شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۰۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 20 تیر 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 تیر 1396 شفاف 2 تیر 1396 شفاف 3 تیر 1396 شفاف 4 تیر 1396 شفاف 5 تیر 1396 شفاف 6 تیر 1396 شفاف 7 تیر 1396 شفاف 8 تیر 1396 شفاف 9 تیر 1396 شفاف 10 تیر 1396 شفاف 11 تیر 1396 شفاف 12 تیر 1396 شفاف 13 تیر 1396 شفاف 14 تیر 1396 شفاف 15 تیر 1396 شفاف 16 تیر 1396 شفاف 17 تیر 1396 شفاف 18 تیر 1396 شفاف 19 تیر 1396 شفاف 20 تیر 1396 شفاف 21 تیر 1396 شفاف 22 تیر 1396 شفاف 23 تیر 1396 شفاف 24 تیر 1396 شفاف 25 تیر 1396 شفاف 26 تیر 1396 شفاف 27 تیر 1396 شفاف 28 تیر 1396 شفاف 29 تیر 1396 شفاف 30 تیر 1396 شفاف 31 تیر 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۶    
آبلیمو علاوه بر فرایند هضم بهتر و سالم تر، سموم دستگاه گوارش را رقیق می کند و باعث از بین رفتن علائم سوءهاضمه، مانند سوزش شکم و نفخ می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۶    
سکته قلبی (انفارکتوس) یکی از مهم ترین اورژانس های سلامت است. انفارکتوس وضعیتی است که در آن خونرسانی به بخشی از عضله قلب متوقف و بافت آن ناحیه دچار مرگ می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۰    
مهم ترین اخبار شرکت بهره برداری مترو تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۰    
دو دستگاه خودروی پرقدرت نیسان"370z" معروف به اژدها، میهمان این روز های خیابانهای تهران هستند. این خودرو دارای یک موتور 6 سیلندر 3700cc با توان 330 اسب بخار است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۰    
شاید عجیب ترین انتخاب مصالح بشر برای ساخت کشتی های شناور بتن مسلح باشد. قرن ها کشتی ها از چوب ساخته می شد که بعد ها جای خود را به مواد سخت تری مثل فولاد داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲    
وقتی خوب به انیمیشن های دیزنی نگاه می کنیم فقدان و نبود "مادر" را بیشتر از نبود "پدر" متوجه می شویم. مادرها در اغلب انیمیشن های والت دیزنی از دنیا رفته اند و اگر هم وجود داشته باشند اصلا آنها را در ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۴    
احزاب اتحادیه میهنی کردستان، جنبش تغییر و جماعت اسلامی کردستان توضیحاتی درباره جلسه تشکیل شده با رئیس فراکسیون همپیمانی ملی ارائه کرده و اعلام کردند وی منطقه کردستان را تهدید نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۲    
رئیس دادگستری شهرستان خوی، حکم قاتلی که هفت نفر را در سلماس کشته بود اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۰    
مرد هندی زنش را به خاطر دیر آوردن شام کشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۴    
حسین قربان زاده، مؤسس پویش حذف معیار ظرفیت از حرفه وکالت گفت: در سال تولید ملی و اشتغال متأسفانه رویه ظالمانه تعیین ظرفیت غیرقانونی برای حرفه وکالت ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۲    
بزرگترین نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت صنعتی کشور روزچهارشنبه در سفر قائم مقام وزیرنیرو به یزد به بهره برداری رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۲    
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به توافق های حاصل با مربی و بازیکن سابق پرسپولیس، پرونده های آنها از موارد تحت رسیدگی فیفا خارج شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۶    
عکس: آرمین کرمی خبرگزاری فارس
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۴    
اکثر افراد دچار سردرد می شوند که بر اساس نوع سردرد، درمان های متفاوتی وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۸    
سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: کادر فنی جدید همه تلاش خود را برای آماده سازی این تیم انجام خواهد داد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۶    
شورای عالی تمبر با درخواست وزارت ورزش و جوانان برای انتشار تمبر یادبود صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه، موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۴    
عکس: محمد حسین ولایتی خبرگزاری فارس
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۸    
امام هشتم شیعیان، همواره مامن و پناهگاه مستحکم برای ما ایرانی ها هستند
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۴    
به گزارش شفاف ، تفاوت زیادی بین استفاده از گوگل کروم و حرفه ای شدن در گوگل کروم وجود دارد. مطالبی که در ادامه مطرح می شوند مجموعه ای از نکات ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۰    
نائب رئیس اتحادیه بار فروشان کاهش تولید را سبب افزایش قیمت پیاز از کیلویی 400 تومان در سال گذشته به 3500 تومان در سال جاری اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۶    
گزارش وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد 33درصد جامعه ایران زیر خط فقر زندگی می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۴    
بعد از فروش موفق گلکسی S8 نوبت به گلکسی نوت 8 ، پرچم دار بعدی سامسونگ رسیده است، بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، نوت 8 دوربین دوگانه دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۲    
با تلاش دانشمندان صنایع هوایی، برای تحقق رویای مسافرت با سرعتی ماورا صوت، پوشش های سرامیکی کاربیدی برای ساخت بدنه هواپیماهای آینده، مهندسی و به جهان معرفی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۶    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۰    
براساس تحقیقات انجام شده برخی از موادغذایی باعث بهبود حالات روحی می شوند. بنابراین برای خلق و خوی بهتر و پیشگیری از بروز افسردگی انتخاب موادغذایی مفید می تواند موثر باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۸:۲۶    
غذا در مقایسه با قرص ها و مکمل ها، منبع بسیار بهتری برای تامین نیاز بدن به ویتامین ها و مواد مغذی است، زیرا بهتر جذب بدن می شوند، اما گاهی نیز ممکن است که فرد به مکمل نیاز پیدا کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۶:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مخالفت کمیسیون متبوعش با کلیات لایحه تفکیک وزارتخانه ها خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۵:۱۶    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما اساساً با این نکته ایران موافقیم که آمریکا در تمام طول دوره اجرای برجام نه تنها پایینتر از سطح انتظار عمل کرده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۴:۰۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرارداد بازطراحی راکتور اراک میان ایران و چین منعقد شد، روند بازطراحی راکتور اراک را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۳:۰۴    
دبیر ستاد اربعین حسینی از آغاز صدور روادید زائران اربعین از 11 شهریورماه خبر داد و گفت: داشتن گذرنامه و روادید برای سفر زائران اربعین حسینی به عراق الزامی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۲:۰۰    
وزیر دفاع کشورمان در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا گفت: اینگونه اظهار نظرها، عقلانیت افرادی مثل ایشان را سلب کرده و اینگونه اظهارات شبیه هذیان گویی افراد بیمار و تب دار است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۱:۰۰    
فرهاد رهبر، فریدون عزیزی و محمدمهدی طهرانچی با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان 3 عضو جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۲    
امیر کویت با تاکید بر بی سابقه بودن اختلافات و بحران کنونی شورای همکاری خلیج فارس اعلام کرد که به تلاش های خود برای حل بحران قطر ادامه خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۳۸    
فرمانده کل سپاه با قید فوریت معاون بهداشت و درمان سپاه را برای رسیدگی و حل مشکلات بیمارستانی و درمانی کودکان مبتلا به بیماری ای بی مامور کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۳۲    
به دلیل اغتشاشاتی که در چند روز اخیر در شهر هامبورگ آلمان رخ داده، پلیس فدرال این کشور هنوز پاسخ مثبت قطعی به برگزاری دربی استقلال پرسپولیس در این کشور نداده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۳۰    
عرضه اولین ساعت هوشمند با شارژ خودکار موجب ایجاد تحولی بزرگ در این حوزه خواهد شد .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۲۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: یک برکت و نعمت این انتخابات، جمع شدن بخش عظیمی از نیروهای دلسوز کشور دور هم و کنار گذاشتن کدورت ها بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۸    
سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود به مساله آزادسازی موصل پرداخت و این پیروزی را به ملت و دولت عراق تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۰    
امروزه استفاده از لنزهای چشمی در دختران و پسران بسیار شایع شده است. عموما افرادی که به دلایلی از عینک استفاده نمی کنند لنز ها را جایگزین آن کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با پیگیری کمیسیون و اصرار اعضا بر غیرقانونی بودن مصوبه دولت در خروج شرکت های سودده از سهام عدالت، هیات تطبیق مصوبات با قوانین، این مصوبه را لغو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۰    
جعفری دولت آبادی از بازداشت یکی از متهمان مرتبط با جریان انحرافی خبر داد و اعلام کرد تحقیقات درباره پرونده دکل های نفتی پایان یافته و کیفرخواست این پرونده به زودی صادر خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۰    
سامانه آنلاین خدمات گردشگری (اپرو) ارزانترین سفر ها را برای گردشگران تدارک دیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۰    
ورزش کردن در فصل تابستان و در هوای گرم نیازمند مراقبت های خاصی است. معمولا ورزشکاران در این فصل اشتباه هایی را مرتکب می شوند که ممکن است باعث آسیب رسیدن به بدن آن ها شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۰    
افرادی که می خواهند از ضد آفتاب خود به عنوان کرم آرایشی یا کرم پودر استفاده کنند باید از ضد آفتاب های رنگی و یا کرم پودری استفاده کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۰    
ژئوگلیف به معنای نشانه های نوشتاری کنده شده بر روی زمین است که معمولا چند صد متر طول دارند و پدیده ها و برجستگی های طبیعی زمین را که به نحوی به دست انسان تغییر یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۰    
محققان دریافتند دو داروی مورد استفاده در درمان آسم و آلرژی ممکن است شیوه ای برای پیشگیری از نوع مرگبار ذات الریه باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۲    
نایب رئیس هیات مدیره فدراسیون صنعت نفت ایران گفت: کشور دانمارک پیشنهاد یک میلیارد دلار مشارکت سرمایه گذاری در طرح های ایران ارائه کرده است که بزودی برقراری ارتباط را در این زمینه شروع می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۰    
مطالعات جدید حاکی از افزایش علائم خشکی چشم در کودکانی است که در طول روز زیاد از وسائل الکترونیکی استفاده می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۰    
بیشتر بزرگسالان فکر می کنند شیر برای شان مفید است، چون از کودکی همیشه به آنها گفته شده که نوشیدن شیر برای تقویت استخوان ها و حفظ سلامت شان لازم است، در واقع همه ی ما شیر را بهترین منبع کلسیم می دانیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۶    
وزارت کشور عربستان به صدور بیانیه ای اعلام کرد که 4 نفر از شهروندان ساکن منطقه شیعه نشین قطیف را به بهانه ارتکاب اقدامات تروریسی اعدام کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۰    
معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با عراقچی با تقبیح رویکرد یکجانبه گرایانه آمریکا در موضوعات بین المللی خصوصا برجام ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۶    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای پس از رایزنی معاون وزیر خارجه این کشور با دیپلمات های ایرانی اعلام کرد که مسکو و تهران بر لزوم پایبندی همه طرف ها به توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 تأکید کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۲    
در حالی از چند ماه قبل رفتن فرهاد پرورش از ایران ایر(هما) به ایکائو قطعی شده بود اما وزارت راه و شهرسازی نتوانست گزینه مناسبی را به عنوان جایگزین مدیرعامل وقت به هیات وزیران معرفی کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
در هفته های گذشته باج افزار NotPetya سیستم های بسیاری از سازمان ها و موسسات اروپایی و آمریکایی را آلوده کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
درکوه های شمال غرب سیچوان در چین، شهری در یک دره زیبا و تمیز و ایزوله وجود دارد که درواقع تمام آن یک صومعه است؛ صومعه یارچن.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۸    
دولت اردن پیروزی استراتژیک نیروهای عراقی در موصل و بیرون راندن داعش از این شهر را تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۴    
وزرای امور خارجه قطر و آمریکا در کنفرانس خبری مشترکی که در دوحه داشتند از امضای تفاهم نامه ای در خصوص عدم حمایت مالی از تروریسم خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۸    
وبگاه شبکه خبری آمریکایی نوشت: رئیس جمهور سوریه قصد بازپس گیری اکثر مناطق کشورش را دارد، در این مسیر شاهد ساختار امنیتی جدید در خاورمیانه خواهیم بود که ایران نفع زیادی از آن می برد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۴    
جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین دستآورد بزرگ آزادی موصل از اشغال گروه های تروریستی را به مرجعیت ، ملت و دولت عراق تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۲    
مرکز آمار فلسطین با ارائه گزارشی، تعداد جمعیت و نسبت های آنها در نوار غزه و کرانه باختری را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در نشستی که به همراه مدیر عامل پرسپولیس با رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم، به بررسی و مشکلات حق پخش تلویزیونی پرداختیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۰    
رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی گفت: تهدیدهای امنیتی غیر قابل پیش بینی است مردمی شدن تأمین امنیت می تواند به توسعه امنیت پایدار کمک کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۴    
استفاده از حافظه های پنهان در پردازنده ها عموما برای کاهش زمان انتظار پردازش به کار می رود. آیا می توان با استفاده از حافظه پنهان، سرعت پردازنده ها را افزایش داد؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۲    
شرکت های Suter و Arch که سازندگان بهترین و گران قیمت ترین موتورسیکلت های جهان هستند، برای تولید مدل های جدیدتر موتورسیکلت با یکدیگر همکاری کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۲    
سید محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره شایعات منتشر شده نسبت به ارائه اینترنت نامحدود ثابت از مردادماه توضیحاتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۲    
دانشگاهی در چین و شهر پکن اتاقکی در شرایطی مشابه یک ایستگاه فضایی ساخته و در آن به بررسی تأثیرات فضا بر روی بدن انسان ها می پردازد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۰    
تیم آلکمار با حضور تمامی ملی پوشانش از جمله علیرضا جهانبخش دور جدیدی از تمرینات خود را با دوچرخه سواری در جنوب هلند آغاز کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۰    
حیطه گردشگری خارجی همانند بسیاری از عرصه های دیگر با مشکلات و مسائلی در کشور مواجه است که بررسی و رفع آنها به عنوان موانع رونق این عرصه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۰    
دفتر بازرسی سازمان تامین اجتماعی، نظارت و بازرسی مستمر بر عملکرد واحدهای تابعه ( ادارات کل، مدیریت های درمان و مؤسسات و شرکتهای تابعه) و ارائه کمک های کارشناسی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۰    
شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که دلش نخواهد لذت مادر شدن را تجربه کند. وقتی یک خانواده فرزند نداشته باشند، انگار یک قطعه مهم از پازل زندگی شان کم است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران در احکامی، مدیر آموزش وپرورش منطقه 6 و سرپرست اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی را منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۸    
سومین شعبه بیمه ملت صبح روز دوشنبه مورخ 1396/04/19 در مرکز استان خراسان رضوی و در شهر مشهد با حضور مدیرعامل، معاونین ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۲    
کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی وزارت نفت با هدف بررسی موضوعات، اهداف و برنامه ها و چالش های حوزه اینمی و آتش نشانی صنعت نفت برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۵    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند کنترل میدانی نفتی مهم الهیل در شمال شرق تدمر را به دست گیرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۲    
پارلمان اروپا به لندن هشدار داد، در صورتی که پیشنهاد بهتری برای تامین حقوق شهروندان اروپایی ارائه ندهد، مانع از اجرایی شدن توافق برگزیت خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس پارلمان لبنان، آزادسازی موصل را به آیت الله سیستانی و دیگر شخصیت ها و مقامات عراقی تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۸    
کمیته ملی حقوق بشر قطر از وزارت خارجه آمریکا خواست تا در برابر نقض قوانین و تحریم های تحمیلی بر ملت قطر و اتباع خارجی مقیم این کشور، موضع روشن و قاطعی اتخاذ کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۶    
دیپلمات های اروپایی در حالی که بازبینی توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 توسط دولت کنونی آمریکا ادامه دارد، بر نگرانی های بیش از پیش اروپا از این بازبینی تاکید کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۴    
نظامیان رژیم صهیونیستی بدون هشدار قبلی، ساختمان 4 طبقه یک فلسطینی در قدس را تخریب کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۴    
متاسفانه اگر به فرزندان آزادی کافی ندهیم که مرتکب اشتباه شوند، تلاش ما به عنوان پدر و مادر هدر رفته و موفقیت هایی را که ایده آل ماست، از فرزندان مان دور خواهیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۲    
فروش نفت خام صادراتی از طریق سازوکار بورس انرژی، راهبردی است که به دلیل ایجاد تنوع در روش های فروش و مشارکت دادن بخش خصوصی در فروش نفت با ماده 13 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ارتباط مستقیمی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۰    
عصر گذشته مرکز تجاری ریو در شمال شرق مسکو پایتخت روسیه طعمه حریق شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۸    
بَز دری سینگر استاد انگلیسی دانشکدۀ عدالت کیفری نیویورک است. او رسالت خود را فراتر از دانشگاه می داند و، برخلاف بسیاری از استادان، برج عاج نشینِ آکادمی نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۶    
دبیرکل نُجَباء عراق در پیامی، آزادی کامل موصل را به شهدای عراقی، ایرانی و لبنانی که خون هایشان در این جبهه ریخته شده تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۴    
نخست وزیران انگلیس و استرالیا برای همکاری دوجانبه در زمینه مقابله با تروریسم و برای تجارت آزاد توافق کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۲    
گروه تروریستی موسوم به جیش اسود الشرقیه ادعا کرد که یک فروند جنگنده سوری را در منطقه بادیه سرنگون کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۰    
به دنبال اعتراض مهاجران در جزیره لسبوس آتش سوزی در کمپ محل سکونت آنها رخ داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۸    
یک روزنامه سوئیسی ضمن اشاره به مشکلات موجود در یمن به دنبال جنگ در این کشور نوشت که بمباران عربستان علیه یمن همچنان ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۶    
محققان دریافته اند از موی انسان می توان به عنوان ابزاری سودمند برای جمع آوری انبوه نفت نشت کرده از چاههای نفت استفاده کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۶    
یک منبع عراقی اعلام کرد که داعش در شهر تلعفر در غرب شهر موصل مرگ خلیفه خودخوانده را تأیید کرده و گفته جانشین او به زودی اعلام خواهد شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۴    
فضانوردان حاضر در یک ماموریت 10 روزه در آب های فلوریدا ابزار جدیدی را آزمایش کردند که در آینده به عنوان یک برانکارد برای نجات فضانوردان بر روی ماه به کار خواهد رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۰    
انتخابات مجلس در دو سال آینده و ریاست جمهوری در 4 سال آینده به عملکرد اصلاح طلبان در شورای شهر تهران به شدت وابسته است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۴    
گورستان ممکن است مقصد عجیبی در یک مسیر توریستی باشد، اما گورستان کی وست در فلوریدا تاریخچه و قبر های جالبی برای دیدن دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۰    
محمد صالح مفتاح
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۰    
روزهای پخش مجموعه تلویزیونی شبانگاهی شبکه یک سیما افزایش یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به در نظر گرفتن دو بیمارستان و 90 مجموعه بهداشتی و درمانی در مکه و مدینه جهت ارائه خدمات به زائران حج تمتع، گفت: برای کاروان های حج دوره های مدیریت بحران برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۶    
محققان موفق به تولید یک ماده حل شونده و بدون ضرر شدند که می توان از آن در عمل جراحی و به هنگام بخیه زدن برش های محل جراحی به منظور منقبض کردن اندام های مجاور استفاده کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مسئول روابط بین الملل فدراسیون کشتی گفت: کشتی کلاسیک با توجه به نوع پوشش کامل، گوش بند و حفاظ سر مورد توجه بانوان زیادی در کشورهای مختلف دنیا قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۰    
دبیر انجمن علمی فیزیوتراپی ایران باقی ماندن در یک وضعیت کاری یکنواخت مانند نشستن را سبب آرتروز زودرس مفاصل دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۲    
تصاویری ماهواره ای از برخی نقاط دورافتاده در برخی کشورهای دنیا از کیلومترها فراتر از زمین تهیه شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.
  • ۱