پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۲:۰۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 28 دی 1400 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1400 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1400 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1400 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1400 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 1 دی 1400 خبرگزاری شبستان 2 دی 1400 خبرگزاری شبستان 3 دی 1400 خبرگزاری شبستان 4 دی 1400 خبرگزاری شبستان 5 دی 1400 خبرگزاری شبستان 6 دی 1400 خبرگزاری شبستان 7 دی 1400 خبرگزاری شبستان 8 دی 1400 خبرگزاری شبستان 9 دی 1400 خبرگزاری شبستان 10 دی 1400 خبرگزاری شبستان 11 دی 1400 خبرگزاری شبستان 12 دی 1400 خبرگزاری شبستان 13 دی 1400 خبرگزاری شبستان 14 دی 1400 خبرگزاری شبستان 15 دی 1400 خبرگزاری شبستان 16 دی 1400 خبرگزاری شبستان 17 دی 1400 خبرگزاری شبستان 18 دی 1400 خبرگزاری شبستان 19 دی 1400 خبرگزاری شبستان 20 دی 1400 خبرگزاری شبستان 21 دی 1400 خبرگزاری شبستان 22 دی 1400 خبرگزاری شبستان 23 دی 1400 خبرگزاری شبستان 24 دی 1400 خبرگزاری شبستان 25 دی 1400 خبرگزاری شبستان 26 دی 1400 خبرگزاری شبستان 27 دی 1400 خبرگزاری شبستان 28 دی 1400 خبرگزاری شبستان 29 دی 1400 خبرگزاری شبستان 30 دی 1400 
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
سروری ، گفت: با توجه به اینکه شعار محوری امسال دهه فجر انقلاب اسلامی را انقلاب اسلامی، برافرازنده پرچم نوین اسلامی اعلام شده است در این راستا ویژه برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
فرمانده یگان حفاطت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از انهدام باند 9 نفره حفاران غیرمجاز در خوی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تحقیر آمریکا را نخستین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: جوانان ایرانی به پشتوانه آرمان های دینی بر دشمنان انقلاب پیروز شده اند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۱    
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: با مهار نسبی کرونا در کشور، برنامه ریزی ها برای سفرهای نوروزی پس از دو سال وقفه در شهرستان آران و بیدگل از سر گرفته شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۹    
سیزدهمین محفل قرآنی ربیع القلوب با حضور قاسم مقدمی قاری دارنده عنوان نخست مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در مسجد جامع امام خمینی (ره) بازار تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۹    
برنامه "گنج سعادت "در رادیو معارف قوانین مزاح و شوخی را از منظر اسلام واکاوی می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۹    
صفایی گفت: حضور کارکنان در نماز جماعت و همکاری در اجرای برنامه ای ترویج نماز، نشان از تاثیر تشویق انجام شده و مدیریت مناسب در اجرای برنامه ها در این امر می باشد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۳    
آیت الله حسینی خواستار ادامه فعالیت بنیاد علوی در بخش دیشموک و شهرستان لنده شد و گفت: مسئولان این بنیاد با تهران مکاتبه کنند تا حضور این بنیاد تمدید شود و طرح های نیمه تمام بهره برداری شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۸:۴۳    
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: کریم لهرابیان معروف به کریم چوپان به عنوان بومی منطقه دشت عباس در استان ایلام به عنوان بلدچی نقش مهمی در عملیات فتح المبین داشت.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه "مسکو همواره شریک مهمی برای تهران بوده" از افزایش همکاری های طرفین در دولت سیزدهم خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۱    
نخستین نشست بررسی دومین جشنواره فروش فوق العاده “نمایشگاهی به وسعت ایران” با هدف عرضه کالاها و خدمات پرتقاضا، با کیفیت و قیمت مناسب شب عید در واحدهای صنفی منتخب سراسر کشور برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۹    
جهانگیری، از برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب سوم تا دهم بهمن ماه خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۹    
نخستین فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و تولیدات صنعتگران دارای معلولیت به همت انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان از پنجشنبه سی ام دی ماه کار خود را آغاز می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه، اعضای هیئت علمی سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۹    
کتاب دکوپاژهای برزخی؛ تحلیلی بر سریال وضعیت سفید براساس مبانی معرفت شناسی سینمای دینی نوشته نعمت الله سعیدی توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۹    
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: نقش محرومان در دفاع از انقلاب بسیار اثرگذار بوده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۹    
نمایش همه برادران من محصول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به بخش ویژه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۹    
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در آذربایجان شرقی طی روزهای 26 و 27 و 28 بهمن ماه مصادف با 13 و 14 و 15 رجب برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۹    
ستاری با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های آموزشی، گفت: شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۹    
میربیک با اشاره به عرضه دستمال کاغذی های فاقد نشان در بازارهای استان، گفت: مردم از خرید دستمال کاغذی فاقد نشان استاندارد و یا فاقد کد ده رقمی خودداری کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۷    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان ، با حضور در منزل خانم رقیه کریمی، برگزیده جشنواره بین المللی ادبیات مقاوت لبنان، از وی تجلیل کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۷    
بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی با استقبال دو برابری شرکت کنندگان در سال جاری روبرو شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۷    
آلبوم موسیقی خاطره باز اثر جدید و متفاوت غلامرضا صنعتگر رونمایی می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۷    
صادرکنندگان سال های 1398 و 1399، تا پایان سال 1400 مجازند به منظور ارتقای درصد برگشت ارز به چرخه اقتصادی با یک یا ترکیبی از روش های متنوع تعیین شده و رفع محدودیت های مربوطه تسریع و اقدام کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۷    
حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: تقویت فرهنگ عفاف با آشنایی هر چه بیشتر بانوان با فرهنگ و سیره ارزشمند حضرت زهرا (س) میسر می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۵    
پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری مرکز علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی جهت پیشنهاد پژوهش در علم و الهیات فراخوان داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۵    
در آستانه روز ولادت حضرت زهرا(س)، پروژه های عمرانی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور افتتاح و بهره برداری می شوند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۵    
مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد از برگزاری آیین اختتامیه سومین همایش ملی بانوی هزاره اسلام، بزرگداشت حضرت خدیجه(س) و تجلیل از برگزیدگان این همایش خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۵    
در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با رئیس جمعیت هلال احمر، نحوه ارائه خدمات پزشکی به زائران ایرانی در سرزمین وحی و عتبات عالیات بررسی شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۵    
شیخ علی الاسدی حمله موفق مقاومت یمن علیه اهدافی در امارات را به جنبش انصارالله و سید عبدالملک الحوثی تبریک گفت و به حاکمان ابوظبی خاطرنشان ساخت که بزرگ تر از قواره این رژیم کوچک شرارت می کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی از نگرانی و ترس مقامات این رژیم از حمله احتمالی انصارالله یمن به اهدافی در اراضی اشغالی پس از حمله اخیر به قلب امارات پرده برداشتند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۵    
اعضای هیئت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اخذ تاییدیه شرکت شاپرک محمد حسین کاشی را به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب کردند
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۵    
جشنواره ملی مادرم به همت اداره خانواده حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از 27 دی آغاز شده و تا 7 بهمن در بستر فضای مجازی برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۵    
لطیفی با بیان اینکه رویکرد رسانه ها باید در جهت تقویت جبهه انقلاب باشد، گفت: جبهه رسانه ای انقلاب باید با دیدی فراجناحی ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۵    
جمالیان از یک فوتی و شناسایی 72 مورد مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۵    
اعلایی گفت: شاه کلید حوزه فرهنگ، اخلاق است و ما باید اخلاق را در عمل و در کارها رعایت کنیم تا مردم عمل به اخلاق را در جامعه لمس کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۵    
عباس زاده با اشاره به اینکه سه هکتار از اراضی شهرک صنوف آلاینده بیرجند، با مشکل اداری و قانونی مواجه است که باید توسط اداره کل راه و شهرسازی تعیین تکلیف شوند، گفت: با رفع مشکل این سه هکتار ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۵    
سیزدهمین محفل انس با قرآن ربیع القلوب مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران، دوم بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۵    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در حال حاضر شرایط شیوع کرونا در کشور خوب است اما این شرایط ناپایدار و شکننده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۳    
سجادی با اشاره به اینکه رویه تعادل سیاسی باعث ارتقای جایگاه ایران در جهان می شود، گفت: روسیه هم متمایل است مسیر ترانزیتی جنوب شمال از ایران داشته باشد و حتی مسیر ایران به سود کشورهای اروپایی هم هست.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۳    
آیت الله سبحانی گفت:مدیریت حوزه نمی تواند سنتی محض باشد؛از آن طرف هم نمی تواند بی توجه به اصالت ها باشد؛ بلکه باید تلفیقی از مدیریت سنتی و جدید را در حوزه پیاده کرد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۸:۱۳    
مدیران باید برنامه داشته باشند و فکر کنند که امروز چه باید کنند تا برنامه ریزی بهتر شود و تا دچار روزمرگی نشوند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۷:۵۳    
بهادری جهرمی با اشاره به بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با عراق گفت: امیدواریم باصعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی شاهد یک جشن ملی باشیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۳    
شمخانی سفر رییس جمهور به روسیه را زمینه ساز شکل گیری تجربیات موفق جدیدی عنوان کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۷:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه سالگرد حادثه تلخ ساختمان پلاسکو با خانواده آتش نشان شهید "امیرحسین داداشی" دیدار و گفت وگو کرد و از موافقت رهبر انقلاب برای اطلاق عنوان "شهید خدمت" برای شهدای آتش ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۵    
رافع با بیان اینکه سالانه 450 میلیون دلار فرش از ایران صادر می شود، گفت: باید تلاش کرد تا با بهره گیری از روش های نوین به ویژه در عرصه فضای مجازی سهم خود را از صادرات فرش افزایش دهیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۲:۵۳    
رستمی، مهمترین برنامه برای فرش استان را راه اندازی دهکده فرش دانست و گفت: مقدمات ابتدایی این برنامه انجام شده و اداره کل راه و شهرسازی موافقت کرده تا زمینی به مساحت 30 هکتار در منطقه چالشتر برای این ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۳    
حجت الاسلام احمدی گفت: برگزاری آیین های بزرگداشت دهه فجر در گلستان منحصر به 14 مرکز شهرستان در استان نیست و همه مناطق روستایی نقش آفرینی خواهند کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۳    
وزرای کشور و نیرو برای حضور در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان اعلام آمادگی کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۳    
استاندار کرمان به منظور بازدید از مناطق سیل زده راهی جنوب استان شد و از اسکان موقت ساکنان 5 روستا در مکان مناسب که تخلیه شده اند و شروع امدادرسانی هوایی ا با مساعدشدن هوا خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۳    
آیت الله نورمفیدی با اشاره به مهندسی فرهنگی، گفت: در حال حاضر فرهنگ ما جزیره ای است و هر کسی برای خودش کاری می کند و طرح کلی دیده نشده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۳    
خانجانی با اشاره به اهمیت تلاش مأموران راهداری برای پاکسازی مسیر جاده کرج به چالوس گفت: جاده کرج به چالوس بازگشایی شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص تحولات اخیر مرتبط با یمن اظهار داشت: محاصره و حملات نظامی راه حل بحران یمن نیست و اینگونه اقدامات به افزایش دامنه تنش در منطقه می انجامد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۱    
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه پرسنل قوه قضاییه خود را مدافع نظام و ولایت می دانند، گفت: مشکل معیشتی و رفاهی پرسنل قوه قضاییه دغدغه مسئولان است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۱    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: برگزاری رزمایش های اخیر و دستاوردهای صنایع نظامی در عرصه هوافضا و مناسبات جدید جهانی جمهوری اسلامی به ویژه با چین و روسیه ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۱    
جلسه مذاکره کنندگان ارشد ایران، سه کشور اروپایی و نماینده اتحادیه اروپا با حضور تعدادی از کارشناسان در هتل کوبورگ وین برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۱    
در جلسه شورای عالی فضای مجازی بر توسعه پلتفرم های داخلی بویژه در حوزه کسب و کار، اطلاع رسانی و رسانه ای تاکید شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۱    
حسینی پور به رویداد ساری2022در مهر ماه سال آینده اشاره کرد و گفت: پیشنهاد من تشکیل قرارگاه رسانه ای با دبیری صداو سیمای استان است از همین الان باید دست به کار شویم و کارهای خوبی رابرای معرفی استان به ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر حسین سلامی به فرماندهان نیروی زمینی ، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و سپاه های استانی برای افزایش و تداوم خدمات و امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل و برف در مناطق مختلف ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۱    
تفاهم نامه همکاری مشترکی بین پژوهشگاه قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر امضا شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۱    
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای نقل قول منتشر شده از رئیس مجلس درباره استیضاح وزرای دولت در برخی کانال های خبری را تکذیب کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۱    
رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه گفت: با توجه به همجه های حقوق بشری غرب به جمهوری اسلامی ایران در قالب گزارش های حقوق بشری مختلف ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۱    
رییس سازمان بسیج مستضعفین در ایام سالگرد واقعه خان طومان، با خانواده شهید بسیجی مدافع حرم امیرعلی محمدیان که در خان طومان به شهادت رسید، دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۱    
حسینی پور به میزبانی ساری از رویداد 2022 اشاره کرد و گفت: اجلاس وزرای گردشگری سازمان اکو در ساری بسیار اتفاق مهمی است باید ساری را در وزن استقبال این مهمان ها آماده و طرفیت های این شهر و استان را به ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۱    
احمدخانی با اشاره به ارسال قریب به 500 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره غزل حسین منزوی افزود: خوشبختانه کیفیت آثار ارسالی مطلوب بوده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۱    
حجت الاسلام محمدی لائینی به وجود 320 پروژه نیمه کاره در شهرستان ساری اشاره و خواستار تسریع در تکمیل این طرح ها شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۱    
وزیر کشور با بیان اینکه برخی از آسیب های اجتماعی امروز جامعه ناشی از نگاه به فرهنگ منحط غربی است، گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۱    
شهر زنجان به عنوان میزبان نخستین دوسالانه غزل منزوی و زادگاه زنده یاد حسین منزوی از دیرباز خاستگاه بزرگان اندیشه و ادب و حکمت بوده و شایستگی آن را دارد که پایتخت غزل ایران نامیده شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۱    
احمدوند گفت: افرادی مثل حسین منزوی و سیمین بهبهانی به نوعی پرچم داران غزل نو و معاصر هستند و تلاش های بسیاری در تصویرسازی های نو کرده اند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۱    
نوبخت با بیان اینکه رضایتمندی مبتنی بر قانون مداری مورد توجه است، گفت: باید باهم دلی، هم گرایی به سمت شهر خلاق، امیدآفرین و معنوی برویم؛ بنا داریم باهمت همه گروه ها، جریان ها ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۱    
همزمان با برگزاری آیین اختتامیه نخستین دوسالانه غزل منزوی با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در فرهنگسرای امام خمینی زنجان از برگزیده ها تجلیل شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۱    
خلیلیان گفت: رکن و محور توسعه هر کشور بر پایه آموزش و پرورش استوار است چراکه در این حوزه سرمایه انسانی کشور که عاملی مهم در توسعه به شمار می رود پرورش و رشد می یابد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۱    
مادر شهید والامقام توفیقیان و مادر شهید جلیل القدر یعقوبی ، به همت کانون فرهنگی و هنری مشکات در قاب شکوه مادری تکریم شدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۱    
حجت الاسلام احمدی گفت: در ممالک اسلامی هنگامی جامعه به بالندگی مطلوب می رسد که نقش آفرینی زنان افزایش یابد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۱    
هزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم، طرح قربانی جمادی الثانی با همکاری فعالان فهمای خراسان شمالی در سبد خانواده های نیازمند قرار می گیرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۱    
آیت الله نورمفیدی گفت: سلامت مردم بسیار اهمیت دارد و در جریان کرونا کادر بهداشت و درمان زحمات زیادی کشیده اند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۵۹    
سردار پاسدار پاکپور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده اند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۹    
حجت الاسلام رضوانی نژاد از اکران فیلم های دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در کانون های منتخب مساجد گیلان خبرداد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۹    
احمدی سنگری ضمن اعلام مخالفت خود با استیضاح حجت الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مجلس حامی مسئولان انقلابی، جهادی و فسادستیز است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۹    
امام جمعه شهرستان دهلران گفت: باتوجه به عادی انگاری رسم غلط استفاده از سلاح گرم در مراسم عروسی و عزا در کشور که بعضاً اتفاقات تلخ و حوادث خونباری را به دنبال دارد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۹    
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: با بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدان در حل و فصل موضوعات اجتماعی می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف شورای فرهنگ عمومی دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: تعداد مجروحان ناشی از تیراندازی های مراسمات در سال جاری به 25 نفر رسیده که نسبت به سال گذشته کاهش 70 درصدی نشان می دهد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۹    
به دنبال ریزش بخشی از سایبان ورودی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج، رییس کل دادگستری استان کردستان دستور تشکیل پرونده قضایی و بررسی دقیق موضوع و تعیین علل بروز حادثه را صادر کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۹    
کورانی از تمدید دریافت آثار این جشنواره خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند تا چهارم بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل 29 دی ماه را آخرین مهلت داوری مردمی مهرواره اوج در این شهرستان اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۵    
تجلیل از همسران و مادران شهدا در قالب طرح سه شنبه های تکریم جلوه ممتازی از فعالیت های ابتکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جریان سازی فرهنگ اسلامی و انقلابی است.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از راه یابی اثر هنرمند جوان این شهرستان به جمع نامزدهای نهایی جشنواره فیلم فجر خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۵    
دریانورد از توزیع بیش از 2000 جلد کتاب در کتابخانه های عمومی استان هرمزگان خبرداد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها با جمعی از طلاب برادر و خواهر مبلغ امین در مدارس دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه است .
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
امام جمعه بخش قلعه نو شهرستان ری گفت: کسانی که دغدغه تربیت فرزند دارند، فرزند خود را با قرآن مانوس کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
بیست و ششمین کاروان نمادین ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در شهرستان ورامین همزمان با 12 بهمن به راه خواهد افتاد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
نشست کارگروه اعتلای جایگاه مسجد در شهرستان ملارد برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
حجت الاسلام خلیلی به سمت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی منصوب شد
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
همزمان با شهادت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا جمعی از خواهران کانون انصارالزهرا(س) شهر اراک با مادران شهدا دیدار کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
ترکمانه، گفت: در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) از 12 مادر نمونه و موفق تحت حمایت کمیته امداد در زمینه فرزندپروری و توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی قدردانی و به رسم یادبود به آنان هدایای اهدا ...
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
28 دیماه 65 یادآور رشادت و جانبازی های مردمان ایثارگر شهرستان سنندج است که با بمباران ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق 220 شهید دادند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به اینکه نظارت بر نانوایی های استان تشدید خواهد شد، گفت: نانوایی های متخلف در کردستان پلمپ می شوند.
شبستان   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
آیت الله علم الهدی گفت:این انقلاب را باید طوری اداره کنیم که انقلاب توسعه پیدا کرده و زمینه برای ظهور امام زمان(عج) فراهم شود، باید مبارزه کنیم و انقلاب را جهانی کنیم ...