جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۴:۳۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه سپهر 6 اردیبهشت 1403 - sepehrnewspaper.com

روزنامه سپهر 1 فروردین 1398 روزنامه سپهر 30 اسفند 1399 روزنامه سپهر 3 تیر 1400 روزنامه سپهر 28 اسفند 1402 روزنامه سپهر 30 فروردین 1403 روزنامه سپهر 1 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 2 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 3 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 4 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 5 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 6 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 7 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 8 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 9 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 10 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 11 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 12 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 13 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 15 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 16 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 17 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 18 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 19 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 20 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 21 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 22 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 23 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 24 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 25 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 26 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 27 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 28 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 29 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 30 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: تمامی وزنه برداران رده سنی نوجوانان و جوانان اعم از ملی پوشان، عنوان داران و سایرین ملزم به حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی هستند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۲    
در گفت وگو با استاد حوزه و دانشگاه مشخص شد آیت الله کمال الدین رازینی در مقام ریاست نهاد رهبری دانشگاه های بوعلی سینا و علوم پزشکی تبلوری توأمان از علم، اخلاق و قاطعیت بودند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۲    
آزمایشی که حساسیت بصری را ارزیابی می کند می تواند به پیش بینی آلزایمر، 12 سال قبل از شروع علائم کمک کند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
وزیر بهداشت، در خصوص دسترسی بیماران به داروهای خاص در کشور، توضیحاتی داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
مرکز جامع سرطان کرمانشاه منطقه غرب کشور را پوشش می دهد
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
در کمیته بهبود فضای کسب و کار کرمانشاه، آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار استان مطرح شد که بر اساس آن جایگاه کرمانشاه 9 پله بین استان های دیگر ارتقاء یافته است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۲    
دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می دهد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۲    
مراسم رونمایی از نخستین موتور شش سیلندر ایران ساخت با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۲    
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
در حالی که ساخت یک خانه تک طبقه به روش سنتی ممکن است چند ماه طول بکشد، اما بزرگترین چاپگر سه بعدی جهان که توسط مهندسان دانشگاه مین(Maine) ساخته شده است ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
مأموریت پیشگامانه آب و هوای کلاودست (CloudSat) ناسا پس از نزدیک به 18 سال فعالیت پربار در مدار زمین به پایان رسیده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
در جریان برگزاری چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات جهان در 17 تا 21 آوریل 2024، حمزه نجفی مهر مخترع جوان ایرانی موفق به کسب نشان برنز شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۲    
میلیاردها سال صبر کردن برای ایجاد یک قطعه الماس را فراموش کنید، چرا که دانشمندان توانسته اند آن را تنها ظرف 150 دقیقه پرورش دهند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: درحال حاضر فقط بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز حل شود که دستگاه ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۲    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آمادگی کامل و تشکیل 55 گروه در این شرکت برای تأمین برق پایدار حوزه های برگزاری آزمون سراسری در استان همدان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۲    
شهردار همدان با بیان اینکه سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد، گفت: همدان جزء شهرهای پاک کشور است و این مسئولیت شهرداری را بیشتر می کند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از انجام مبارزه علیه سِن مادر در 28 هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۲    
هم زمان با هفته سلامت بخش بیماران نیازمند به مراقبت های خاص و اتاق عمل در بخش آی وی اف بیمارستان فاطمیه شهر همدان بهره برداری شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار استفاده کننده از رسیدساز جعلی در خارج از این استان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
فرماندار رزن از پیش بینی 52 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه عمرانی آموزش وپرورش این شهرستان در سال جاری خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برای نخستین بار در کشور و به منظور مدیریت قیمت فروش و اجاره مسکن ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۲    
فرماندار همدان گفت: از ابتدای استقرار دولت مردمی سیزدهم هفت پایگاه سلامت با 450 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان احداث و بهره برداری شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۲    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی همدان از احصای 206 قلم کالا در استان برای صادرات به 156 کشور جهان خبر داد و گفت: یک هزار و 800 شرکت این کالاها در استان را تولید می کنند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 17 هزار معلم در بیش از دو هزار مدرسه تدریس می کنند و با توجه به تدابیر اتخاذ شده چالش این حوزه در سال تحصیلی آینده کاهش خواهد داشت.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۲    
رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: دوره های آموزشی با هدف آشنایی بهره برداران بخش کشاورزی با دستاوردهای علمی این مرکز به صورت مستمر برگزار می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۷    
در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت انعقاد تفاهم نامه بین منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال، صورت گرفت.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: افزایش 900 تخت جدید بستری بیمارستانی در سال جاری به مجموعه خدمات سلامت استان مرکزی هدفگذاری شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
تالاب هشیلان کرمانشاه که به بهشت هزار تکه ایران مشهور است، طی ماه های گذشته به دلیل برداشت بی رویه آب از چاه های مجاور آن در حال خشکیدن کامل بود ولی با تدبیر به موقع مسوولان و انتقال آب به پیکره آن ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۲    
بنابر سیاست های اخیر وزارت جهاد در راستای تنظیم بازار، صادرات مستمر مرغ به عنوان راهکار اساسی برای بالا نگه داشتن تولید مرغ ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۲    
آیا فصل دوم برنامه ایران دوست داشتنی به میزبانی پدرام کریمی، امیر حسین مدرس، محمد معتمدی و فلورا سام که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است ساخته می شود؟
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۲    
کسانی که در آزمون های فروتنیِ فکری نمرات بالاتری می گیرند، به احتمال زیاد در برابر دیدگاه های سیاسی و مذهبیِ مخالف رواداریِ بیشتر و تعصب کمتری از خود نشان می دهند و نسبت به دوستی با اعضای برون گروهی ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۷    
در حالی تلویزیون در ابتدای سال 1403 با تغییر رویه افزایش مخاطب درآمد را تجربه کرد که این سازمان سال گذشته به عنوان سازمانی زیانده معرفی شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
جدیدترین آثار کارتونی لوک دشیمکر کاریکاتوریست بلژیکی، نگاهی هنرمندانه به حوادث غزه دارد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۲    
هوش مصنوعی روش ارائه مراقبت های بهداشتی را متحول و آن را کارآمدتر، مؤثرتر و بیمارمحورتر می کند از سوی دیگر دیجیتالی شدن نظام سلامت با چالشهایی نیز همراه است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۲    
رئیس جمهور در سفر به سریلانکا با افتتاح سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی در این کشور ساخته شده است، توان صادرات خدمات فنی - مهندسی کشورمان را اثبات کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۲    
عفو بین الملل اعلام کرد: تحقیقات این سازمان نشان می دهد که نظامیان صهیونیست با استفاده از مهمات ساخت آمریکا علیه مردم فلسطین در نوار غزه مرتکب جنایات جنگی می شوند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: مهم ترین استاندارد برای اعلام میزان اختلالات روان در جامعه، پیمایش ملی سلامت روان است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل بنیاد امام رضا (ع) در نشست خبری تشریح برنامه های جشنواره رضوی گفت: دوره قبل بنا را بر رویکرد محتوا محوری در برنامه های آتی گذاشته بودیم که در این دوره جشنواره هم مورد تأکید قرار گرفت ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۲    
سپهرغرب، گروه - زهره پوروهابی : در آستانه یکی از مناسبت های مهم قرار داریم؛ مناسبت هایی که تقریباً هرروز درباره آن در خبرها آمارهای مختلفی را می خوانیم و اغلب با تأسف فقط سر تکان می دهیم و احیاناً ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۲    
خبر: برگزاری تور طبیعت گردی شهرداری همدان تلخک: طبیعتاً گردش در طبیعت موجب آرامش طبع می شود. مدیرکل: نمی گذاریم حق کارگران پایمال شود ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۳    
رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان گفت: مهم ترین برنامه ما برای سال جاری، پیگیری مطالبات عموم بیماران خاص و پیوند اعضای استان به ویژه اختصاص سالن ورزشی به این هیئت است چراکه می توان ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۳    
در گفت وگو با مسئول مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان ملایر مشخص شد این مرکز رشد، علیرغم دریافت مجوز با تأکید بر برندهای جهانی انگور و مبل و منبت، همچنان از داشتن یک ساختمان مستقل محروم است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۳    
در گفت وگو با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان مشخص شد این استان حضور پُررنگی را در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (اکسپو) خواهد داشت.