چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۳:۴۵Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 28 اسفند 1401 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 31 فروردین 1401 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1401 صراط نیوز 31 خرداد 1401 صراط نیوز 31 تیر 1401 صراط نیوز 31 مرداد 1401 صراط نیوز 31 شهریور 1401 صراط نیوز 30 مهر 1401 صراط نیوز 30 آبان 1401 صراط نیوز 30 آذر 1401 صراط نیوز 30 دی 1401 صراط نیوز 30 بهمن 1401 صراط نیوز 1 اسفند 1401 صراط نیوز 2 اسفند 1401 صراط نیوز 3 اسفند 1401 صراط نیوز 4 اسفند 1401 صراط نیوز 5 اسفند 1401 صراط نیوز 6 اسفند 1401 صراط نیوز 7 اسفند 1401 صراط نیوز 8 اسفند 1401 صراط نیوز 9 اسفند 1401 صراط نیوز 10 اسفند 1401 صراط نیوز 11 اسفند 1401 صراط نیوز 12 اسفند 1401 صراط نیوز 13 اسفند 1401 صراط نیوز 14 اسفند 1401 صراط نیوز 15 اسفند 1401 صراط نیوز 16 اسفند 1401 صراط نیوز 17 اسفند 1401 صراط نیوز 18 اسفند 1401 صراط نیوز 19 اسفند 1401 صراط نیوز 20 اسفند 1401 صراط نیوز 21 اسفند 1401 صراط نیوز 22 اسفند 1401 صراط نیوز 23 اسفند 1401 صراط نیوز 24 اسفند 1401 صراط نیوز 25 اسفند 1401 صراط نیوز 26 اسفند 1401 صراط نیوز 27 اسفند 1401 صراط نیوز 28 اسفند 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1401 
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۸    
مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به اینکه نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده های خونی، یک نیاز روزانه و مستمر است؛ نشانی و ساعت فعالیت مراکز اهدای خون تهران را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۸    
مسابقه سرنخ امروز در حالی روی آنتن می رود که بازجویان و متهمان آن برای اولین بار خانم هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۶    
آقای فصاحت مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار تهران اعلام کرد: مرغ گرم از امروز در میادین میوه و تره بار تهران با قیمت 61 هزار تومان عرضه می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۶    
یکی از مشکلات اساسی که اکثر مردم در نوروز با آن مواجهند، اضافه وزن ناشی از مصرف زیاد شیرینی، شکلات و آجیل است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
یک دختر ده ساله آمریکایی در نامه ای به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از آرزوی خود برای تبدیل شدن به اولین رئیس جمهور زن آمریکا حرف زده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۰    
شاید شما هم به عنوان والد در انتخاب جملاتی برای صحبت و ارتباط برقرار کردن با کودکتان دچار مشکل شوید، یا همیشه نگران باشید که حرف های شما باعث تشدید رفتار بد او شود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۹    
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2پلیس نما که در حال اخاذی از یک فروشگاه در محدوده "قیامدشت"بودند، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۵    
شبکه تماشا همزمان با شروع ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان کنداکتور خودش را تغییر داد؛ یکی از نکات جالبی که در آن به چشم می خورد پخش هر شب فصل جدید نون خ است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۴    
در زمان سفر، بهتر است حتی به ریزترین نکات برای استفاده از دارو ها توجه شود. مهمترین نکته در این شرایط آن است که دارو ها را در ظرف اصلی خودشان نگهداری کنید تا هنگام مصرف دچار اشتباه نشوید ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹    
صحن و سرای بارگاه منور رضوی با فضاآرایی ویژه از جمله نصب 28 هزار متر ریسه رنگی و 16 المان نوری، مهیای استقبال از نوروز 1402 شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
شرکت خودروسازی مرسدس قرار است میلیارد ها دلار در کارخانه های خودرو های الکتریکی سرمایه گذاری کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۷    
سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش خودرو وارداتی پس از 5 سال وقفه رسماً آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
بر اساس اعلام وزیر کشور فرانسه، در جریان اعتراضات مردمی اخیر در این کشور به قانون بازنشستگی جدید، 310 نفر بازداشت شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۴    
با ریزش آوار در فرودگاه امام، عوامل هلال احمر استان تهران به 11 مصدوم این حادثه رسیدگی کرده و در حال امدادرسانی هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۹    
سرپرست فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در حادثه ای که هنگام ساخت یک سوله مربوط به خدمات فرودگاهی اتفاق افتاد، 11 کارگر با آسیب سطحی به بیمارستان منتقل شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۷    
مدیر طرح واردات خودرو اعلام کرد امشب سایت فروش برای خرید خودروهای وارداتی باز شده است. متقاضیان می توانند برای خرید خودرو به سایت فروش خودروهای وارداتی مراجعه کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۶    
رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس و شورای نگهبان صلاحیت انحصاری صداوسیما و زیاده خواهی آن برای فشار بر حوزه صوت و تصویر فراگیر را از قانون بودجه 1402 حذف کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۱    
آخرین نشست شورای معاونین دادگستری کل استان تهران با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران، دادستان تهران و معاونین قضایی رئیس کل برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۱    
سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در نخستین روزهای بهار در پایتخت خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۱    
لحظاتی پیش زلزله ای مشهد را لرزاند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۷    
درهای بهشت زهرا(س) در پایتخت همزمان با شب سال تحویل باز و این آرامستان میزبان زائران اهل قبور خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۲    
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دعوت نشدن ستاره تیمش به تیم ملی واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۴    
مدیران استانی شعب شرکت بیمه سرمد در دیدار با کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران، بر لزوم تقویت تعاملات و همکاری های فی مابین تاکید کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۴    
در ایام نوروز سال 1402 مرکز تماس 1516 بیمه سرمد به صورت شبانه روزی و شعب استانی و بخش های بیمه خودرو و درمان این شرکت نیز به صورت کشیک، آماده خدمت رسانی به مشتریان است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۷    
انجام سنت های نوروز در هر قومی با گویش متفاوت یکی از جذاب ترین اتفاق های آخر سال است. گرچه به مرور، تعدادی از این آیین ها مثل حاجی فیروز ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
مدیر گروه علوم زراعی و باغی واحد علمی کاربردی مرکز تحقیقات و آموزش سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: مصرف سبزیجات قرمز رنگ ممکن است به کاهش خطر ابتلا به دیابت، پوکی استخوان و کلسترول بالا کمک کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵    
مستندهای این شبکه تلویزیونی که به مناسبت عید نوروز روانه آنتن می شود، از تولیدات جدید شبکه مستند است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۳    
رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: در آستانه شروع ماه مبارک رمضان، قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان 120 هزار تومان و برای واحدهای درجه دو، 100 هزار تومان تعیین شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۳    
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت می گوید که مجموع صادرات یازده ماهه ایران به 15 کشور همسایه با رشد 20 درصدی همراه بوده و تراز تجاری با همسایگان نیز مثبت دو میلیارد و 520 میلیون دلار ارزیابی می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۳    
امیر قلعه نویی سرمربی جدی تیم ملی ایران امروز اولین تمرین را همراه با ملی پوشان برگزار خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهوری روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، روسیه در جریان حمله به اوکراین تسلیحات مافوق صوت مستقر نمی کند اما همه آنها را به همراه دیگر سیستم های پیچیده که در آغاز بحران اوکراین در سال 2014 میلادی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
علی گیوه ای پیشکسوت فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۸    
مربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون باید تدابیری بیندیشد و 4-3 سال به قلعه نویی فرصت دهد تا او تیم ملی را ترمیم کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۶    
عضو هیئت پارلمانی اعزامی ایران به بحرین گفت: در دیداری که با رئیس مجلس بحرین داشتیم، وی گفت که در راستای پیگیری از سرگیری روابط دیپلماتیک ایران و بحرین ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۲    
بانک ملی ایران در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و در آستانه سال نو، یکصد دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان کم بضاعت استان آذربایجان شرقی اهدا کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۲    
تعداد تراکنش های شتاب در اسفند 1401، به رکورد 305 میلیون تراکنش رسید که در مقایسه با سال گذشته، 1/6 درصد رشد را نشان می دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۱    
مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز را به تمام همکاران خود در سراسر کشور تبریک گفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۰    
شعب، نمایندگان، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه ملت و مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت بیمه های خودرویی در ایام نوروز 1402 فعال و پاسخ گوی مشتریان و بیمه گزاران می باشند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۳    
استوری آزاده آل ایوب مشهور به خاله نرگس، مجری برنامهٔ کودک برای سلامتی و فرج حضرت مهدی(عج).
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۷    
تصویری از حضور هنرمندان در خوی را مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۰    
داعش را نابودشده حساب می کرد. برای نابودی اسرائیل برنامه ریزی کرده بود. تصاویر شهدای جنگ غزه را در لپ تاپ نشانم می داد و می گفت نگاه کن ببین اسرائیلی ها چه بلایی سر زن و بچه مردم آورده اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۰    
تصویر گذشته و حال داریوش فرهنگ بازیگر سینما و تلویزیون را در کنار هم می بینید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۲    
مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی با برنامه های ویژه در ایام نوروز از 1 تا 12 فروردین میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۹    
مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی 160 هزار زندانی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۹    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست گفت: فروش گونه های حیات وحش مانند لاک پشت، مارماهی و سمندر حتی برای نوروز ممنوع و تخلف است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با رئیس امارات از نقش ابوظبی در خاورمیانه تمجید کرد و بر ضرورت روابط قوی میان کشورهای عربی تاکید کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه بودجه سال 1402 کل کشور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۶    
همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، سری دوم مسابقات فوتبال جام رمضان روی آنتن شبکه های سه سیما و شبکه ورزش می رود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
رهبری می فرمایند: باید همّت بکنیم که ما وارد تالار عظیم پذیرایی خدا بشویم و سر این سفره بنشینیم. پذیرایی الهی عبارت است از فراهم کردن فرصت تقرّب به خدا، یعنی از این چیزی دیگر بالاتر نیست.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۹    
پس از آنکه جنبش جهاد اسلامی فلسطین از ترور یکی از مهندسان خود خبر داد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور ضمنی به دست داشتن این رژیم در این عملیات اشاره کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۳    
به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل ازفارس، بعد از 16 سال سکان هدایت تیم ملی فوتبال کشور به دست امیر قلعه نویی سپرده شد و بعد از حضور 8 ساله کی روش و دیگر مربیان خارجی در تیم ملی این مرتبه به مربیان ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۳    
بازیکن ملی پوش استقلال گفت: بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی تلاش خواهند کرد تا تیم بهترین نتایج را در جام ملت های آسیا کسب کنیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی دولت گفت: ساعت کار ادارات 7، بانک ها در سراسر کشور از 7:30 و ادارات ستادی در شهر تهران به صرت شناور از 7 تا 9 شروع خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر عراق هرگونه تنش و بحران در مناطق مرزی مشترک ایران و عراق مخل امنیت و آرامش مردم و عاملی بازدارنده در توسعه شهرهای مرزی دانست.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید بازیکن سالاری را تقویت کرده و به آن قوت ببخشیم اما بازیکن محوری نداشته باشیم!
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۶    
به گفته سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، عملیات حج 1402 به این شرکت واگذار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در مطلبی نوشت: سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در نامه ای به آیت الله رئیسی ضمن استقبال از توافق دو کشور برادر ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۴    
بر اساس گزارش های دریافتی متوسط سیب قرمز 43 هزار تومان، پرتقال تامسون شمال 28 هزار تومان، نارنگی 25 هزار تومان و پرتقال تامسون جنوب 55 هزار تومان است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۸    
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از آغاز طرح خدمات الکترونیک قضائی سیار با خدمت رسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۹    
"حالا دل تو بهار، چشمت روشن" ویژه برنامه سال تحویل رادیو جوان با اجرای فرزاد حسنی خواهد بود که هنرمندان شناخته شده ای در آن حضور دارند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۱    
امیر قلعه نویی در اولین اردوی تیم ملی با چالشی غیرمنتظره مواجه شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۰    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: معتقدم انتخاب مربی ایرانی جواب می دهد و در جام ملت های آسیا اتفاقات خوبی برای تیم ایران رقم می خورد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۸    
مجری قدیمی تلویزیون یک بار دیگر قرار است اجرای برنامه ماه خدا را برای چندمین سال متوالی برعهده داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی وزارت صمت گفت: مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه تا زمانیکه آخرین فرد متقاضی بتواند فرایند ثبت نام خود را نهایی کند تمدید می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۹    
شماره تلفن های ضروری همانند اطلاع از حرکت قطارها و پروازها و یا هواشناسی برای مسافران نوروزی اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۵    
طرح ملی خدمات نوروزی با مشارکت 69 هزار نیروی امدادگر از 24 اسفند در کشور شروع شده و تا 15 فروردین سال 1402 ادامه خواهد داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۰    
ستاره برزیلی پیشین تیم فوتبال بارسلونا برای راحت تر سپری شدن ایام حبس برای خودش سرگرمی جدیدی ساخته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی دولت ساعت کاری مدارس، ادارت، بانک ها و ادارات ستادی در سال آینده را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: موفقیت ایران در عرصه سیاست خارجی و سیاست اولویت ارتباطات موثر با همسایگان از جمله توافق با کشور های عربی علی الخصوص توافق با کشور های عربستان و امارات گشایش های ارزی خوبی ایجاد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان، با اشاره به توافقات اخیر ایران و عربستان، گفت: در آینده نزدیک با وزیر امور خارجه عربستان دیدار خواهیم کرد تا مقدمات عملی بازگشایی سفارتخانه ها را فراهم کنیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۰    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در جریان صحبت هایش در خصوص کارلوس کی روش، مبلغ قرارداد او را با فدراسیون قطر فاش کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
جدیدترین قیمت آپارتمان های مسکونی زیر 100 متر محله شهر زیبا در گزارش زیر شرح داده شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
باند جعل عنوان "وزارت اطلاعات و دفتر مقام معظم رهبری" در استان کردستان به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)، پلیس و سپاه کردستان شناسایی و بازداشت شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۲    
تیم ملی هندبال ساحلی ایران با غلبه بر ویتنام به عنوان سوم مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۲    
مجسمه ای در یکی از میدان های مشهد نصب شده که معنی آن برای شهروندان عجیب به نظر می رسد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۲    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: با اجرای کامل توافقنامه امنیتی میان ایران و عراق توسعه همه جانبه روابط، سرعت خواهد گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۲    
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، بانوان تماشاگر می توانند در دو بازی آینده تیم ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۱    
فیلم سینمایی قطع فوری سومین ساخته مریم بحرالعلومی، بهار 1402 راهی اکران می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۸    
رئیس جمهور دستگاه های دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات در حوزه های مختلف، تمهیدات و پیش بینی های لازم را برای خدمت رسانی بهتر به ملت ایران در نظر بگیرند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۶    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در سال آینده بدون ضابطه، هیچ مدرسه ای معلمی را جذب نخواهند کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برای دیدار رسمی به ابوظبی سفر کرد .
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۷    
اظهارنظر عجیب حسام نواب صفوی: چون می خواهم نشان دهم نژاد سیاه و سفید برابرند چند سال است فقط کت شلوار سیاه و سفید می پوشم!
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که تخصیص سهام عدالت به جاماندگان این سهام به دلیل تصویب نشدن پرتفویی که برای جاماندگان در نظر گرفته شده بود منتفی شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
رئیس روابط عمومی پالایشگاه تهران با اشاره به مشاهده دود از پالایشگاه تهران در روز یکشنبه (28 اسفند) گفت: آتش سوزی در این پالایشگاه اتفاق نیفتاده و مشکل در واحد هوای ابزار دقیق بوده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۰    
وزیر نفت گفت: هیچ گونه محدودیتی در کارت های جایگاه داران اعمال نشده، اما از مردم می خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۶    
بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران به همراه سه لژیونر به اردوی تیم ملی اضافه شده اند و در تمرین عصر امروز حضور خواهند داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۶    
جلسه رسیدگی به اتهامات متهم اصلی حادثه تروریستی 25 آبان شهرستان ایذه در دادگاه انقلاب اهواز برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۶    
ملکه سوفیا، مادر پادشاه اسپانیا در آستانه نوروز از بازارچه خیریه سفارت جمهوری اسلامی در اسپانیا و هفت سین ایرانی بازدید نمود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی صنعت برق از ابلاغ سقف قیمت بازار برق برای سال 1402 خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۰    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در محل شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس حضور یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
یک متخصص فیزیوتراپی گفت: هر مشکلی در ستون فقرات می تواند بر اندام تحتانی تاثیر بگذارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توصیه ای توییتری به دولت فرانسه تاکید کرد که از استفاده ابزاری از حقوق بشر دست بردارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
سال 1401 برای موسیقی کشور با درگذشت برخی از هنرمندان برجسته این عرصه همراه بوده است که اسامی این هنرمندان در این گزارش آورده شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
رئیس پلیس راهور فراجا از استقرار پهپاد های پلیس راهور در جاده ها خبر داد و گفت: خودروی رانندگان پر خطر به سرعت توقیف خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: برای سال جاری قیمت مصوبی برای میوه شب عید به ما برای فروش در سطح خرده فروشی اعلام نشده و قیمت این محصولات بر اساس فاکتور خرید، 10 درصد زیر قیمت به فروش می رسد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۳    
امروزه گوشی های هوشمند به دلایل مختلف ممکن است به ویروس آلوده شوند بنابراین آگاهی از ویروسی شدن گوشی می تواند به مقابله با آن کمک کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۱    
بنیاد هریتج تلاش دارد با بزرگنمایی از پرونده هسته ای ایران و معرفی ایران به عنوان یک خطر برای آمریکا، دولت این کشور را وادار به واکنش کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۱    
مربیان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی پیش رو مشخص شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی دولت از افزایش 30 درصدی تولید گندم خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در کشور از 9.7 درصد به 8.2 درصد رسیده و بیکاری حدود 2 درصد کاهش پیدا کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۸    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کنیا از اینکه این تیم فرصت بازی با ایران را به دست آورده است، اظهار خوشحالی کرد و آن را یک آزمون واقعی دانست.
  • ۱