شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۴۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 5 تیر 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 تیر 1396 شفاف 2 تیر 1396 شفاف 3 تیر 1396 شفاف 4 تیر 1396 شفاف 5 تیر 1396 شفاف 6 تیر 1396 شفاف 7 تیر 1396 شفاف 8 تیر 1396 شفاف 9 تیر 1396 شفاف 10 تیر 1396 شفاف 11 تیر 1396 شفاف 12 تیر 1396 شفاف 13 تیر 1396 شفاف 14 تیر 1396 شفاف 15 تیر 1396 شفاف 16 تیر 1396 شفاف 17 تیر 1396 شفاف 18 تیر 1396 شفاف 19 تیر 1396 شفاف 20 تیر 1396 شفاف 21 تیر 1396 شفاف 22 تیر 1396 شفاف 23 تیر 1396 شفاف 24 تیر 1396 شفاف 25 تیر 1396 شفاف 26 تیر 1396 شفاف 27 تیر 1396 شفاف 28 تیر 1396 شفاف 29 تیر 1396 شفاف 30 تیر 1396 شفاف 31 تیر 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۶    
موتورسیکلت های برقی، توانایی رقابت با دوچرخه را دارند و افرادی که به پاکی محیط زیست اهمیت می دهند، می توانند از موتورسیکلت برقی به جای دوچرخه استفاده کنند که هم سرعت و شتاب بیشتری دارد و استفاده از ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۴    
محققان سطح پیشرفته ای از هوش مصنوعی را ارایه کرده اند که با تلفیق صدا، تصویر و متن، درک بهتری از دنیای اطراف پیدا می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۷:۲۴    
دکتر حمید پارسانیا
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۶    
در چشم انسان اجزای زیادی وجود دارد که هر کدام وظیفه خاص خود را بر عهده دارند. یکی از این اجزا عنبیه است که کار آن به نوعی تنظیم اندازه مردمک چشم برای تعیین میزان نوری است که باید به شبکیه چشم منتقل ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران شاخص اهدای خون در ایران را 27 در هزار نفر عنوان کرد و افزود: از هر هزار نفر در کشور، به طور متوسط 27 نفر خون خود را اهدا می کنند که شاخص بسیار خوبی در سطح دنیا است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۴    
سراینده متن شعرخوانی عید فطر گفت: بد نیست بدانید بلافاصله پس از اجرای شعر توسط میثم مطیعی، یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای این شعر را عالی خواند و یکی از فرماندهان ارشد نظامی بُرد این شعر را ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۶    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند استادان دانشگاه و افراد آگاه باید سند 2030 را تبیین کنند، توقف این سند فایده ندارد و باید ابطال شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۸    
حضرت آیت الله خامنه ای ضمن تأکید بر ضرورت جهاد دنیای اسلام با رژیم صهیونیستی فرمودند: کشورهای اسلامی از تفرقه ضرر می کنند و از اتحاد سود می برند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۸    
وزیر اقتصاد ترکیه گفت برای تامین نیازهای روزانه مردم قطر، بیش از 120 محموله هوایی طی روزهای اخیر به این کشور ارسال کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۸    
ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه پاسخگویی به تجاوزات ارتش سعودی به خاک کشورشان، مواضع این ارتش را در جازان و نجران هدف قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۰    
منطقه الدراز و منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در روز عید سعید فطر نیز همچنان در محاصره نیروهای امنیتی این کشور قرار دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۶    
امیر قطر در چالشی جدید برای کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات، با یوسف القرضاوی رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۰    
وزیر امور خارجه ایران گفت اروپا باید نقش برجسته تری در برقراری گفت وگو در منطقه خلیج فارس ایفا کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۶    
مقامات امنیتی عربستان سعودی دو تن از رهبران اتاق عملیات انقلابیون لیبی را در فرودگاه جده پس از ادای مناسک عمره مفرده، دستگیر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۲    
حزب دموکراتیک اتحادگرای ایرلند شمالی موافقت کرد در ازای افزایش یک میلیارد پوندی بودجه این منطقه، از دولت اقلیت محافظه کاران حمایت کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۸    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد به کسی اجازه نخواهد داد سوریه را به پایگاهی برای ایران و حزب الله علیه اسرائیل تبدیل کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۰    
رسانه آمریکایی نوشت: سامانه های دفاع موشکی سه لایه اسرائیل و پاتریوت آمریکا نمی توانند در حفظ اهداف برابر شلیک موشک های خصمانه ضمانت صددرصدی بدهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۶    
ارتش عراق اعلام کرد که یک محله دیگر را در بخش قدیمی موصل از دست تکفیری های داعش آزاد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۲    
وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد پایگاه نظامی کشورش در خاک قطر به هیچ کشوری از جمله عربستان سعودی ارتباطی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۸    
اقدام آمریکا در مستقر کردن شماری از نظامیانش در منطقه وادی (دره) القذف ، در صحرای الانبار پرده از اهداف جدید کشور در مرزهای مشترک عراق و سوریه بر می دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۶    
سری جدید کلاه قرمزی تابستان امسال به جای پخش از تلویزیون، توسط موسسه تصویرگستر پاسارگاد در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از گذشت چهار روز به نصب روزشمار نابودی اسرائیل در تهران واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۲    
گروه سه نفر هنرمندان موسیقی ایران متشکل از داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا نوربخش و بهنام سامانی کنسرتی را در تالار کاکبیت تئاتر لندن اجرا کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۰    
برنامه ماه عسل در سی امین روز از رمضان 96، روایتگر زندگی متفاوت نیوشا بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۶    
فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن که تاکنون از برقراری صلح در این کشور ناکام مانده و هیچ اقدام عملی در این راستا از خود نشان نداده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۶    
جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "والرین و شهر هزار سیاره" به کارگردانی "لوک بسون" منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۴    
به گزارش شفاف، عکسی عالی از چلچله جوانی فرامرز خان قریبیان را مشاهده می کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۴    
گروه هکری طرفدار داعش در الجزایر برخی وبگاه های دولتی آمریکا در چندین شهر و ایالت را هک کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۰    
عکسی که حمید لولایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۰    
سالانه تصادفات بسیاری در دنیا به دلیل کم توجهی رانندگان به کنترل فرمان اتومبیل رخ می دهد. تولیدکنندگان خودرو درصدد هستند که سیستمی را در اتومبیل های خود تعبیه کنند تا راننده از نگه داشتن فرمان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۴    
یکی از نوابغ دنیای تکنولوژی در زمینه هوش مصنوعی، اندرو ان جی نام دارد که تا کنون پروژه های بزرگ زیادی را در زمینه هوش مصنوعی انجام داده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۶    
محققان مدارک و شواهدی مبنی بر وجود توده ای، در ابعاد سیاره مریخ، خارج از منظومه شمسی، ارائه کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۴    
شرکت سگا به تازگی پکیجی از بازی های کنسول سگا را برای پلتفرم های موبایل (iOS و اندروید) عرضه کرده است که شامل بازی های Sonic the Hedgehog ،Phantasy Star II ،Kid Chameleon و Comix Zone می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۸    
رسانه های آمریکایی نوشتند: صنایع نظامی ایران کارآمد است و این کشور می تواند از تسلیحات ساخت خود در نبردهای واقعی استفاده نماید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۴    
عضو هیأت مدیره انجمن داروسازان ایران گفت: نسخه الکترونیک می تواند موجب کاهش چشم گیر احتمال بروز خطای نسخه خوانی شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در 24 ساعت گذشته مأموران پلیس 5 هزار خودروی متخلف را متوقف و به پارکینگ هدایت کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۴    
نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها با تسلط بر ریف جنوب شرقی دیرالزور، برای نخستین بار در 5 سال گذشته موفق شدند خود را به مرزهای این استان برسانند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۲    
در گذرگاه ترسناک و هیجان انگیز کوه های سوییس یک راهروی 200 متری فلزی با کفه شیشه ای طوری ساخته شده است که از یک سمت به صخره های کوه Shilithorn متصل شده و سمت دیگر آن نیز به پرتگاهی ترسناک ختم می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۸    
با لبخند وارد سالن می شود و روی استیج راه می رود. هنوز با حضار سلام و احوالپرسی نکرده که در مقابل چشم آنها ناپدید می شود و بعد از چند ثانیه در یک حفاظ شیشه ای آکواریوم شکل ظاهر می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۴    
وقتی قرار است با بچه ها به سفر بروید، نکات زیادی را باید رعایت کنید. برایتان لیستی را آماده کرده ایم که با توجه به آن، سفر خوشایندتر و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۰    
گفت و گو با سیدضیاء قاسمی، شاعر افغان، درباره فرهنگ و ادبیات و شعر مهاجرت، حال و روز فعلی افغانستان و روزهایی که به همراه تعدادی از دوستانش به فضای ادبیات ایران پیوستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۸    
آنچه باید درباره دانلود سریال پسر بدانید؛ وسترن جذابی که حول محور مردی خشن و سالخورده می گردد که در روز استقلال تگزاس به دنیا آمده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
عکس: خبرگزاریهای رسمی کشور
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۶    
اگر به دلیل تنفر از بیمارستان و مطب همیشه مراقب سلامت تان هستید بد نیست این مطلب را هم بخوانید مطمئنا برایتان مفید خواهد بود. این مطلب به شما یاد می دهد که با چند نمونه تست سلامت خود را ارزیابی کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۲    
بیشتر به عنوان یک کمدین می شناسندش، ولی متنی از هارولد پینتر را برای اجرا در نظر گرفته. نویسنده ای که برخی از آثارش امکان اجرا را در فضای تئاتر ایران پیدا نمی کنند و متاسفانه نامش در فهرست نانوشته ای ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۶    
یک جامعه شناس گفت: بهتر است دختر و پسر 3 ماه قبل از خواستگاری با یکدیگر گفتگو کرده و نیازها و خواسته های خود را در زندگی مشترک مطرح کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۰    
واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست در گزارشی به بررسی 20 اقتصاد جهان پرداخته که بیشترین سرعت رشد را در سال 2017 میلادی به خود اختصاص داده اند. در این فهرست نام ایران نیز با رشدی 5.1 درصدی دیده می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۴    
مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: با پیروزی مقابل آرژانتین ثابت کردیم توانایی دریافت نشان نقره رقابت های نوجوانان جهان را داریم شتیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک سنگین هراز و چالوس خبر داد و گفت: لازم است مسافران ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۲    
رئیس هیأت سازمان ملل در عراق موسوم به یونامی از ریشه کنی قریب الوقوع داعش در عراق خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۸    
رهبر انقلاب تأکید کردند که آتش به اختیار به معنای بی قانونی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.