پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۰۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویکرد 31 تیر 1394 - rooykard.ir

رویکرد 29 اسفند 1393 رویکرد 31 فروردین 1394 رویکرد 30 اردیبهشت 1394 رویکرد 31 خرداد 1394 رویکرد 31 مرداد 1394 رویکرد 31 شهریور 1394 رویکرد 30 مهر 1394 رویکرد 30 آبان 1394 رویکرد 30 آذر 1394 رویکرد 30 دی 1394 رویکرد 30 بهمن 1394 رویکرد 29 اسفند 1394 رویکرد 1 تیر 1394 رویکرد 2 تیر 1394 رویکرد 3 تیر 1394 رویکرد 4 تیر 1394 رویکرد 5 تیر 1394 رویکرد 6 تیر 1394 رویکرد 7 تیر 1394 رویکرد 8 تیر 1394 رویکرد 9 تیر 1394 رویکرد 10 تیر 1394 رویکرد 11 تیر 1394 رویکرد 12 تیر 1394 رویکرد 13 تیر 1394 رویکرد 14 تیر 1394 رویکرد 15 تیر 1394 رویکرد 16 تیر 1394 رویکرد 17 تیر 1394 رویکرد 18 تیر 1394 رویکرد 19 تیر 1394 رویکرد 20 تیر 1394 رویکرد 21 تیر 1394 رویکرد 22 تیر 1394 رویکرد 23 تیر 1394 رویکرد 24 تیر 1394 رویکرد 25 تیر 1394 رویکرد 26 تیر 1394 رویکرد 27 تیر 1394 رویکرد 28 تیر 1394 رویکرد 29 تیر 1394 رویکرد 30 تیر 1394 رویکرد 31 تیر 1394 
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۹    
آئین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلیویه و بویراحمد روز چهارشنبه 31 تیر ماه سال جاری با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک در محل سالن اجتماعات مدیریت استان ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۴    
مردد ماندیم که بالاخره از میان فساد، مافیا، رانت و تبانی چه عنوانی را باید در ماجرای دکل بازی ها انتخاب کنیم که برازنده باشد و به راستی ادعای وزارت نفت مبنی بر عدم استفاده از دکل های خارجی و حمایت از ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
پیر مرد 101 ساله ای برای گرفتن شناسنامه فرزند تازه متولد شده اش به اداره ثبت احوال سردشت آذربایجان غربی مراجعه کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۸    
فورد موتور در پاسخ به تقاضای رو به افزایش برای وانت در آمریکا، از نسخه جدید وانت لوکس اف-150 رونمایی کرد. به گزارش رویترز، فورد اف 150 لیمیتد 2016 اواخر امسال برای فروش به بازار عرضه می شود ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۸    
معاون وزیر بهداشت با اشاره به مصرف سالانه 420 میلیون لیتر الکل در جامعه، اپیدمی بیماری های واگیر و همه گیری هایی که هر چندگاه در کشور از این رهگذر اتفاق می افتد را متذکر شد و گفت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۳    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: اگهی استخدام 5000 نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۷    
گروهی که برای رسیدن به اهداف شوم، خودشان را وابسته به گروهک های تروریستی معرفی می کردند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۹    
او به دلیل جراحات وارده ناشی از خاموش کردن سیگار روی بدنش و داغ کردن با سیم و ضربه هایی که به سرش وارد شده است در بخش آی سی یو بیمارستان امیر زابل بستری شد که از وضع بسیار نامطلوبی برخوردار است تا ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۴    
یکی از مقام های نظامی پاکستان گفته که مرزبانان ایران چهار گلوله خمپاره را به سمت پنجگور منطقه مرزی پاکستان در ایالت بلوچستان شلیک کرده اند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۴    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه امتحانات نهایی تمام رشته های تحصیلی دوره متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای) و پیش دانشگاهی در شهریور ماه سال تحصیلی 9493 اعلام کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۳    
با گذشت 3 روز از وقوع حادثه سیل و طوفان در استان های تهران و البرز شمار تلفات این حادثه به 16 تن رسید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۸    
دروازه بان فصل گذشته استقلال با دریافت رضایتنامه از باشگاه، سرانجام به تیم سیاه جامگان ملحق شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۱    
نتیجه سهل انگاری دولت فرانسه در دوران نخست وزیری لوران فابیوس ، ابتلای اولین فرد به بیماری ایدز در ایران است. پرونده رسوایی خون های آلوده هم چنان بدون پرداخت غرامت از سوی فرانسوی ها باز است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۹    
مجلس شورای اسلامی، امروز لایحه یک فوریتی مبارزه با تأمین مالی تروریسم را اصلاح کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۲    
پرداخت سود سهامداران بیمه "ما" آغاز شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۳    
مدیرمسئول نشر چشمه در صفحه اینستاگرامش به موضوعی جالب درمورد شهید مظلوم انقلاب اشاره کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۰    
بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر و در جهت رفاه حال مشتریان، انواع خدمات بیمه ای را در شعبه های منتخب خود به متشریان گرامی ارایه می دهد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۰    
برنامه رادیویی سلام کوچولو متفاوت از سری قبل و موضوعات جدید روی آنتن می رود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۷    
شورای سیاست گذاری گروه هنر و تجربه در اطلاعیه ای نحوه نمایش جدید فیلم های این گروه سینمایی را اعلام کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۴    
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پاسارگاد برای سال مالی منتهی به 30 اسفند سال 1393، صبح روز 31 تیرماه در محل سالن وزارت کشور برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
جواد نکونام بازیکن سایپا عنوان کرد کاپیتانی برایم مهم نیست ولی هنوز پیراهن شماره 6 را دوست دارم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۰    
مجمع عمومی عادی سالانه بانک صادرات ایران با حضور بیش از86 درصد از سهامداران در تاریخ 31 تیرماه سالجاری در محل تالار اندیشه برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۷    
صفحه اینستاگرام سریال دردسرهای عظیم در پست اخیرش سوالی را از مخاطبان این مجموعه مطرح کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۴    
رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه مجلس این شورا را مرجع تعیین دستور العمل قیمت گذاری خودرو دانست، گفت: شورا بدون آنکه تحت تأثیر جوسازی ها قرار گیرد براساس فرمول تعیین شده و متغیرهای اقتصادی قیمت های ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱    
رییس سازمان سینمایی گفت: باید مسائل خانوادگی را در درون سینما حل کنیم و شورای داوری خانه سینما در این راه نقشی اثرگذار دارد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۹    
سیدضیاءالدین دری کارگردان سریال های تلویزیونی در نامه ای خطاب به وزیر ارشاد از ویژگی های فیلم رستاخیز گفت و درخواست کرد که با تعیین یک هیات پنج نفره تلاش ها برای کسب نظر موافق علما با این اثر انجام ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۶    
موتمن می گوید علاقه اش به ساخت آثار سینمای انتزاعی است ولی خداحافظی طولانی نه تنها انتزاعی نیست بلکه یک درام عاشقانه خیلی واقعی و البته کمی وسترن است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۴    
با برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده، افزایش سرمایه بانک شهر محقق شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۱    
ستون مقام جبرئیل کنار در خانه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیه) و در ردیف ستون های وُفود و محرَس قرار دارد و اکنون درون ضریح و در نهایت سمت شمالی حجره شریف جای گرفته و در دیدرس زائران نیست.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
بزرگترین تامین مالی بازار سرمایه ایران به مبلغ 4 هزار و 500 میلیارد ریال توسط شرکت تامین سرمایه نوین برای شرکت مخابرات ایران پذیره نویسی شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
مدیر مسئول موسسه سرچشمه در پست اخیر اینستاگرام خود عکس و توضیحی درمورد تنها امام جماعت شیعه مسجدالحرام منتشر کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
پیکسار نام آشنایی در سینمای جهان است و حتما نام آن را به عنوان سازنده انیمیشن های داستان اسباب بازی ، کمپانی و دانشگاه هیولاها ، نمو دیده اید ولی نکات جالبی هست که باید درباره این کمپانی بدانید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
بازار نقل و انتقالات در دنیای فوتبال داغ است و تمام رسانه های خبری از پیوستن فلان بازیکن به بهمان باشگاه با عقد قراردادی سه یا چهار ساله خبر می دهند البته این قضیه در فوتبال ایران صدق نمی کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
اما واتسون ستاره مجموعه فیلم های هری پاتر طرح ربوده شدنش را تکذیب کرده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه حقوق ملت تثبیت شد و قطعنامه ها و تحریم های ظالمانه فرو ریخت، گفت: اکنون فصل تحول، نشاط و امیدآفرینی در عرصه کار و اقتصاد فرا رسیده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بانک پارسیان با حضور 77 درصد از سهامداران در تاریخ 31 تیرماه سال 94 در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با بیان اینکه عدم رعایت قطعنامه نقض توافق نیست گفت:اگر مجلس تصمیمی بگیرد و روال قانونی از طریق شورای عالی امنیت طی شود صرفا مربوط می شود به رد یا تایید کلیت توافق.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۷    
خط تولید مینی بوس شرکت سبلان خودرو مایوان و واحد تولید mdfشرکت آرتاپان که با استفاده از تسهیلات با نک صنعت و معدن به اجرا درآمده اند طی مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محمدرضا ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه جز من کسی حق تعیین شماره پیراهن بازیکنان را دارد گفت: برخی ها می خواهند با شماره پیراهن بازیکنان هم برای ما حاشیه درست کنند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۸    
مجاهدین حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) موفق شدند یک عضو جهاد نکاح سعودی داعش که قصد داشت در بین نیروهای حشد الشعبی عملیات انتحاری انجام دهد را دستگیر نمایند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۶    
رشد کمتر هزینه های تولید در بلندمدت می تواند بر کاهش قیمت تمام شده کالاهای مصرفی مردم و به تبع آن کاهش نرخ تورم کل بینجامد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی مجید رئوفی را با حفظ سمت به عضو هیات ماده 251 مکرر قانون مالیاتهای مستقیم منصوب کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۸    
به مناسبت عید سعید فطر و با همکاری مشترک بانک صادرات ایران و شرکت بیمه سرمد، طرح بیمه ای ستارگان سپهر به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان برتر حساب های جاری بانک و همچنین ایجاد مزایایی جدید برای ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۳    
تینا پاکروان کارگردان سینما بیان کرد یکی از دغدغه هایش این است که درباره جنگ عراق علیه ایران فیلم بسازد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۱    
نگارش فیلمنامه مجموعه تلویزیونی صیاد شیرازی به قلم فرهاد توحیدی به پایان رسید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۱    
این روزها پیامی در شبکه های اجتماعی مبنی بر دریافت 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای مرداد ماه در هنگام خرید از کارتخوان ها دست به دست می شود اما بانک مرکزی این پیام را دروغ تلگرامی اعلام کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۱    
رئیس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: در راستای تسهیل خدمت رسانی به بیمه شدگان، تعداد واحدهای تایید نسخه اسناد پزشکی در این استان افزایش یافت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۶    
با اجرای توافق هسته ای بین کشورهای 1+5 و ایران دولت بیشتر دنبال اجرای انظباط درسیاستهای ارزی خود به منظور جلوگیری از خروج ارز از کشور است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۴    
امسال بودجه هدفمندی یارانه ها بیش از 120 هزار میلیارد ریال کسری خواهد داشت. جداول منابع و مصارف بودجه هدفمنمدی کشور در سال 1394 نشان می دهد 422 هزار و 626 میلیارد ریال درآمد از محل هدفمند کردن یارانه ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱    
در شرایطی که بانک ها با سخت گیری های بسیار و کمبود منابع، تسهیلات 20 درصدی شان قفل شده است، بازار آزاد با سودهای ربا آلود 60 درصدی جای خالی بانک ها را پر کرده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۵    
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان با بیان اینکه دیدگاه سازمان تامین اجتماعی در بحث درمان اقتصادی نیست، گفت: هدف اصلی مجموعه ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به مشارکت کارگران، کارفرمایان و دولت در این سازمان گفت: اصل سه جانبه گرایی تضمین کننده و عامل پایداری سازمان تأمین اجتماعی است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۹    
پرویز بهرام که مدتی را به دلیل ابتلا به بیماری در استراحت به سر می برد چند جلسه است که برای دوبله تیتراژ مجموعه مستند اسرار کیهان به تلویزیون می رود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۶    
فیلمبرداری فیلم سینمایی بیست و سه روز که یک فیلم پربازیگر محسوب می شود طبق زمان بندی گروه تولید از هفته آینده در تهران آغاز خواهد شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۳    
کورش پرویزیان، رییس شورای عالی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور خواستار تشکیل کانون بانک ها شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۴    
فیلم ترتیل را اینجا مشاهده نمایید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۱    
اگرچه واکنش ترکیه به توافق ایران مثبت بود، اما از اینکه ایران بعنوان یک قدرت در منطقه ظهور کند، خوشحال نخواهد شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۱    
مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: با رفع شدن تحریم ها، عملیات بین المللی نظام بانکی به سرعت احیا می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۸    
نقشه جیدی که توسط سایت HowMuch.net طراحی شده منظر جالبی از اقتصاد جهان را به نمایش درآورده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۳    
رئیس کمیسیون اصل نود گفت: ما از طرف برخی افراد ذی نفع با توصیه و حتی فشار در این مدت برای خاتمه دادن به موضوع پرونده فساد در فوتبال روبرو بود ه ایم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۳    
کتابی به تازگی در ایران با عنوان کتاب بانک دیجیتال توسط گروه رسانه ای شفق ترجمه و با حمایت بانک آینده و دبیرخانه دائمی ایکوبیگ منتشر شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰    
بنیاد فارابی برای ساخت یک فیلم در ژانر کودک و نوجوان مشارکت نکرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۷    
محسن علی اکبری تهیه کننده سینما خواستار پخش مجدد و بازگشت محمود گبرلو شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۴    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت:اگهی استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۴    
ریوالدو، هافبک دفاعی جدید استقلال مدعی است که تا دو ماه قبل در جام حذفی برزیل بازی می کرده و اینکه قراردادش با تیم برزیلی تمام نشده بود و باید پول رضایتنامه سنگینی می داد و البته با تیم ودوز سوییس ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۱    
خانواده بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان این روزها پشت درب icu برای بدست آوردن سلامتی دوباره فرزندشان چشم انتظار هستند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۶    
آشا محرابی - بازیگر - با بیان اینکه از فضای مجازی بدش می آید، تاکید کرد: من، آشا محرابی هیچ صفحه ای در هیچ کدام از فضاهای مجازی ندارم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۶    
پیشکسوت استقلال گفت: پیراهن کسی را بایگانی می کنند که واقعا اسطوره آن باشگاه باشد و تمام عمر فوتبالی اش را با همان پیراهن سپری کرده باشد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۳    
با حضور مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد مراسم تکریم و تودیع معاون اداری و مالی و مدیر کل کمیته امداد استان تهران برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۷    
ایجاد نمایندگی انحصاری اپل در ایران موضوعی است که طی روزهای گذشته دوباره مطرح شده و حساسیت قابل توجهی در میان علاقمندان این برند داشته است ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان با کنترل بر مناطقی جدید شهر الزبدانی در نزدیکی مرزهای لبنان این شهر را از تمامی جهات محاصره کردند و اکنون شمارش معکوس برای حمله گسترده به این شهر آغاز شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷    
واردات چای سیاه در سه ماهه اول امسال به حدود 11 هزار تن می رسد و این در حالی است که فهرست کالاهای وارداتی گمرک حاکی از آن است که بیشترین حجم چای وارد شده در این مدت از هند و پس از آن سری لانکا بوده و ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۴    
اختلاف قیمت دو ملک کلنگی در دو منطقه ی متفاوت شهر تهران بالغ بر هر متر مربع 60 میلیون و 100 هزار تومان است!
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۵    
بازار جهانی در شرایط کنونی با هجوم سرمایه گذاران برای فروش ذخایر طلای خود روبرو شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۹    
تلاش منافقین تنها به ورود 100 تن از اعضایشان به خاک آمریکا منتج شد که آنها همگی از عناصر جدید و یا فرزندان اعضا بودند که هیچ خطری برای آمریکایی ها به لحاظ اقدامات فرقه گرایانه نداشتند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۶    
سفیر اسپانیا با معاون بین الملل اتاق ایران روز سه شنبه سی ام تیر ماه سال جاری در محل اتاق ایران دیدار کرد و از اعزام هیات تجاری بلند پایه این کشور به ایران خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۳    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء گفت: مزیت مهم سامانه های موشکی و ناوبری ما بومی بودن آن هاست و آن هایی که فکر می کنند با اخلال در GPS برای ما ایجاد مشکل می کنند ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۱    
دور تازه ای از تلاش ها و بررسی ها برای تعیین کارمزدهای بانکی در حوزه بانکداری و پرداخت های الکترونیکی آغاز شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۸    
روز چهارشنبه 31 تیرماه، تالار صادراتی بورس کالای ایران میزبان عرضه 50 هزار تن سنگ آهن دانه بندی و 2500 تن قیر و 100 تن عایق رطوبتی است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از نامگذاری تمامی شهرکها و نواحی صنعتی استان به نام شهداء ، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد .
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۲    
تازمانی که براندازی بشار اسد از اهداف اصلی آمریکا به شمار نمی آید، قاسم سلیمانی همپیمان واشنگتن به شمار خواهد آمد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل دفتر مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست کشور با اعلام خبر انعقاد تفاهم نامه بین سازمان محیط زیست و پلیس فتا به منظور شناسایی و در نتیجه کنترل بیشتر شکار و صید اینترنتی گونه های جانوری گفت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۵    
اکنون فراز و نشیب های مذاکرات هسته ای با عمری نزدیک به 13 سال میان ایران و 5+1 به مرحله ای از ثبات رسیده است. 5+1 متشکل از 5 عضو دائم شورای امنیت به علاوۀ آلمان است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۷    
مدرسه همانند اجتماعی کوچک است که ردپای بسیاری از آسیب های اجتماعی را می توان در آن جست. امروز پای "اعتیاد" که گفته می شود یکی از بزرگترین دغدغه ها و نگرانی های مردم است هم به مدرسه باز شده است و صاحب ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۵    
مقامات دولت آمریکا از حساب توئیتر به هدف اطلاع رسانی و مشارکت با عموم مردم استفاده خواهد شد. پایگاه اینترنتی جدید به برگه های اطلاعاتی و گزارش های تصویری اختصاص خواهد داشت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۲    
تأسیسات تحقیقاتی آمریکا موسوم به "برنامه پژوهشی یونوسفر فعال با فرکانس بالا" یا به شکل اختصار "هارپ"، قرار است فعالیت در حوزه عملیات نظامی را متوقف کرده و به "کنترل غیرنظامی" دربیاید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۵    
بر اساس اعلام رئیس فدراسیون والیبال، طرحی وجود دارد که سطح یک لیگ جهانی والیبال با 12 تیم برگزار شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا و معاون وی امروز چهارشنبه در نشستهای جداگانه با اعضای کنگره این کشور دیدار کرده و به آنها درباره روند گفتگوهای هسته ای ایران و جمعبندی مذاکرات گزارش می دهند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۹    
رییس مجتمع دادگاه های کیفری یک استان تهران گفت: به احتمال زیاد، جلسه بعدی محاکمه مرتضوی (در پرونده تامین اجتماعی و شکایت یکی از اولیا دم کشته شدگان حادثه بازداشتگاه کهریزک) آخرین جلسه خواهد بود و ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: به شورای امنیت ربطی ندارد که موشک بالستیک داشته باشیم یا نه.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به دفاع از توافق هسته ای با ایران پرداخته و گفت جمهوری خواهان طوری رفتار می کنند که گویی اگر کسی مانند دیک چنی جزو مذاکره کنندگان آمریکایی بود، دیگر هیچ مشکلی وجود نداشت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۸    
مجمع عمومی عادی سالانه بانک قرض الحسنه مهر ایران راس ساعت 10 صبح با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و نمایندگان صاحبان سهام در محل این بانک برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۷    
بازار مسکن از شاخص های کلان اقتصادی از جمله تورم و عرضه و تقاضا تاثیر می پذیرد و با توجه به اینکه شاخص های مذکور نیز به طور نسبی متاثر از تصمیمات بین المللی است ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۴    
تصاویر صفحه اول روزنامه های صبح کشور در تاریخ چهارشنبه 31 تیرماه 1394 در زیر قابل مشاهده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۴    
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک حکمت ایرانیان با حضور بیش از نیمی از سهامداران حقیقی و حقوقی این بانک و نمایندگان سازمانها و نهادهای نظارتی در تاریخ 94/4 ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۶    
یکی از رخدادهایی که پس از توافق هسته ای متوجه اقتصاد کشور خواهد شد، آزاد شدن دلارهای تحریمی و سرازیر شدن آن در بازار داخل خواهد بود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۶    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اعلام تغییر فاز برخورد با مطالبات غیرجاری گفت: دولت برنامه دارد زمینه های معوق شدن تسهیلات را شناسایی و راهکارهای مناسب برای رفع آن را طراحی کند ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۴    
مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک دی روز سه شنبه 30 تیرماه 94 با حضور حدود 76 درصد سهامداران برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۲:۲۴    
اهتمام به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال در کشور است.
  • ۱