کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه و در رأس هیأتی به منظور حضور در اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز و دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۴    
قرار است دستیار اول استقلال که در روند رو به رشد این تیم نقش به سزایی ایفا کرده و خیلی ها صدرنشینی استقلال را بدون مشاوره های فنی او محال می دانند، در تعطیلات نیم فصل از جمع آبی ها جدا می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۲    
با قطعی شدن جدایی هافبک عراقی استقلال آنها می خواهد بازیکن فصل پیش پرسپولیس را جایگزین وی کنند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
به همت رونمایی از جلددوم سروده های حاج علی انسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
طی دیدار مدیران عامل بورس کالای ایران و شرکت ذوب آهن اصفهان، مهمترین طرح های بورس کالای ایران برای تامین مالی و پوشش ریسک صنعت فولاد کشور ارائه شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس کمیته امداد خمینی(ره) وضعیت اقتصاد کشور را فقرآفرین توصیف کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۳    
عادی سازی استفاده از مدهای نامتعارف در خیابان ها از اهداف صفحات تحت مدیریت مدلینگ ها در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
به دنبال وقوع حملات تروریستی در پاریس، رسانه های حامی داعش برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد حامیان این گروه تروریستی، به ارائه تحلیل های مضحک روی آورده اند!
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷    
نماینده سابق ایران در یونسکو از ثبت جهانی کویر لوت در آینده ای نزدیک خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷    
درحالی که ایران و روسیه روابط خود را نزدیک تر می کنند؛ آمریکا باید اهداف خود را در سوریه تمییز دهد زیرا درغیر اینصورت با اتحاد ایران و روسیه روبه رو خواهد شد که روابط بین المللی را تکان خواهد داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۴    
حوادث پاریس سفر روحانی به فرانسه را به تعویق انداخت اما به زودی وی با قدرت چانه زنی بیشتری درمورد سوریه به فرانسه سفر خواهد کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در واکنش به برخی اظهار نظرها و حاشیه سازی ها در خصوص دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم نفتی گفت: به نفع همه است اجازه دهند دادگاه در چارچوب قوانین به کار خود ادامه دهد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۷    
کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هشدار داد سیم کارت های اعتباری که در طول بازه زمانی سه ماهه هیچ تراکنشی نداشته باشند، مشمول کسر اعتبار یا قطع خواهند شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۷    
جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه ای که اواسط شهریور ماه خطاب به حجت الاسلام محمدیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نوشته بودند ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۴    
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران نسبت به خبر برکناری خود واکنش تندی نشان داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۸    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از اجرای مرحله نخست تغییر ساختار مخابرات تا پایان امسال خبر داد و گفت: این ساختار پیشنهادی حدود 6 ماه در شرکتهای مخابرات استانی اجرا می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۲    
مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره یکی از زیرمجموعه های گروه مالی ملت بنام شرکت گسترش خدمات بازرگانی بهساز تعیین شدند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۶    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد حسابرسی شورا از شرکت های وابسته به شهرداری تهران واکنش نشان داد و با اشاره به روند بررسی حسابرسی گفت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تا کنون یک میلیون و 300 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند،گفت: 450 هزار ویزا اربعین صادر شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۱    
محله "مولن بک" در بلژیک جایی که مغز متفکر حملات تروریستی پاریس در آنجا زندگی می کرده و احتمالا نقشه عملیات در آنجا کشیده شده اکنون یکی از کانون های توجه رسانه های جهانی است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۹    
گروه خودروسازی سایپا توانست در هشت ماه نخست سال 94 رکورد تامین و ارسال سالیانه قطعات منفصله خانواده ایکس 100 و تیبا را به سایت های خارجی بشکند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۶    
بازار اجاره بها بهار امسال به واسطه دستکاری نرخ سود بانکی افزایش نرخ 10 درصدی را تجربه کرد حال که سیاست بانک مرکزی کاهش نرخ سود بانکی به 18 و حتی 16 درصد است ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۶    
در استان خراسان رضوی (محور تایباد – قوچان، مشهد - فریمان) و اصفهان (محوراصفهان - تهران) بارش باران گزارش شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۷    
عکسهایی که از اهواز در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، تلخ است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۷    
معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ساختار فیزیکی واحد مشاوره در شعب سازمان تأمین اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: کارشناس این حوزه از لحاظ محتوایی ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: ما در سازمان تأمین اجتماعی باید از رفتار وظیفه مداری فاصله بگیریم و رفتار مشتری مداری ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۱    
کاپیتان تیم فوتبال مسیمیر قطر گفت: در ایران ممنوع الخروج نیستم و اگر برای مراسم مرحوم هادی نوروزی هم نتوانستم به ایران بیایم تنها به دلیل فشردگی بازی های ما بود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۶    
بانک مرکزی با افزایش سقف تسهیلات مسکن جوانان به 80 میلیون تومان موافقت کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز بانکی برای امروز 30 آبان ماه سال 94 اعلام کرد که بر این اساس نرخ بانکی 14 ارز کاهش و قیمت 22 واحد پولی افزایش یافت و 3 ارز ثابت ماند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
روز شنبه 30 آبان ماه، حدود 123 هزار تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۰    
طی آخرین هفته آبان ماه، در حالی 475 هزار و 696 تن انواع کالا به ارزش بیش از 6345 میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که گروه های کالایی مس، آلومینیوم، وکیوم باتوم، لوب کات، آرگون ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۷    
موسسه مالی گلدمن ساش آمریکا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که قیمت هر اونس طلا طی 12 ماه آینده به کمتر از 1000 دلار خواهد رسید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۷    
معاون فدرال رزرو آمریکا در اظهاراتی تاکید کرد: بانک مرکزی آمریکا بهترین عملکرد را برای آماده نمودن بازارهای بین المللی پیش از افزایش نرخ بهره برای نخستین بار از سال 2006 میلادی داشته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
بیمه معلم با مجوز بیمه مرکزی شبکه فروش خود را گسترش می دهد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۴    
ارتش های دنیا برای آماده سازی سربازان خود در برابر بدترین شرایطی که ممکن است در جنگ با آن مواجه شوند، تمرین های سختی را برای آن ها در نظر می گیرند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۲    
چند سالی است که برندهای خارجی معیار انتخاب افرادشده است ودراین میان برندهای معروف تقلبی بازار ایران را به اسارت خود درآورده اند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل اتحادیه تکثیر و صادرات آبزیان گفت: ارزش ماهیان خاویاری به جهت استفاده از گوشت ماهیان نیست، بلکه به واسطه تخم ماهیان خاویاری است که به مروارید سیاه مشهور است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه در روزهای آینده نرخ دلار کاهش می بابد، گفت: نرخ ارز در بودجه سال 95 همانند نرخ سال گذشته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۰    
شبکه اسکای نیوز به نقل از یک مقام آگاه در ارتش مالی از پایان عملیات گروگانگیری در باماکو با به جا ماندن 28 کشته خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۸    
رئیس جمهور روسیه در جریان دیدار خود از ایران، روز دوشنبه هفته آینده با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهد کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۹    
استقبال و درخواست مخاطبان در شهرهای مختلف برای شاهزاده روم و کارشکنی عده ای در حوزه پخش فیلم کشور، نشان از این دارد که سیستم اکران فیلم در ایران نه تنها با مشکل مواجه است ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۶    
اردوی تیم ملی در ابوظبی و برگزاری دو دیدار دوستانه شاگردان کی روش در این اردو به دلیل کمبود منابع مالی فعلاً لغو شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۳    
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت ارتقاء کیفی زندگی شهروندان، فعالیت های این بانک را در این راستا و در حوزه های متنوع توسعه پایدار شهری دانست.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۳    
بازداشت پسر زینت الوزرای اصلاحات و افشای قرارداد دلالان دکل با این آقازاده و یکی از دلالان بین المللی نفت و اسلحه، پرونده دکل گمشده 87 میلیون دلاری را وارد مراحل جدیدی کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۰    
سازمان های بیمه گر مبلغ هنگفتی را به حوزه سلامت بدهکار هستند، آنقدر هنگفت که وزیر بهداشت می گوید هر رقمی که خودشان قبول دارند را پرداخت کنند ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۷    
تیم فوتسال بانک شهر در هشتمین دوره مسابقات تیم های فوتسال بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، با پنج پیروزی متوالی، مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۷    
مجیدی گفت: ما به دنبال آن بودیم تا حقیقت دین اسلام را که در واقع محبت، عشق و احترام به همه ادیان است به همه نشان بدهیم و آشکار کنیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۱    
نشریه آمریکایی فارن پالیسی در گزارشی با اشاره به نقش عربستان در تبلیغ وهابیت، این کشور را در حملات تروریستی پاریس مقصر دانسته و از سیاست اهمال کارانه واشنگتن در قبال ریاض و تنش آفرینی با ایران انتقاد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۹    
دولت با وجودی که تلاش می کند، نرخ ارز را در مرز سه هزارو200تومان ثابت نگه دارد،اما به دلیل تقاضای بازار این کنترل گاهی چندان نتیجه رضایت بخشی نداشته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۲    
رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، گفت: جامعه بین الملل می تواند از مزایای رابطه اقتصادی با ایران بهره مند شود ...
  • ۱