پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۰۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویکرد 30 دی 1394 - rooykard.ir

رویکرد 29 اسفند 1393 رویکرد 31 فروردین 1394 رویکرد 30 اردیبهشت 1394 رویکرد 31 خرداد 1394 رویکرد 31 تیر 1394 رویکرد 31 مرداد 1394 رویکرد 31 شهریور 1394 رویکرد 30 مهر 1394 رویکرد 30 آبان 1394 رویکرد 30 آذر 1394 رویکرد 30 بهمن 1394 رویکرد 29 اسفند 1394 رویکرد 1 دی 1394 رویکرد 2 دی 1394 رویکرد 3 دی 1394 رویکرد 4 دی 1394 رویکرد 5 دی 1394 رویکرد 6 دی 1394 رویکرد 7 دی 1394 رویکرد 8 دی 1394 رویکرد 9 دی 1394 رویکرد 10 دی 1394 رویکرد 11 دی 1394 رویکرد 12 دی 1394 رویکرد 13 دی 1394 رویکرد 14 دی 1394 رویکرد 15 دی 1394 رویکرد 16 دی 1394 رویکرد 17 دی 1394 رویکرد 18 دی 1394 رویکرد 19 دی 1394 رویکرد 20 دی 1394 رویکرد 21 دی 1394 رویکرد 22 دی 1394 رویکرد 23 دی 1394 رویکرد 24 دی 1394 رویکرد 25 دی 1394 رویکرد 26 دی 1394 رویکرد 27 دی 1394 رویکرد 28 دی 1394 رویکرد 29 دی 1394 رویکرد 30 دی 1394 
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۲    
دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند ، با حضور فعال و حمایت بانک کشاورزی برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۶    
امیر اسکندری تصریح کرد: مهراوه شریفی نیا می گفت اجازه نمی دهم چسب با لاتکس به صورتم بزنید یا می گفت من لنز توی چشمم نمی گذارم یا روی صورتم خطوط نکشید و تهیه کننده و کارگردان هم به راحتی پذیرفتند!
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۴    
صبح امروز سارقانی با سلاح گرم به یکی از شعب بانک مهر ایرانیان واقع در شهرک فرهنگیان همدان دستبرد زدند که با تور گسترده و اقدام به موقع پلیس سارقان در محور خروجی ملایر دستگیر شدند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۶    
اقدام به موقع ماموران ایستگاه مترو مانع از خودکشی یک مرد کم توان ذهنی که بر روی ریل قطار در ایستگاه مترو شهرک اکباتان ایستاده بود، شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۳    
رئیس سازمان مدیریت به اجرای تبصره 10 قانون خدمات کشوری اشاره کرد و گفت: بر اساس این قانون به منظور افزایش حقوق ثابت مشاغل حاکمیتی حقوق ثابت کارکنان وزارت کشور از امسال 35 درصد افزایش خواهد داشت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۰    
هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: در دیدار مقابل ژاپن انگیزه داریم و ثابت می کنیم ایران همچنان قدرت اول فوتبال آسیا است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۴    
ظریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال جنگ میان شما و عربستان وجود دارد؟ اظهار داشت: نمیخواهم پیرامون این موضوع صحبت کنم چون هیچ نماینده ای از عربستان در اینجا حضور ندارد اما از زمان توافق ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که پیرو نهایی شدن سند برجام، بانک ملت از طریق رویکردها و سازوکارهای بدیع خود و با بهره مندی از شبکه شعب خارجی و با احیای روابط کارگزاران بین المللی خود و فعال سازی حساب ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۸    
وزیر کشور با بیان اینکه تلاش وزارت کشور و شورای نگهبان اقناء داوطلبان در امر احراز صلاحیت ها است، گفت: در سه روز اخیر 20 ملاقات در رابطه با احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس داشتم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۸    
سید امین جوادی با اعلام اینکه موسسه اعتباری عسکریه بزودی با نام جدید ملل از طریق 320 شعبه خود به خدمات رسانیادامه خواهد داد افزود ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۸    
در دنیای ایده ها، کره جنوبی همچنان در صدر است. آلمان، سوئد، ژاپن و سوئیس نیز در کنار کره جنوبی 5 کشور برتر دنیا از دیدگاه بلومبرگ در سال 2016 خواهند بود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۳    
روز چهارشنبه 30 دی ماه، 59 هزار تن تختال C شرکت فولاد خوزستان، به قیمت 11 هزار و 500 ریال و به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۷    
در راستای پاسخ به نیاز مشتریان گرانقدر، کارتهای هدیه در موسسه اعتباری کوثر با دقت و تنوع قابل ملاحظه تهیه و تولید گردید .
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۵    
آندرانیک تیموریان برای اولین بار با تیم جدیدش تمرین کرد. کاپیتان تیم ملی در آستانه بازگشت به استقلال هم بود اما در نهایت راهی تیم جلالی شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۵    
نگاهی به بیانات مقام معظم رهبری نشان می دهد که معظم له بر این باور هستند برخی که تسهیلات را در موارد غیر از محل معین استفاده کرده و آن را پس نمی دهند، مجرم هستند و باید مواخذه شوند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۲    
پیکر رضا احدی، پیشکسوت تیم استقلال بعد از تشییع در ورزشگاه شیرودی، در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۳    
اگر بازی سوم و آخر تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابت های زیر 23 سال آسیا مقابل چین را دیده باشید، قطعا مهدی ترابی را تحسین کرده اید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
وحید هاشمیان را همه می شناسند. حجب و حیای او همیشه بین فوتبالیست های ما مثال زدنی بوده است. همین محجوب بودن باعث شده تا خیلی اوقات، هلی کوپتر فوتبال ایران به حقش نرسد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
نخستین شعبه مجهز به امکان ارایه خدمات بانکی ویژه روشندلان به منظور تسهیل دسترسی این قشر از جامعه از سوی بانک شهر رونمایی شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۷    
کاپیتان تیم ملی بسکتبال بانوان ایران تصمیم دارد در WNBA به میدان برود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۰    
معاون پرورشی آموزش و پرورش گفت: تعطیلی پنجشنبه مدارس در سال 95 نیاز به بررسی و ارزیابی بیشتر دارد و در صورت موفقیت در ارزیابی ها گسترش می یابد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۱    
مدیر امور شعب وبازاریابی بانک توسعه صادرات اعلام کرد: هم اکنون بانک توسعه صادرات برای ارائه کلیه خدمات بانکی ، ارزی و گشایش اعتبار اسنادی آمادگی کامل دارد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۰    
عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس معتقد است، با برداشته شدن تحریم ها زمان، زمان راستی آزمایی زنجانیست.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی ضمن اعلام نرخ جدید انواع میوه، صیفی و سبزیجات در میادین گفت: قیمت نارنگی نسبت به هفته قبل 500 تومان گران شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳    
به گزارش " رویکرد " به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد،برندگان نظرسنجی و بازخورد بانک پاسارگاد به شرح ذیل است: آقای مهدی منصوری خانم آزیتا رییسی خانم منیژه شکری آقای مسعود عفتی ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳    
بزرگترین طرح اکتشاف نفت و گاز ایران به وسعت بیش از 138 هزار کیلومتر مربع از غرب خلیج فارس تا تنگه هرمز و دریای عمان توسط شرکت ملی نفت ایران و پژوهشگاه صنعت نفت تحت عنوان طرح مروارید خلیج فارس آغاز ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۵    
مدیرعامل بانک ملت به مناسبت رفع تحریم ها و اجرای برجام پیامی را صادر کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۲    
به گزارش از " رویکرد " قیمت انواع خرما در میادین میوه و تره بار به شرح جدول زیر است:
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۹    
به گزارش از " رویکرد " قیمت انواع خودرو های داخلی به شرح زیر است:
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۶    
دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین در سفر به استان قزوین ، در جمع مدیران ، روسای شعب وکارکنان این بانک گفت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۳    
به گزارش از " رویکرد " قیمت واحد های مسکونی در مناطق مختلف تهران به شرح جدول زیر است:
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
طبق برآوردهای انجام شده،کشور ایران در رتبه دهم زلزله خیزترین نقاط جهان قرار دارد و شهر تهران نیز به عنوان پایتخت بر روی گسل زلزله قرار گرفته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۷    
تا پایان سال 2016 میلادی، سه دفتر جذب گردشگر جمهوری اسلامی ایران در چین ایجاد می شود، این دفاتر جاذبه های گردشگری کشورمان را به گردشگران چین معرفی می کنند و همچنین بسته های سفر را به مردم این کشور ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۴    
به گزارش از " رویکرد " قیمت انواع خودرو های دست دوم به شرح جدول زیر است:
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۱    
اجرایی شدن توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 سوالات زیادی را در ارتباط با آینده روابط ایران و آمریکا در اذهان متبادر نموده است ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۱    
بازهم یک دانشجو دختر در یزد اقدام به خودکشی کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۸    
در 6 ماه اول سال جاری؛ 11میلیون و 149 هزار و 868 جلد دفترچه درمانی در شعب تأمین اجتماعی سراسر کشور صادر یا تجدید چاپ شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که برای استفاده از مزایای تامین اجتماعی، خود را کارگر ساختمانی جا بزند و در این شغل اشتغال نداشته باشد، تخلف کرده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
به دنبال ورود بازیگران عرصه تئاتر به سینما، جشنواره فیلم فجر نیز از حضور آن ها بی نصیب نمانده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۹    
رئیس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی کشور گفت: در حال حاضر انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور بزرگ ترین تشکل کارگری تخصصی در کشور به شمار می رود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
فرمانده کل سپاه گفت: عربستان سعودی خائن در مقابله با انقلاب اسلامی از صهیونیست ها هم تندتر شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای برجام و در امتداد افزایش تعاملات بیمه ای ایران با بیمه گران بین المللی ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۰    
مشاور مدیر عامل ومدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان های کارآمد به روابط عمومی توانمند و هوشمند متکی هستند، گفت: مدیریت فعلی سازمان ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۲    
مونیکا گاندی وزیر توسعه امور زنان و کودکان هند با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و در خصوص مسائل دو جانبه گفتگو کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۳    
رز رضوی دوباره شایعه ها درباره ازدواجش با شریفی نیا را تکذیب کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
آخرین روز از هفته معاملاتی جاری با دادوستد بیش از 286 میلیون اوراق بهادار در فرابورس ایران پیگیری شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۴    
همزمان با راه اندازی وب سایت نخستین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی، ثبت نام از متقاضیان این المپیاد آغاز شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
دروازه بان جنجالی نفت، همه مطالب صفحه اجتماعی خود را پاک کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: بنده گفتم کسانی که نظام را قبول ندارند رأی بدهند، نه اینکه کسی که نظام را قبول ندارد بفرستند مجلس ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۹    
این چندمین باری است که واسطه های باشگاه روبین کازان با وکیل و مدیر برنامه های مهدی طارمی تماس می گیرند و این مرتبه گفته اند خودش را راضی می کنیم!
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از افزایش صد درصدی بودجه پژوهشی کشور در سال آینده خبر داد و گفت: بر اساس لایحه تقدیمی بودجه سال 95 سهم بودجه پژوهشی کشور 7 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸    
کیت اسنوموبیل شرکت نیسان این روزها در حالی مورد اسقبال خاص علاقه مندان به ورزش های زمستانی قرار گرفته است که این کیت می تواند بهتر از مشابه های قبلی آن خودروهای سواری به اسنوموبیل یا برف رو تبدیل ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۵    
براساس مصوبه دیروز شورای پول و اعتبار، مقرر شد حداکثر تا 10 بهمن کار تسویه سپرده های مردم در موسسه ثامن الحجج آغاز شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۲    
آخرین مهلت سپرده پذیری و یا تکمیل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کشاورزی، پایان اسفندماه 94 اعلام شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: در حال حاضر 130 هزار کامیون بالای 25 سال در جاده های کشور تردد می کنند که از این تعداد 30 هزار کامیون بالای 40 سال عمر دارند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۲    
خوشبختانه ما امروز شاهد تحولات خوبی در صحنه بین المللی هستیم که بهبود وضعیت اقتصادی کشور را در پی خواهد داشت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۵    
مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز طرح فروش ویژه محصولات گروه سایپا به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل بانک سپه طی نامه ای به دکتر ظریف وزیر امور خارجه، ضمن تشکر از تلاش های ارزشمند دستگاه دیپلماسی برای خروج ایران از تحریم ها و به نتیجه رسیدن برجام گفت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۰    
مشتریان بانک صادرات ایران به دلیل تنوع و سرعت در ارایه خدمات هر ماه حدود هفتصد میلیون تراکنش بانکی را از طریق سامانه سپهر به انجام می رسانند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۷    
نمایشگاه فیتور جایگاه مهمی در گردشگری دنیا دارد و حضور ایران در آن خیلی می تواند در معرفی کشورمان موثر باشد ولی این حضور زمانی مفید است که با مدیریت صحیح ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۱    
قیمت انواع خودرو امروز در بازار به شرح ذیل است
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۱    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: به جای اینکه هیأت مدیره عصای دست ما باشد بارها ما را زدند و به همین دلیل ما هم کنار کشیدیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۲    
سرمربی پرسپولیس معتقد است استقلال با موقعیت گل کمتر در صدر جدول لیگ ایستاده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
کرمان موتور تصمیم دارد پیش فروش اس5 اتوماتیک را از اول بهمن ماه امسال آغاز کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
دروازه بان ازبکستانی پرسپولیس گفت: قرار است همسر و پسر 5 ساله ام هم به تهران بیایند تا اینجا تنها نباشم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
محدودیت های ترافیکی آخر هفته از امروز 30 دی تا 2 بهمن توسط پلیس راهور اعلام شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۸    
پیش از این برخی از مقامات آمریکایی مدعی شده بودند که رابرت لوینسون توسط ماموران امنیتی ایران در کیش بازداشت شده و در یک زندان مخفی در ایران محبوس است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۲    
اکنون جایگاه منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران به شدت ارتقا پیدا کرده است و ایران با انجام توافق هسته ای توانست موفقیت دو چندانی را کسب کند ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۹    
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با انتشار 1724 ویدئو در مورد جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی کشور رکورددار انتشار ویدئو بر روی شبکه اجتماعی آپارات شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۳    
خدمات متنوع قابل ارائه از طریق تلفنبانک سینا و امکان انجام این خدمات در ساعات مختلف شبانه روز، رشد تراکنش های این سامانه را به همراه داشته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۲    
شرکت بیمه پاسارگاد براساس عملکرد شش ساله در شاخص های بهره وری کل عوامل، سرمایه و رقابت پذیری هزینه نیروی کار، درصد حاشیه سود خالص و فروش سرانه لوح تقدیر هفتمین جشنواره ملی بهره وری را دریافت کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۴    
در راستای استاندارد سازی خدمات به مشتریان و ارائه آموزش های تکمیلی به شعب ، دوره آموزشی بیمه های عمر و سرمایه گذاری ( life insurance underwriting) در بیمه ما برگزار گردید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۴    
رییس کل بانک مرکزی گفت: اکثریت بانک های ایرانی از تحریم خارج شده اند و فقط دو سه بانک در شرایط تحریم هستند که امیدواریم مشکلات آنها نیز به زودی مرتفع شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۲    
پادشاه عربستان در دیدار با رئیس جمهوری چین در ریاض بر "همکاری دوطرفه برای پیشبرد تلاش ها جهت تحقق صلح در منطقه" تاکید کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۷    
دو شرکت بیمه ای که سطح توانگری آنها کاهش یافته بود با اخذ پوشش اتکایی اختیاری از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سطح توانگری خود را افزایش دادند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۱    
به دنبال اجرایی شدن برجام ، بانک مرکزی آلمان کلیه تحریم های خود علیه بانک صنعت و معدن و بانک ایران و اروپا را لغو کرده و روابط خود را با این بانک ها آغاز کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین محسن خاکی مدیر امور روحانیون و مبلغین دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علمی کاربردی گفت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
این روزها بازار گمانه زنی درباره وضعیت بخش های مختلف اقتصادی پس از اجرای برجام داغ است و بخش مسکن نیز به تبع آن در انتظار رفع رکود چند ساله به سر می برد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۱    
روز چهارشنبه 30 دی ماه، حدود 238 هزار تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۸    
درجنگ کوزوو ارتش آمریکا برای اولین باراز این بمب استفاده کرد و در یک حمله دو سوم خاک یوگسلاوی درخاموشی فرو رفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن هفتادوهفتمین سالگرد تاسیس بانک،تا پایان سال جاری خدمات متنوعی درقالب طرح 77 به مشتریان خود ارایه می دهد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۹    
امین دلیری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایراد سخنرانی نمود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال امید ایران می گوید ژاپن و کره جنوبی از خطرناکترین تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک هستند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۹    
مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای شرکت بیمه معلم از دو مورد پرداخت خسارت بزرگ در حوزه بیمه های دریایی خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال امید ژاپن با بیان اینکه بازیکنانش را برای بازی دشوار با ایران آماده می کند، گفت: نقاط ضعف و قوت ایران را شناسایی می کنیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۱    
با وجود اینکه نرخ بیکاری در پاییز امسال نسبت به تابستان کاهش یافته اما با افت دوباره نرخ فعالیت اقتصادی و شکست جستجوها برای یافتن شغل، 356 هزار نفر بر تعداد بیکاران کشور افزوده شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۶    
آمریکا با سلطه بر بازار ارز به میزان زیادی دلار چاپ کرده و از آن برای هژمونی خود استفاده می کند. وابستگی کشورها به دلار فرصتی به آمریکا داده تا از این نقطه ضعف برای سرنگونی دولت ها استفاده کند اما ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
پایگاه المانیتور در گزارشی با موضوع نگاه اسرائیل به ایران، به نقل از چند مقام اسرائیلی دیدگاه تل آویو نسبت به توافق هسته ای و مسائل داخلی ایران را تشریح کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۹    
مک دونالد یکی از فست فودفروشی های زنجیره ای آمریکا با انتشار اطلاعیه ای در وبسایت رسمی خود، از علاقه مندان به دایر کردن نمایندگی این شرکت در ایران، دعوت به همکاری کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۹    
سومین دوره کلاس های آموزشی نمایندگان جدید شرکت بیمه کوثر در سال جاری به منظور افزایش سطح دانش و آماده سازی آن ها برای شرکت در آزمون بیمه مرکزی در حال برگزاری است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۳    
زهره حمیدی گفت: متاسفانه سریال های شبکه جم در ابتدا فقط ظاهری فریبنده دارند و از محتوا در آنها خبری نیست.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۴    
مسئولان بیمارستانی در تهران وقتی زنی نتوانست هزینه زایمان دو قلوهایش را پرداخت کند، یکی از نوزادان را 27 روز در بیمارستان نگه داشتند و او را تحویل مادرش ندادند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رد اظهارات اخیر رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، گفت ایران اصلی ترین دشمن برای تل آویو است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی کاخ سفید گفت که کاخ سفید اعتقاد دارد که لوینسون در ایران نیست اما همچنان از ایرانیان خواهد خواست که هر اطلاعاتی درباره مکان او دارند، به ما ارائه دهند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۱    
قصه پرغصه واردات و سوداگری دلالان در میادین میوه و تره بار پایانی ندارد و شعار حمایت از باغداران و تولیدکنندگان تنها در حرف خلاصه شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۰    
روز گذشته، بازار ارز بیش از هر عاملی، متاثر از برخورد سیاست گذار با صرافی های غیر مجاز قرار داشت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۰    
بانک مرکزی در راس نظام بانکی مهمترین نقش استاندارد گذار را برای شبکه بانکی ایفا می کند. یعنی با تدوین مقررات و حداقل استانداردهای لازم شتاب لازم را به نظام بانکی می دهد تا خود را با سیستم های مورد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۴    
بعد از پایان تحریم ها و مرتبط شدن ایران به سیستم سوئیفت می توانیم از طریق این سیستم با بانک های ایرانی مراوده کنیم تا بدهکاری هایی که بین دو کشور وجود دارد مرتفع شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۱    
محسن صالحی نیا با تاکید بر اینکه پژو و رنو دو شریک آینده خودروسازی ایران هستند، گفت: قرارداد با رنو در دست تدوین است و چندی پس از نهایی شدن قرارداد پژو، به امضا خواهد رسید.
  • ۱