چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۴:۲۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 19 اسفند 1401 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 31 فروردین 1401 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1401 صراط نیوز 31 خرداد 1401 صراط نیوز 31 تیر 1401 صراط نیوز 31 مرداد 1401 صراط نیوز 31 شهریور 1401 صراط نیوز 30 مهر 1401 صراط نیوز 30 آبان 1401 صراط نیوز 30 آذر 1401 صراط نیوز 30 دی 1401 صراط نیوز 30 بهمن 1401 صراط نیوز 1 اسفند 1401 صراط نیوز 2 اسفند 1401 صراط نیوز 3 اسفند 1401 صراط نیوز 4 اسفند 1401 صراط نیوز 5 اسفند 1401 صراط نیوز 6 اسفند 1401 صراط نیوز 7 اسفند 1401 صراط نیوز 8 اسفند 1401 صراط نیوز 9 اسفند 1401 صراط نیوز 10 اسفند 1401 صراط نیوز 11 اسفند 1401 صراط نیوز 12 اسفند 1401 صراط نیوز 13 اسفند 1401 صراط نیوز 14 اسفند 1401 صراط نیوز 15 اسفند 1401 صراط نیوز 16 اسفند 1401 صراط نیوز 17 اسفند 1401 صراط نیوز 18 اسفند 1401 صراط نیوز 19 اسفند 1401 صراط نیوز 20 اسفند 1401 صراط نیوز 21 اسفند 1401 صراط نیوز 22 اسفند 1401 صراط نیوز 23 اسفند 1401 صراط نیوز 24 اسفند 1401 صراط نیوز 25 اسفند 1401 صراط نیوز 26 اسفند 1401 صراط نیوز 27 اسفند 1401 صراط نیوز 28 اسفند 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1401 
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۶    
اینفوگرافی از اکران نوروزی سینماهای کشور را مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۹    
کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام، ولیعهد انگلیس روز پنجشنبه از یکی از مراکز اسلامی لندن بازدید کرد. کیت میدلتون در این بازدید به منظور رعایت موازین اسلامی با سر کردن حجاب وارد این مرکز شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سفر به مسقط با وزیر خارجه و معاون وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۴    
سومین زمین لرزه 3.4 ریشتری نطنز را لرزاند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: از اردیبهشت امسال شرکت ها، کالا هایی که پنج سال از واردات آن ها گذشته باشد، دیگر گارانتی نمی کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۳    
پس از رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح تغییر ساعت رسمی کشور، این طرح در (12 اردیبهشت ماه سال 1401) مجددا در دستورکار قرار گرفت که وکلای ملت در این جلسه با طرح تغییر ساعت رسمی کشور جهت تأمین نظر ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۲    
وزیرخارجه عربستان سعودی جزئیاتی از توافق اخیر میان تهران و ریاض را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۴    
استتار ناخواسته یک گربه سیاه در مقابل تلویزیون به سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۸    
مراسم عروسی در گوشه گوشه ایران، آداب و رسوم مخصوص به خودش را دارد. ایران کشوری متمدن و با تاریخی کهن و گسترده است که در آن اقوام مختلفی زندگی کرده اند و هر کدام برای خود دارای آداب و رسوم خاصی هستند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۶    
استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل متحد اظهار داشت: ظرفیت بسیاری در بهبود روابط میان ایران و عربستان وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۳    
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از افزایش 40 درصدی تولید خودرو در سال جاری خبر داد و با تشریح جزییات طرح یکپارچه عرضه خودرو ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۸    
هم زمان با اعلام توافق ایران و عربستان، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در نامه ای به روسای مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا وضعیت اضطراری در قبال ایران را تمدید کرد
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۲    
فرماندار سرباز از جان باختن پنج نفر در پی غرق شدگی در دو حادثه در رودخانه این شهرستان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۹    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: چین درخواست میانجیگری داشت و درخواست عربستان را به ایران منتقل کرد که که رئیس جمهور با این درخواست موافقت کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۱    
عضو دفتر سیاسی حماس به توافق تهران و ریاض واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۲    
شنیده ها از منابع موثق حاکی از گشایش در روابط بین بانکی با کشور های حاشیه خلیج فارس در آینده نزدیک است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا با عباراتی مبهم به سوال یک خبرنگار درباره توافق ایران و عربستان سعودی برای احیای روابط دیپلماتیک واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۳    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله مرگبار این کشور از 47 هزار نفر تجاوز کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۷    
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید تلاش ها برای آزادسازی منابع مالی تیم های ایران در AFC کارساز نبوده چرا که این کنفدراسیون نگران است در صورت آزادسازی منابع مالی ایران تحریم شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۹    
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید تلاش ها برای آزادسازی منابع مالی تیم های ایران در AFC کارساز نبوده چرا که این کنفدراسیون نگران است در صورت آزادسازی منابع مالی ایران تحریم شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۰    
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن از توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط دوجانبه استقبال کرد و گفت منطقه به بازگشت روابط طبیعی میان کشورهایش نیاز دارد به گونه ای که امت اسلامی امنیت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۴    
بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات به دست آمده، ایران بیش از چهار میلیارد دلار منابع ارزی مسدود شده در عراق دارد که تاکنون بخشی از آن آزاد شده و این فرآیند ادامه خواهد داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی دولت گفت: امنیت و اقتصاد غرب آسیا را ملت ها و دولت های غرب آسیا می سازند، بدون دخالت خارجی.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۳    
سحرگاه امروز چهار مسجد در یکی از محله های یزد توسط معاندان به آتش کشیده شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۶    
افت دلار پس از اعلام رسمی احیای روابط ایران و عربستان همچنان ادامه دارد و با کاهش یک هزار تومانی نسبت به ساعت قبل، به کانال 47 هزار تومان وارد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۶    
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به تاثیر کاهش نرخ ارز در بازار در پی مدیریت بانک مرکزی در این حوزه بر روند نزولی قیمت ها در بازار سکه و طلا ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۰    
آخرین وضعیت 3 بازیکن تیم فوتبال استقلال مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی 448 بیمار جدید کووید19 و جان باختن 8 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
دبیر کل حزب الله لبنان روز جمعه در سخنرانی گفت که یکی از اهداف تکفیری ها در سال های نخست رویداد های سوریه، نابود کردن حرم حضرت زینب سلام الله علی ها بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۸    
عمان و عراق به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان دادند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۱    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی سفرش به تهران را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت در این سفر بر سر مفاهیم اساسی تفاهم حاصل شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۱    
خبر توافق نهایی ایران و عربستان برای احیای روابط دو جانبه پس از 7 سال قطع رابطه و برگزاری مراسم امضای آن در روز جمعه در چین ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۶    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بازگشت روابط طبیعی میان ایران و عربستان ظرفیت های بزرگی را در اختیار دو کشور و همچنین منطقه و جهان اسلامی قرار می دهد. به گزارش
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۳    
توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک، خشم سیاستمداران و مقامات رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۶    
هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل ضمن اعلام نهایی شدن قرارداد خرید جنگنده های سوخو 35 روسیه گفت تعداد هواپیما ها و زمان تحویل آن ها محرمانه است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۸    
سفیر جمهوری آذربایجان در تل آویو به گزارش رسانه عبری درباره همکاری ضدایرانی باکو و تل آویو واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از امضای بیانیه مشترک سه جانبه میان ایران، پادشاهی عربستان سعودی و جمهوری خلق چین گفت که پنج دور مذاکره اولیه انجام شده با عربستان سعودی که به میزبانی عراق و عمان انجام ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۳    
مدیر بازار مالی بورس کالا گفت: سرمایه گذاران در گواهی سپرده شمش طلا علاوه بر تضمین کیفیت و امنیت از معافیت مالیاتی هم برخوردار خواهند شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
جمهوری اسلامی ایران و عربستان در چارچوب ابتکار چین توافق کردند تا روابط دیپلماتیک خود را از سر گرفته و سفارتخانه ها و نمایندگی ها را بازگشایی کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
سپاه برای ایجاد صیانت هوایی از شناور های موشک انداز جدید خود در خلیج فارس و دریای عمان و هر دریای دیگری، دست به ابتکار تازه ای زده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر مدیرکل فعلی این سازمان را برای یک دوره چهار ساله در همین سمت ابقا کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۴    
یک بدهی جدید به مشکلات مالی باشگاه استقلال افزوده شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: پس از اجرای قانون، در صورت مغایرت اطلاعات بین سکه های ثبت شده در سامانه و موجودی مغازه، جرایم قابل توجهی برای فرد متخلف در نظر گرفته می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۱    
یک روزنامه نگار اکوادوری از توافق فلیکس سانچس با سران فدراسیون فوتبال اکوادور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۶    
خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: از رئیس قوه قضاییه خواستاریم بر همان مبنایی که زمینه ساز آزادی و عفو بسیاری از فریب خوردگان را فراهم کردند، با مسببان حوادث اخیر و شایعه افکنان برخورد قاطع کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۶    
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه پیاز نو پیش بینی می شود که قیمت پیاز در هفته آتی به 10 هزار تومان برسد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
ناسا به زودی هویت چهار فضانوردی را که قرار است در دومین ماموریت از مجموعه ماموریت های برنامه آرتمیس در سال 2024 به دور ماه پرواز کنند، فاش می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۳    
صرافی ملی ایران واقع در میدان فردوسی تهران امروز جمعه 19 اسفندماه برای ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۷    
جمهوری اسلامی حتی در جنگ تحمیلی با رژیم بعث عراق، و حتی آن زمان که با بمب های شیمیایی مورد حمله قرار گرفت، باز هم به کثافت کاری های این چنینی دست نزد و با دشمن خبیثتش هم مردانه جنگید، به عوض ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال هوادار مدعی است در مقطع زمانی فعلی لایق ترین گزینه برای هدایت تیم ملی به شمار می آید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۵    
درحالی که انتقاد ها از حکومت طالبان نسبت به اعمال سیاست های سخت گیرانه علیه زنان به شدت افزایش پیدا کرده است، تلویزیون طلوع افغانستان به مناسبت روز جهانی زن یک برنامه با حضور زنان پخش کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۶    
سردار آزمون در بازی لیگ اروپا مقابل نماینده مجارستان نمایش متوسطی از خود به ثبت رساند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر مرحوم حسن غفوری فرد نماز اقامه کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان موتورسیکلت های متخلف همانند دیگر وسایل نقلیه موتوری تحت رصد سامانه های هوشمند قرار دارند و در صورت ارتکاب تخلفات رانندگی جریمه می شوند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۶    
شبکه اجتماعی توییتر در همسویی آشکار با ریاض، حساب یک افسر سعودی مخالف آل سعود را مسدود کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۳    
بورس کالای ایران از پذیرش 9 کالا و محصول متعلق به 7 شرکت در بازار اصلی و فرعی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
در پی نگرانی های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق العاده، ایران خودرو در اطلاعیه ای از امکان ثبت نام برای تمام متقاضیان تا ساعت 24 روز شنبه 20 اسفند خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
لیگ برتر فوتبال با انجام 2 دیدار روز شنبه وارد هفته بیست و سوم می شود و تیم پرسپولیس به مصاف سپاهان می رود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۴    
رئیس رژیم صهیونیستی با اشاره به اعتراضات در سرزمین های اشغالی اعلام کرد اسرائیل در آستانه نقطه بی بازگشت قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت، آتش سوزی در پاساژ تولید کفش در بازار تهران بدون مصدوم مهار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 47 سنت معادل 0.58 درصد کاهش به 81 دلار و 12 سنت رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که غرب مزدوران خود را در قالب مأموریت های بشردوستانه به اوکراین می فرستد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۰    
صرافی ملی ایران واقع در میدان فردوسی تهران امروز جمعه 19 اسفندماه برای ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۰    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.06 درصد افزایش به 1832 دلار و 11 سنت رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان اینکه زمان توزیع میوه شب عید از 20 اسفند تا 13 فروردین است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۸    
هرچند مدتی است که بحث مالیات خودرو های لوکس مطرح است، اما همچنان میزان مالیاتی که صاحبان این خودرو ها پرداخت می کنند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
19 اسفند بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آخرین روز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب آموزگار است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۲    
کنعانی دلیل اصلی ناکامی اینستکس را نبود اراده جدی و ناتوانی دولت های اروپایی در ایفای تعهداتشان در مسیر جبران خروج یکجانبه آمریکا از برجام ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۶    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از اخذ تصمیم جدید برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۹    
تروئیکای اروپایی اگرچه روز گذشته از پایان رسمی ابزار حمایت از مبادلات تجاری با ایران خبر داد، اما این سازوکار از همان نقطه آغاز ناکارآمد بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۹    
یکی از فعالان اینستاگرامی شهر ارومیه که در اتفاقات اخیر دنبال التهاب آفرینی میان مردم بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۷    
رعنا رحیم پور خبرنگار بی بی سی فارسی در توییتی از احتمال ابطال مجوز شبکه ایران اینترنشنال خبرداد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۶    
وزیر تعاون در ساری گفت: دولت در لایحه بودجه 200 هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات بازنشستگان پیش بینی کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۷    
روانشناس و استاد ممتاز دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه پیامد های روانشناختی و اجتماعی مسمومیت های سریالی دانش آموزان در مدارس صد ها برابر بیشتر از مشکل ایجاد شده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۴    
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: آمریکا اجازه پرداخت 500 میلیون دلار از پول های ایران در بانکی های عراقی را داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۸    
عملیات تیراندازی در مرکز شهر تل آویو به زخمی شدن 5 شهرک نشین و شهادت مجری عملیات منجر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۲    
شب گذشته دو حادثه آتش سوزی و انفجار در شهرری به وقوع پیوست که تلفات جانی و مالی سنگینی را بر جای گذاشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
نمایندگان کنگره ملی خلق در نشست خود به اتفاق آرا به انتخاب مجدد شی جین پینگ به عنوان رئیس جمهور چین برای سومین دوره پنج ساله رأی دادند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۰    
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۴    
پیش بینی های هواشناسی نشان می دهد بیشینه بارش ها امروز در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خراسان شمالی است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۸    
در رقابت های لیگ فوتبال عربستان النصر در دیدار مقابل الاتحاد شکست خورد و صدرجدول را از دست داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۲    
یک کارشناس مسائل منطقه معتقد است عربستان مجری طرح های آمریکا و اسرائیل در منطقه است و ایالات متحده هر طرحی که بخواهد داخل کشور های اسلامی اجرا کند از طریق عربستان دنبال می کند.