جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۰۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه سپهر 5 اردیبهشت 1403 - sepehrnewspaper.com

روزنامه سپهر 1 فروردین 1398 روزنامه سپهر 30 اسفند 1399 روزنامه سپهر 3 تیر 1400 روزنامه سپهر 28 اسفند 1402 روزنامه سپهر 30 فروردین 1403 روزنامه سپهر 1 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 2 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 3 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 4 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 5 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 6 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 7 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 8 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 9 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 10 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 11 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 12 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 13 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 15 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 16 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 17 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 18 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 19 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 20 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 21 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 22 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 23 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 24 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 25 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 26 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 27 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 28 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 29 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 30 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۲    
نمایش سلطان عمراً بمیرد به کارگردانی محمدجواد کبودراهنگی هرروز غیر از شنبه ها ساعت 20 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند بلیت این نمایش را از طریق سایت گیشه تئاتر و تیوال تهیه ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
طی احکامی جداگانه از سوی محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، جمعی از استادان و مدیران ارشد فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی به عنوان اعضای کارگروه همایش ملی و بین المللی ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۲    
سفیر هند در ایران با اشاره به اینکه بزرگداشت سعدی و برگزاری نشست و رویدادهایی برای پاسداشت او بسیار مهم و ضروری است، گفت: سعدی با حکایت ها و پند و اندرزهایی که ارائه می دهد ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهیدعرب، گفت: هدف اصلی این طرح تجهیز مدارس مناطق محروم و کم برخوردار است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۲    
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان کاهش رفتارهای غلط رانندگی و فرهنگ سازی در این زمینه را نیازمند عزم ملی دانست.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۲    
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر گفت: با توجه به حمایت ها و نگاه عدالت محور دولت سیزدهم در توسعه روستاها ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
طبق آمار گرفته شده از سازمان پزشکی قانونی کشور و رتبه بندی وضعیت ایمنی استان ها، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان حائز کسب رتبه دوم کشوری در کاهش مصدومین حوادث رانندگی طی 11 ماه سال ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۲    
یکی از مشکلات بخش کشاورزی که در دو سال گذشته باعث نگرانی کشاورزان، افت محصول و نهایتاً کاهش درآمد و منافع کشاورزان شده، قطع برق چاه های کشاورزی در زمان پیک تولید است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۷    
مدیر گروه سینما دانشگاه سوره گفت: از مقوله فیلم جستار به عنوان مقوله پیچیده ای یاد کرد که از تعریف شدن گریزان است و یکی از بهترین مصادیق برای حدیث نفس محسوب می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۷    
رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۲    
ایران با اجرای طرح کاشت محصولات کشاورزی در زمین کشورهای دیگر به دنبال افزایش ضریب امنیت غذایی و ارزآوری برای کشور است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۲    
تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی از همکاری بسیار خوبش در اسپایدر من 4 خبر داد و درباره پایبندی اش به این شخصیت محبوب صحبت کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۲    
دویست امین روز جنگ جنایتکارانه در نوار غزه درحالی پایان یافته است که رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهدافش ناکام مانده است و امروز در شرایطی به سر می برد که نه تنها توان نابود کردن حماس را ندارد ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
کارشناس فرآورده های آرایشی سازمان غذا و دارو، به خانم ها بابت استفاده افراطی از رژ لب هشدار داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی گفت: طب ایرانی میراث ما است و در صورتی که درست به دنیا معرفی شود می تواند در کنار درمان، ارزآوری هم برای کشور داشته باشد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
صدوقی سها گفت:در ایران معاصر استادانی که اهل فلسفه هستند، فیلسوف اطلاق می شوند اما خودم که در حوزه فلسفه فعالیت دارم حق دارم این حرف را بزنم فیلسوف با استاد فلسفه متفاوت است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۷    
انجمن جهانی فولاد در آخرین گزارش خود اعلام کرد: تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ابتدایی 2024 با افزایش 16.3 درصدی، به هفت میلیون و 600 هزار تُن رسید.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۲    
گزارش خبری: سرمایه دار بومی فرودگاه همدان را فعال می کند تلخک: به شرطی که همین بومی ها با خسیسی فراریش ندهند! خبر: 1000 میلیارد تومان سرمایه گذاری مردمی در همدان انجام می شود ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۲    
در عصر جدید و در عرصه نظری و عملی دنیای سیاست، احزاب و تشکل ها را معمولاً نماد توسعه سیاسی و عامل پیشرفت ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۳    
مسئول بسیج کارگری و کارخانه های همدان از اجرای طرح شیفت ایثار در واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: در این طرح کارگران یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد فعالیت می کنند و درآمد حاصل از آن را به ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۳    
طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور دانشگاه ملی ملایر با ظرفیت یک هزار قطعه جوجه گوشتی، 450 قطعه مرغ تخم گذار و 240 قطعه مرغ مادر در هر دوره پرورش به راه اندازی رسید.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۱    
مدیر پایگاه محوطه باستانی هگمتانه گفت: ثبت جهانی هگمتانه که قرار است در اجلاس مردادماه یونسکو نهایی شود، فرصتی ناب و ارزشمند برای شناخت جهانیان از شکوه تاریخی همدان خواهد بود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۳    
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان بر آغاز عملیات اجرایی طرح روددره از ابتدای خردادماه سال جاری تأکید کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۳    
مدیرکل انتقال خون استان همدان از افزایش 5.6 درصدی اهدای خون مردم نوع دوست این استان در سال گذشته نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کبودراهنگ گفت: بارندگی های اخیر موجب افزایش سطح آب تالاب شیرین سو در شهرستان کبودراهنگ شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شناسایی چهار هزار و 266 فقره انشعاب غیر مجاز آب در سال گذشته خبر داد و گفت: دو هزار و 361 مورد از این انشعاب ها مسدود و یک هزار و 905 مورد نیز جمع آوری شدند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۳    
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از شناسایی 155 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در استان همدان طی فروردین ماه امسال خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
شهردار همدان با اشاره به ساخت دو پارک فرامنطقه ای در سد اکباتان و فخرآباد از سرمایه گذاری 80 میلیون یورویی در حوزه مدیریت پسماند همدان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
استاندار همدان گفت: خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به اقشار نیازمند با تحول همراه شده و امروز بسیاری از افراد زیر پوشش به افرادی توانمند تبدیل شده اند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ساوه با بیان اینکه از سرگیری فعالیت سایت پردازش، پسماند شهرداری ساوه گفت: مدیریت شهری تعامل بیشتری برای تحقق دفع محیط زیستی زباله ها داشته باشد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
به گفته رئیس انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه، تاثیرپذیری مردم روستاهای گردشگری استان از فرهنگ گردشگران باعث شده تا تعدادی از روستاها شکل سنتی و اصیل خود را از دست بدهند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت: انعقاد قرارداد ساخت 30 دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی، ملحقات و بالابر از جمله اقدامات این شرکت در سال گذشته بود که در حال انجام است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان دام زنده استان کرمانشاه معتقد است، اکنون بهترین زمان برای از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از در دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک در استان تا نیمه های تیرماه خبر داد. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: گردنه ته ته در محور شهرستان پاوه، استان کرمانشاه به سروآباد کردستان با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان تأمین شده است، گفت: با حمایت های استاندار و برنامه ریزی انجام شده ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی همدان با اشاره به کاهش دمای صبحگاهی طی روزهای آینده تا نزدیک به صفر درجه، به باغداران برای اندیشیدن تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از سرمازدگی محصولات هشدار داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
با اتمام تعمیرات دوره ای، واحد شماره سه نیروگاه شهیدمفتح به شبکه سراسری متصل شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۲    
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اعلام اینکه جذب هزار نفر از نخبگان در دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف شده، گفت: برای اعلام فراخوان جدید جذب در اردیبهشت در حال برنامه ریزی هستیم. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
مدیرکارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدینوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بازارسازی را از اولویت های حمایتی این مرکز برای شرکت های دانش بنیان ذکر کرد و گفت ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۲    
دانش آموخته دکتری محیط زیست عنوان کرد: نقش مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست در عین کلیدی بودن، مبحث کلانی است که در بخش های مختلف می توان به آن پرداخت، گفت: رفتارهای جوامع بشری، دولت ها و.. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۷    
رئیس بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل توان مواجهه با ایران قدرتمند را ندارند، گفت: ایران اگر با تهدید و ارعاب و پراندن چند موشک کوتاه می آمد و صحنه را واگذار می کرد ...