چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۸:۳۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 12 اسفند 1401 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 31 فروردین 1401 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1401 صراط نیوز 31 خرداد 1401 صراط نیوز 31 تیر 1401 صراط نیوز 31 مرداد 1401 صراط نیوز 31 شهریور 1401 صراط نیوز 30 مهر 1401 صراط نیوز 30 آبان 1401 صراط نیوز 30 آذر 1401 صراط نیوز 30 دی 1401 صراط نیوز 30 بهمن 1401 صراط نیوز 1 اسفند 1401 صراط نیوز 2 اسفند 1401 صراط نیوز 3 اسفند 1401 صراط نیوز 4 اسفند 1401 صراط نیوز 5 اسفند 1401 صراط نیوز 6 اسفند 1401 صراط نیوز 7 اسفند 1401 صراط نیوز 8 اسفند 1401 صراط نیوز 9 اسفند 1401 صراط نیوز 10 اسفند 1401 صراط نیوز 11 اسفند 1401 صراط نیوز 12 اسفند 1401 صراط نیوز 13 اسفند 1401 صراط نیوز 14 اسفند 1401 صراط نیوز 15 اسفند 1401 صراط نیوز 16 اسفند 1401 صراط نیوز 17 اسفند 1401 صراط نیوز 18 اسفند 1401 صراط نیوز 19 اسفند 1401 صراط نیوز 20 اسفند 1401 صراط نیوز 21 اسفند 1401 صراط نیوز 22 اسفند 1401 صراط نیوز 23 اسفند 1401 صراط نیوز 24 اسفند 1401 صراط نیوز 25 اسفند 1401 صراط نیوز 26 اسفند 1401 صراط نیوز 27 اسفند 1401 صراط نیوز 28 اسفند 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1401 
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۴    
ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از سوی تهران و مسکو رد شده است. مسکو تاکید کرده است که از پهپادهای ساخت داخل در این جنگ استفاده می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۸    
سردسته باند سارقان سریالی موتورسیکلت های تهران که مردی پولدار است در بازجویی ها مدعی شد که دوست داشته پلیس شود و از کودکی عاشق هیجان تعقیب و گریز مأموران و سارقان بوده است و زمانی که به آرزویش نرسیده ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۸    
سطح بسیار بالای پتاسیم نیز می تواند منجر به ایست قلبی شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی در نخستین همایش ملی قرض الحسنه.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۵    
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران روز سه شنبه قرعه کشی می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۰    
نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
سینمای ایران در دهمین روز آخرین ماه سال موفق شد فروش خود را از مرز 400 میلیارد تومان عبور دهد. رقمی که تا امروز برای سینمای ایران محقق نشده بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۱    
هزینه حج تمتع 1402 با صرفه جویی در برخی امور 109 تا 139 میلیون تومان است. البته این مبلغ برای افرادی که هزینه حج را در سال 1399 پرداخت کرده بودند، 43 تا 78 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت ها در بازار سکه و طلا از اواسط هفته که به دنبال مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز ایجاد شد، تاکید کرد که کاهش چشمگیر مدنظر ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۴    
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: پرونده شهر تاریخی ماسوله کامل و برای ثبت به یونسکو ارسال شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۰    
آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 با حضور هنرمندان حاضر در این رویداد، جمعه 12 اسفند در ایوان شمس تهران برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی درگ 400 متر، 12 اسفند 1401 در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
رئیس انجمن علمی تغذیه کودکان ایران، بر اهمیت مصرف ویتامین D، برای سنین مختلف جامعه تاکید کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۰    
در دنیای ما چیزهای زیادی هست که به قدری پیچیده اند که برای سردرآوردن از ساز و کارشان باید دائم درباره ی آن ها مطالعه کنیم. بدن ما هم یکی از همین ها است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۰    
امام حسین (ع) فرمودند: خداوندا! گواه باش که جوانی برای جنگ با آنان می رود که شبیه ترینِ مردم به پیامبرت از جهت صورت و سیرت و سخن گفتن است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۴    
میرحسین موسوی، به یکی از مراکز درمانی تهران از بعدازظهر روز جاری (جمعه 12 اسفندماه) منتقل شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: پلنگ آسیب دیده ارتفاعات آسارای البرز به دلیل وخامت وضعیت جسمانی اش تلف شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۵    
در دیدار پرحاشیه تیم های پیکان و هراز آمل، در مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال، محمدرضا حضرت پور لیبروی ملی پوش پیکان که در طول مسابقه بار ها از سوی هوادارن تیم رقیب ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۳    
علیزاده طباطبایی گفت: تعداد زیادی از خانواده ها از رسیدگی عادلانه به پرونده هواپیمای اوکراینی ناامید شدند و از ادامه پیگیری شکایت خود انصراف دادند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۳    
یک روز پس از پخش قسمت آخر سریال سقوط هشتگ این سریال در توئیتر ترند شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۳    
گاردین با انتشار عکس های برگزیده هفته جاری، تصویری از پیروز یوزپلنگ آسیایی را هم منتشر کرده است. امروز (12 اسفند ماه) روز جهانی حیات وحش است و به همین مناسبت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۹    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف 56 قطعه سکه تاریخی در فرودگاه بین المللی بندرعباس خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۴    
امام جمعه اهواز با اشاره به فعالیت تروریست های اقتصادی برای دشمنی با نظام گفت: هر سه قوه باید با فعالیت انقلابی در کنار مردم باشند و با تروریست های اقتصادی مبارزه کنند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۸    
تصاویر منتشر شده یک رسانه فرانسوی نشان می دهد گلشیفته فراهانی با برنارد لوی تجزیه طلب فرانسوی که قبلاً گفته بود پیوند میان نازی ها و ایران در DNA ایرانی هاست دیدار کرده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۲    
در پایان رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در قرقیزستان، تیم تکواندوی ایران با کسب 9 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در دو بخش زنان و مردان قهرمان این رقابت ها شناخته شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۸    
2 شهروند آمریکا در ایالت کانزاس به اتهام صادرات فناوری های هوایی به روسیه بازداشت شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۴    
آیا تا به حال در مورد انواع مختلف پیراهن فکر کردید؟ پیراهن رو میتوان با تغییر نوع پارچه، قد آستین، مدل یقه و موارد دیگر به سبک های مختلف گسترش داد. انواع مختلف پیراهن عبارتند از: ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
مهدی تاج برای چهار سال دیگر عهده دار ریاست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا باقی ماند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
آیت الله رئیسی گفت: دولتمردان به هیچ وجه نباید گرفتار حاشیه شوند و تمام تلاش خود را معطوف به گره گشایی از مشکلات کشور کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کشور هایی که عاملان اصلی جنگ افروزی در طول تاریخ بودند، در تلاش هستند با ادعا های دروغین، افکار عمومی جهانی را دچار گمراهی و خطا کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیس جمهور گفت: ارز 28 هزار و 500 تومانی نیمایی مبنای محاسبه حقوق گمرکی قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۶    
با انجام چند تنظیم ساده می توان به راحتی اینترنت گوشی را به رایانه یا لپ تاپ انتقال داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۸    
داور بین المللی فوتسال بانوان امروز در هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ از دنیای داوری خداحافظی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
قیمت دلار اسکناس در بازار مبادله ارز و طلا به 44648 تومان رسید. .
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۳    
یکی از بزرگ ترین گروه های رسانه ای اروپا به روزنامه نگاران هشدار داده است که هوش مصنوعی می تواند مشاغل آنها را تصاحب کند و نکاتی برای جلوگیری از این اتفاق ارائه داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۳    
وزیر فرهنگ در جدیدترین توئیت خود با اشاره به حضور در نشست سراسری مدیران ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نوشت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: کادر آموزشی و دانش آموزان یک مدرسه در اصلاندوز دچار مسمومیت شده و راهی مراکز درمانی شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۶    
امام جمعه مشهد گفت: فضا را به جایی رسانده اند که هر نهاد حاکمیتی در این حوزه اقدام کند، چنین تلقی می شود که حجاب حکومتی است و بر این اساس، دیگر اقتدار امنیتی نظام نمی تواند در این عرصه میدان داری کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۳    
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل مصر به مرحله نیمه نهایی تورنمنت تایلند راه یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: ریشه یابی مسمومیت دانش آموزان و اطلاع رسانی مستند از نتایج آن جهت رفع نگرانی خانواده ها و پاسخگو کردن عاملین حادثه، از اولویت های فوری جمهوری اسلامی است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۸    
در روزهای اولی که پیروز به تهران منتقل شده، دامپزشکی به نام "ا.م" که سابقه خوبی نیز درخصوص "دلبر" و "کوشکی" نداشته است، یک داروی آنتی بیوتیک به اشتباه برای پیروز تجویز کرده که به احتمال زیاد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۶    
وزیر امور خارجه گفت: واکنش مداخله آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رسمی بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۸    
یک واعظ عربستانی برنامه های جدید سرگرمی در کشورش را گمراهی برای جوانان خواند و از مقامات ارشد آل سعود خواست تا از خدا بترسند و روند نابودی دین اسلام را متوقف کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۸    
آتشکده ساسانی کازرون که گفته شده در سال 1318 در فهرست میراث ملی ایران ثبت شده، به پارکینگی برای خودرو های سنگین کشاورزی و سواری تبدیل شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: ملت پیروز و بزرگ ایران با رصد دقیق مشکلات داخلی و خارجی و فراهم آوردن زمینه حضور و مشارکت توده های مردم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۷    
معاون وزیر نفت پاکستان هشدار داد این کشور به دلیل عدم اجرای تعهد خود در مورد واردات گاز ایران با خطر جریمه 18 میلیارد دلاری مواجه است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۸    
رئیس جمهور گفت: دشمن با جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم بود و به تازگی در جنگ رسانه ای به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین هستند تا آشوب شکل بگیرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۵    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از مربیان داخلی خوبی که طی این روزها نام آنها مطرح شد و دلخوری هایی به وجود آمد عذرخواهی می کنم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۶    
دانشجویان برای دریافت شهریه 13 هزار دلار و برای اسکان نیز 1500 یورو دریافت خواهند کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۵    
نماینده مردم شیراز و زرقان گفت: مهمترین تاثیر راه اندازی مرکز مبادله ایران کاهش سفته بازی و تقاضا در بازار غیر رسمی است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۰    
وزارت کشاورزی برزیل در بیانیه ای اعلام کرد که ایران، اردن و تایلند واردات گوشت گاو را بصورت موقت ممنوع کرده اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد افزایش به 1838 دلار و 33 سنت رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۴    
وزیر نیرو گفت: امروز در وزارت نیرو استفاده از منابع آب غیرمتعارف در دستور کار جدی قرار گرفته و پروژه های متعددی در حال اجرا و بهره برداری است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۴    
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به افزایش عرضه، قیمت هرکیلو سیب و پرتقال نسبت به هفته گذشته یک هزار تا 2 هزارتومان کاهش داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۱    
مدیر تالار ارزخدماتیِ مرکزمبادله ارزوطلا با بیان اینکه کاهش تب خریدرادر تالار حواله مرکز مبادله و نیما داشتیم، افزود: پنجشنبه، صف عرضه کنندگان ارزدر این تالارو دربخش کالاهای اساسی پررنگ بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران درباره سفر پیش روی مدیرکل آژانس اتمی به تهران گفت درباره تصمیم گیری برای اقدامات بعدی منتظر نتایج سفر گروسی به تهران می ماند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۹    
سومین تمرین مشترک امداد هوایی کلانشهر تهران با سناریوی بحران زلزله فرضی به بزرگی 7 ریشتر با حضور دستگاه ها و مقامات مسئول برگزار شد، این مانور با اعلام شهردار تهران و با رمز یاحسین آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۳    
مطالعه ای که در مارس 2019 در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان می دهد که نوشیدن شش فنجان یا بیشتر قهوه در روز ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را تا 22 درصد افزایش دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
عضو هیات رئیسه مجلس از طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی با 14 محور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۱    
در تاریخ فوتبال چند بازیکن در زمین بازی هوشیاری خود را از دست دادند و درگذشتند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه از وعده خود به مردم برای ایجاد اشتغال عقب نیستیم گفت: وعده ایجاد سالانه یک میلیون شغل محقق شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۹    
رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح ویژه پلیس برای روزهای پایانی سال خبر داد و با اعلام خطر نسبت به حوادث چهارشنبه سوری اعلام کرد که کشفیات موادمحترقه در تهران چهار برابر شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۷    
پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد اگر مسئولان فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی تصمیم به انتخاب مربی ایرانی بگیرند، شانس جواد نکونام از دیگر مربیان بیشتر است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۸    
سانحه آتش سوزی خسارت فراوانی به منزل دروازه بان تیم ملی ایران وارد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل مستمری های سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی از امروز خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۶    
چین هشدار داد که ممنوعیت تیک تاک از سوی موسسات رسمی اتحادیه اروپا، به اعتماد تجاری در اروپا لطمه وارد خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
شفافیت مصوبات شورای پول و اعتبار از آن جهت حائز اهمیت است که بررسی ها نشان می دهد بخشی از تسهیلات کلان پرداختی خارج از سقف تعیین شده، با مصوبات و استثنائات شورای پول و اعتبار تخصیص پیدا کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
هزینه حج تمتع 1402 برای زائرانی که در سال 1399 برای تشرف به این سفر معنوی ثبت نام کرده و یک یا 2 قسط از هزینه آن را پرداخت کرده بودند، از 43 تا 78 میلیون تومان پیش بینی شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
مهدی الفتی و مهدی احمدکهنی در جام جهانی ژیمناستیک قطر به فینال رسیدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو علاوه بر افتتاح 15 طرح و پروژه بزرگ صنعت آب و برق استان بوشهر با اعتباری بالغ بر 9000 میلیارد تومان، عملیات اجرایی احداث چهار طرح دیگر این صنعت نیز آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۵    
در حالی که دولت بر شناسایی خانه های خالی و اخذ مالیات از آن ها تاکید بسیاری دارد تاکنون طبق اعلام سازمان مالیات 520 هزار رکورد اطلاعاتی از واحد های مسکونی خالی از سکنه ارائه شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۹    
رئیس جمهور در مراسم افتتاح و بهره برداری از 15 طرح صنعت آب و برق استان بوشهرگفت: تا به امروز آب بوشهر به صورت جیره بندی بوده ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۱    
رئیس سازمان سنجش گفت: کنکور کارشناسی ارشد از سال آینده در یک روز و با تغییرات ویژه برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۸    
درحالی که دولت پیش بینی کرده بود در سال آینده از صاحبان خودرو های بالای 1.5 میلیارد تومان مالیات بگیرد، مجلس 1 ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۶    
معاون فرماندار پردیس گفت: تانکر سوختی که کنار مدرسه ای که دانش آموزانش مسموم شده بودند، در روزهای گذشته در قم و بروجرد هم تردد داشته است. تانکر به پارکینگ منتقل شد و نگهبانان پارکینگ هم مسموم شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۶    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: یکی از اقدامات سال آینده در حوزه حمل و نقل، نوسازی 6 هزار تاکسی فرسوده است و بودجه آن هم 435 میلیارد تومان است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۷    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: ستاد حقوق بشر در تماس مداوم با نهاد های امنیتی و قضایی، خواستار شناسایی فوری عاملان ماجرای مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۱    
رئیس شرکت دولتی گازپروم روسیه در جریان سفر خود به تهران، با وزیر نفت دیدار و در مورد افزایش همکاری ها و پیشبرد تفاهم نامه انرژی با شرکت ملی نفت ایران بحث و تبادل نظر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۵    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت بر پاسخ قاطع به هرگونه تهدید یا اقدام نادرست رژیم صهیونیستی در هر کجا و هر زمان تأکید کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
رئیس سازمان بورس گفت: یکی از برنامه های جدی سازمان در سال آینده تقویت حضور شرکت های دانش بنیان در بازار سرمایه است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۷    
تیم فوتبال الهلال در رقابت های لیگ عربستان برابر الوحده در نهمین دقیقه از وقت های اضافه پیروزی را از دست داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۹    
یک بازیکن سابق فوتبال می گوید روند تیم های نفتی به شکلی پیش می رود که احتمالا هر دو تیم سقوط می کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۵    
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران در برخی استان ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز دوشنبه آینده خبر داد.