پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۱۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 8 دی 1400 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1400 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1400 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1400 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1400 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 1 دی 1400 خبرگزاری شبستان 2 دی 1400 خبرگزاری شبستان 3 دی 1400 خبرگزاری شبستان 4 دی 1400 خبرگزاری شبستان 5 دی 1400 خبرگزاری شبستان 6 دی 1400 خبرگزاری شبستان 7 دی 1400 خبرگزاری شبستان 8 دی 1400 خبرگزاری شبستان 9 دی 1400 خبرگزاری شبستان 10 دی 1400 خبرگزاری شبستان 11 دی 1400 خبرگزاری شبستان 12 دی 1400 خبرگزاری شبستان 13 دی 1400 خبرگزاری شبستان 14 دی 1400 خبرگزاری شبستان 15 دی 1400 خبرگزاری شبستان 16 دی 1400 خبرگزاری شبستان 17 دی 1400 خبرگزاری شبستان 18 دی 1400 خبرگزاری شبستان 19 دی 1400 خبرگزاری شبستان 20 دی 1400 خبرگزاری شبستان 21 دی 1400 خبرگزاری شبستان 22 دی 1400 خبرگزاری شبستان 23 دی 1400 خبرگزاری شبستان 24 دی 1400 خبرگزاری شبستان 25 دی 1400 خبرگزاری شبستان 26 دی 1400 خبرگزاری شبستان 27 دی 1400 خبرگزاری شبستان 28 دی 1400 خبرگزاری شبستان 29 دی 1400 خبرگزاری شبستان 30 دی 1400 
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۴    
معاون اول رییس جمهور، آیین نامه اجرایی اصلاحی قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۰    
پیکر شهید حبیب الله حقیقی و علی اصغر شهبازی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان قیروکارزین تشییع و به خاک سپرده شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۱    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در دل مردم زنده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۱    
نمایشگاه مجازی پوستر گروهی در امتداد نگاه امام به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری یزد برپا شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۹    
نشست ابوعلی سینا، طنز و ادبیات کودک و نوجوان روز چهارشنبه 15 دی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۶    
نمایش مرثیه غیرت کاری از گروه هنری نینوا به مناسبت ایام فاطمیه در فرهنگسرای خاوران به روی صحنه می رود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۶    
معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: امتحانات پایان نیمسال اول 1401 -1400 دانشجویان دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری و امتحان واحدهای عملی با تصمیم دانشکده ها به صورت حضوری برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۴    
ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از امروز (یازدهم دی ماه1400) آغاز شد و تا پنج شنبه (شانزدهم دی ماه 1400) ادامه خواهد داشت.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۲    
رئیس اتاق اصناف ایران از تصویب لغو هزینه ای تحمیلی بر اصناف در هیات مقررات زدایی و کنترل رعایت موارد بهداشتی در اصناف با روش خود اظهاری خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۰:۳۶    
حیدری ، گفت: نگاه شهید قاسم سلیمانی جهادی بود، او خواستار امنیت جهانی برای جامعه بشریت بود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۸    
وزیر نیرو گفت: اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آبرسانی، جهادی است و مشکل تنش آبی تمام روستاهای کردستان تا چهار سال آینده برطرف می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۶    
امیری گفت: تمامی رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز فارس، برای اعلام عمومی و هشدار مکرر به شهروندان در خصوص سیلاب و به ویژه جامعه عشایری ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۴    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در وبینار نقش شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی با تأکید بر پیگیری ابعاد حقوقی ترور تأکید کرد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۲    
به مناسبت هفته مقاومت و همزمان با شهادت سردار سلیمانی اجرای نمایش های خیابانی با عنوان علمدار به همراه دمام و سنج در سطح شهر کرمانشاه برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۲    
معاونت مسکن و ساختمان از ثبت نام بیش از 2 میلیون و 330 هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
رئیس سازمان بورس گفت: ابتدای سال 1400 شاخص روی یک میلیون و سیصد بود اما اکنون در محدوده یک میلیون چهارصد قرار دارد، اتفاقی که در سال گذشته رخ داد به طور قطع با یک یا چند هفته درست نمی شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
فاطمی امین گفت: یارانه دارو حذف نخواهد شد بلکه به تدریج به سمتی می رود که این یارانه از طریق شرکت های بیمه به مردم پرداخت شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
مدیرعامل بانک مسکن از تامین مالی بیش از 200 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۰    
نوروزی گفت:22 ناشر استانی و بیش از یک هزار و 50 ناشر از سراسر کشور با 120 هزار جلد کتاب برای حضور در هفدهمین نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی اعلام آمادگی کرده اند،
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۰    
تهیه کننده نمایش تئاتر قندخون با اعلام آغاز اجرای عمومی این تئاتر از تکمیل ظرفیت روزهای نخست این نمایش تنها کمتر از چند ساعت خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۰    
مالکی از ابلاغ 300 میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای کمک همه جانبه به حوزه فرهنگی استان آمادگی کامل دارم آن را وظیفه و تکلیف می دانم و کوتاهی نخواهم کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۰    
حسنوند گفت: حماسه 9 دی جلوه ای حقیقی از بصیرت ملت انقلابی و عاشورایی ایران است که با پایبندی به ارزش های انقلاب و تجدید میثاق با ولایت، خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان انقلاب کشیدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۰    
ستاد پاسخگویی برخط، ثبت و پردازش نامه های مردمی به رئیس جمهور، از فردا جمعه در قم فعالیت خود را آغاز می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۸    
فسنقری در خصوص شرایط و چگونگی دریافت کارت بازرگانی هوشمند گفت: فرایند های بررسی در چهار لایه احراز هویت و شرایط هویتی، احراز صلاحیت عمومی، احراز صلاحیت تخصصی و پس از آن عضویت در اتاق انجام می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری نشست کابینه رژیم صهیونیستی در جولان سوری اشغالی را شدیداً محکوم کرده و این اقدام تجاوزکارانه صهیونیست ها را تحریک آمیز خواند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۸    
آیت الله عاملی با بیان اینکه هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران توطئه های فتنه گران را خنثی کرد گفت: اگر پای داعش به کشور ما باز می شد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۸    
سید احمد حسینی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دیدار با آذر زینال اف معاون اول رییس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان آخرین وضعیت مناسبات فیمابین را بررسی و بر گسترش همکاری ها تاکید کرده اند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک هنرمند است، گفت: شهید سلیمانی از این جهت هنرمند است که به دور از هیاهوهای سیاسی و خودنمایی شیطانی 40 سال تمام برای افتخارآفرینی این کشور و دفاع از ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۸    
مراسم بزرگداشت نهم دی ماه امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۸    
روسای جمهور ایران و نیکاراگوئه در گفت وگوی تلفنی بر تقویت و توسعه هرچه بیشتر روابط دو جانبه و افزایش همکاری در عرصه بین المللی برای برقراری صلح و ثبات در جهان تأکید کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۸    
فاطمی با اشاره به مسائل مهم در خصوص جوانان در جامعه گفت: 13 اولویت در حوزه جوانان توسط دولت احصا شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۸    
برخی از دستگاه های اجرایی و ادارات گیلان با انتشار اطلاعیه ها و بیانیه های مختلف مردم را برای شرکت در راهپیمایی حماسه 9 دی دعوت کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۴    
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام های جداگانه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، تقارن این ایام را با حماسه بزرگ نهم دی ماه ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۴    
مذاکره کننده ارشد ایران در وین گفت: مذاکرات خوب پیش می رود در صورتی که توافق حاصل شود ابتدا طرف نقض کننده برجام یعنی ایالات متحده آمریکا باید تحریم را لغو کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۴    
رئیس جمهور گفت: هیچ کس ممنوع الورود نیست و همه ایرانیان می توانند به داخل کشور تردد کنند و برنامه ریزی به نحوی باشد که ایرانیان بدون مانع و به راحتی بتوانند به وطن خود تردد کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۴    
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: خالق حماسه ماندگار 9 دی ملت ایران است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۴    
آیت الله خاتمی گفت: طرح امین ظرفیت خوبی برای استفاده از روحانیون در مدارس و فعالیت های تربیتی و دینی در بین دانش آموزان است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
استاندار کردستان ضمن اشاره به سفر یک روزه وزیر نیرو به استان، گفت: با توجه به مصوبات این سفر، گام بلندی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های مردم کردستان در حوزه آب برداشته شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
حیدری گفت: مردم بار دیگر بعد از جریانات مختلف سیاسی که شکل گرفت در 9 دی ثابت کردند که پایبند به نظام و انقلاب و رهبری هستند .
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
حجت الاسلام مروی گفت: مدیران باید زمان هایی را برای ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم و کارکنان خود جهت شنیدن نقطه نظرات و سخنان آن ها اختصاص دهند، به ویژه حوزه هایی که ارتباط بیشتری با مردم دارند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: جهاد کشاورزی استان کردستان در بحث ساماندهی، تثبیت مالکیت و صدور اسناد کشاورزی رتبه سوم کشور را بدست آورده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
به مناسبت روز ملی ثبت احوال و با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در اداره کل ثبت احوال استان از سند هویتی گنجینه اسناد هرمزگان مربوط به مرحوم سید علی علوی رونمایی شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
معاون استانداردسازی و آموزش استاندارد کردستان از 14 هزار و 721 نفر ساعت آموزش های برون سازمانی در کردستان در 9 ماهه ی 1400 خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: 90 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان جهت ارائه خدمات امدادی فعال هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
به گفته حاجیان زاده، در مراکز و مهدهای کودک به جای کتاب محوری بایستی مربی محور باشیم تا بتوانیم مهارت های کودکان را ارتقا دهیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: سه نوجوان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در دومین مهرواره داستان آفرینش برگزیده شدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
معاون بین الملل دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان و تروریست ها هیچ سندی مبنی بر نقض قاعده جنگ از شهید سلیمانی ندارند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۴    
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه یاد شهدا هیچ وقت کهنه نمی شود و همیشه تازگی دارد، گفت: عطر شهدا همیشه فضای جامعه را عطر آگین می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، ثبت جهانی هورامان را فرصتی طلایی برای رونق اقتصادی و توسعه گردشگری غرب کشورعنوان کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۴    
حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر ضرورت شناخت منشاء فتنه ها گفت: پدیده رانت خواری و آقازادگی و مواردی که موجب ایمان سوزی مردم می شود، فتنه است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: طرح جهش تولید فرصتی برای پایداری درتولید محصولات زراعی استان است و باید مجموعه جهاد کشاورزی به خوبی از این فرصت بهره لازم را ببرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۴    
حسینی گفت: سفرهای استانی ریاست جمهوری دستاوردهای بیشماری دارد که امیدواری مردم به حل مشکلات از مهمترین ثمرات آن است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۰:۱۶    
یامین پور گفت: تقویت ماهیت ستادی ساماندهی جوانان در استان ها با جدیت دنبال می شود .
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۶    
حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: مساجد پایگاه انقلاب و بصیرت افزایی است و به نوعی باید پیوند بین معاش و معاد باشند و اهالی مسجد برای رفع مشکلات مردم جهادی وارد کار شوند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۴    
خوشحال از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام حسین(ع) کیشه ویشه طولارود شهرستان تالش خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۴    
فرخی با تاکید بر اینکه مدیران در دو حوزه بهروری باید خدماتی به مردم ارائه دهند که ارزان قیمت باشد، گفت: بهره وری ، استفاده صحیح و به موقع از وضعیت موجود با حداکثر استفاده از اقل امکانات موجود است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۴    
براتی گفت: مدیر یک دستگاه در واقع مدیریت را فرصتی برای خدمت گزاری و توشه ای برای آخرت خود بداند و این تفکر و اندیشه انقلاب ما را عزت و بزرگی می دهد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۴    
محمودی گفت: بالغ بر 60 مرکز تولیدی راکد با تعامل اعضای شورای تامین، شورای اشتغال و سرمایه گذاری و رفع موانع تولید و خروج از رکود از مهم ترین راهبردهای مدیران شهرستان بود .
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۴    
مادر شهیدان خالقی پور در گردهمایی دختران حاج قاسم گفت: او روستا زاده بود اما بزرگی و گذشت و ایمان و اعتقاد زیادی داشت که به این مقام رسید حتی قلب های دشمنان را تسخیر کرد و اگر شمه ای از کارهای سردار ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۴    
شهردار تهران با برشمردن ویژگی های اخلاقی شهید سلیمانی گفت: هنر حاج قاسم این بود که جهت گیری کلان نظام سلطه و معادلات آن را برهم زد و در یک وضعیت نابرابر شرایط به سمتی سوق پیدا کرد که ماحصل آن ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۴    
حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: مکتب سردار دلها مبتنی بر باورهای دینی است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۴    
حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: 9 دی، آینه تمام نمای ولایتمداری و ظهور بصیرت از جانب دلسوزان انقلاب اسلامی بود که امروز پرتو آن را در جوامع مستضعف جهان در قالب بیداری اسلامی و انسانی به وضوح می ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۲    
کارگرنیا از اعلام وصول طرح سوال از سید امیر حسین علوی با 9 امضای موافق از سوی اعضای شورای شهر رشت خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۲    
حجت الاسلام فلاح گفت: حماسه 9 دی ملت ایران در سال 88 تمام برنامه ریزی های دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۲    
محمدیان بر تزریق امیدآفرینی در جامعه توسط اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: 160 شبکه فارسی زبان علیه نظام جمهوری اسلامی جهت ایجاد اختلاف میان اقوام راه اندازی شده و در حال تولید برنامه هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۲    
فردا مراسم بزرگداشت 9 دی ماه هم زمان با سراسر کشور در شهرستان های جنوبی کرمان برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۲    
طبایی گفت: مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع تولمشهر برگزار شد
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۲    
آیت الله فلاحتی و عباسی در پیام مشترکی به مناسبت حماسه هشتم و نهم دی ، با یادآوری حرکت پیشتازانه و احساس تکلیف مردم بصیر گیلان در براندازی بساط فتنه در سال 1388 ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۲    
قاضی زاده هاشمی گفت: 48 هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه سال 1401، برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگری پیش بینی شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۲    
مرکز متنای کهگیلویه و بویراحمد همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماهنگ (بو) یا همان پدر را تهیه و تولید کرده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۲    
اصغر ستایی مختاری گفت: طرح همیار عدالت زیر مجموعه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان است که با رویکرد ایجاد صلح و سازش ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۲    
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر از دست دادن انسانی مانند شهید سلیمانی یک ضایعه بود، اما شهادت او منشا بیداری و انسجامی در بین ملت ها و ملت ایران شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۲    
حجت الاسلام طهماسبی، با گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: 9 دی روز بصیرت و ایستادگی پای انقلاب، ولایت و رهبری است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلا به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۲    
حسینی واعظ از آغاز محافل کاروان قرآنی سردار دلها در گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۲    
علیزاده با اشاره به برپایی حماسه 9 دی به میزبان مسجد المهدی(ع)در شهرستان فردیس گفت: تمثال علامه مصباح یزدی و شهید حاج قاسم سلیمانی متقارن با ایام فاطمیه در سطح شهرستان فردیس نصب می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۲    
مصطفی پور با بیان اینکه هدف کسب رضایتمندی مردم است گفت: اقتدار ایران اسلامی ثمره همراهی امت انقلابی با رهبر معظم انقلاب است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، 9 دی را روز بصیرت و میثاق دوباره با ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت: حماسه 9 دی در سایه بصیرت ملت ایران رخ داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۲    
الهی، با اشاره به تهدیدات نرم دشمن در فضای مجازی، گفت: نیزروی انتظامی در مقابله با این تهدیدات و ایجاد امنیت رسالت خطیری بر دوش دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۲    
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه 9 دی آورده است: بدون شک این روز بزرگ یک نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته تر می نمایاند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۲    
سردار حزنی با بیان اینکه 10هزار و 500نفر به مدد بسیج سازندگی سپاه خانه دار شدند، گفت: با پیروی از مکتب حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت درصدد رفع مشکلات مردم هستیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۲    
میعادفر با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان سال جاری ماموریت اورژانس کشور به پنج میلیون ماموریت برسد گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۲    
سردار مسلمی گفت: برای ساخت 6 واحد مسکن مددجویی در شهرستان بابلسر مجموعا حدود 4 میلیارد تومان هزینه شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۰    
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز به جایگاهی رسیده ایم که هیچ قدرتی نمی تواند به خود جرات نزدیک شدن به حریم جمهوری اسلامی ایران را بدهد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۰    
شورای نگهبان به مناسبت یوم الله 9 دی ماه در بیانیه ای اعلام کرد: فتنه 88 اگرچه خسارت های بسیاری به کشور وارد کرد اما با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و لبیک آحاد ملت در نهم دی ماه آن سال، خنثی شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی دولت اظهار کرد: در جلسه امروز هیات دولت وزیر راه گزارشی از سفر به عراق و امضای توافق نامه اتصال راه آهن دو کشور ارائه کرد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۰    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با بیان اینکه حسن روحانی برای دیدار با رهبر انقلاب پیگیری های مکرری داشت، یادآورشد: دیدار دولتمردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه ای است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۰    
وزیر امور خارجه گفت: کارگروه قضائی ما با همکاری کمیسیون امنیت ملی موظف شدند حداکثر ظرف 60 روز قانون جامع حمایت از ایرانیان را تدوین و ارائه دهند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به رسالت دانشگاه در تربیت جوان انقلبی، معنویت گرا و عدالت خواه شاره کرد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سلاح و تجهیزات و توان دفاعی ایران هیچ تهدیدی برای سایر کشورها نیست.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۰    
سرویس : چند رسانه ای - اینفوگرافی زمان : شناسه خبر : 1132227 پایان پیام/ 607 ضمیمه : کلید ‫واژه ها: حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی | بزرگداشت نهم دی | نهم دی ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان از انتقال تعدادی از زندانیان ایرانی به کشور در روزهای آینده خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۰    
سعیدی در همایش سران ایلات و طوایف استان خوزستان که در استقبال از کنگره ده هزار شهید عشایر برگزار شده بود گفت: یکی از انتظاراتی که مقام معظم رهبری از همه ما دارند، جهاد تبیین است ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۰    
مجیدی با بیان اینکه پیکر 6شهید گمنام دفاع مقدس که به تازگی تفحص شدند در ایام فاطمیه در چهار شهر مازندران تشییع و خاکسپاری می شود ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۰    
جهانگیری گفت: با توجه به وجود سد بالارود و آبگیری این سد، از ظرفیت آن در جهت توسعه گردشگری شهر حسینیه استفاده می شود تا آبادانی این شهر رقم بخورد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۰    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیشترین فعالیت در زمینه اشتغال را توسط کمیته امداد در سطح کشور دانست و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۰    
یک مرکز جدید فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر اِوَز که به همت سه شهروند خیر احداث شده است با حضور مدیرعامل کانون و پیام استاندار فارس به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۸    
به مناسبت فرارسیدن یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیانیه ای صادر کرد.