شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۹Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 23 تیر 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 تیر 1396 شفاف 2 تیر 1396 شفاف 3 تیر 1396 شفاف 4 تیر 1396 شفاف 5 تیر 1396 شفاف 6 تیر 1396 شفاف 7 تیر 1396 شفاف 8 تیر 1396 شفاف 9 تیر 1396 شفاف 10 تیر 1396 شفاف 11 تیر 1396 شفاف 12 تیر 1396 شفاف 13 تیر 1396 شفاف 14 تیر 1396 شفاف 15 تیر 1396 شفاف 16 تیر 1396 شفاف 17 تیر 1396 شفاف 18 تیر 1396 شفاف 19 تیر 1396 شفاف 20 تیر 1396 شفاف 21 تیر 1396 شفاف 22 تیر 1396 شفاف 23 تیر 1396 شفاف 24 تیر 1396 شفاف 25 تیر 1396 شفاف 26 تیر 1396 شفاف 27 تیر 1396 شفاف 28 تیر 1396 شفاف 29 تیر 1396 شفاف 30 تیر 1396 شفاف 31 تیر 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۰    
انقراض دایناسورها در حدود 66 میلیون سال پیش، آخرین انقراض جمعی (Mass Extinction) اتفاق افتاده در طول تاریخ است؛ اما اخیرا محققان به دنبال هشدارهای پیشین، از آغاز ششمین انقراض بزرگ زمین خبر داده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۰    
عکس: مهدی مریزاد - خبرگزاری فارس
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۰    
داستان جزیره ایستر (Easter Island) یا راپای بزرگ ، مردمانی باستانی را توصیف می کرد که مقدمات انقراض خود را فراهم ساختند؛ اما ظاهرا واقعیت چیز دیگری ست!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۰    
تجارب اندکی به اندازه سفر به یک مکان ساحلی لذتبخش هستند. با وجود خورشید، آب های آزاد و مردم محلی خوب، هیچ راهی بهتر از گذران تعطیلات در یک شهر ساحلی آرام نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۰    
رفتارهای ما بر اساس چیزی است که روانشناسان آن را اصل لذت می نامند. اصل لذت، نیروی اصلی است که انسان را وامی دارد به دنبال کسب رضایت فوری برای نیازها، خواسته ها و کشش های خود باشد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۰    
تابستان و گرمای آن برای افراد بسیاری طاقت فرسا بوده و حتی غذا خوردن را برای آنها سخت می کند اما با نوشیدن یک نوشیدنی خنک تابستانی سیستم گوارش شما تقویت و بیماری ها سراغتان نمی آید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۰    
خود شیفتگی یک بیماری خیالی در فیلم و داستان ها نیست، بلکه یک اختلال جدی دردسته بیماری های اعصاب و روان است و نیاز به درمان جدی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۸    
در روستایی دورافتاده در شمال شرقی اتریش موزه ای وجود دارد برای نمایش اشیا و چیدمان هایی که کاربرد و معنای درست و حسابی ندارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۰    
مسعود ساکی خبرگزاری مهر
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۴    
سفیر عراق در پاکستان گفت: پاکستان در جنگ با داعش کنار ما بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۴    
شرکت ایسوس گوشی های قدیمی تر و همچنین Zenfone 3 Laser و Zenfone 2 Laser را آپدیت می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از تاخیرهای طولانی در پرداخت بدهی ها به سیستم درمانی کشور، نسبت به وجود بحران درحوزه داروهای داخلی هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۰    
وزیر علوم و فناوری نیجریه در دیدار سفیر ایران بر تقویت همکاری های علمی و فناوری با ایران تأکید و از آمادگی کشورش برای استفاده از تجربیات ایران در این زمینه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۸    
امروزه استفاده از پهپادها در زمینه های مختلف گسترش یافته است، بنابراین می توان از این وسیله برای زیباسازی و رنگ آمیزی دیوارهای شهر نیز استفاده کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۸    
تا به حال شایعات زیادی را پیرامون Xiaomi Redmi5 شنیده بودیم، اما این بار تصاویر رسمی این محصول از سوی شبکه اجتماعی Weibo به بیرون درز کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۸    
رئیس پلیس فرودگاههای کشور با تشریح چرایی ممنوعیت بدرقه حجاج در فرودگاه توسط همراهان زائران گفت: بنابر مسائل امنیتی، اجازه نداریم تا نزدیک سالنهای فرودگاه، خودروهای شخصی را هدایت کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام، مهمترین عامل برای رشد بازار سرمایه را کاهش نرخ سود بانکی دانست و گفت: افزایش اعتماد سرمایه گذاران نیز در بلندمدت می تواند عامل افزایش مشارکت باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۴    
بعیدی نژاد برجام را توافقی بین المللی و چند جانبه خواند که هیچ کشوری نمی تواند یکجانبه نسبت به سرنوشت آن تصمیم بگیرد و حفظ آن نیز نیازمند تعهدی از سوی تمامی اعضا است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی ناجا با بیان اینکه پلیس اصراری بر اقدامات سلبی درحوزه حجاب ندارد گفت: حفظ ارزش های اسلامی وظیفه اصلی ناجاست و برخورد باهنجارشکنان آخرین خط درمان در دستور کار پلیس است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۰    
سرانجام بخش سرگرمی شرکت سونی تاریخ انتشار رسمی بازی مورد انتظار Gran Turismo Sport را 17 اکتبر سال میلادی جاری (25 مهر) اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۲    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگویی بیش از 14 مورد از آخرین اقدامات این سازمان در حوزه شفاف سازی و بازار سالم و مطمئن را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۴    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۲    
چاقی که یکی از بزرگترین مشکلات سلامتی عصر حاضر است، علاوه بر تغذیه ناسالم و عدم تحرک، در افراد نامنظمی که به نظافت خانه و محل زندگی خود اهمیت نمی دهند، دیده می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۸    
امروزه در نقاط مختلف دنیا برج های بسیار زیادی ساخته شده که از مدرن ترین تکنولوژی های روز و فناوری های هوشمند در ساخت آن بهره گرفته شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۴    
علی مسعودی عکسی با مهران غفوریان و علی صادقی با گریم ایرانیان روزگار قدیم در اینستاگرام منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۸    
انگشت شست پای یک جوان به جای انگشت شست دستش پیوند زده شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۸    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ازطرح ساماندهی آب های غرب به عنوان بزرگترین پروژه آبی کشور نام برد و تصریح کرد: اجرای این پروژه عظیم اهمیت بسزایی درتولید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۰۶    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم 14 مرداد از ساعت 17 تا 20 در صحن علنی برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۰۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دولت مدعیِ قانون گرایی با عدم ابلاغ برنامه ششم تخلف بزرگی مرتکب شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۶:۰۰    
رییس پژوهشکده باستان شناسی کشور گفت: در حال حاضر تیم باستان شناس چینی در ایران حضور ندارد اما موضوع کشف فسیل دایناسور را بررسی خواهیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۵:۰۰    
سارا عبدالملکی که زمانی نام او در همه جا برده می شد فراموش شده است و دیگر کسی سراغی از او نمی گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۴:۰۰    
نشست هم اندیشی حقوق بشر و شهروندی از سوی ستاد حقوق بشر و شهروندی و دادگستری کل استان فارس و با حضور اعضای شورای قضائی، روسای دادگستری و دادستان های شهرستان ها ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۳:۰۰    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به بخشنامه ابلاغی به بانک های چینی برای احراز هویت مضاعف در مبادلات مالی با کشورهای پرریسک ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
معاون سازمان ثبت گفت: تنظیم اسناد خودرو حتما باید در دفاتر اسناد رسمی انجام شود و اگر کسی اینگونه عمل نکند آثار حقوقی برای او وجود خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۱:۰۰    
قائم مقام دفتر جنبش أمل لبنان در ایران با تأکید بر اهمیت استراتژیک محور مقاومت در منطقه تأکید کرد: اسرائیل تا زمانی که مقاومت وجود دارد، نمی تواند هیچ غلطی بکند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۲    
رسانه های آمریکایی از خودکشی یکی از اعضای حزب جمهوریخواه خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۰    
قطر ممانعت رژیم صهیونیستی از برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد و سازمان اسلامی علمی، فرهنگی و تربیتی آیسسکو خواستار آزادی مفتی قدس و سرزمین فلسطین شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۳:۴۴    
سخنگوی آتش نشانی گفت: در خیابان دامپزشکی تهران حادثه ای رخ نداده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۳:۰۴    
سناتور تندروی آمریکایی در بیانیه ای به مناسبت سالگرد برجام تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا نباید تایید کند که ایران به تعهداتش مطابق با برجام عمل کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۵۸    
نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی با شعار جوانان، صلح و توسعه در جهان به هم پیوسته در ابیجان برگزار شد، اما به دلیل اختلاف اعضا نتوانست بیانیه پایانی را صادر کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۰:۵۲    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در یادداشتی به جنایت هولناک و قتل آتنا اصلانی پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۰:۴۶    
قطع روابط کشورهای عربستان، امارات متحده عربی و بحرین با کشور قطر فرصت خوبی را برای فعالان اقتصادی کشورمان در صادرات مواد غذایی و تامین دیگر مایحتاج این کشور فراهم کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۶    
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی گفت: آنچه بیش از موضوع آب برای کشاورزی بحران ساز شده است "دیده نشدن جایگاه بخش کشاورزی" است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۱۲    
جونو ، فضاپیمای ارسالی ناسا در ماموریتی به طوفان در جریان سطح مشتری نزدیک شده و تصاویر جدیدی را ثبت نموده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۸    
وزارت خارجه روسیه روز جمعه گفت در صورت عدم اقدام ایالات متحده در بازگشایی دو مجتمع تعطیل شده روسیه با اخراج دیپلمات های آمریکایی و تعطیلی برخی از ساختمان های آمریکا در روسیه این اقدام را تلافی خواهد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس هیئت مذاکره کننده سوریه تأکید کرد که در نشست صبح امروز با فرستاده ویژه سازمان ملل در این کشور مسائل مربوط به مبارزه با تروریسم و جنایات آمریکا و سیاستهای ترکیه در سوریه را مورد بررسی قرار داده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۵۸    
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور حقوق بشر درباره حکم صادره علیه نبیل رجب رئیس مرکز حقوق بشر بحرین مبنی بر 2 سال حبس اجرایی، ابراز نگرانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۵۴    
سفیر امارات عربی متحده در روسیه اعلام کرد که توافق وزیر خارجه آمریکا و قطر هرگز مشکل اصلی را حل نخواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۸    
یک متخصص پزشکی هسته ای از روش PET-CT Scan به عنوان جدیدترین روش تشخیص سرطان پروستات خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۸    
روسیه در واکنش به اقدامات آمریکا علیه مسکو اعلام کرد که تعداد دیپلمات های آمریکایی در مسکو زیاد بوده و تعدادی از آنها باید این کشور را ترک کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۴    
سیلاب، مسدود شدن راه، آبگرفتگی معابر و منازل، سرما، گرما و طوفان و گرد و خاک در همه فصول سال مردم سیستان و بلوچستان را می رنجانند و گویا مسئولان فقط گزینه بی تدبیری را روی میز دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۴    
انسان قرن 21 علاقه بیشتری به قهوه نشان داده است در این بخش به صورت خلاصه با فواید قهوه آشنا خواهید شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۲    
یک مقام آمریکایی روز جمعه گفته که اقدام احتمالی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در روزهای آینده برای تأیید پایبندی ایران به توافق هسته ای به معنی این نیست که او بعداً از این توافق خارج نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۰    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ابلاغ نشدن قانون برنامه ششم از سوی رئیس جمهور را مصداق بداخلاقی سیاسی و تخلف قانونی برشمرد و گفت: رئیس مجلس یا هیأت رئیسه باید به این موضوع ورود کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در هفته پیش رو درباره تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها تصمیم گیری می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۶    
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا در حال مطالعه یک اختلال نادر و وراثتی در پوست، مکانیسم هایی را شناسایی کردند که ممکن است در ایجاد طاسی الگو دار مردان موثر باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۶    
سامی ابوزهری از مسئولان ارشد جنبش حماس گفت: عملیات امروز سه جوان فلسطینی در مسجد الاقصی پاسخی طبیعی به تروریسم رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجد الاقصی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۲    
در متن زیر به سوره های مستحبی که خواندن آن ها در آغاز و پایان روز ثواب بسیاری دارد، می پردازیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۸    
دولت آمریکا قصد دارد کشورهایی که اطلاعات مورد نیاز متقاضیان روادید را در اختیار آن قرار ندهند، مشمول تحریم مسافرتی قرار دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۰    
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: نظام باید مشکل سپرده های مردم را در موسسات مالی و اعتباری حل کند. این مسئله به اعتماد مردم میان نظام و دولت برمی گردد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۴    
درحالی که سازمان لیگ به پرسپولیس فشار می آورد که در فینال سوپر جام شرکت کند این تیم به همراه استقلال می توانند در یک دیدار دوستانه درآمد قابل توجهی داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۰    
سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان گفت: کیفیت مسابقات دانشجویان بسیار بالاست و بهترین مقام ایران پنجم بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۰    
شرکت Sega بازی جدید به نام Virtua Tennis را به لیست بازی های مخصوص موبایل خود اضافه کرده است.در پی تلاش شرکت Sega برای افزودن بازی های جدید به لیست بازی های تلفن همراه طراحی شده توسط این شرکت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۶    
دو مقام پیشین آمریکایی با بیان اینکه برجام کاری را که باید می کرد، انجام داده، تاکید کردند نمی توان توافق هسته ای را بیش از این بهبود داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۴    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه عملیات خود در منطقه بادیه، موفق شدند مناطق رجم الارنب، بئر محروثه، أرض جلیغم و سد أبو خشبة را آزاد کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۲    
نظامیان صهیونیست امام جمعه شهر قدس را ظهر امروز در نزدیکی منطقه باب السباط بازداشت کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۸    
سفیر ایران با انتقاد از برگزاری نشست فوق العاده شورای اجرایی سازمان منع سلاحهای شیمیایی درباره سوریه و سوءاستفاده سیاسی برخی کشورها از این سازمان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۸    
امام جمعه آران و بیدگل گفت: نهاد تامین اجتماعی یکی از نشانه های عدالت اجتماعی در کشور محسوب می شود که فعالیت های چشم گیری نیز انجام داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۴    
کنفرانس اهل سنت عراق روز گذشته با عنوان کنفرانس ملی بغداد و با مشارکت شخصیت های سیاسی و دینی و طیف های مختلف جامعه در پایتخت این کشور برگزار و در آن بر رد هرگونه طایفه گری و دخالت خارجی تاکید شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۲    
مفتی اعظم سوریه امروز نخستین نماز جمعه را در شهر حلب و در مسجد این شهر پس از آزادسازی آن از دست تروریستها اقامه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۲    
هر روز تعداد بیشتری از شهروندان کردستان عراق برای درمان یا تشخیص بیماری های خود به ایران سفر می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۰    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره عملیات شهادت طلبانه امروز جمعه در مسجد الاقصی تلفنی صحبت کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۸    
وزارت خارجه انگلیس در دومین سالگرد برجام با صدور بیانیه ای توافق هسته ای را دارای منافعی برای ایران و جهان برشمرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۴    
در سال 2014 روسیه سومین شریک تجاری بزرگ اتحادیه اروپا بود و پیش بینی می شود تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه به آسیب بیشتر علیه اروپا منجر شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۰    
نماینده ولی فقیه در حج و زیارت با بیان اینکه طرف سعودی با برگزاری دعای کمیل بین قبرستان بقیع و حرم شریف نبوی به دلیل مسائل امنیتی مخالفت کرده گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۶    
وزارت خارجه کره شمالی هشدار داده که در صورت تصویب تحریم های تازه توسط شورای امنیت سازمان ملل، پیونگ یانگ با اقدامات مقتضی به این کار پاسخ خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۶    
سامسونگ برای بهبود شرایط Bixby دست به دامان استارت آپی یونانی شده تا مشکلات این نرم افزار را برطرف کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۲    
پلیس اوکراین با ماشین آب پاش و اسپری فلفل تلاش کرد تا معترضان به لغو مصونیت نمایندگان مخالف پارلمان را متفرق کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۲    
کارشناس حوزه پتروشیمی گفت: فرمول و ضرایب کنونی محاسبه قیمت خوراک پتروشیمی ها، عادلانه بوده و از هر گونه سوء استفاده و ضرر به بیت المال جلوگیری می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۸    
وبگاه شبکه خبری فرانسه نوشت: بحران قطر تسریع کننده تحکیم روابط ایران و عمان شد و این 2 کشور با توجه به مواضع عربستان دلایلی آشکار برای نزدیک شدن به هم دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۴    
وزیر خارجه گفت: آمریکا با اجازه ندادن به ایران در بهره بردن از منافع کامل برجام در عمل کردن به روح این توافق شکست خورده و ما بر این باوریم که آنان در موضع خودشان بازنگری کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۲    
منابع مصری از کشته شدن یک افسر و 4 سرباز در حمله مسلحانه به یک ایست امنیتی در الجیزه خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۲    
امام جمعه موقت گناوه گفت: قشرهای مختلف جامعه در مقابل ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب باید احساس مسئولیت کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۸    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات شهادت طلبانه امروز در قدس اشغالی را تأکیدی بر استمرار انتفاضه و وحدت ملت برای پشتیبانی از مقاومت برشمرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا با متهم کردن آلمانی ها به برخورداری بیشتر در مناسبات اقتصادی، برلین را به محدودیت در مواردی مانند سهم و تعرفه مبادلات تجاری متهم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۴    
مدیرعامل سابق استقلال گفت: استقلال نقاط ضعف فصل گذشته را پوشانده و در همه پست ها 2 بازیکن و حتی بیشتر دارد و به نظرم این تیم امسال مدعی اصلی قهرمانی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۴    
پس از سخنان رییس فدرال رزو، جانت یلن،که احتمال اینکه نرخ بهره امسال بیش از یک بار افزایش پیدا کند را کاهش داد، قیمت طلا بالا رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۰    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در راستای سیاست کلان کشور بازیکن خارجی نگرفتیم و ای کاش همه باشگاه ها به این مسئله توجه می کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۶    
مدیر کل کمیسیون اتحادیه اروپا در توسعه و همکاری بین المللی با وزیر امور خارجه ازبکستان دیدار و گفت وگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۶    
بازیکن سرباز تیم پرسپولیس پیشنهاد حقوق ماهیانه 6 میلیون تومانی باشگاه ملوان را نپذیرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۶    
به دنبال پنج حمله اسیدپاشی در شرق لندن یک نوجوان بازداشت شده است. طبق گزارش ها دو مرد سوار بر موتور این حمله ها را ظرف 90 دقیقه در محله "هکنی" لندن انجام دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۲    
به نظر می رسد قرار نیست فعلا دبیرکلی رسمی فدراسیون فوتبال از سوی رئیس این مجموعه معرفی شود!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۲    
در حالی که رئیس امنیت شهرداری قدس مدعی شد 5 هزار سلاح گرم ثبت نشده در اختیار اعراب قدس است، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی عملیات امروز در مسجدالاقصی را عبور از خطوط قرمز توصیف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۰    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه دلال ها پشت پرده قرارداد توتل قرار دارند، گفت: آنهایی که از ماجرا خبر دارند، اذیت می شوند و آنهایی که بی خبر هستند، مدام تشویق می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۸    
نماینده وزن 60- کیلوگرم کشورمان به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۶    
مدیر تیم فوتبال امید در سفر به قرقیزستان این تیم را همراهی خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۸    
دومین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف با هدف شتابدهی و حمایت از ایده های فعالان حوزه فناوری ارتباطات صبح پنجشنبه در سالن جابر ابن حیان این دانشگاه برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۲    
اگر شما هم از آن افرادی هستید که پسوردهایشان را در دفترچه ای مخصوص یادداشت می کنند، این مطلب را از دست ندهید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۰    
سرپرست معاونت امور حج و زیارت سازمان حج گفت:اولین گروه از ویزاهای الکترونیک از دیروز در ایران صادر شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۴    
بررسی قرارداد توتال محور هفتمین نشست هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی بود و در این نشست، مسئولان ارشد کشوری بر توسعه میادین مشترک تأکید کردند.
  • ۱