پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۶:۱۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 24 دی 1400 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1400 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1400 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1400 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1400 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 1 دی 1400 خبرگزاری شبستان 2 دی 1400 خبرگزاری شبستان 3 دی 1400 خبرگزاری شبستان 4 دی 1400 خبرگزاری شبستان 5 دی 1400 خبرگزاری شبستان 6 دی 1400 خبرگزاری شبستان 7 دی 1400 خبرگزاری شبستان 8 دی 1400 خبرگزاری شبستان 9 دی 1400 خبرگزاری شبستان 10 دی 1400 خبرگزاری شبستان 11 دی 1400 خبرگزاری شبستان 12 دی 1400 خبرگزاری شبستان 13 دی 1400 خبرگزاری شبستان 14 دی 1400 خبرگزاری شبستان 15 دی 1400 خبرگزاری شبستان 16 دی 1400 خبرگزاری شبستان 17 دی 1400 خبرگزاری شبستان 18 دی 1400 خبرگزاری شبستان 19 دی 1400 خبرگزاری شبستان 20 دی 1400 خبرگزاری شبستان 21 دی 1400 خبرگزاری شبستان 22 دی 1400 خبرگزاری شبستان 23 دی 1400 خبرگزاری شبستان 24 دی 1400 خبرگزاری شبستان 25 دی 1400 خبرگزاری شبستان 26 دی 1400 خبرگزاری شبستان 27 دی 1400 خبرگزاری شبستان 28 دی 1400 خبرگزاری شبستان 29 دی 1400 خبرگزاری شبستان 30 دی 1400 
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۵    
جلد نخست کتاب عملیات بانکداری داخلی تالیف مهدی رضوی و ابراهیم سهرابی توسط سازمان سمت منتشر شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۱    
شهرداری رژیم صهیونیستی خواستار تخریب گنبد طلایی مسجد عبد الرحمن در بیت صفافا شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۹    
در آستانه دومین سالگرد نماز جمعه تاریخی رهبر انقلاب بعد از شهادت سپهبد سلیمانی، (27 دی ماه 98) نماهنگ بر دوش ملت، بر بال ملائک منتشر شد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۲۳:۲۹    
استاندار کردستان بالاترین افتخار در نظام جمهوری اسلامی را انتخاب شدن از سوی مردم دانست و اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصتی برای دولت و حلقه وصل مردم و مدیران هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۹    
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: المان های شهری به نام شهدا باید انتقال فرهنگ شهادت به نسل آینده باشد و در شان و جایگاه شهدا طراحی شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۷    
بیگی حبیب آبادی با بیان این که در نمایشگاه مجازی کتاب تهران خریداران با یک جست وجوی ساده کتاب های مورد نیاز خود را پیدا و خریداری می کنند ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۷    
علی اکبرزاده کتاب را به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای تربیتی برای کودکان خواند و گفت: توجه به انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و خرید آن می تواند زمینه ایجاد انگیزه بیشتر در کودکان برای مطالعه کتاب را ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۷    
رئیس انجمن ناشران و کتابفروشان کودک با اشاره به این که عدالت فرهنگی در فروش کتاب به واسطه نمایشگاه مجازی کتاب اجرا می شود، گفت: با این نمایشگاه حتی در دوردست ترین نقاط کشور ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۵    
شماره سیصد و بیست و سوم هفته نامه خط حزب الله با عنوان تحریف برای تطهیر پهلوی منتشر شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۵    
جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تصریح کرد: جهاد تبیینی در عرصه عفاف و حجاب باید در دستور کار مردم و سازمان ها و نهادهای مختلف قرار گیرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۵    
لباف در نشست تخصصی جایگاه زن در گام دوم انقلاب جشنواره فیلم عمار یزد گفت: جمله فریبنده تنظیم خانواده ، باعث و بانی مشکلات زیادی در جامعه است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۵    
در طرح فدرال روسیه، این کشور برای ساخت مساجد جدید و توسعه دانشگاه اسلامی تلاش می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۵    
مستند سینمایی 72 ساعت به کارگردانی مصطفی شوقی که روایتی از 72 ساعت منتهی به شهادت حاج قاسم سلیمانی است، روی آنتن شبکه سه می رود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۵    
مرحله نخست جشنواره خرید شفاف از امروزآغاز می شود و این جشنواره با هدف تامین کالاهای مورد نیاز شب عید با قیمت مصوب برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۸:۲۳    
با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مسافران با داشتن شرایط خاصی می توانند از کشور ایران به کشور انگلیس و لبنان سفر کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۷:۴۳    
وزیر خارجه کشورمان که به چین سفر کرده در یادداشتی در روزنامه گلوبال تایمز به تشریح شراکت خوب و قوی تهران و پکن پرداخت و گفت: ایران به عنوان شریک راهبردی در کنار چین می ایستد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۷:۴۳    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل درباره رفع تعلیق حق رای ایران و واریز حق عضویتش به سازمان ملل اظهارداشت که چندی است رایزنی هایمان را با سازمان ملل شروع کرده ایم و امیدواریم این کار در اسرع ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۰:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بازدید های خود از اکسپو2020 ضمن بازدید از پاویون کشور امارات با خانم ریم الهاشمی وزیر در امور همکاری های بین المللی کشور امارات دیدار و گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۱    
جهیزیه دو نوعروس نیازمند بیاد سردار دل ها به همت خادمیاران شهرضایی تامین شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۱    
امام جمعه شهرضا گفت: اگر دین و اعتقادات خدشه دار شد دیگر قابل جبران نیست.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۹    
آیت الله رئیسی رویکرد دولت را جلوگیری از خام فروشی منابع و مواد معدنی کشور توصیف کرد و گفت: این رویکرد در حوزه نفت نیز به صورت جدی از سوی وزارت نفت دنبال می شود و ساخت پالایشگاه نفت فوق سنگین در قشم ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۱:۱۹    
آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ضمن قدردانی از گروه سرود کانون فرهنگی هنری سقای حسین (ع)، به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان دستور داد تا نسبت به اعزام اعضای این گروه سرود به سفر زیارتی مشهد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۹    
رئیس پلیس فتای استان قم گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش والدین، فرزندان و معلمان در مورد مخاطرات فضای مجازی و سایبر و در جهت پیشگیری از جرایم در بستر فضای اینترنت طرح و پویش کودکان سایبری در قم آغاز می ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
با حضور آیت الله رئیسی، فاز اول نخستین پالایشگاه نفت خام فوق سنگین کشور در منطقه آزاد قشم افتتاح شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
فرماندار شهرستان قرچک گفت: تقویت زیرساخت ها و میزبانی مسابقات ورزشی در قرچک ضروری است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
امام جمعه شهرستان بهارستان گفت: مادران و همسران شهدای ما ام البنین های انقلاب هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت:از مسئولان انتظار داریم، در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهرها اقدام نمایند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: در حوزه اقتصاد بدون عجله و با عقلانیت و توجیه افکار عمومی تصمیمات درست گرفته شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین از تاسیس شورای معتمدین اصناف این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
امام جمعه شهرستان دماوند گفت: حضرت ام البنین (س) الگوی یک زن با ایمان و مقاوم در راه ولایت است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مسئولین شایسته بر سر کار بیایند تا مشکلات کشور حل گردد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: چرا باید در مسکن مهر پردیس با وجود جمعیت زیاد فقط یک مسجد وجود داشته باشد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
امام جمعه شهرستان قدس گفت: مادران و همسران شهدا نیز پیش قراولان غیرت دینی در جامعه هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۷    
سرتیپ پاسدار رشیدزاده با اشاره به به جایگاه بین المللی نظام گفت: استقامت و پایداری ملت در برابر زیاده خواهی ها عامل اقتدار نظام است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۷    
حجت الاسلام ماندگاری با اشاره صفات انسان های وارسته و اولیاالله گفت: این افراد در برابر مشکلات صبور و به آینده امیداورند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۷    
حجت الاسلام کرامتی مردم را به غیرت دینی فراخواند و خواستار هوشیاری مردم در برابر جنگ نرمی که در آن ارزش های انقلابی چون عدالتخواهی، مبارزه با فساد و استقلال در حال تخطئه و نابودی است، شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۷    
مدیر آموزش و پرورش نیمروز گفت: از ابتدای مرداد 1399 تا هم اکنون 17 کلاس درس دراین شهرستان در قالب 3 مدرسه توسط سازمان ها و خیرین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۷    
امام جمعه سنندج گفت: رفع مشکلات امروز جامعه نیازمند برنامه ریزی و آینده نگری است و باید از ظرفیت جوانان خوش فکر و توانمند برای عبور از مشکلات بهره گرفت.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۷    
معاون فرهنگی اجتماعی و ادانشجویی دانشگاه کردستان گفت: رویداد فرهنگی اجتماعی کمند( کار، مهارت و نوآوری دختران) در کردستان برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۷    
امام جمعه اراک گفت: دفاع از ارزش های اسلامی و نظام، وظیفه همگانی است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۷    
مدارس شهرستان ها اردبیل و خلخال به دلیل بارش برف شدید و برودت هوا فردا 25 دی ماه تعطیل است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۷    
کتاب مقدس اردبیلی نوشته حبیب یزدانی همزمان با بزرگداشت 19 ژانویه روز آذری های مسلمان جهان یکشنبه 26 دی ماه رونمایی می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خروج دولت ترامپ از توافق هسته ای باعث افزایش توانایی های ایران در موضوع هسته ای شده است و دست ایران را برای کارهای تحقیقاتی باز کرده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۷    
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مسئولان باید تلاش خود برای رفع مشکلات معیشتی را بیشتر کنند، گفت: کارها باید سریعتر انجام گیرد و برخی از مسئولینی که توجهی به مشکلات مردم ندارند تغییر یابند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۵    
حجت الاسلام میرلوحی گفت: یکی از مفاهیم حاکم نسبت به بقیه مفاهیم در منظومه دینی مسئله غیرت است که نسبت به سایر مفاهیم اولویت و وظیفه حفاظت و حراست از آنها را برعهده دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۵    
سردار ملکی از برگزاری مراسم تشییع دو شهید گمنام در روز یکشنبه 26 دی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در بندر امیرآباد خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۵    
حجت الاسلام صالحی به فعال نشدن کیسه های هوای خودروها در تصادف زنجیره ای بهبهان اشاره کرد و گفت: کیفیت خودروهای تولیدی در کشور ما بسیار پایین است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه صبح امروز از نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی بازدید و در جریان روند کاری این نمایشگاه قرار گرفتند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۵    
حجت الاسلام شمس الدین گفت: امروز نگران آنچه که در خارج از کشور نسبت به جمهوری اسلامی می گذرد نیستیم چون در بعد توان دفاعی و تجهیزات نظامی دارای بازدارندگی و دست برتر هستیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۵    
حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه امیدواریم مردم تأثیر هماهنگی سه قوه را درمسائل اقتصادی و فرهنگی شان ببینند ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۵    
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تعامل و همکاری متولیان فرهنگ جهت توسعه فرهنگی ضروری است گفت: در این دولت بستر لازم برای فعالیت های دینی و مذهبی فراهم است و نباید به برخی تبلیغات رسانه ای ناهمسو توجه ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۵    
حجت الاسلام محمدیان بارزترین ویژگی های حضرت ام البنین(س) را ادب و ولایت پذیری نسبت به خاندان عصمت و طهارت عنوان کرد گفت: حضرت ام البنین(س) مادری ژرف، نیک اندیش و با بصیرت بود که ایمان ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۵    
حجت الاسلام عادل پور از مسئولان خواست تا فضای مجازی را کنترل و شبکه ملی اطلاعات را ایجاد کنند و گفت: مقام معظم رهبری از این موضوع گله مند هستند و لذا باید راه اندازی این شبکه مدیریت شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۵    
آیت الله رئیسی با اشاره به توجه خاص رهبر معظم انقلاب به این جزیره، گفت: این ضرورت توجه همه مسئولان به این جزیره را طلب می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۵    
حجت الاسلام احمد نجنو گفت: دشمنان با صرف هزینه های گزاف برای راه اندازی جنگ نرم و شبیخون فرهنگی فکر می کردند که می توانند نسل های بعد از انقلاب را از مسیر مقاومت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۵    
نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در راستای مسجدمحوری مسئولان، از کانون فرهنگی و هنری مسجد عزیزآباد بازدید کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۵    
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: مساجد نقطه عطف همگرایی آحاد مردم برای رفع مشکلات جامعه همسو با اقامه نماز و اعمال عبادی هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۵    
حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه مقاومت توانسته به یک الگوی پایدار و تاثیرگذار در منطقه و فرامنطقه تبدیل شود گفت: ابزار نظامی، سیاسی، اقتصادی ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۵    
آیت الله ناصری یزدی در خطبه های نماز جمعه یزد گفت: پایه حرکتی ما در همه امور، اسلام و قرآن است و دغدغه ما باید حفظ دین، مبانی اسلام، عقاید و ارزش های دینی باشد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۳    
حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه دشمنان در پی گرفتن غیرت از مردم هستند، گفت: همه ما باید تلاش کنیم که این مهم را در زندگی خود تقویت کنیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۳    
گواهیان گفت: بزرگداشت حضرت ام البنین (س) با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۳    
حضوری گفت: با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری الزهرا (س) آیین عزاداری و سوگواری حضرت ام البنین (س) برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۳    
یداللهی با اشاره به نقش مؤثر مسجد و ائمه جماعات مساجد در خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: مساجد باید برای آحاد مردم محله نقش آفرین باشند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام آل حبیب مشارکت همه مسئولان با دولت انقلابی برای حل مشکلات مردم را یک ضرورت مهم خواند و گفت: تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید در اولویت متولیان و دست اندرکاران قرار گیرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام فلاح گفت: مسئولان به قیمت کالاها و کم فروشی ها نظارت جدی داشته باشند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام باقری ارومی با بیان این نکته که نباید موفقیت های انقلاب اسلامی پنهان و ناشناخته بماند، گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۳    
فدوی با تاکید بر اینکه مردم همچنان پای کار انقلاب اسلامی هستند، گفت: آمریکا بعد از انقلاب اسلامی حیات خود را در معرض خطر قرار دید و از روز اول به جنگ و مقابله برخاست ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام مطیعی غیرت دینی و بصیرت را نیاز امروز در برابر تهدید ها و توطئه های دشمن دانست وگفت: جوانان و امید آینده کشور نیز باید غیرت دینی خود را تقویت کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۳    
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال نابود کردن غیرت دینی جوانان و نوجوانان هستند، گفت: دشمن تلاش می کند تا حساسیت ها را نسبت به دین، عفاف و حجاب، ناموس، خاک ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام علی اکبری گفت: دشمنان به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار مردم در خصوص مسائل انقلابی دینی و مصالح ملی کشور هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۳    
آیت الله خاتمی گفت: دشمن در فضای مجازی، جنگ نرم و تبلیغات گسترده علیه ارزش های انقلابی و دینی می خواهد غیرت دینی مردم ایران را کمرنگ کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۳    
آیت الله عابدینی گفت: اگر کسی فرد یا افراد لایقی را می شناسد برای مسئولیتی معرفی کند اقدام خوبی است ولی اگر به این خاطر که فردی از اقوام و دوستان ماست ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۳    
حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: مردم ایران با غیرت دینی تهدیدها را تبدیل به فرصت می کنند و اصل انقلاب و دفاع از آن باید محور کار مسئولین باشد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکیدبراینکه استکبارستیزی پاسخ به کارشکنی غرب است، گفت: طی این 4سال هرجا پیشرفت کردیم محصول روحیه جهادی و انقلابی بوده است و هرجا کار زمین مانده ایم پای اشرافی گرفی، فساد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام موسوی گفت: امام خمینی (ره) آینده نگر، شجاع و بصیر بود و هشدار داد، نهیب زد و خباثت اسرائیل را به همگان معرفی کرد و فرمود که اسرائیل غده سرطانی برای امت اسلام است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
کوشکی، گفت: طی شبانه روز گذشته 38 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
آیت الله علم الهدی گفت: غیرت دینی عامل تحقق اسلام سیاسی است اسلام اگر حاکم بود اسلام اگر حکمرانی کرد حکومت اسلامی داریم حکومت اسلامی یعنی نظام اسلامی تشکیل می شود که الحمدالله تشکیل شد 42 سال باد بر ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام نجیبی بر لزوم ترویج شیوه صحیح و درست مطالبه گری در جامعه تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به آرمان های جامعه اسلامی لازم است شیوه مطالبه گری صحیح را ترویج دهیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۳    
امام جمعه قم گفت: برخی تلاش می کنند غیرت دینی را بی منطقی و خشونت بنامند ولی حقیقت این است که غیرت دینی همراه با عقلانیت و برخواسته از بصیرت است و بصیرت شعبه ای از عقلانیت است بنابراین غیرت دینی عامل ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۳    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تأکید بر ضرورت مقابله با گرانفروشی ها در لرستان، گفت: در این راستا لازم است که دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۳    
حجت الاسلام یحیی احمدی زاده گفت: یکی از ویژگی های انسان متقی با تقوا و مومن توکل به خدا است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۳    
امام جمعه یاسوج به موضوع تیراندازی ها در مراسم تشییع جنازه ها و عروسی ها گریزی زد و گفت: تیراندازی در مراسم تشییع جنازه و عروسی معنایی ندارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۳    
خلیلی با اشاره به اجرای طرح جز خوانی نوجوانان گفت: یکی ازمهمترین مزیت اجرای این طرح استفاده و بهره مندی ازحضور قاریان نوجوان است که سبب شد نوجوانان با انگیزه بیشتری در این طرح شرکت کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۳    
رییس جمهور در ادامه چهاردهمین سفر استانی خود به استان هرمزگان امروز ابتدا سفری به جزیره هرمز داشت و در جمع مردم این منطقه بر لزوم فعال شدن ظرفیت گردشگری تاکید کرد و سپس با سفر به جزیره قشم پالایشگاه ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۳    
حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه جبهه مقاومت افتخار ماست و عشق به شهادت در مسیر حق ریشه در کربلا دارد و اسلام را شکست ناپذیر کرده است، گفت: هزینه های مقاومت کمتر از هزینه های مذاکره با دشمن است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۳    
حجت الاسلام میهن پرست با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از ابزارهای مختلف حیات جریان مقاومت را هدف قرار می دهند، گفت: مادران و همسران شهدا ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۳    
حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه هر جایی که پای بند به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی مان باشیم موجب پیش برندگی و بالندگی جامعه می شود ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۳    
حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اینکه پایبندی به اصول اسلام و انقلاب نماد غیرت دینی است، گفت: ظلم ستیزی، ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر دشمنان و استقلال طلبی از اصول انقلاب اسلامی است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۳    
زمانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت گفت: با تولید روزانه دو هزار و 500 تن زباله یکی از بزرگترین تولید کنندگان پسماند در کشور هستیم
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۳    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان با وانگ یی، وزیر امور خارجه چین دیدار کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۳    
مسئول کانون فرهنگی هنری قبا گفت: در این کانون برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و ورزشی به اجرا در می آید.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۳    
آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: جنگ نرم وسیع و متنوعی علیه نظام ما در جریان است و مسئولان فرهنگی کشور و فعالان فرهنگ و فضای مجازی باید هشدار رهبر انقلاب را جدی بگیرند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۳    
رئیس جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای کسب رضایت مردم و مهمتر از آن، رضایت خدا نیاز داریم بیشتر کار کنیم ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مهمترین سرفصل و محور برنامه های ما در گروه خودروسازی سایپا تولید اقتصادی محصولات است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۳    
در پی وقوع سیل اخیر در استان های جنوبی کشور و واردآمدن خسارت های سنگین به برخی از هموطنان، بنیاد مستضعفان همه خسارت های وارده به احشام و لوازم خانگی مددجویان سیل زده تحت پوشش کمیته امداد در چهار ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۳    
حجت الاسلام لیوانی گفت: افزایش تولید و رونق اقتصادی در کشور عزت، استقلال و خودکفایی برای مملکت ایجاد می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۱    
آیت الله دژکام گفت: توجه به امور فرهنگی و برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به پیشرفت انقلابی و فرهنگی منجر می شود و در ایجاد تمدن سازی و زمینه ظهور امام زمان (عج) نیز موثر است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۱    
حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه چیزی که ملت ما را رنج داده و می دهد خبر زشت حقوق های نجومی است، گفت: این مسأله باید با دقت بررسی شود و دولت نیز موضوع را پیگیری کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۱    
روشن گفت: از 180 هزار نفری که در طرح نهضت ملی مسکن در فارس ثبت نام کرده اند، 101 هزار نفر در شهر صدرا هستند که به تامین زمین نیاز دارد و برای تامین مسکن این متقاضیان در شهر صدرا باید فکر اساسی شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۱    
امام جمعه کرمان با بیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آن امریکا که از شاه و امثال او در کشورهای دیگر حمایت می کند ...
  • ۱