پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۲۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 13 اسفند 1394 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 31 فروردین 1394 صراط نیوز 30 اردیبهشت 1394 صراط نیوز 31 خرداد 1394 صراط نیوز 31 تیر 1394 صراط نیوز 31 مرداد 1394 صراط نیوز 31 شهریور 1394 صراط نیوز 30 مهر 1394 صراط نیوز 30 آبان 1394 صراط نیوز 30 آذر 1394 صراط نیوز 30 دی 1394 صراط نیوز 30 بهمن 1394 صراط نیوز 1 اسفند 1394 صراط نیوز 2 اسفند 1394 صراط نیوز 8 اسفند 1394 صراط نیوز 9 اسفند 1394 صراط نیوز 10 اسفند 1394 صراط نیوز 11 اسفند 1394 صراط نیوز 12 اسفند 1394 صراط نیوز 13 اسفند 1394 صراط نیوز 14 اسفند 1394 صراط نیوز 15 اسفند 1394 صراط نیوز 16 اسفند 1394 صراط نیوز 17 اسفند 1394 صراط نیوز 18 اسفند 1394 صراط نیوز 19 اسفند 1394 صراط نیوز 20 اسفند 1394 صراط نیوز 21 اسفند 1394 صراط نیوز 22 اسفند 1394 صراط نیوز 23 اسفند 1394 صراط نیوز 24 اسفند 1394 صراط نیوز 25 اسفند 1394 صراط نیوز 26 اسفند 1394 صراط نیوز 27 اسفند 1394 صراط نیوز 28 اسفند 1394 صراط نیوز 29 اسفند 1394 
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۶    
رادیو ورزش یونان از پیشنهاد اغوا کننده دومین تیم آسیایی پس از باشگاه اورگراند چین به کریم انصاری فر، مهاجم ایرانی پانیونیوس خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۶    
تیم ملی جوانان برای مسابقات قهرمانی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی در سید 4 قرار گرفته است!
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۶    
پس از اطمینان از موفقیت دونالد ترامپ در سه شنبه بزرگ، واکنش آمریکایی ها افزایش بی سابقه نحوه نقل مکان به کانادا در موتور جستجوگر گوگل بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۶    
سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین علاقه مند به هدایت رئال مادرید است و گفته می خواهد نیما را از نیوکمپ به سانتیاگو برنابئو ببرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک سفر غیرمنتظره و غیررسمی وارد استان گلستان شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۳    
سفیر ایران در فرانسه روز پنجشنبه وضعیت پناه جویان ایرانی در اردوگاه شهر بندری کاله در شمال فرانسه را نامناسب توصیف کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۳    
نتایج دیدارهای مقدماتی رقابت های بین المللی جام یادگار امام (ره) مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۰    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج گفت: سهل انگاری در نصب بخاری صنعتی در نمازخانه یک مدرسه، مرگ نخستین قربانی گاز را درفصل سرمای امسال کرج را رقم زد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۰    
نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد با توجه به برخوردهای غیرمنصفانه نهاد جمهوری خواه با او احتمال دارد به عنوان نامزد مستقل در این انتخابات کاندید شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از 25 درصد مرگ و میرهای ما به دلیل کم تحرکی و استفاده از مواد غذایی مضر مانند نمک و روغن است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۴    
اتحادیه کل اصناف و احزاب تونس، ضمن محکوم کردن مصوبه وزیران کشور اعضای اتحادیه عرب مبنی بر "تروریست دانستن حزب الله لبنان" خواستار لغو آن شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۱    
دیمتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: روسیه از اینکه آمریکا تصمیم گرفته است تا تحریمهای وضع شده علیه مسکو را به خاطر نقش این کشور در بحران اوکراین، تمدید کند، متاسف است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۱    
دروازه بان ملی پوش ایرانی تیم ماریتیمو،بازی مقابل فریرا را از دست داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۸    
فلیپ هاموند وزیر خارجه انگلستان با دفاع از مواضع نخست وزیر این کشور در خصوص ادامه عضویت انگلستان در اتحادیه اروپا ادعایی را علیه روسیه مطرح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، حزب الله لبنان را فخر جهان اسلام خواند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۲    
پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ان تی وی (n-tv ) آلمان خبر داد که نخستین بانک این کشور فعالیت خود با ایران را از سر گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۲    
یکی از مراجع تقلید، با بیان اینکه نظام بانکی به شدت ربوی شده است، گفت: متأسفانه برخی بانک ها فقط در ظاهر اسلامی هستند و به شدت درگیر نظام ربوی شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
دیلی میل در گزارشی نوشت تروریست های داعش پس از ربودن زنان ایزدی آن ها را در اختیار سوداگران جنسی بین المللی قرار می دهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
ارتش آمریکا در حالی از اعزام 1000 نظامی تازه نفس به افغانستان خبر می دهد که نیروهای امنیتی افغان به تازگی از برخی مناطق استراتژیک در داخل این کشور خارج شده و این مناطق را به طالبان تحویل داده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
لیبی اپل بای (Libby Appleby) اهل انگلستان و همسرش (Tafadzwa Madzimbamuto) اهل زیمباوه از متولد شدن کودکانشان با دو رنگ پوست متفاوت بسیار شگفت زده شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
کیف قاپ حرفه ای که به صورت تک نفره در مناطق مرکزی شهر سرانجام پس از ده ها سرقت با تیز هوشی یکی از مالباخته ها و شباهت چهره اش با یکی از بازیگران سریال تلویزیونی، شناسایی و دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۶    
"شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه" وزیر کشور بحرین در گزافه گویی هایی بی اساس و لفاظی هایی توهین آمیز از مقابله با مداخلات ایران خبر داد و مدعی شد کشورش را از هر بدعت عقیدتی مانند ولایت فقیه حفظ می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۶    
صراط: استقلال خوزستان با کسب پیروزی در برابر سیاه جامگان مشهد ضمن حضور در صدر جدول، باعث شد همشهریش فولاد نیز یک رده دیگر سقوط نکند. ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۰    
فیفا تولد پله سفید فوتبال از کشور برزیل را تبریک گفت و برای اسطوره سلسائو آرزوی سلامتی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۷    
مسئول اداره کل حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: زعفران ایرانی که بخش اعظم آن در استان خراسان رضوی تولید می شود، در آستانه ثبت جهانی قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۷    
...یکی از ویژگی های انتخابات اخیر در ایران نزدیک شدن زنان به شکستن رکورد حضور خود در مجلس شورای اسلامی است. امری که ظاهرا برخی ها را ناراحت یا نگران کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
روسیه در واکنش به اعمال تحریمهای جدید شورای امنیت علیه پیونگ یانگ، ابراز امیدواری کرد که کره شمالی به جمع بندی درستی دست یابد و مذاکرات با جامعه بین المللی را از سربگیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
مسعود کیمیایی مدیر کارگاه آزاد فیلم در اختتامیه هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلمسازی از جوانان خواست سراغ موضوعات کمدی مبتذل نروند و به جای آن فیلم های اجتماعی بسازند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
رییس جمهوری روسیه فردا-جمعه- با رهبران آلمان، انگلیس و فرانسه دیدار می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
یک روزنامه ایتالیایی خبر داد، 50 نیروی ویژه این کشور برای شرکت در عملیات ضدداعش به یاری نیروهای فرانسوی، آمریکایی و انگلیسی می روند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۱    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آقای جان کری، رئیس جمهور آمریکا را به من معرفی کرد و من هم با اوباما دست دادم و گفت وگوی کوتاهی داشتیم و ایشان بر جدیت آمریکا در اجرای برجام تاکید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۹    
نام هافبک ملی پوش بارسلونا در فهرست خرید باشگاه های منچستر یونایتد و منچستر سیتی قرار گرفته.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۶    
خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه خبر از تصمیم مالک جدید باشگاه اورتون انگلیس برای استخدام سردار آزمون داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۳    
نمایندگان کنگره آمریکا طرحی را ارائه کرده اند که رئیس جمهوری آمریکا را ملزم می کند، یهودیانی که بعد از اشغال فلسطین از ایران و کشورهای عربی به سرزمین اشغالی رفته اند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان اینکه آوازه انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست، گفت: امروز خط امنیت ایران را دو هزار کیلومتر عقب راندیم که باید این خط حفظ شود و مسئله مهمی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان بیانیه شورای همکاری خلیج فارس در خصوص تروریستی خواندن حزب الله لبنان را محکوم کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۴    
احمدی نژادی ها که کینه های قدیمی از اصول گرایان داشتند، از شکست یاران سابق و دشمنان فعلی شان خوشحال تر از همیشه اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تمرین امروز (پنجشنبه) شاگردانش ابراز رضایت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۳    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازی با تراکتورسازی نمی رسم اما در کنار هواداران در استادیوم حاضر می شوم و تیم محبوبم را تشویق می کنم.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۰    
وزیر کشور بحرین بار دیگر به پیروان اهل بیت علیهم السلام که اکثریت ساکنان اصلی این کشور را تشکیل می دهند، توهین کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۰    
مربی تیم فوتبال نفت تهران در تمرین امروز (پنجشنبه) دچار مشکل شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۰    
رئیس کویتی شورای المپیک آسیا به تبانی برای پیروز شدن نامزد بحرینی انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) متهم شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
محمدرضا گلزار یک عکس با گریمی متفاوت از خودش منتشر کرد. گلزار که این روزها برای فیلمبرداری سلام بمبئی در هندوستان به سر می برد، توضیحی در رابطه با این گریم ارائه نکرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۴    
مظلومی درباره وضعیت سرپرستی استقلال و غیبت چند روزه فرزاد مجیدی هم گفت : فرزاد مجیدی بیمار است و من با او همیشه در ارتباط و هماهنگ هستم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۴    
برنی سندرز ، رقیب اصلی هیلاری کلینتون در میان هواداران خود تاکید کرد دموکراسی این کشور تحت کنترل مشتی میلیاردر است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۲    
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال امروز در اردوی تیم های ملی دختران و پسران حضور پیدا کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران از تولیت آستان قدس رضوی عیادت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۴    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: کسانی که حزب الله را تروریست می خوانند خواسته و ناخواسته وحدت و امنیت لبنان را هدف قرار داده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۳    
من از حرف هایم که باعث آزرده خاطر شدن بانوان ارومیه شد عذر خواهی می کنم چراکه اصلا روی سخنم با بانوان ارومیه نبود. هستند خانم هایی که در مجلس شرایط به نفعشان نبوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
رییس جمهوری آمریکا تحریم های ضد روسیه را به دلیل اتفاقات اوکراین برای یک سال تمدید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن می داند که دیگر تهدید نظامی و امنیتی علیه انقلاب و ملت ایران کارساز نیست و نمی توانند با این ابزار جلوی مقاومت اسلامی و صدور انقلاب را بگیرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۸    
قدرت الله علیخانی گفت: سخنان قاضی پور کذب و سخیف بوده و در این رابطه شکایتی تقدیم مراجع قضایی می شود تا این گونه افراد برای مطرح کردن خود به بیان هر دروغ و اظهارات توهین آمیز و خلاف شئونات اسلامی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: برای زیست قرآنی باید حیات ما قرآنی باشد، باید این سوال را از خود بپرسیم که آیا به اندازه عظمت قرآن دستورات آن را در زندگیمان آورده ایم یا خیر.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
امام جمعه مشهد مقدس، تصویب قانون امربه معروف و نهی از منکر را بزرگ ترین دستاورد مجلس نهم دانست و گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
یکی از فرماندهان ارشد ناتو ضمن انتقاد از حضور نظامی روسیه در سوریه مدعی شد این دو کشور درصدد هستند، ساختار اروپا را نابود کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
یک دختربچه 12 ساله داعشی، 5 زن را در استان نینوا اعدام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
کره شمالی روز پنجشنبه با پرتاب چند فروند موشک کوتاه برد، از قطعنامه شدید تحریمی شورای امنیت سازمان ملل متحد بر علیه خود که روز گذشته تصویب شد، استقبال کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۹    
تیم فوتبال یوونتوس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی ایتالیا مقابل اینتر در ضربات پنالتی برنده شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۹    
برزو ارجمند گفت:شاید خیلی ها به اشتباه فکر کنند که سریال غیر علنی تم سیاسی داشت، اما باید بگویم که این سریال اصلا تم سیاسی و حتی انتخاباتی نداشته و در اصل یک سریال خانوادگی بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۹    
نماینده وزیر دفاع ترکیه به تل آویو فرستاده شد تا با مقامات اسرائیل دیدار کند. وی درخواست ترکیه مبنی بر خرید سلاح از اسرائیل را مطرح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفره ها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس با ابراز تاسف از بیان نکردن هدف انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه، مدارس و دانشگاه ها گفت: مبانی انقلاب و امام عامدانه در جامعه بیان نمی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
وزیرخارجه تونس اعلام کرد که به دلیل ناتوانی در پرداخت نقدی، دولت این کشور با واگذاری یک قطعه زمین به جای خسارت حمله حدود سه سال قبل به سفارت آمریکا در تونس موافقت کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
حتی اگر یکی از سه ستاره مصدوم استقلال هم به ترکیب اصلی مقابل راه آهن برسند سرمربی کلاهش را بالا خواهد انداخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رد صلاحیت ها شرایطی را بوجود آورد که اصلاح طلبان به نفع خودشان مظلوم نمایی کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۰    
تصویب دو نوع تسهیلات جدید خرید مسکن برای بازار ملک سال 95، یک پیام روشن و مثبت خطاب به سرمایه گذاران ساختمانی مخابره کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۷    
شبکه سی ان ان از احتمال مواخذه تفنگداران بازداشت شده آمریکایی در ایران و کادر مرکزی فرماندهی آنها خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۷    
نقش دشمنان و حکومت های استبدادی و نفوذ آنها در حوزه های علمیه و جدایی روحانیت از سیاست عنوان محور های گفت و گو در میزگرد تخصصی همایش تحجر و اسلام آمریکایی شامگاه چهارشنبه در مشهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۴    
مردی در حالی که سر و صورتش خون آلود بود در مراجعه به کلانتری 14 ساری با اعلام شکایتی گفت: ساعت 9 صبح بود که به خانه ام آمدم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۴    
برخی سناتورهای مشهور آمریکا به بیان دیدگاه های خود درباره نتایج انتخابات ایران پرداختند و در این بین رییس کمیته شورای روابط خارجی سنای آمریکا رهبر ایران را سدی در برابر تغییرات مدنظر نامید.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
نایب رئیس اتحادیه باغداران گفت: با توجه به اینکه توزیع میوه های قاچاق از سوی مسئولین پیگیری و تعدادی از متخلفان در این زمینه دستگیر شده اند، اما هنوز شاهد توزیع آن در میدان مرکزی میوه و تره بار هستیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
کنگره آمریکا در نشست غیرعلنی با مقام آمریکایی درباره نقش برجام در جاسوسی از مسائل داخل ایران رایزنی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
سرکرده گروهک تروریستی منافقین روز چهارشنبه در نشستی با موضوع ایران در پارلمان اروپا حضور داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تنها تراکتورسازی به پیروزی ارزشمند رسید و به نوعی فوتبال ایران را سربلند نگه داشت در این میان ذوب آهن و سپاهان دور از انتظار ظاهر شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۸    
بتازگی مطلبی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می کند دو دختر یزدی توسط پدرشان به دار آویخته شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: به دلیل نواقص برنامه ششم، برنامه پنجم توسعه در قالب حکمی پیش از سال جدید تمدید خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
درحالی شورای پول و اعتبار به تازگی با پرداخت وام 160 میلیونی موافقت کرده که اقساط 2.3 میلیونی و سود 171 میلیونی این وام خارج از توانایی پرداخت زوج های جوان بوده و عملا این اقدام دولت برای رونق مسکن ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از 20 اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
سفیر کشور هندوستان در ایران گفت: هندبرای توسعه روابط با ایران در زمان تحریم ها تحت فشار بود اما بعد از توافقات 1+5 به طور حتم مبادلات تجاری و مراودات سیاسی درخشان تر خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
نخستین آلبوم رسمی علیرضا روزگار با عنوان فنجون برعکس از صبح دیروز (13 اسفندماه 94) به همت شرکت فرهنگی هنری نای و نی به مدیریت مهدی کاشی و شرکت هنر نمای پارسیان در سراسر کشور منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
صراط: آرمان در یادداشتی آورده است: باید و نباید های متعددی بعد از انتخابات مجلس دهم به وجود آمده است. یکی از این الزامات که اصلاح طلبان باید به آن دقت کنند برگزاری دور دوم انتخابات در برخی حوزه هاست ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
در حالی که امروز عمر آتش بس نه چندان پایدار سوریه به 5 روز رسید، روس ها از گفت وگوهای فشرده با گروه های مسلح سوری برای ترغیب آنها به قبول آتش بسی دائمی، خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
مرکز آمار ایران در گزارشی به وضعیت معادن در حال بهره برداری کشور پرداخته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
رئیس جمهوری آمریکا ضمن استقبال از اعمال تحریم ها علیه کره شمالی از یکصدا بودن جامعه بین الملل علیه پیونگ یانگ سخن گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
ارتش نیجریه از تسلیم شدن جمعی از اعضای گروه تروریستی بوکوحرام خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
جامعه روحانیت مبارز در بیانیه ای از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
شبکه خبری آمریکایی در وبگاه خود نوشت: تحلیلگران براین باورند ارسال محموله های نفتی عربستان به چین بیشتر با انگیزه های سیاسی تا اقتصادی صورت می گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
فینال لیگ برتر والیبال مردان از روز دوشنبه 17 اسفندماه آغاز می شود و به صورت سه برد از پنج مسابقه خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
قائم مقام معاون سیما گفت: برای باقی ماندن در امر برنامه سازی در سطح کشور نیازمند بودجه از سوی مسئولین کشوری هستیم که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
دیلی کالر: نتیجه انتخابات پارلمان ایران و مجلس خبرگان رهبری تا میزان زیادی از پیش تعیین شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: در زمان مدیریتم یک فقره بدهی از مدیران قبلی به ارزش یک میلیاردو 400میلیون تومان را پرداخت کردم که بهتر است نگویم مربوط به کدام بازیکن بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
احمد داود اوغلو نخست وزیر ترکیه روز آخر هفته جاری برای ملاقات با مقامات ارشد ایران، به تهران می آید.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
معاون وزیر خارجه روسیه در امور کشورهای مشترک المنافع با معاون آسیا، اقیانوسیه و مشترک المنافع وزرای امور خارجه کشورمان دیدار و مذاکره کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
وزیر اقتصاد گفت: سطح روابط تجاری و اقتصادی ایران و رومانی به 3 میلیارد دلار خواهد رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری در رابطه با موضوع تحجر گفت: هرآنچه به اسرائیل بپیوندد محو و نابود می شود و آن گروه هایی که پیش از این ریشه در اسلام داشتند زمانی که با اسرائیل همراه شدند ریشه آنها از اسلام خارج ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۰    
مقام های ارشد پنتاگون در نشستی در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان گفتند که تحریم ها مانعی در برنامه موشکی ایران ایجاد نکرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۷    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از تمدید مهلت تحویل مدارک آرم طرح ترافیک متقاضیان حقیقی و حقوقی تا 25 اسفندماه جاری خبر داد
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۷    
مرکز فرماندهی نیروهای الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که منطقه جزیره سامراء در غرب استان صلاح الدین با کمک نیروهای ارتش از دست داعش آزاد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۴    
یکی از افراد نزدیک به فرزند دیکتاتور معدوم لیبی، مدعی شد که امام موسی صدر به فرمان قذافی کشته شده و جنازه اش به دریا افکنده شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۴    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز چهارشنبه در بیانیه ای مخالفت خود با طرح فرانسه برای احیای مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی را اعلام کرد .
  • ۱