جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۲۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه سپهر 8 اردیبهشت 1403 - sepehrnewspaper.com

روزنامه سپهر 1 فروردین 1398 روزنامه سپهر 30 اسفند 1399 روزنامه سپهر 3 تیر 1400 روزنامه سپهر 28 اسفند 1402 روزنامه سپهر 30 فروردین 1403 روزنامه سپهر 1 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 2 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 3 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 4 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 5 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 6 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 7 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 8 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 9 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 10 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 11 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 12 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 13 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 15 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 16 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 17 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 18 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 19 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 20 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 21 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 22 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 23 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 24 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 25 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 26 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 27 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 28 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 29 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 30 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک نخست درآمدی به صورت سیستمی و رایگان به مدت یک سال تمدید شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۲    
پایان زمستان فرصت مناسبی است تا شرایط و امکانات لازم برای بهره گیری گلخانه ها از فناوری های نوین مصرف انرژی فراهم شود و در این مسیر چشم تولیدکنندگان و فعالان به حمایت دولت است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۲    
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از اعلام آمادگی کشور قزاقستان برای تعاملات تجاری در حوزه محصولات کشاورزی با استان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۲    
روزیکشنبه دومین جلسه هماهنگی جشنواره گلیم هرسین در فرمانداری هرسین برگزار شد و ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین در این نشست اظهار کرد ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: استان همدان در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران حضوری پُرقدرت دارد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل همکاری های رسانه ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: جایزه دماوند به بهترین آثاری که برای معرفی ایران از سوی فعالان مردمی تولید و حمایت می شود تعلق می گیرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۲    
ونیز ایتالیا نخستین شهر در جهان شد که برای بازدید از کانال های تاریخی و جاذبه های دیگر در روزهای اوج از گردشگرانِ روزانه هزینه دریافت می کند ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
دبیر کمیته ملی آبیاری و زهکشی گفت: چهار طرح از سازه های تاریخی آب ایران نیز به کمیته بین المللی آبیاری و زهکشی پیشنهاد شده که در صورت تصویب به عنوان آثار تاریخی آب ایران، ثبت جهانی خواهد شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ سالانه سه میلیون تن بوده که این آمار ضمن تأمین داخل، می تواند بازار صادراتی خوبی را برای اقتصاد کشور به ارمغان آورد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۲    
رئیس سازمان فضایی ایران از برآورد سطح زیرکشت برنج به عنوان یکی از محصولات راهبردی کشاورزی با استفاده از داده های فضایی خبر داد و گفت ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۲    
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: اگر فردی احساس چاقی می کند یا از وزن خود رضایت ندارد به هیچ عنوان نباید به فکر عمل جراحی پلاستیک زیبایی باشد بلکه قبل از آن باید به همکاران متخصص تغذیه یا ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، سلامت دهان و دندان را موجب تقویت سلامتی در قسمت های مختلف بدن دانست و از برگزاری پویش سلامت دهان و دندان با اهداف آموزش عمومی خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
سرپرست اداره کل امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از گام بلند سازمان غذا و دارو در جهت تسهیل تولید محصولات جدید در شرکت های داروسازی خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۲    
نایب رئیس کارگروه سلامت دیجیتال فرهنگستان علوم پزشکی ایران، از آزمایشگاه های بالینی و پزشکی هوشمند به عنوان یکی از پایه های مهم در تشخیص و مدیریت بیماری ها نام برد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۲    
عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان داروهای گیاهی، وضعیت صنعت تولید داروهای گیاهی در ایران را نامناسب دانست.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۷    
استاندار همدان با اشاره به جایگاه مهم دستگاه تعلیم و تربیت در توسعه و رشد میهن اسلامی، گفت: پیشرفت کشور از مسیر سرمایه گذاری در آموزش وپرورش می گذرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان از راه اندازی اتاق فکر کشاورزی در استان خبر داد و گفت: این اتاق با رویکرد جهش تولید و ثبت ایده ها راه اندازی شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت 77 درصدی گام نخست پروژه جهاد آب رسانی در استان خبر داد و گفت ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: سال گذشته بیش از 30 تصفیه خانه در واحدهای صنعتی و تولیدی در این استان احداث و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد که از این تعداد 21 تصفیه خانه تکمیل شد و مورد بهره ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۲    
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین رویکرد های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۲    
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: دو زندانی جرائم غیر عمد این استان با کمک یک میلیارد ریالی علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان آزاد شدند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۲    
در نخستین ساعات آغاز به کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه گذاری صورت گرفته و با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: این اداره کل بیش از 2 هزار میلیارد ریال در پروژه پرورش ماهی سی باس در قفس بندر چارک هزینه کرده که هم اکنون ارزش واقعی این پروژه چهار هزار و 700 میلیارد ریال ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
معاون امنیتی_ انتظامی وزیر کشور جزئیات جدیدی از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور و جلوگیری از قاچاق انسان و سلاح بیان کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
به گفته یک کارشناس فنی، اینکه رئیس جمهور برای نمایش توانمندی جوانان ایرانی در آن سوی دنیا وقت می گذارد و به سریلانکا می رود، نشان می دهد که چرا صادرات خدمات فنی و مهندسی در این دولت 3 برابر شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) و فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور استان همدان با بیان اینکه نخستین اعزام راهیان نور این استان به مناطق عملیاتی غرب کشور است ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
معاون وزیر خارجه یمن ضمن دادن هشدار به واشنگتن گفت که یمنی ها از طرح های متجاوزانه آمریکا مطلع هستند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۲    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز برداشت گل محمدی از گلستان های استان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۲    
رئیس جمهور در آیین گشایش نمایشگاه اکسپو2024 گفت: این نمایشگاه نشان دهنده این است که ایران تحریم ناپذیر است و هرگز تحریم ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری آئین روز ملی قنات با حضور جمعی از کشاورزان دشت بهریار شهرستان دلیجان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۲    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: حضور ثابت دامپزشک مجرب در محل کشتارگاه دام اراک، یکی از کمبودهایی است که شهرداری اراک برای رفع آن باید تدابیر لازم را بیاندیشد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۲    
فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به بومی سازی ادوات الکترونیکی صنعت دریا از جمله شبیه ساز نوسانات دریایی و نرم افزار شبیه ساز کنترل شناورها شدند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۲    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و و پیمانی با تأکید بر ضرورت داشتن امنیت شغلی گفت: با کارگر ماهر و تحصیلکرده ما بخاطر فقدان امنیت شغلی مانند کارگر ساده و بدون تحصیل پس از 20 سال برخورد می شود و شأن ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۲    
امام جمعه همدان گفت: مصداق تقوا برای مدیران و مسئولان نظام عمل به وظائفی است که در قانون برای آنان تعریف شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۲    
مدیرعامل انجمن اوتیسم همدان استان همدان گفت: باوجود اینکه مرکز جامع توانبخشی و نگهداری از کودکان اوتیسمی برای استان بسیار ضروری است اما همچنان از داشتن آن محروم هستیم ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
در گفت وگو با تنی چند از باغداران دره جوزان ملایر مشخص شد در پی خشک سالی پیاپی طی چندسال اخیر باغات این دهکده جهانی گرفتار در زنجیره آفت زنجره است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
پژوهشگر برجسته ایرانی در زبان و ادب فارسی گفت: یکی از ویژگی شعر سعدی که او را برآورده است و برسر، زبان اوست، شیوه سخنوری وی؛ سعدی به روشنی روز می سراید و به روانی رود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
خطیب: اگر مردم وارد میدان اقتصاد شوند، تولید جهش پیدا می کند تلخک: اگر دلالان با صداقت و تلاش وارد این عرصه شوند، قطعاً زودتر شاهد جهش می شویم! خبر: شناسایی 4000 انشعاب غیر مجاز آب در همدان ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
واقعیتی است که در زندگی روزمره همه ما در مواقع و عرصه های مختلف به نوعی درحال قضاوت هستیم؛ درعین حال تجربه اجتماعی مؤید این مطلب است که در ارزیابی ها که منجر به نتیجه گیری و بعضاً قضاوت می شود هرچه ...