پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۰۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 25 اسفند 1394 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 31 فروردین 1394 صراط نیوز 30 اردیبهشت 1394 صراط نیوز 31 خرداد 1394 صراط نیوز 31 تیر 1394 صراط نیوز 31 مرداد 1394 صراط نیوز 31 شهریور 1394 صراط نیوز 30 مهر 1394 صراط نیوز 30 آبان 1394 صراط نیوز 30 آذر 1394 صراط نیوز 30 دی 1394 صراط نیوز 30 بهمن 1394 صراط نیوز 1 اسفند 1394 صراط نیوز 2 اسفند 1394 صراط نیوز 8 اسفند 1394 صراط نیوز 9 اسفند 1394 صراط نیوز 10 اسفند 1394 صراط نیوز 11 اسفند 1394 صراط نیوز 12 اسفند 1394 صراط نیوز 13 اسفند 1394 صراط نیوز 14 اسفند 1394 صراط نیوز 15 اسفند 1394 صراط نیوز 16 اسفند 1394 صراط نیوز 17 اسفند 1394 صراط نیوز 18 اسفند 1394 صراط نیوز 19 اسفند 1394 صراط نیوز 20 اسفند 1394 صراط نیوز 21 اسفند 1394 صراط نیوز 22 اسفند 1394 صراط نیوز 23 اسفند 1394 صراط نیوز 24 اسفند 1394 صراط نیوز 25 اسفند 1394 صراط نیوز 26 اسفند 1394 صراط نیوز 27 اسفند 1394 صراط نیوز 28 اسفند 1394 صراط نیوز 29 اسفند 1394 
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۶    
سخنگوی اورژانس کشور از کشته شدن یک جوان 20 ساله در شهر رشت بر اثر سوختگی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۳    
دروازه بان آلمانی بارسلونا به تمجید از هم وطنش در باشگاه آرسنال در آستانه دیدار دو تیم پرداخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۳    
رییس جمهوری آمریکا معتقد است که مردم این کشور به دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 رای نمی دهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: 240 مورد آتش سوزی و 3 مورد انفجار در چهارشنبه پایان سال شهر تهران رخ داد که در نهایت 3 نفر مصدوم شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۵    
ماموران اطلاعاتی روسیه یک تبعه آمریکا را در نزدیکی فرودگاه چکالوفسکی در حومه مسکو، هنگام عکسبرداری از هواپیماهای این فرودگاه دستگیر کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۵    
یک راننده مسیر ترانزیتی که چندی قبل توسط گروگانگیران وابسته به گروهک های تروریستی ربوده شد از چنگال آدم ربایان آزاد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۵    
بودجه 500 هزار دلاری ایفمارک ایران امروز در جلسه کمیته توسعه فیفا تصویب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۵    
یکی از مراجع تقلید گفت: وهابیت با خوارج قابل مقایسه نیست زیرا کشتار وهابیت در سطح جهان گسترش یافته؛خطر وهابیت تنها برای مسلمین نیست بلکه اصل اسلام را هدف گرفته اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۵    
جمعی از مردم استان های بوشهر و هرمزگان از خدمات و مجاهدت های آیت الله محمد یزدی تجلیل کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۲    
شرکت های ایران ایر و لوفتهانزا یادداشت تفاهمی را برای افزایش همکاری ها بین دو شرکت به امضا رساندند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۲    
وزارت بهداشت اعلام کرد که تاکنون تعداد مصدومان تحت مراقبت در کل کشور چهارشنبه سوری سال 94 به 160 نفر رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۲    
ماهنامه polish market لهستان با انتشار ویژه نامه اقتصادی، ضمن اشاره به برنامه به سوی ایران(go Iran) که در دولت قبلی این کشور کلید زده شده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۱    
اسامی 32 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۸    
صراط: قدس نوشت: محمد ابوالعلا رئیس حزب الناصری مصر در قاهره تاکید کرد: انتخاب احمد ابوالغیط وزیر خارجه اسبق مصر برای تصدی دبیرکلی اتحادیه عرب انتصابی مرده برای اتحادیه ای مرده است. ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۸    
کشور را از ته چاه خارج کردیم. این گفته روز گذشته رئیس جمهور در جمع قهرمانان ورزشی است. جایی که بار دیگر رئیس جمهور از تریبون به دست آمده استفاده کرد تا به عملکرد دولت های گذشته حمله کند و به تمجید از ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۸    
بردی اف با من صحبت کرد و از عملکردم در تمرینات و بازی های تدارکاتی راضی بود. او گفت منتظر یک فرصت است تا از من استفاده کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهوری روسیه با همتای سوری خود درباره روند اجرای توافق آمریکا و روسیه برای توقف اقدامات جنگی در سوریه گفت و گو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد برای تمدید قراردادش با باشگاه هیچ شرط و شروطی مطرح نکرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۵    
عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: اینکه دولت اعتراف می کند خیلی از مشکلات ناشی تحریم ها نیست و برجام معجزه نمی کند نکته ای مثبت برای اقتصاد است و می تواند برای اصلاح آینده مثبت باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: برای نخستین بار در کشور و خاورمیانه روغن موتور خودرو با پایه گیاهی تترا به زودی وارد بازار می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
کی روش در لیست اخیر چنان انقلابی عمل کرد و جوان ها را به تیم ملی معرفی کرد که این حرکت او را می توان یک درس بزرگ با این مفهوم دانست که انگیزه مبارزه از نام های مطرح و سرشناس مهمتر است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
هافبک فرانسوی بایرن مونیخ می گوید تیمش به دنبال کسب تساوی کم گل مقابل یوونتوس نخواهد بود
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
نمایندگان کنگره آمریکا قطعنامه غیر الزام آوری را تصویب کردند که بر اساس آن کشتارهای تروریست های داعش در عراق و سوریه، نسل کشی خوانده شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۹    
یک آژانس وابسته به سازمان ملل متحد اعلام کرد، در پی نتیجه مثبت آزمایش دوپینگ ماریا شاراپووا قهرمان سابق تنیس جهان و یکی از مطرح ترین زنان ورزشکار جهان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۱    
دو مورد از مصدومان شرایط بسیار حادی دارند که یکی به میزان 90 درصد و دیگری 70 درصد از ناحیه چشم آسیب دیده اند که احتمالی نابینایی این دو نفر وجود دارد
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، میزان مصرف بنزین کل کشور را 78.5 میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: تهران با 15.2میلیون لیتر بیشترین مصرف را داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۸    
تیم فوتبال پرسپولیس که لیگ پانزدهم را با قعرنشینی شروع کرده بود به لطف هدایت خوب برانکو و همت جوانانش حالا یکی از مدعیان قهرمانی است اما این تیم به تازگی با معضل بزرگی مواجه شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۸    
یکی از مقام های رژیم صهیونیستی می گوید رئیس این رژیم در دیدار با رئیس جمهور روسیه به وی خواهد گفت که هر گونه توافقی نباید به تقویت ایران یا حزب الله لبنان منجر شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۸    
نامزد پیشرو جمهوری خواهان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا توانست نظر اکثریت مردم جزایر ماریانا را به خود جلب کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۵    
ظریف گفت: من معتقدم کل جامعه بین المللی در این مسئله با یکدیگر متحد است. به نظر من کسی نباید داعش یا دیگر سازمانهای تندرو را به عنوان اهرمی حتی برای اهداف سیاسی موقتی در نظر بگیرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۲    
امروز سه شنبه مورخ 25 اسفند94، با معامله 48 هزار میلیارد ریال از دو اوراق مشارکت ملی نفت با نمادهای مپارس و مغرب ، بزرگترین تامین مالی دولت در تاریخ بورس تهران رقم خورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۱    
مقامهای عربستان تهدید کرده بودند که ممکن است به علت مواضع یک نماینده پارلمان کویت در حمایت از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، روابط خود را کویت را قطع کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۱    
ناکامی های تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل نمایندگان ازبکستان ادامه پیدا کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست قطعی جمهوری اسلامی را همکاری با کشورهای آسیایی از جمله ویتنام خواندند و افزودند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۸    
رئیس مرکز سوانح سوختگی شهید مطهری با اشاره به انفجار مواد محترقه و حادثه برای پسر بچه 13 ساله گفت: مدت زمان بستری مصدومان سوخته به طور متوسط یک روز تا سه ماه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۸    
با پرتاب گوی توسط معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی در میدان تاریخی نقش جهان اصفهان، تلاش برای تشکیل پرونده ثبت جهانی ورزش چوگان به نام ایران در یونسکو آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۸    
آیت الله نوری همدانی انتصاب آیت الله علم الهدی به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی را تبریک گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۸    
صراط: سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: دیدار تیم های فوتبال جوانان بانوان روسیه و ایران در رقابت های بهار کوبان 2016 امروز (سه شنبه) ساعت 12:45 برگزار شد. ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۵    
چه شده است دولت مستکبری که برای جان انسان ها ارزشی قائل نیست و داروهای حیاتی بیماران خاص را در لیست تحریم های ظالمانه قرار داده بودیک شبه فرشته نجات دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ما شده است؟
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۳    
تهران و استان فارس بالاترین تلفات چهارشنبه آخر سال را تاکنون به نام خود ثبت کردند. همچنین تا ساعت 20:15 دقیقه بالغ بر 45 نفر دچار مصدومیت شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۳    
در تمرین روز گذشته استقلال دو آبی پوش درست پیش چشمان سرمربی تیم با هم درگیری پیدا کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی رزمایش اخیر سپاه را نقض برجام ندانست و گفت که: موشک های ما برای کلاهک های هسته ای طراحی نشده است و بقیه کار ما در این حوزه طبق روال انجام می دهیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت جوانی در پی پرتاب نارنجک به داخل خانه شان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
یک عکاس که چهار فریم از عکس های او توسط سایت بی بی سی فارسی بدون ذکر نام انتشار یافته است، با اعتراض نسبت به این اقدام، گفت: در ایران نیز در زمینه شیوه حرفه ای فروش عکس ها، خلأ قانونی وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
بانک مسکن در بخشنامه ای دستورالعمل نحوه پراخت وام به متقاضیان انواع تسهیلات مسکن را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
فیلم مستند آتلان از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی معین کریم الدینی ، در جشنواره مستند سباستوپل آمریکا روی پرده خواهد رفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
براساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران نرخ رشد محصولات ناخالص داخلی (به قیمت بازار) در 9 ماهه امسال 0.7 درصد بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۱    
با تصمیم هیئت وزیران، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی مجازند از طریق بنیاد ملی نخبگان و تأیید وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 95 برخی مصوبات آخرین جلسه این کمیسیون را تشریح کرد و گفت که تبصره مربوط به هدفمندی یارانه به کارگروه مربوطه در این کمیسیون ارجاع شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۱    
سرمربی سپاهان گفت: برای این شرایط تمرین نکرده بودیم و گلی که خوردیم شرایط را سخت تر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی اورژانس تهران اعلام کرد که تاکنون 13 مصدوم براثر انفجارهای چهارشنبه سوری به بیمارستان ها منتقل شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۸    
آقای ترونگ تان سانگ رئیس جمهوری ویتنام و هیأت همراه، دقایقی پیش با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۸    
وزیر خارجه روسیه می گوید فقط بخشی از نیروی هوایی کشورش از سوریه خارج خواهد شد تا منافع سوری ها تأمین شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۵    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تکیه بر خود اتکایی و توجه به توانمندی های داخلی و از همه مهمتر اقتصاد مقاومتی که مورد نظر و تأکید مقام معظم رهبری است را تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۵    
پس از قاچاق میوه و حاشیه های آن، در آستانه عید نوروز، زمزمه هایی مبنی بر افزایش عرضه قاچاق برخی از اقلام آجیل همچون مبنی بادام هندی مطرح شده که معاون اتاق اصناف تهران با تایید این مطلب ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام حکم نهایی درباره اختلاف فوتبال ایران با عربستان را یک روز به تعویق انداخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
قیمت جدید بلیت های فیلم های سینمایی اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۷    
سرمربی لوکوموتیو می گوید علی رغم وضعیت بد آب و هوایی تیمش مزد بازی خوبش را گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۴    
قضاوت دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا را هرناندس بر عهده خواهد گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۸    
صراط: یکی از مخاطبان صراط نیوز نوشت: چند شب پیش حدود ساعت ده شب، برای یافتن پاسخ یک سوال دارویی خود با سامانه 1490 تماس گرفتم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۱    
صراط: طی حدود پنج سالی که از آغاز بحران سوریه و بروز جنگ داخلی در این کشور می گذرد، جنبش حماس به واسطه نوع موضع گیری هایش در قبال این بحران، به طور روزافزون از ایران و محور مقاومت فاصله گرفته است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۸    
ابتهاج محمد، اولین ورزشکار زن مسلمانی است که از سوی آمریکا با حجاب در بازی های المپیک حاضر می شود. او 30 سال دارد و در بازی های قهرمانی جهان شمشیربازی در کازان 2014 مدال طلای شمشیربازی اسلحه سابر را ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۲    
معاون سیما گفت: من هیچ وقت با آقای سرافراز اختلاف نداشتم و یک عده آدم بی کار این شایعات را می سازند. همگی ما در سازمان صداوسیما تحت یک فرماندهی واحد که رئیس سازمان صداوسیماست فعالیت می کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۷    
شجاعی کیاسری خاطر نشان کرد: همچنین بنا شد به زودی جلسه ای با آقای سرافراز رییس سازمان صدا و سیما برای حل مشکلات داشته باشیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۴    
منابع خبری آلمان از یک انفجار در شهر برلین، پایتخت این کشور خبر می دهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۱    
صراط: سایت دفتر مقام معظم رهبری در بخش احکام روزانه پاسخ رهبرانقلاب به استفتاء درباره چهارشنبه سوری را به شرح ذیل منتشر کرده است. سوال: نظر مبارک را در مورد چهارشنبه سوری بیان فرمایید. ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۸    
بانک مسکن در بخشنامه ای دستورالعمل نحوه پرداخت وام به متقاضیان انواع تسهیلات مسکن را اعلام کرد که در آن به نرخ سود، روش های بازپرداخت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۴    
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درخصوص نامه شکایتش از شورای شهر به فرمانداری توضیحاتی را ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۱    
طراح ترور یحیی عیاش و احمد الجعبری از فرمانده مقاومت فلسطین، رئیس دستگاه اطلاعات داخلی رژیم اسرائیل موسوم به "شین بت" شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۸    
بنابراین گزارش، با حذف دودکش، سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی جایگزین آن در شبکه یک شد. بیمار استاندارد پیشتر گزینه پخش از شبکه سه سیما بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۶    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، از تایید لایحه بودجه دو دوازدهم سال 1395 در شورای نگهبان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۳    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تاسف می خورم که در مجلس دهم باید جای خالی بسیاری از افراد خبره در حوزه اقتصادی و مبارزه با فساد را مشاهده کنم.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل راه آهن شمال کشور گفت که در آتش سوزی یک واگن قطار مسافربری گرگان - تهران به کسی آسیبی نرسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: اگر حوزه علمیه انقلابی نماند، نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس در مورد تعداد امضاهای این شکایت گفت: آقایان نیز این شکایت را امضا کرده اند اما نخواستند نام و تعداد امضاها مطرح شود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
نایب رئیس شورای شهر تهران از صدور سه حکم جلب برای مدیران سراهای محله خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
وکیل بابک زنجانی در مورد حاشیه های پرونده متهم بزرگ نفتی و روزهای وکالتش در این پرونده می گوید.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۹    
وکیل سراج الدین میردامادی از آزادی موکلش خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۶    
در حاشیه مراسم افتتاح فرودگاه مهرآباد، محمد باقر قالی باف نکته ای را با کنایه به معاون اول رییس جمهور گفت، که جهانگیری این کنایه را بی پاسخ نگذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۴    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در حال حاضر قسمتی کوچک از خودروسازی سایپا به عنوان پایلوت در حال بازرسی است و ادامه بازرسی ها بعد از عید نوروز صورت می گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۱    
اما باید پرسید، آیا عارف و لاریجانی هدفشان از این ملاقاتها جلب نظر منتخبان برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس است و یا دورنمای عملکردی در مجلس دهم است؟
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
وی ادامه داد: از بیرون برخی ها فشار می آورند که تیم ما خوب بازی نکرده است. نمی دانم این مسائل برای چیست ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۹    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: اشخاصی که ترقه های پر سر و صدا در خیابان پرتاب می کنند، باید بدانند که این صداهای آزاردهنده موجب اذیت آنان خواهد شد و باید در روز قیامت پاسخگوی اعمال خود باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۰    
اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۷    
فلسطین با 57 رای مثبت، 24 رای ممتنع و بدون هیچ مخالفی رسما به عضویت دیوان دائمی داوری (PCA) در لاهه درآمد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب جزئیات لایحه دودوازدهم بودجه به دولت اجازه دادند در دوماهه اول سال 95 مطابق احکام و جداول قانونی بودجه سال 1394 کل کشور بر مبنای دودوازدهم ارقام مصوب آن با رعایت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: آیا رهبری همین را می خواستند که عده ای که منصوب ایشان هستند، حذف شوند؟
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۷    
زمانی جشن سوری (چهارشنبه سوری) را با برپایی آتش دور هم جشن می گرفتند، بعدها با ورود باروت از چین، آتش افروزی هم به این جشن اضافه شد و حالا با ورود مواد محترقه از همان کشور چین این جشن را به آتش می ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۴    
خرازی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است اصلاح طلبان علی لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس بپذیرند، خاطرنشان کرد: من نمی دانم و این را باید از محمد رضا عارف سؤال کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۴    
خبر تصمیم ولادیمیر پوتین برای خروج نیروهای اصلی این کشور از سوریه از امروز سه شنبه، سخنگویان کاخ سفید را به شدت شوکه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
نماینده مجلس نهم نحوه مدیریت لاریجانی را نسبت به حداد عادل در ریاست مجلس کارآمدتر می داند و معتقد است وجه فرهنگی حداد عادل بر وجه سیاسی وی غالب است و او در مدیریت کم می آورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۰    
صراط: میزان نوشت: معاون اول قوه قضائیهدر پاسخ به سوالی مبنی براینکه گمانه زنی هایی مطرح شده که حجت الاسلام و المسلمین منتظری به دادستانی کل کشور منصوب شده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۷    
وزیر امور خارجه ایران امروز (سه شنبه) پس از دیدار با همتای استرالیایی خود گفت اقدام روسیه برای بیرون بردن نیروهایش از سوریه را باید نشانه ای مثبت برای آتش بس قلمداد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۶    
سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروه های سوری وابسته برای حذف بشار اسد گفت: این دیکته و خواست صهیونیست ها است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۳    
صراط: رئیس جمهور با اشاره به این که موافقم که احزاب در داخل کشور با هم مذاکره کرده و به نقاط مشترک برسند گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۷    
باشگاه الاهلی قطر رسما اعلام کرد در فصل آینده سرمربی سابق سپاهان هدایت این تیم را برعهده می گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۲    
کاپیتان سابق ایران در دیدار اخیر تیمش مصدومیتی جزئی پیدا کرده بود اما با اعلام باشگاه این مصدومیت رفع شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۶    
رؤسای جمهور آمریکا و روسیه درباره خروج نیروهای روسی از سوریه گفتگوی تلفنی کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۵    
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه هشدار داد، افراد از خرید آجیل های رنگی و براق خودداری کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۵    
انگار زن باردار در حال عبور از میدان جنگ بود، تنها کاری که توانست انجام دهد تند تند گام برداشتن بود تا لااقل بتواند از مهلکه انفجارها گذر کند و خود را به جای امن برساند ...
  • ۱