دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۶:۳۵Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 1 تیر 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 تیر 1396 شفاف 2 تیر 1396 شفاف 3 تیر 1396 شفاف 4 تیر 1396 شفاف 5 تیر 1396 شفاف 6 تیر 1396 شفاف 7 تیر 1396 شفاف 8 تیر 1396 شفاف 9 تیر 1396 شفاف 10 تیر 1396 شفاف 11 تیر 1396 شفاف 12 تیر 1396 شفاف 13 تیر 1396 شفاف 14 تیر 1396 شفاف 15 تیر 1396 شفاف 16 تیر 1396 شفاف 17 تیر 1396 شفاف 18 تیر 1396 شفاف 19 تیر 1396 شفاف 20 تیر 1396 شفاف 21 تیر 1396 شفاف 22 تیر 1396 شفاف 23 تیر 1396 شفاف 24 تیر 1396 شفاف 25 تیر 1396 شفاف 26 تیر 1396 شفاف 27 تیر 1396 شفاف 28 تیر 1396 شفاف 29 تیر 1396 شفاف 30 تیر 1396 شفاف 31 تیر 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۴    
قطار یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل عمومی است که امنیت بالایی نیز دارد وبه دلیل وجود خطوط ریلی ، قطارها از میان شهرها، کوه ها، جنگل ها، رودخانه ها و بسیاری از مکان های دیدنی دیگر عبور می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۲    
برخی از مردم در این شهر کفش های بزرگ، رنگی و نوک تیز می پوشند که به کفش دلقک های قرون وسطا بی شباهت نیست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۸    
سامسونگ تولید عمده اولین محصول اینترنت اشیا با برند اگزینوس را آغاز کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۰:۳۸    
مدل مفهومی لاستیک ماژولار شرکت میشِلین بدون نیاز به هوا و با مواد بازیافت شدنی ساخته شده است و به صورت 100 درصد بازیافت می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۲    
گردهمایی روز جهانی یوگا در شهر کاتماندو نپال روز جهانی یوگا در الله آباد و راجستان هند دیدار جاستین ترودو نخست وزیر کانادا با یکی از رهبران بومیان کانادا در روز ملی بومیان – اوتاوا ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۰    
سرپرست اورژانس کشور توصیه های ایمنی و امدادی برای سفرهای تابستانی را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۰    
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از اتمام کار لایحه قانون مطبوعات در دولت و ارسال آن به مجلس در هفته های آتی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری چهار سارق زورگیر با 19 فقره زورگیری خبرداد و گفت: در صورت شناسایی سارقان برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی اسلامشهر مراجعه کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۸    
روستای فشتکه ، از توابع بخش خمام، به عنوان روستای ملی حصیر کشور ثبت ملی شد. ایران در کنار کشورهایی مانند ژاپن، کره و مکزیک یکی از 16 کشور تولیدکننده حصیر به شمار می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۶    
فرمانده انتظامی استان البرز از متلاشی شدن باند توزیع و فروش مواد مخدر معروف به باند "افعی مرداب" و دستگیری 12 نفر در این رابطه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۲    
رضا رشیدپور اعلام کرد که با برنامه حالا خورشید از دهم تیر به تلویزیون بازمی گردد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۶    
در عصر امروز که باید آن را عصر طلایی تلویزیون نامید، سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) را نیز باید یک شاهکار هنری در عرصه ی ساخت سریال های تلویزیونی دانست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۰    
معاون اول قوه قضائیه، حزب اللهی ها را بهترین هنرمندان دانست و گفت: امروز گاهی به عنوان طرفداری از هنر ابتذال ترویج می شود و با ترویج ابتذال، انقلابی گری از بین می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۴    
وزارت خارجه روسیه با اطمینان زیاد اعلام کرد که ابوبکر البغدادی کشته شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۲    
روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۱:۱۸    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیرهای 10گانه راهپیمایی روز قدس اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۲    
این روزها قایق ها و هلیکوپترهای شخصی از جمله وسایلی هستند که ثروتمندان را بیش از پیش به سوی خود جذب می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۴    
همه می دانیم که اعضای بدن اعم از داخلی و خارجی یک یا چند کارکرد خاص دارند و نمی توان عضوی از بدن را بدون وظیفه ای خاص یا ناکارآمد و اضافی دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۴    
فرودگاه آمستردام در 9 کیلومتری جنوب شهر قرار دارد و سومین فرودگاه شلوغ اروپا و یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۰    
در این مطلب طرح های هوشمندانه ای می بینید که فکرتان را در مورد بسته بندی موادغذایی تغییر می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۶    
هر دو برنج سفید و قهوه ای از محتوای کربوهیدارت بالا برخوردار هستند. برنج قهوه ای یک دانه کامل است که از مواد مغذی کلی بیشتر نسبت به همتای سفید خود برخوردار است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۴    
سینمای هنروتجربه کرمان با حضور مدیران سینمایی و سینماگران در شب تولد عباس کیارستمی افتتاح شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۶    
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد جزئیات مربوط به زمان و چگونگی انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه و ثبت نام دوره های بدون آزمون این مقطع را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۶    
سقف دریافت وام با یارانه از سوی سیاستگذار پولی کشور 5 میلیون تومان اعلام شده است. اما تمامی خانوارها نمی توانند این سقف از وام را دریافت کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۹:۴۶    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: 105 میلیارد ریال به هزار و 820 نفر از مشتریان موسسه مالی و اعتباری کاسپین تا کنون در استان پرداخت شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۰    
انجام بازی های رایانه ای موجب خیال پردازی های غیر واقعی در کودکان می شود و آن ها با انجام چنین بازی هایی تصور خیالی خود را با واقعیت سوق می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۰    
گمرک ایران اعلام کرد: محموله مسیرهای سبز و زرد مستقیم به مرزهای خروجی می روند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: با توجه به گزارش دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) و اتحادیه اروپا هر ساله به تعداد مواد مخدر صنعتی جدید افزوده می شود
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۲    
هنگامی که در ابتدای دهه 1340 خورشیدی کارخانه ایران ناسیونال آغاز به کار و چندی بعد نخستین خودرو پیکان را تولید کرد، نوعی امیدواری به شکل گیری صنایع پیشرو به وجود آمد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از عموم راهپیمایان روز جهانی قدس درخواست کرد از حمل و نقل عمومی استفاده کنند چرا که مکان برای پارک خودرو محدود است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: گذرگاه های فرهنگی مترو تهران تماشاگه عکس و پوسترهای روز جهانی قدس شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۶    
مهمترین خبرهای هفته جاری به آغاز اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان و کارجویان، ثبت نام 200 هزار نفر در سامانه کارورزی و برگزاری نشست خبری گزینشی در وزارت کار اختصاص داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۰    
هنرمند کانادایی، ماسکول لاسر برای ایجاد آثار هنری قدرتمند و جسورانه شناخته شده است و جدیدترین اثر او نیز از این قاعده مستثنی نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۰    
چرخه ادامه دارد؛ بعضی فیلم ها از محاق بیرون می آیند و تعدادی جای شان را می گیرند. در دولت یازدهم هم دورخیزهایی برای بیرون آوردن فیلم ها از بایگانی شد و در عوض چندتای دیگر جای آنها را گرفتند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۰    
در حالی که حتی پس از تمدید 9 ماهه توافق اوپک قیمت نفت در بازارهای جهانی به کمتر از 45 دلار افت کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۶    
آلبرت انیشتین، برخلاف آن که در حل پیچیده ترین معماهای بشری بسیار توانمند بود، اما مانند هر انسان دیگری بری از خطا و ایراد نبود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۶    
بهناز جعفری در جلسه پرسش و پاسخ سریال زیر پای مادر با یک خبرنگار وارد جدل لفظی می شود و با عباراتی نامتعارف همه را شگفت زده می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۴    
یکی از روزنامه های عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دیدار رفت و برگشت الاهلی با پرسپولیس در عمان موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۰    
ارزشمندترین برندهای دنیا اهمیت خاصی برای نیروی انسانی جوان و خلاق قائل هستند و این معیار را یکی از مهم ترین عوامل موفقیت خود می دانند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۰    
وزیر حمل و نقل و اطلاعات رژیم صهیونیستی خطاب به کشورهای عربی اعلام کرد برای قوی تر شدن باید به عادی سازی روابط خود با تل آویو شدت دهند و در ادامه از عربستان خواست نخست وزیر این رژیم را برای سفر به ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۶    
شهردار تهران گفت: گاهی فکر می کنیم اگر همه به جهت گرایش سیاسی یکدست شوند، مشکلات حل می شود. این در حالی است که ما این یکدست بودن را در شورا و مجلس تجربه کرده ایم و نشان داده که اینطور نیست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۰    
پایگاه آمریکایی خبر داده که رئیس جهور این کشور حدود 133 هزار دلار از پول مالیات های مردم آمریکا را برای مبلمان کاخ سفید هزینه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۸    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک زلزال2 به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در جازان خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشستی با صدها نفر از استادان، اعضای هیأت های علمی، پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۴    
در دیدار رستم امامعلی شهردار دوشنبه با هیئت ازبکستان موضوع برادرخواندگی این شهر و تاشکند مورد بررسی قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۲    
فرمانده منطقه نظامی مرکزی روسیه برای بررسی وضعیت پایگاه های نظامی این کشور وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۶    
به دنبال ایرادگیری سران جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا به طرح تحریم های جدید علیه روسیه و ایران، مجلس سنا تحرکات خود را برای اعمال برخی تغییرات در این طرح مصوبش آغاز کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۴    
یک دیپلمات ارشد ازبک گفت: بحران افغانستان به هیچ وجه راه حل نظامی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۶    
سازمان پیمان امنیت جمعی در سال جاری برای اولین بار عملیاتی تحت عنوان مزدور را برای مبارزه با استخدام در سازمان های تروریستی برگزار می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۲    
یک مقام آمریکایی مدعی شد هکرهای روسی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا، سیستم های 21 ایالت را هدف قرار داده بودند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۴    
قاضی شرعی ائتلاف تروریستی هیئة تحریر الشام از ترور خود و علت اینکه چرا در لیست تروریستی قرار گرفته، اظهاراتی را مطرح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۲    
همزمان با بیست و ششمین شب از ماه مبارک رمضان، وزیر بهداشت از بیمارستان های لولاگر و ضیاییان تهران بازدید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۰    
فرمانده ارتش پاکستان در ملاقات با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: دو کشور می توانند ضمن اعتماد غیر مشروط به یکدیگر با تروریسم مبارزه کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۸    
نخست وزیر عراق انفجار مسجد جامع نوری شهر موصل توسط تروریست های داعشی را به منزله پذیرش رسمی شکست از سوی آنها دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۴    
در حالی قیمت خودروی پژو 2008 تا حدود 100 میلیون تومان توسط ایران خودرویی ها اعلام شده بود که معاون سازمان حمایت با توجه به پیش فروش این خودرو ، پیش بینی قیمت 120 میلیون تومان را اعلام کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۲    
کارشناس مسائل امنیتی گفت: افراط گرایان توانایی حمله به کشورهای آسیای مرکزی را ندارند اما همکاری کشورها در قالب سازمان پیمان امنیت جمعی باید تقویت شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۸    
سفارت آمریکا در پاکستان اعلام کرد واشنگتن برای اصلاحات اقتصادی و ایجاد شغل با کمک 19 میلیارد روپیه ای به اسلام آباد موافقت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰    
در حال حاضر اندروید 7 نوقا آخرین و جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید محسوب می شود. این سیستم عامل از مزیت ها و ویژگی های جدیدی نسبت به نسخه های قبلی اندروید برخوردار است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۸    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با بیان اینکه افغانستان، منطقه و جهان، پس از گذشت بیش از یک دهه از تهاجم آمریکا امن تر نشده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۴    
وزیر خارجه اتریش در گفت وگو با یک روزنامه محلی گفته است هیچ نیازی به وجود مهدهای کودک و پیش دبستانی های اسلامی در این کشور نیست و قصد تعطیلی آن ها را دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۰    
دفتر رئیس جمهور ترکیه خبر داده که رجب طیب اردوغان در گفت و گویی تلفنی با پادشاه عربستان سعودی و ولی عهد جدیدش، درباره بحران قطر صحبت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۶    
روزنامه نیویورک تایمز که به نسخه ای از گزارش دبیر کل سازمان ملل در مورد برنامه موشکی ایران دست یافته، می گوید این گزارش لحن ملایم تری نسبت به قبل دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۴    
روزنامه وال استریت ژورنال خبرنگار ارشد سیاست خارجی خود را به دلیل ارتباط مخفیانه با یک دلال اسلحه اخراج کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۲    
به گزارش شفاف ، مراسم بیعت با ولی عهد جدید عربستان چهارشنبه شب در قصر پادشاهی در مکه مکرمه برگزار شد. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۸    
فرماندهی عملیات آزادسازی موصل اعلام کرد گروه تروریستی داعش مسجد معروف نوری را منفجر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۴    
برنامه نویسانی که کد های خود را با استفاده از کاراکتر های فضای خالی space می نویسند در آمد بیشتری از برنامه نویسانی دارند که با استفاده از یک تب برنامه نویسی می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۸    
محققان موفق به ساخت سیستم جدیدی شدند که می تواند به صورت کاملا تصادفی و رندوم رشته ای از اعداد ساخته و امکان حدس زدن آن را برای هکر ها غیر ممکن کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۲    
مطالعه صورت گرفته توسط 9 کشورحاکی از سوء استفاده گسترده شبکه های اجتماعی برای انتشار مطالب دروغ، اطلاعات غلط و تبلیغات بی پایه و اساس است که جالب این جاست که ما هر روز از این شبکه ها استفاده می کنیم!