جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۲۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه سپهر 22 اردیبهشت 1403 - sepehrnewspaper.com

روزنامه سپهر 1 فروردین 1398 روزنامه سپهر 30 اسفند 1399 روزنامه سپهر 3 تیر 1400 روزنامه سپهر 28 اسفند 1402 روزنامه سپهر 30 فروردین 1403 روزنامه سپهر 1 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 2 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 3 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 4 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 5 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 6 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 7 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 8 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 9 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 10 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 11 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 12 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 13 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 15 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 16 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 17 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 18 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 19 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 20 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 21 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 22 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 23 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 24 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 25 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 26 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 27 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 28 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 29 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 30 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۲    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام از اجرای یک هزار و 548 واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ملی نهضت مسکن از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون در این استان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
روزهای ابتدایی حیات کودک است، پدر مواد مخدر مصرف می کند و مادر سیگار می کشد. کودک مات و مبهوت در هیاهوی دود و اعتیاد روزهای خردسالی و کودکی خود را می گذراند ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
رئیس پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی گفت: مایه خوشحالی است اگر کشور هندوستان اولین کشوری باشد که در این شهر جهانی مستقر می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۷    
مشاور امور بین الملل معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آخرین نسخه گزارش وضعیت پرندگان جهان ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده شهری به 550 میلیون تومان افزایش یافت.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۳    
معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از پیشرفت 70 درصدی راهدارخانه دولایی تویسرکان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
استاندار کردستان بر لزوم توسعه زیرساخت های امدادی هلال احمر در مناطق کوهستانی و سخت گذر استان تأکید کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۷    
طبق اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان همدان عبور و توقف وسایل نقلیه در پیاده راه بوعلی سینا ممنوع است و درصورت عدم رعایت قانون، وسیله نقلیه توقیف می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۷    
روشنایی، عملکرد مغز و هوشیاری را افزایش می دهد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
دیپ مایند زیر مجموعه گوگل از سومین نسخه مهم مدل هوش مصنوعی خود به نام آلفا فولد (AlphaFold) رونمایی کرد که برای کمک به محققان در طراحی داروها و هدف گرفتن دقیق تر بیماری ها ابداع شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۲    
با همکاری دو محقق ایرانی داربست های هیدروژل ترکیب شده با نانوذرات طلا و سیلیس مهندسی شده برای مهندسی بافت قلبی انسان از سلول های بنیادی ابداع شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۲    
یک پدر و پسر اهل آفریقای جنوبی پهپادی را شخصی سازی کرده اند که با سرعت 298.74 مایل برساعت پرواز و رکوردی جهانی در کتاب گینس ثبت کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۲    
چین اولین ماهواره اسکای نت(SkyNet) را برای رقابت با ناوگان ماهواره های اینترنتی استارلینک(Starlink) شرکت اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک به مدار زمین فرستاد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۲    
کارشناس پیشگیری و کنترل فشارخون مرکز بهداشت استان همدان گفت: از هر چهار نفر در استان یک نفر فشار خون 90.14 میلی متر جیوه و بیشتر دارد که این افراد نیازمند مداخلات درمانی و اصلاح سبک زندگی هستند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از صدور جریمه هشت میلیارد و 900 میلیون ریالی برای قاچاقچی لوازم آشپزخانه در همدان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۲    
فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: قشر کشاورز از اقشار زحمتکش جامعه است و موضوع کاهش سهمیه سوخت به تراکتورداران ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
استاندار همدان گفت: در اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان 25 میلیارد تومان برای تکمیل پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر تخصیص یافت که 88 درصد آن محقق شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۸    
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: در سال 1402 بیش از 166 میلیون متر مکعب سوخت گاز طبیعی فشرده در جایگاه های سی ان جی استان توسط خودروها استفاده شد که نسبت به مدت مشابه سال 1401 حدود ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۲    
مدیرعامل ستاد دیه همدان با اشاره به اینکه آمار زندانیان مهریه در استان روند کاهشی پیدا کرده است، گفت: 40 نفر به علت ناتوانی در پرداخت مهریه در زندان های این استان به سر می برند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۳    
شهردار همدان از تهیه نقشه سه بُعدی 34 هزار هکتار محدوده و حریم شهر همدان برای نخستین بار در کشور خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۲    
شهید مرتضی مریانجی در وصیت نامه خود آورده است: پرچم اسلام را در سرزمین های کفر به اهتزاز درآورید. شهید ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۲    
سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران با اشاره به تولید 3.9 میلیون متر مربع فرش دستباف در کشور طی سال گذشته، گفت: تولید این کالا پارسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تر 11 درصد رشد یافت.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
نماینده منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از مسوولان اداره کل راه و شهرسازی استان خواست تا تمامی اعتبارات مورد نیاز تکمیل کتابخانه مرکزی اراک را در بودجه و تملک سال جاری پیش بینی کنند تا با جذب ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 18 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان انجام شده است .
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی ساخت بزرگ ترین پروژه خیری متمرکز تاریخ کشور در شهرستان ساوه خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۲    
معاون بازآفرینی و نوسازی بافت شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در تمام 32 شهر استان محدوده های هدف بازآفرینی مصوب شده است، گفت: براساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در همدان ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۲    
احمد آریایی نژاد به عنوان منتخب دوم مردم حوزه انتخابیه ملایر برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۲    
استاندار همدان گفت: به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، نهضت احیای بناهای تاریخی آغاز شده و با سرعت خوبی درحال اجرا است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۸    
مدیر شهرداری منطقه چهار همدان گفت: پیاده راه سازی خیابان باباطاهر را با توجه به حفظ میراث فرهنگی و اهمیت ثبت جهانی هگمتانه پیش می بریم و در کنار سازمان میراث فرهنگی آمادگی حفظ هرگونه آثار تاریخی ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۸    
عبدالرضا مصری و فضل الله رنجبر به عنوان منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
در حالی که با راه اندازی سامانه یکپارچه خودرو مشکلات ثبت نام متقاضیان رفع و لاتاری ثبت نام حذف شده بود، با کنارگذاشتن سامانه توسط وزارت صمت ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۲    
غلامعلی حدادعادل از برنامه های فرهنگستان زبان و ادب برای پاسداشت زبان فارسی سخن گفت و در بخشی از سخنانش تأکید کرد ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر لزوم تاسیس دبیرخانه شهر جهانی کلاش در شهرستان مریوان کردستان تاکید کرد و گفت ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
استاندار ایلام با تأکید بر شتاب بخشی در تکمیل واحدهای ملی مسکن، گفت: دستگاه های زیرساختی مکلف به ارائه خدمات در طرح های نهضت ملی مسکن هستند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: پروژه بهسازی و احداث جاده پدافندی ترمینال برکت به مرز شهید سلیمانی به منظور ارتقای نظارت و کنترل میدانی بر روند برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی و ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: در ایران تاکنون بیش از 535 گونه پرنده شناسایی شده و از این تعداد ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و 257 پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان 100 درصد تحقق پیدا کرده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۲    
براساس آمار اعلام شده از سوی گمرک کردستان، ترانزیت مبدا در باشماق مریوان به دلیل اقدامات زیرساختی، رکورد زد و ترانزیت خارجی مقصد هم در سراشیبی نزول قرار گرفت که علت آن صدور مجوز برای دیگر گمرکات کشور ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
ناظر گمرکات استان کرمانشاه، از رشد 32 درصدی ارزش و افزایش 10 درصدی وزن کالاهای صادراتی در فروردین ماه سال جاری از گمرک سومار خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۷    
تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره فلسطین، شوک بزرگی علیه آمریکا و اسرائیل بود و ادامه حمایت بی چون و چرا از جنایات نتانیاهو را برای دولت بایدن دشوار ساخت.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۲    
رئیس دستگاه قضا گفت: تحقق شعار سال ناظر بر جهش تولید با مشارکت مردم شرطِ نجات وضع اقتصادی کشور است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور ایجاد عدالت فرهنگی و از جمله دسترسی همگانی به کتاب بر اساس سند آمایش سرزمینی را از محورهای سیاست های فرهنگی دولت عنوان کرد و گفت ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۲    
سامانه تخصیص تایر و روغن موتور در تازه ترین اطلاعیه خود، به متقاضیان خرید تایر سواری اعلام کرده که برای خرید ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
حمیدرضا شکارسری، شاعر و پژوهشگر ادبی با بیان اینکه دلخوشی اهالی قلم به روز های برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۷    
ما هر زمان که خواستیم نمایشی را به جشنواره های مختلف در کشور های دیگر اعزام کنیم با آغوش باز از آن استقبال کردند ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۷    
یک نماینده مجلس گفت: مالیات کارمندان و کارگران به صورت ماهانه و پیش از واریز حقوق از حسابشان کسر می شود، برای سایر مشاغل نیز باید یک برآورد درآمدی وجود باشد تا بر اساس آن مالیات دریافت شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۲    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور با طرح این سؤال که مجلس و دولت چه اقداماتی جهت انجام مطالبات رهبر انقلاب اسلامی برای بهبود معیشت مردم می توانند انجام دهند؟ پنج راهکار عملی ارائه کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۲    
استاد تمام ترویج و آموزش کشاورزی با تأکید بر اینکه تعداد مروجین حرفه ای در بخش کشاورزی متناسب با تعداد بهره برداران نیست و همین تعداد محدود هم درگیر کارهای جانبی هستند و کمتر به مقوله آموزش می ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۲    
شهرهای زیادی در سراسر جهان همچون کوبه ژاپن، تیانجین چین، سمارانگ اندونزی، به زودی غرق خواهند شد و فرو رفتن آن ها در آب، هر سال افزایش می یابد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۳    
خبر شهرستان ها: شورای اسلامی شهر نهاوند به عملکرد خود نمره قبولی داد تلخک: پس انتظار داشتی خودش را مردود اعلام کند؟ مناسبت: دخترها آفریده شدند تا گل ها بی نام نمانند ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۳    
سپهرغرب، گروه اجتماعی - سمیرا گمار: یک استاد دانشگاه و جامعه شناس گفت: مهم ترین اولویت مجلس حاکمیت و اجرای قانون در جامعه بدون هیچ گونه چشم پوشی است تا حق و حقوق اجتماعی مردم رعایت و به آزادی های ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۳    
پدیده ها و عاداتی در جامعه وجود دارد که اگر مورد دقت و ارزیابی واقع شود، به قول معروف از دایره عقل خارج است؛ یکی از این نمودها، حس از دیگران بهتر بودن یا خودبرتربینی است ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۳    
دکتر زارعی باستان شناس با تأکید بر اینکه مرمت فضاهای شهری باید به افراد خبره و کاردان سپرده شود، گفت: این امر نیاز به طرح ریزی و اساتید خبره دارد ...