چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۱May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 31 تیر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 تیر 1397 شفاف 2 تیر 1397 شفاف 3 تیر 1397 شفاف 4 تیر 1397 شفاف 5 تیر 1397 شفاف 6 تیر 1397 شفاف 7 تیر 1397 شفاف 8 تیر 1397 شفاف 9 تیر 1397 شفاف 10 تیر 1397 شفاف 11 تیر 1397 شفاف 12 تیر 1397 شفاف 13 تیر 1397 شفاف 14 تیر 1397 شفاف 15 تیر 1397 شفاف 16 تیر 1397 شفاف 17 تیر 1397 شفاف 18 تیر 1397 شفاف 19 تیر 1397 شفاف 20 تیر 1397 شفاف 21 تیر 1397 شفاف 22 تیر 1397 شفاف 23 تیر 1397 شفاف 24 تیر 1397 شفاف 25 تیر 1397 شفاف 26 تیر 1397 شفاف 27 تیر 1397 شفاف 28 تیر 1397 شفاف 29 تیر 1397 شفاف 30 تیر 1397 شفاف 31 تیر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۱    
پیراهن ستاره کروات رئال مادرید پس از رفتن فوق ستاره پرتغالی از رئال پر فروش ترین شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۰    
با توجه به بانک محور بودن اقتصاد ایران، سهم این نهاد در تامین مالی بسیار بالاست. یکی از مشکلات و معضلات نظام بانکی کشور تسهیلات غیرجاری است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۵    
معاون ستاد مدینه از حضور 9 هزار و 458 زائر ایرانی در مدینه منوره خبر داد و گفت: این زائران در قالب 40 پرواز و 69 کاروان وارد مدینه منوره شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۰    
نمی توان گفت همه رسانه ها تخریب گر یا متملق هستند بلکه باید گفت بخشی از رسانه ها این طورند یا غلو می کنند. بعضی وقت ها غلو مثبت یا منفی است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: 400 پزشک در تهران داریم که همزمان با کار طبابت، در حوزه واسطه گری ملک نیز فعال هستند و مجوز بنگاه معاملات املاک دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۵    
سحر تبار که در رسانه ها به “سحر تبر” مشهور شده است، سال گذشته برای اولین بار در رسانه های جهان دیده شد. گمانه زنی می شد که او برای شباهت پیدا کردن به آنجلینا جولی 50 عمل جراحی داشته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۰    
امسال بزرگترین سود ناشی از سرمایه گذاری در شرکتهای سرمایه پذیر در طول تاریخ فولاد مبارکه شناسایی شده و بر این اساس حدود 11 تومان از EPS فولاد مبارکه از طریق سود سرمایه گذاری ها حاصل شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۵    
رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: باید بین نرخ فروش خودرو و بهای تمام شده تناسب ایجاد شود تا سایپا بتواند به سود مدنظر دست یابد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۰    
صبح امروز دکتر غلامرضا سلیمانی ، رئیس کل جدید بیمه مرکزی در اولین ساعات کاری خود با اعضای هیات عامل و مدیران این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۷    
پس از واردات تعدادی گوشی با ارز دولتی 4200 تومانی، اکنون اعلام شده گوشی هایی که قیمتی بالاتر از 300 دلار داشته باشند، در گروه سوم کالاهای وارداتی جای می گیرند که ارز اختصاصی به آن ها 7500 تومان است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۵    
درحالی که کمتر از چهار روز دیگر به آغاز هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باقی مانده، سازمان لیگ هنوز نتوانسته مجری تبلیغات محیطی را نهایی کند و درحال مذاکره با آقازاده هاست!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور از کمبود شدید موبایل در بازار خبر داد و گفت: میزان گوشی همراه در بازارهای کشور به نسبت پیش از مشکلات ارزی 80 درصد کاهش پیدا کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس اتحادیه دارندگان انبارهای کالای تجارتی، سراها و سردخانه ها، مکان های شگفت انگیز احتکار کالاهای مصرفی و خوراکی را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۰    
ثبات بلندمدت در بازار ارز مستلزم تقویت درونزایی اقتصاد ملی است که دستیابی به آن از طریق تنوع بخشی به ساختار تولید و صادرات کشور و همچنین کاهش وابستگی تولیدات داخلی به دنیای خارج امکان پذیر است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی جامعه اسلامی مهندسین گفت: محمّدرضا باهنر، به عنوان تنها نامزد دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین، به اتفاق آرا، مجدداً در سمت دبیرکلی این تشکل ابقا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اظهارات رییس دفتر رییس جمهور گفت: مجمع در چارچوب وظایف قانونی خود عمل می کند و ما هیچ مصوبه ای را بدون کارشناسی عمیق مورد بررسی قرار نمی دهیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
منابع پزشکی اعلام کردند که تعداد کشته شدگان در اعتراضات شهرهای مختلف عراق به 11 تن افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
رئیس اداره کل دامپزشکی استان تهران با بیان اینکه تاکنون در این استان موردی از ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو گزارش نشده است، از مردم خواست توصیه های بهداشتی را در این زمینه جدی بگیرند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
الهام حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون در اعتراض به وضع موجود در جامعه و مشکلات اقتصادی در اینستاگرام خود نوشت:
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
وزیر کشور نسبت به افزایش مهاجرت بدلیل خشکسالی هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
در حالی به روزهای گرم مردادماه امسال نزدیک می شویم که از میان 177 سد بزرگ موجود در 6 حوضه آبریز اصلی کشور 78 سد بزرگ از جمله سدهای زاینده رود، شهیدرجایی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی برج 20 طبقه به 60 تن رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
پروانه معصومی گفت: به اعتقاد من نیاز امروز جامعه این است که آثار تصویری ما تبدیل به الگوی جامعه شوند تا نسل نوجوان و جوان بتوانند از آثار، بازیگران و هنرمندان ایرانی خودمان در داخل کشور الگو بردارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
پس از اجرای تور کنسرت ناگفته در ایران به زودی کنسرت ناظری ها همراه با برخی هنرمندان موسیقی جهان در پنج شهر کانادا به اجرا درخواهد آمد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
محسن چاوشی نسبت به شایعه ممنوع الفعالیتی خود واکنشی مثبت نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
بهمن فرمان آرا درباره شخصیت اصلی فیلم "یک بوس کوچولو" که رسانه ها و افکار عمومی گفتند این شخصیت ابراهیم گلستان است، صحبت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای 4 فیلم مجوز نمایش صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
اخیرا برخی در فضای مجازی فیلم کوتاهی را تحت عنوان سرقت مسلحانه ، حضور داعش در بلوار پروین تهرانپارس منتشر کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
در مطلب زیر قصد داریم شما را گیاهان جادویی که می توانند نگرانی های مربوط به سلامتی تان را حل کنند
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۰    
دبیر کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه 60 درصد طلاق ها، سرقت ها و قتل ها به خاطر اعتیاد است، گفت: آموزش و پرورش لازم است با توجه به سن دانش آموز، مضرات مواد مخدر را در کتب درسی بگنجاند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۵    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران نحوه ثبت نام متقاضیان نقل و انتقالات فرهنگیان شهر تهران را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۰    
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه بیش از 11 میلیون نفر از جمعیت کشور در حاشیه شهرها رسوب کرده اند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۵    
در هوای خیلی سرد و آب آلوده شنا نکنید. به قصد ماندن در زیر آب، بیش از اندازه دم و بازدم انجام ندهید. هیچ وقت به محلی که کف آن را نمی بینید یا عمق دقیق آن را نمی دانید، شیرجه نزنید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۵    
طی روزهای اخیر خبری از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر فروش و واگذاری اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح ماده یک لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم هرگونه ارتکاب، تهدید، توقیف غیرقانونی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۰    
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر گروگانگیری و سرقت مسلحانه در یکی از محلات تهران پلیس پایتخت اعلام کرد: هیچ گونه گروگانگیری و سرقت مسلحانه در تهران رخ نداده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۰    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از افزایش مصدومان زلزله کرمانشاه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۵    
وکلای دادگستری که شکایتشان از تصمیم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه مبنی بر فیلتر تلگرام به صدور قرار منع تعقیب منجر شده است، در نشستی خبری گفتند که به قرار صادره اعتراض کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران آخرین وضعیت شبکه های گازی روستای تازه آباد استان کرمانشاه را بعد از وقوع زلزله تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۰    
روزنامه ایران در گزارشی از کاهش جذابیت رشته ریاضی در دبیرستان و شاخه های آن در دانشگاه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۰    
با تلاش مأموران پلیس چند نفر از متهمان پرونده تجاوز به زن جوان در ویلایی در منطقه لواسان شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۱    
روزنامه قانون نوشت: تبلیغات با کمک رسانه های اجتماعی مجازی رونقی بسیار گرفته و نبود نظارت بر روند انتشار آگهی ها، فضای مجازی را مملو از تبلیغ وسایل و لوازم جنسی کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۱    
دبیر علمی بیستمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق ایران با اشاره به نقش عارضه پرفشاری خون در ابتلا به نارسایی قلبی، گفت: از هر 100 نفر ایرانی دو نفر به نارسایی قلبی مبتلا می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۵    
بعد از فریادهای دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس بر سر یار خودی برانکو دروازه بان تیمش را به سکوت و آرامش دعوت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می برند و همین مهمترین عامل بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۰    
وزیر مشاور در امور رسانه و سخنگوی دولت اردن تجاوزات مستمر صهیونیست ها در مسجدالاقصی به ویژه ورود غیرقانونی شهرک نشینان به این مسجد را محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقال اعضای گروه موسوم به کلاه سفیدها را اقدامی انسانی توصیف کرد و گفت این اقدام به درخواست رئیس جمهور آمریکا انجام شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
منابع رسانه ای اعلام کردند که 1500 فرد مسلح دیگر ضمن خروج از درعا با 45 اتوبوس راهی شهر ادلب سوریه شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
وزیر خارجه آمریکا درحالی قراراست به سان دایه ای مهربان تر از مادر، با طرح دروغ های شاخ دار و اتهامات خنده دار به قول خود به افشاگری در باره فساد حکومتی و سقوط ارزش پول ملی و وضعیت بد اقتصادی در ایران ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۵    
سخنرانی حاج آقا عالی با موضوع جعفرآقا مجتهدی و امام زمان (عج) را می شنوید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۵    
دامنه اختلافات میان روسیه و اوکراین که از سال 2014 در پی روی کار آمدن دولتی غربگرا در اوکراین و الحاق کریمه به روسیه آغاز شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۰    
اگرچه شرکت های بزرگ آمریکایی نمی خواهند با ترامپ سرشاخ شوند اما تلاش می کنند به هر طریق ممکن از لابی گری گرفته تا تظاهرات از گسترش بیشتر سیاست اعمال تعرفه گمرکی دولت آمریکا جلوگیری کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۰    
یگان پهپادی یمن با اجرای عملیاتی جدید و هدف گرفتن تاسیسات نفتی آرامکو در عمق خاک عربستان، جنگ ائتلاف سعودی-آمریکایی را وارد بُعد جدیدی از رویارویی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۰    
کمیته مسابقات اسامی محرومان فصل 98-97 را در لیگ برتر، لیگ دسته اول، دوم اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
فرمانده ارشد نیروهای آمریکایی در شبه جزیره کره با اشاره به اینکه توان هسته ای کره شمالی همچنان پابرجا است گفت: آمریکا هنوز نتوانسته است توقف کامل تولید مواد هسته ای کره شمالی را تایید کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۰    
موضوع اذکار الهی موضوعی نیست که هر کسی بتواند در باب آن اظهار نظر نماید، زیرا مسئله ای کاملا حرفه ای و الهی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۵    
صبح امروز 3 زمین لرزه با قدرت 4.7، 5.7 و 4ریشتری رویدر در استان هرمزگان را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰    
احمد توکلی در واکنش به درخواست عمومی برای انتشار لیست متخلفان پرونده مؤسسه ثامن الحجج گفت: فهرستی که به دستم رسیده بود ناقص بود و برای همین در انتشار آن احتیاط کردم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای انتقال و فروش خاک به خارج از کشور را ممنوع کردند و برای این اقدام مجازات تعزیری وضع کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۵    
وزیر رفاه گفت: تحریم ها که بر فقر غذایی اثر می گذارد ممکن است باعث افزایش 2 واحدی جامعه فقرا شود چرا که در مطالعات قبلی نرخ فقر تغییر کرده است و ما باید برای امنیت غذا و دادن سبد معیشتی به دهک های ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۵    
نمایش ریچارد ، اقتباسی از نمایشنامه ریچارد سوم یکی از پرشخصیت ترین نمایشنامه های ویلیام شکسپیر، به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی در تالار وحدت اجرا می شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خبری از فیلترینگ اینستاگرام نیست، گفت: مگر من مسئول فیلترینگ هستم که بخواهم درباره فیلتر نشدن اینستاگرام قول بدهم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰    
فرماندار شهرستان ایذه گفت:به علت وقوع پدیده ریزگرد و بر اساس تصمیم ستاد بحران ادارات، ارگانهای دولتی و بانک ها در این شهرستان روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵    
وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات معتقد به برخورد با ریشه ها به جای شاخه هاست و این سیاست را از طریق هشدار، اخطار و تذکر دنبال می کنیم و اگر جواب نگرفتیم برخورد سخت افزاری می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵    
یک منبع امنیتی سوری اعلام کرد، عملیات خارج کردن شورشیان از جنوب سوریه ادامه دارد و 1500 شورشی از طریق گذرگاه "ام باطنه" خارج و به استان ادلب منتقل شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۰    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: باید تفاوت ها و اختلاف سلایق را بپذیریم و در جهت رشد و پیشرفت کشور از آنها استفاده کنیم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
رییس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: شرایط خاص اقتصادی که در زمینه ارز و سرمایه گذاری با آن مواجه هستیم زمانی می توانست با منابع نفتی رفع و رجوع شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس آخرین آمار، میزان درجه حرارت هوا در ماه آینده افزایش خواهد یافت. لذا باید گفت که تا دو هفته اول شهریور ماه شرایط خوبی پیش روی صنعت قرار ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
تمرینات مسابقات غواصی ارتش های جهان با ورود تیم روسیه به ایران در نوشهر آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای انتقال و فروش خاک به خارج از کشور را ممنوع کردند و برای این اقدام مجازات تعزیری وضع کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا، گفت: افرادی که دارای معلولیت جسمی یا اختلال روانی هستند باید وضعیت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر، شرایط مالی شهرداری را بحرانی خواند و با تاکید بر اینکه باید جنبش جدی نجات تهران در همه ابعاد اقتصادی محلی و ملی آغاز شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
روزنامه صبح نو با رسیدن مردادماه از بازگشت دوباره سفیدبالک ها گزارش می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۵    
مقامات افغانستان اعلام کردند که معاون اول رئیس جمهوری این کشور، امروز از ترکیه به کابل باز خواهد گشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای صداوسیما را مکلف کردند برنامه های تولید شده وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست در خصوص مقابله با آلودگی و تخریب خاک را به صورت رایگان منتشر و پخش کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۵    
جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی صبح یکشنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۰    
نایب رئیس اتاق ایران گفت: سامانه کارگروه اقدام ویژه در اتاق ایران با هدف تحلیل موضوعات تحریمی ایران و اخذ مشاوره از فعالان اقتصادی راه اندازی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه کشور فراز و نشیب دارد و ما در این مسیر دو راه تسلیم یا مقاومت را پیش رو داریم، گفت: امروز در برابر آمریکا حرف زدن، مذاکره کردن و سخن گفتن معنایی جز تسلیم ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۵    
جشنواره پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری با اهداف ترویج خدمات این حوزه و رفع نیازهای صاحبان کسب وکار آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۵    
این دو مرد در حال مبارزه در یک دور مسابقه کشتی سوئیسی هستند. ورزش سنتی که قدمت آن به قرن ها قبل باز می گردد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۰    
رییس ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به رصد فضایی عمق دریاچه ارومیه، گفت: عمق نگین آبی آذربایجان افزایش یافته و به وضعیت مشابه سال 1392 شمسی بازگشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۰    
نماینده زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از تلاش ها و نقش موثر دکتر محسن رضایی در تصویب حضور اقلیت های دینی در شوراهای اسلامی شهر تقدیر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۰    
رییس جمهور کشورمان صبح امروز در همایش روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور سخنان مهمی را ایراد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۰    
در حالی شهرهای ایران با خاموشی مواجه شده اند که ایران دارای پتانسیل های عظیم انرژی خورشیدی است و تونل های باد در اکثر کلانشهرها وجود دارد و به اعتقاد مدیرعامل انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۵    
گلوبال تایمز چین در یادداشتی توصیه کرد: پکن باید به میزان کافی زرادخانه های کلاهک هسته ای اش را برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی توسعه دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
معاون رئیس جمهوری آمریکا از تصمیم ریاست جمهوری در دعوت از همتای روسش برای سفر به ایالات متحده دفاع کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
وزارت دفاع روسیه از سرنگونی یک پهپاد بر فراز پایگاه حمیمیم این کشور در سوریه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر به موضوع تغییرات به صورت ریشه ای نگاه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که قبل از دولت یا لااقل همزمان با آن، باید در مجلس شورای اسلامی تحول مهمی صورت بگیرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
اختلافات اساسی میان دو جنبش حماس و فتح درباره طرح پیشنهادی مصر برای آشتی ملی امیدها نسبت به دستیابی به توافقی در این زمینه را از بین برد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
سامسونگ از تولید اولین تراشه دی رم جهان از نوع ال پی دی دی آر 5 خبر داده که هم سرعت پردازش تلفن های همراه را افزایش می دهد و هم از مصرف برق آنها می کاهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
یک هیأت آمریکایی برای اجرا شدن تحریم های ایران اخیرا به آنکارا رفته است. این هیأت متشکل از مقامات وزارت امور خارجه و خزانه داری آمریکا در دیدار با مقامات ترکیه تلاش کردند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
کمیسیون انتخابات پاکستان اعلام کرد برای نخستین بار در کشور تمام آرا با نفرات شرکت کننده تطابق داده می شود و کسانی که از رأی جعلی استفاده کنند به 2 سال زندان محکوم می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: هرچند رئیس جمهور فعلی آمریکا حرف از جنگ نمی زند اما اطلاعات متقنی وجود دارد که در یک سال گذشته تلاش کرده تا ارتش امریکا را وادار به حمله نظامی به ایران کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
بعد از اشتباهاتی که در خصوص حذف تیم های امارات و فلسطین از مسابقات فوتبال بازی های آسیایی رخ داد قرار است این رشته دوباره قرعه کشی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
تعدادی از محققان موفق به تولید نانوذراتی شده اند که می توانند با سرعت بی سابقه یک میلیارد بار در ثانیه به دور هم بچرخند. این دستاورد راه را برای تولید محصولاتی ارزشمند هموار می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
معاون پژوهشی پژوهشگاه بانک مرکزی گفت: سهم و نقش نقدینگی در تحولات و التهابات چند ماه اخیر در بازارهای دارایی به ویژه بازار ارز، اندک بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
رییس سازمان بهشت زهرا (س) ظرفیت موجود آرامگاه پایتخت را برای ارائه خدمات در شرایط وقوع زلزله شدید ناکافی خواند و تعیین چهار محل در چهار گوشه شهر را برای کفن و دفن اضطراری ضروری خواند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
نشست علنی صبح امروز خانه ملت در حالی آغاز شد که به منظور صرفه جویی در مصرف برق و انرژی نیمی از چراغ ها و لامپ های پارلمان خاموش بودند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۵    
لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از این هفته آغاز خواهد شد که مربیان بزرگی با هم رقابت خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۰    
برونو لومر وزیر دارایی فرانسه شامگاه شنبه در حاشیه نشست اعضای جی 20 به خبرنگاران گفت: اتحادیه اروپا با آمریکا تا زمانی که تعرفه گمرکی فلزات را لغو نکند، در خصوص توافق تجارت آزاد مذاکره نخواهد کرد.
  • ۱