چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۱۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 24 اسفند 1401 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 31 فروردین 1401 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1401 صراط نیوز 31 خرداد 1401 صراط نیوز 31 تیر 1401 صراط نیوز 31 مرداد 1401 صراط نیوز 31 شهریور 1401 صراط نیوز 30 مهر 1401 صراط نیوز 30 آبان 1401 صراط نیوز 30 آذر 1401 صراط نیوز 30 دی 1401 صراط نیوز 30 بهمن 1401 صراط نیوز 1 اسفند 1401 صراط نیوز 2 اسفند 1401 صراط نیوز 3 اسفند 1401 صراط نیوز 4 اسفند 1401 صراط نیوز 5 اسفند 1401 صراط نیوز 6 اسفند 1401 صراط نیوز 7 اسفند 1401 صراط نیوز 8 اسفند 1401 صراط نیوز 9 اسفند 1401 صراط نیوز 10 اسفند 1401 صراط نیوز 11 اسفند 1401 صراط نیوز 12 اسفند 1401 صراط نیوز 13 اسفند 1401 صراط نیوز 14 اسفند 1401 صراط نیوز 15 اسفند 1401 صراط نیوز 16 اسفند 1401 صراط نیوز 17 اسفند 1401 صراط نیوز 18 اسفند 1401 صراط نیوز 19 اسفند 1401 صراط نیوز 20 اسفند 1401 صراط نیوز 21 اسفند 1401 صراط نیوز 22 اسفند 1401 صراط نیوز 23 اسفند 1401 صراط نیوز 24 اسفند 1401 صراط نیوز 25 اسفند 1401 صراط نیوز 26 اسفند 1401 صراط نیوز 27 اسفند 1401 صراط نیوز 28 اسفند 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1401 
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۶    
در بررسی سوابق مجری ها و میهمانان حاضر در شبکه ایران اینترنشنال، میتوان دال مرکزی و خط فکری این شبکه مبنی بر تجزیه طلبی و میل به چندپارگی ایران را به وضوح مشاهده کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۹    
محدودیت های تردد ویژه نوروز امروز شنبه 27 اسفند هم در جاده های شمال اعمال می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
رییس سازمان انتقال خون گفت: در سال 1401 خون مورد نیاز بیماران تامین شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۰    
به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایرنا، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین درباره برنامه هسته ای ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۱    
همیشه به روزهای آخر سال که نزدیک می شویم، با استرس تمام شدن سال و ناتمام ماندن کارهای مان روبرو هستیم. برای اینکه با این حس روبرو شوید، چند راهکار برایتان داریم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۹    
زلاتان ابراهیموویچ به تیم ملی سوئد بازگشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۶    
آخرین حقوق سال 1401 بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۵    
جراح و متخصص زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: یکی از مهم ترین مسائل در حفظ سلامت، انجام چکاپ های سالیانه است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۷    
در آخرین روز های سال 1401 به مرور مهم ترین رخداد های سیاسی در سالی که گذشت پرداخته ایم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۱    
قیمت خودرو امروز با نوساناتی همراه بود. برخلاف روزهای گذشته که بازار شاهد ریزش قیمت ها بود، امروز در افزایش قیمت در برخی از خودروها دیده شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ از انتخاب مصلی بزرگ امام خمینی (ره) به عنوان محل برگزاری سی وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۳    
در روز های پایانی اسفند ماه 80 فیلم سینمایی و تلویزیونی از قاب شبکه های سیما تماشایی می شوند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۰    
دوستی و اتحاد منافقین با تجزیه طلبان کومله که رؤیای چند پاره کردن سرزمین ایران را در سر دارند، یادآور حوادثی تلخ در تاریخی نه چندان دور است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۱    
مازیار لرستانی تصویر زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۵    
مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز اعلام کرد: تعقیب و گریز قاچاقچیان در یکی از مناطق شهر کرج منجر به مصدومیت 2 عابر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۲    
جورجینا رودریگس، بار دیگر با پوشش خاص خود توجه ها را به خودش جلب کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه گسترش روابط با سایر کشور ها قطعا در معیشت مردم تاثیرگذار است، گفت: سفر دبیر شورای عالی امنیت ملی فصل جدیدی در ارتباط مستقیم جهت رفع موانع موجود بین ایران ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۴    
وب سایت فرارو در خبری از فروش آیفون 110 میلیونی در بازار موبایل خبر داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۰    
اضطراب و افسردگی میان کودکان و نوجوانان ایالات متحده در بالاترین حد خود قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۱:۳۸    
طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1402 به منظور تسهیل خدمات رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران خودرو از 24 اسفند و در سایپا از 29 اسفند آغاز می شود و تا 14 فروردین 1402 ادامه خواهد یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۴    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که روسیه در حال جنگ علیه اوکراین است و این نقض آشکار قوانین بین المللی به شمار می رود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۴    
رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به دنبال دستیابی توافق بین ایران و آژانس در سفر وی تهران، به این مساله واکنشی جدید نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۹    
نخست وزیر پیشین عراق، با انتشار یادداشتی، شهید حاج قاسم سلیمانی را آغازگر پروسه توافق ازسرگیری روابط میان ریاض و تهران دانست و به تشریح جزئیات ابتکار عمل او در این زمینه پرداخت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۸    
یک روانشناس گفت که نمی توان درباره عدد دقیق فاصله سنی زوجین قانون یکسانی برای همه افراد صادر کرد، اما یقینا تناسب سنی از جمله موازین اساسی در ازدواج است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۴    
اصولا حضور ماهی قرمز بر سر سفره هفت سین سنتی الحاقی به آیین نوروز است
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۵    
رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری گفت: نرخ بلیت اتوبوس برون شهری از ساعت 24 امشب 25 درصد افزایش خواهد یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۱    
یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود به فرق بین دلاور و بزدل وطن فروش اشاره کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۸    
مسجد چهاربرکه اولین و قدیمی ترین مسجد روی آب ایران و از آثار فاخر و اعجاب برانگیز در شهر لار است که بر روی سطح یک آب انبار بزرگ احداث شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه همزمان با روز جهانی مقابله با اسلام هراسی گفت: اسلام هراسان و اسلام ستیزان به هیچ یک از ارزش های انسانی و الهی ادیان آسمانی باور ندارند و منافع نامشروع خود را در گسترش اختلاف ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۲    
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: افزایش جریمه های رانندگی بسیار بازدارنده است و می تواند تصادفات را کاهش دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۰    
مهدی باکری، فرمانده لشکر 31 عاشورا شهیدی است از خیل شهدای کربلای ایران، شهیدی از جبهه نبرد تمامی اسلام با تمامی کفر، جبهه ای که بسیار شهدای گمنام داشته و کمتر از آنان یاد شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۵    
سرمربی جدید تیم ملی بعد از دیدار گل گهر و فولاد لیست خود را برای اردوی پیش رو اعلام خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
نماینده سازمان ملل در امور یمن ابراز امیدواری کرد جنگ یمن به واسطه احیای روابط میان تهران و ریاض به زودی پایان یابد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۷    
به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت ها 2023 در کشورهای ژاپن، هلند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۳    
سفیر امارات متحده عربی در تهران گفت: دولت امارات با هرگونه وارد شدن خسارت به ایران مخالف است و همه تضمین ها را در این خصوص ارائه می کند که هیچ کسی نمی تواند با حضور در امارات از کشور ما برای ضربه زدن ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۶    
سریال سلمان فارسی هم اکنون در منطقه آبسرد در 60 کیلومتری شرق تهران مشغول فیلمبرداری است. عوامل این سریال در آخرین روزهای سال با وجود بارندگی و شرایط جوی و سرد منطقه که نزدیکی دماوند قرار دارد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۸    
روابط عمومی اداره کل اطلاعات همدان اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل و با همکاری دستگاه قضایی و شهرداری همدان، هشت نفر از کارمندان متخلف شهرداری بازداشت شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۱    
یکی از نیرو های هنگ مرزی سراوان در حین تامین امنیت مناطق مرزی به شهادت رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۲    
سرپرست پرسپولیس دقایقی پیش در سعادت آباد مورد حمله سه زورگیر قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت نماز عبادی-سیاسی این هفته تهران به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری اقامه خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۸    
کیه ران ریچاردسون، همبازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، می گوید با شناخت دقیقی که از ستاره پرتغالی دارد معتقد است لیونل مسی نسبت به کریستیانو فوتبالیست بهتری است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۳    
کارگردان سریال آسوده باش گفت: به احترام شهرام عبدلی عزیز بازیگری جایگزین نقش او نخواهد شد؛ ضمن اینکه نویسندگان سریال برای این موضوع تغییراتی در سناریو ایجاد کرده اند تا کار از نظر کیفی لطمه نخورد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۱    
نیروهای عراقی در حال نبرد با بقایای داعش در این کشور هستند و در این راستای یک مخفیگاه تکفیری ها را در کرکوک منهدم کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۸    
مدیر دفتر مدیریت و بودجه آمریکا اعلام دولت این کشور در تلاش است تا بحران تورم را با سیاست های جدید بودجه ای مهار کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۵    
محمد الجدعان وزیر دارایی عربستان تاکید کرد پس از توافق میان ریاض و تهران، سرمایه گذاری عربستان در ایران می تواند بسیار سریع انجام شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: ایران یک تیم در کلاس جهانی است و این فرصتی است تا بازیکنانمان را با فوتبال سطح بالا آشنا کنیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۰    
مربی سابق تیم ملی فوتبال مد نظر امیر قلعه نویی برای حضور در کادرفنی او است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۰    
کلیپی از سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که وی در آن به تبیین نشانه های ذائقه انسان سالم می پردازد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۰    
کارگردان فیلم مصلحت از حل مشکلات این فیلم در پی جلساتی با مرکز رسانه و کارگروه فیلم و سریال قوه قضاییه و انتظار برای اکران در عید فطر خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۹    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: هر گونه پیامک با سرشماره های شخصی که حاوی لینکی مبنی بر سود سهام عدالت باشد، کلاهبرداری است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۳    
افشین قطبی درباره انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: قلعه نویی سال هاست در لیگ برتر مربیگری می کند و همیشه می گویم او الکس فرگوسن ایران است. کارنامه اش هم مشخص است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
سپیده قلیان فعال مدنی از آزادی خود خبر داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
تیم ملی فوتبال ایران روز هشتم فروردین در دیداری تدارکاتی به مصاف کنیا می رود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۲    
خبرنگار اسرائیلی از تلاش برای ایجاد خط جدید تبادل مالی بین ایران و کشورهای عرب از طریق چین خبر داد نشست زودهنگام ایران و کشورهای عرب در پکن برای بررسی ایجاد خط مالی جدید با میانجیگری چین برگزار خواهد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت از نظر شورا با ابهاماتی مواجه است که در روز های آینده گزارشی برای ابهامات اعلام میکنم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۱    
سفارت آمریکا در عربستان از انتخاب سفیر جدید این کشور در ریاض خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۴    
فرمانده انتظامی سروستان فارس بیان کرد: در پی وقوع آتش سوزی عمدی حوزه علمیه این شهرستان با استفاده از کوکتل مولوتوف، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهمین در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۳    
کانادا یکی از بهترین کشورهایی است که می توان انواع مشاغل را در این کشور یافت. سالانه سیل زیادی از مهاجران بین المللی با اخذ ویزای جاب آفر کانادا ، کارآفرینی، خود اشتغالی، و... وارد این کشور می شوند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۸    
سپیده قلیان فعال مدنی از آزادی خود خبر داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۴    
رئیس جمهور جمعه 26 اسفندماه برای افتتاح فاز دوم طرح توسعه پالایشگاه آبادان به این شهر سفر می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۶    
کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا نوشت: همان کسی که برای ایرانیان دوره افتاده منشور می نویسد و دایه مهربان تر از مادر برای زنان ایرانی شده در اسناد شهروندی این خانم ملیت قبلی ( انگلستان ذکر شده ) و هیچ ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۹    
به موجب ابلاغ بخشنامه رئیس قوه قضائیه به تمامی واحد های قضایی و دادسرا های سراسر کشور با توجه به بررسی های به عمل آمده نرخ دیه سال 1402 اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۶    
اکنون قیمت هر کیلوگرم سیب درختی و پرتقال شب عید و ایام نوروز برای رفاه حال شهروندان در جایگاه های عرضه مستقیم میوه نوروزی طبق نرخ مصوب عرضه می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۸    
رئیس جمهور روسیه در دیدار با بشار اسد همتای سوری خود اعلام کرد که روابط دو کشور رو به گسترش است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۵    
طومار شکایت اموال غارت شده مردم ایران توسط "جمعیت طلبکاران شاه"، تحویل عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۹    
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بهترین مسیرها برای رفتن به بهشت زهرا(س) را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
شبکه فراتر به عنوان شبکه پیشران رسانه ملی با کیفیت 4K و فناوری HDR و WCG سومین نوروز خود را جشن می گیرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۳    
در ادامه درگیری نظامی امروز روسیه با اوکراین، ارتش روسیه از انهدام موفق سامانه توپخانه آمریکایی اوکراین و یک فروند پهپاد رزمی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۷    
مهاجم فرانسوی پرسپولیس ایران را به مقصد کشورش ترک کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۷    
دو بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی قطر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۲    
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت درباره وضعیت دارو و درمان بیماران خاص در نوروز گفت:برای نوروز به بیماران توصیه شده که داروهای مورد نیاز خود را از مراکز مبدأ دریافت کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۸    
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک پنجشنبه پایانی سال در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س)، مسیرهای پیشنهادی برای مدیریت ترافیک را توصیه کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال از ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان بازی های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازدید کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از انهدام باند حرفه ای قاچاق دو هزار میلیارد تومانی ارز در استان خبر داد و گفت:18 نفر در این زمینه دستگیر شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به مجوز مجلس به وزارت دفاع برای مشارکت در ساخت انواع خودرو سبک و سنگین را از لایحه بودجه سال 1402 حذف کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح مسدودسازی خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب که توسط برخی رسانه ها مطرح شده است، در دستورکار مجلس نبوده، نیست و نخواهد بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۲    
عابد حقدادی با 20 رای رییس فدراسیون ژیمناستیک شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۰    
گیبل استیوسون قهرمان کشتی آزاد در سنگین وزن المپیک توکیو اعلام کرد که قصد دارد در مسابقات المپیک 2024 پاریس شرکت کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه سبد معیشت کارگران فردا تعیین می شود، گفت: روز جمعه جلسه شورای عالی کار برگزار می شود و به احتمال زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۱    
کارشناس بازار سرمایه معتقد است سرمایه گذاران بهتر است به جای این که دلار بخرند، سهم های دلاری را خریداری کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۱    
وزیر ارشاد گفت: احداث مشترک کارخانه کاغذ در ونزوئلا، برپایی هفته های فرهنگی و راه اندازی کارگروه مشترک آموزشی مبارزه با تروریسم رسانه ای از مفاد تفاهمنامه های فرهنگی امضا شده با ونزوئلاست.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۸    
رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به مصدوم شدن 1021 نفر در حوادث "چهارشنبه سوری" تهران گفت: 61 درصد مصدومان استفاده کننده مواد محترقه و 38 درصد مصدومان رهگذر بوده اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۸    
وزیر آموزش و پرورش اعتراض در خصوص رتبه بندی معلمان را حق معلمان دانست و گفت: از ابتدای سال 1402 برای همکاران عزیزمان همان رتبه ای که دارند پرداخت ها صورت خواهد گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
عمان با هدف تشویق بیشتر گردشگران بین المللی برای بازدید از این کشور، فهرستی از کشورهایی را که واجد شرایط ورود بدون روادید به این کشور هستند، منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۰    
رصدگر هلال ماه و سردبیر پیشین مجله نجوم گفت: هلال ماه رمضان 1444 قمری در شامگاه 29 شعبان (دوم فروردین 1402) با چشم غیر مسلح دیده می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۰    
بندر مقام از توابع بخش شیب کوه شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان می باشد و دیدنی های آن جزو خاص ترین مناطق توریستی ایران به شمار می روند که در جنوب کشور قرار دارد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
یران خودرو ابتدای اسفند ماه، جدولی متشکل از نام 11 خودرو برای تخصیص خارج از ضابطه (بدون قرعه کشی) به کارمندان شرکت های تابعه خود منتشر کرد؛ اقدامی که خلاف قانون، دستور رئیس جمهوری و وزیر صنعت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۱    
در این گزارش روایتی از نمایشگاه وزارت اطلاعات به منظور اطلاع رسانی درباره برنامه ها، پشت پرده و اقدامات در اغتشاشات 1401 را می خوانید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت 13 نفر در پی واژگونی اتوبوس کاروان راهیان نور در محور اهواز - شوش خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۴    
رسیدگی به لایحه قانون برنامه هفتم توسعه در جلسات هیئت دولت ادامه یافت و تعدادی از بند های آیین نامه اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت از نظر شورا با ابهاماتی مواجه است که در روز های آینده گزارشی برای ابهامات اعلام میکنم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۸    
سید جلال ملکی از آتش سوزی ساختمانی قدیمی در میدان بهارستان تهران در شب چهارشنبه سوری خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۴    
پس از سانحه تلخ رانندگی که شب گذشته برای پسر رامون دیاز رخ داد، حالا او در بازداشت به سر می برد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۰    
در این روز ها با توجه به ایام پایانی سال، بازار های تهران، از جمله بازار تهران که در مرکز شهر واقع شده است پر رونق بوده و مردم در این بازار در حال خرید مایحتاج سال نو وایام عید نوروز می باشند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۳    
سیر رسیدگی به پرونده متهمین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز در حالی ادامه دارد که متهمین ردیف سوم، جزئیات جدیدی را از این حادثه بیان کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۶    
مرتضوی وزیر کار گفت: کارگروه ها تا پایان هفته جلساتشان را برگزار می کنند و امیدواریم که تا اوایل هفته آینده حداقل حقوق و دستمزد کارگران مشخص شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۹    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که این سازمان برنامه ای برای واگذاری کامل پذیرش در آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد به دانشگاهها ندارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۹    
دولت چین، محدودیت های مسافرتی به 60 کشور، از جمله ایران را لغو کرد و نام ایران را بار دیگر به فهرست مقاصد گردشگری چین بازگرداند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۹    
ماهی قرمز در چرخه تولید، عرضه، خرید و نگهداری، اصول و ضوابطی دارد که باید نسبت به آن ها آگاهی داشت و رعایت آن ها را در دستور کار قرار داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۹    
معاون مرکز ملی فضای مجازی با تشریح اقدامات این مرکز درباره ساماندهی پیام رسانها گفت: ما خواهان تعامل با پلتفرم های خارجی هستیم اما حرفمان این است که با ما رفتار دوگانه نداشته باشند.
  • ۱