دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۶:۲۰Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای سراج24 21 آبان 1397 - seraj24.ir

سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۰    
کتاب فصل خوب پیوستن نوشته سید مهدی شجاعی به زندگی مسلم ابن عوسجه از یاران امام حسین (ع) که در کوفه سعی کرد به قیام مسلم ابن عقیل کمک کند پرداخته است.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۲:۵۸    
استن لی (Stan Lee) افسانه بی بدیل دنیای کمیک استریپ پس از گذراندن یک دوره طولانی مدت بیماری در لوس آنجلس و در 95 سالگی در گذشت.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۳۸    
طبیعت شیطان کوه به گونه ای است که وقتی از بالا به پایین آن نگاه می کنید، احساس خواهید کرد که به راحتی با دویدن به دامنه ی آن می رسید اما نتیجه چیزی جز سقوط نخواهد بود.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۸    
در ادامه از فضیلت تلاوت سوره تبّت برمبنای حدیثی از پیامبر (ص) اطلاعاتی ارائه شده است.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۸    
مصباحی مقدم در پاسخ علی مطهری گفت: رهبر معظم انقلاب در دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام که سال گذشته آغاز به کار کرد این وظیفه را از مجمع تشخیص مصلحت نظام به یک هیئت منتخب از مجمع واگذار کردند.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۸    
بخشی از ضریح حضرت رقیه (س) با چوب و پارچه های سبزرنگ بسته شده بود تا بازسازی شود که در روز های گذشته این ضریح برای بازسازی کامل به تهران منتقل شده است.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۸    
محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه های خارجی 170 نمایندگی از رسانه های معتبر خارجی با 320 خبرنگار، عکاس و دیگر عوامل خبری در ایران فعال هستند.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۸    
سوگواره عکس هیأت در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود که بخش اصلی با موضوع متن و حاشیه مراسم هیأت و بخش جنبی با موضوع عکس های قدیمی و کهن مورد داوری قرار می گیرند.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۸    
پالمر میلیاردر استرالیایی اعلام کرده است این پروژه 500 میلیون دلاری به طور حتم اجرا خواهد شد و حتی تاریخ 2022 برای اولین سفر کشتی تعیین شده است.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۸    
فعال سیاسی اصلاح طلب و رئیس کمیسیون قضایی مجلس ششم گفت: اعضای شورای شهر توان انتخاب یک شهردار را ندارند، بهتر است هرچه زودتر از سمت خود استعفا دهند تا بیش از این برای جریان اصلاحات هزینه تراشی نکنند.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۸    
حضور آخوندی در شهرداری تهران منجر به قفل شدن پایتخت می شود، وی نمی تواند شهردار موفقی برای تهران باشد که البته اعضای شورای شهر تهران با علم به این موضع باز هم وی را انتخاب کرده اند.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۸    
مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه گفت: طهرانی مقدم ثابت کرد در کشور بن بستی نداریم و می توان سخت ترین عرصه های علمی، اجرایی و مدیریتی را با استفاده از ظرفیت های درون کشور، پشت سر گذاشت.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۸    
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: حضور اخوندی در شهرداری، تهران، نشاط و شادابی که در 14 سال حضور نیروهای انقلاب در مدیریت شهری به دست آورده بود را هر روز از دست خواهد داد و این به دلیل آن است که ظاهراً ...
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۸    
غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب شد.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۸    
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: شورای شهر در یک لج و لجبازی و حزب بازی، تنها فردی را که می توانست اقدامات مناسبی را برای تهران انجام دهد، حذف کرد.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۸    
وزیر امورخارجه آمریکا با متهم کردن ظریف به دروغ پراکنی مدعی شد که آمریکا هرگز غذا و دارو را هدف تحریم های خود علیه ایران قرار نداده است ...
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۰    
مشاور پیشین کلینتون ها اعلام کرد، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه دولت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال 2020 بار دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شود ...
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی شورای شهر تهران به تایید یا رد دو گزینه شهرداری تهران واکنش نشان داد.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۸    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه آخوندی با دولت اختلاف نظر جدی دارد، گفت: دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم مخالفت خود را به شورای شهر رسانده که ما با شهردار شدن آخوندی مخالف هستیم.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۸    
در ادامه تصادف مرگبار پژو RD با بنز ده تن در نیشابور را مشاهده می کنید.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۸    
محمد امین ایمانجانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان در سرمقاله این روزنامه به موضوع انتخاب شهردار و رویکرد شورای شهرتهران پرداخته است که می خوانید.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۷    
در ادامه به بررسی خودروهای 6 مرد ثروتمند جهان می پردازیم که در حوزه های مختلف اقتصاد و فناوری، شناخته شده هستند.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۰    
اگر طی چند شب اخیر خوب نخوابیده اید، به احتمال زیاد زیر چشم تان گود می افتد و حتی در برخی موارد تیره هم می شود. این یکی از نشانه های طبیعی بی خوابی است.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۷    
در ادامه تصاویری خیره کننده از فوران آتش فشان در اندونزی را مشاهده می کنید.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۷    
رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات مرکز مازندران: ارزان فروشی وجاهت قانونی ندارد و کارهای صورت گرفته در این مجتمع ها نیز قانونی نیست و این امر به استانداری، فرمانداری و غیره با نامه ای اطلاع رسانی شده است.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۷    
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری گفت: سعی می کنیم ایران و جاذبه های گردشگری ایران را به جهان معرفی کنیم.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۰    
در رای گیری اعضای شورای شهر چهار کاندیدای شهرداری تهران به ترتیب آخوندی 16, حناچی 11,تقوی نژاد 10 و انصاری 3 رای را کسب کردند.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
مجلس باید با جلوگیری از ریخت و پاش های دولت، هزینه های جاری کشور را کاهش دهد.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
قائم مقام و سخنگوی شورای نگهبان در جدیدترین توئیت خود نوشت: رسانه های مستقل پیام ما را به مردم می رسانند و آنان به درستی قضاوت می کنند.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
کاوه رضایی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی در فهرست 29 نفره کی روش قرار داشت، اما هرگز در این اردو حاضر نشد.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۷    
پیکر مرحوم حسین حسن دخت، کاپیتان و پیشکسوت فوتبال باشگاه تراکتورسازی، در قطعه هنرمندان و نام آوران وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۷    
اگرچه در حالت کلی، محرومیت، امری نامطلوب است؛ امّا همین کمبود یا نبودِ یک یا چند امکان خاص؛ گاهی موجب تمرکز و توجه روی موضوعی می شود که در نهایت به پیشرفت ما می انجامد.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۷    
گویا حواشی ورود بانوان به ورزشگاه ها تمامی ندارد. ظاهرا جو ناسالم استادیوم ها و موانع شرعی اصلی ترین مباحث موردبحث در این رابطه هستند.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۰    
سوره تین یا والتین و الزیتون نود و پنجمین سوره قرآن کریم و جزو سوره های مکی است.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس انجمن اقتصاد اسلامی و استاد تمام دانشگاه اقتصاد، گفت: پِرتِ بالای تولید، مزیت انرژی ارزان و امتیاز هزینه های پایین مستقیم عملیاتی را از بین می برد.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۰    
انواع آلایش خوراکی تازه مرغ در میادین میوه و تره بار به شرح زیر است:
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۰    
در ادامه با ذکر حدیثی از رسول خدا (ص) به تاثیر تلاوت قرآن در دل انسان اشاره شده است که ملاحظه می کنید.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۰    
نایب رئیس شورای ملی زعفران، گفت: براساس آمار شش ماهه گمرک، 105 تن زعفران با ارزش بالغ بر 145 میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شد
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۰    
در این گزارش به آخرین وضعیت فروش فیلم های، در هفته جاری سینمای جهان اختصاص داده شده است.
سراج24   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۰    
در ادامه در خصوص استفاده ضدیخ در خودرو توضیحاتی ارائه شده است که می خوانید.