جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 30 مهر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مهر 1397 شفاف 2 مهر 1397 شفاف 3 مهر 1397 شفاف 4 مهر 1397 شفاف 5 مهر 1397 شفاف 6 مهر 1397 شفاف 7 مهر 1397 شفاف 8 مهر 1397 شفاف 9 مهر 1397 شفاف 10 مهر 1397 شفاف 11 مهر 1397 شفاف 12 مهر 1397 شفاف 13 مهر 1397 شفاف 14 مهر 1397 شفاف 15 مهر 1397 شفاف 16 مهر 1397 شفاف 17 مهر 1397 شفاف 18 مهر 1397 شفاف 19 مهر 1397 شفاف 20 مهر 1397 شفاف 21 مهر 1397 شفاف 22 مهر 1397 شفاف 23 مهر 1397 شفاف 24 مهر 1397 شفاف 25 مهر 1397 شفاف 26 مهر 1397 شفاف 27 مهر 1397 شفاف 28 مهر 1397 شفاف 29 مهر 1397 شفاف 30 مهر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۵    
مدافع سابق تیم های پرسپولیس و استقلال ممنوع التصویر شده است اما می گوید این خبر را فقط در رسانه ها و شبکه های اجتماعی خوانده و چیزی به او ابلاغ نشده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۵    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز رسمی پروازهای اربعین از امروز خبر داد و گفت: در ایام اربعین روزانه 35 پرواز به سمت بغداد و نجف انجام می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۵۰    
دادستان دهلران از کشف 10 هزار دلار تقلبی در این شهرستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۵    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه جنگ جبهه استکبار و جبهه حق هیچ وقت پایان ندارد، یادآورشد: جنگ ما با آمریکا و استکبار ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۵    
در پی انتشار خبری درباره اظهارنظر پزشکی قانونی درباره جسد سوخته مردی داخل یک خودرو، سازمان پزشکی قانونی هیچ اظهارنظری در مورد این پرونده نداشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۰    
وزیر امور خارجه روسیه بار دیگر با تاکید برحمایت کشورش از برجام گفت: خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام را اشتباه بزرگ ایالات متحده می دانیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۰    
به گزارش شفاف ، نوسانات اخیر نرخ ارز طی دو هفته گذشته ، بازار تلفن همراه را با سیر نزولی قیمت ها مواجه کرد. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۵    
مشاور و نماینده ویژه ترامپ در صلح خاورمیانه عربستان را متحدی استراتژیک و قوی برای آمریکا دانست که به همکاری با آنها برای مقابله با آنچه او رفتار تهاجمی ایران نامید، نیازمندند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۵    
با توافق انجام شده میان ایران و عراق، تعرفه مکالمه بین المللی میان دو کشور 50 تا 60 درصد کاهش یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۰    
به گزارش شفاف ، وزیر انرژی عربستان اعتراف کرد که این کشور نمی تواند کاهش احتمالی صادرات نفت ایران و برخی کشورهای دیگر را جبران کند. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۰    
رییس سازمان خصوصی سازی می گوید، دولت باید هرچه زودتر از تصدی گری در صنایع مختلف دست بردارد و شرایط را برای خصوصی سازی واقعی آماده تر کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۵    
غلامحسین اسماعیلی در خصوص زمان اجرای حکم اعدام مظلومین (سلطان سکه) و محمد سالم دو محکوم به اعدام پرونده های اقتصادی نیز گفت: زمان اجرای حکم آنها هنوز تعیین نشده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۵    
رییس فراکسیون کارگری مجلس با انتقاد از اینکه اعطای نوشابه به بازنشستگان در ازای سنوات نشان از وضعیت نامطلوب اقتصادی این شرکت دارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۵    
وزیر امور خارجه ایران می گوید ایران در شرایط فعلی هم قادر به فروش نفت خود است و هم می تواند اقتصاد خود را حفظ کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۵    
به گزارش شفاف ، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: طرحی که مبنی بر مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس تهیه شده قطعا رای نخواهد آورد. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهوری روسیه دستور وضع تدابیر اقتصادی ویژه (تحریم های اقتصادی) علیه اوکراین را صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۰    
محمد شریعتمداری کاندیدای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دوره سیاستگذاری آمرانه به پایان رسیده است گفت: صدای رسای فقرا و گروه های خاموش در دولت و نظام خواهم بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۰    
به گزارش شفاف ، خبرگزاری رویترز روز دوشنبه گزارش داد: دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا با اعلام حالت فوق العاده از مقام های نظامی و مرزبانی خواست ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۵    
سازمان هواشناسی از بارش باران در 8 استان کشور خبر داد و نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه در این مناطق هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۵    
معاون فناوری بانک ملی گفت: بارندگی های شب یکشنبه در مهران زیرساخت های ما را با مشکل مواجه کرد، اما از ساعت 11 دوشنبه اوضاع عادی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۰    
مسئول روابط عمومی شبکه سه سیما اعلام کرد که برنامه نود دوشنبه شب این هفته نیز پخش نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۰    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که مقدمات آزادی گروگان های داعش که از استان سویدا ربوده شده بودند در حال انجام است و این افراد به زودی آزاد می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
سرمربی میلان اعتراف کرد که اینتر بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی هم بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۰    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آمادگی ماموران این پلیس برای دیدار دو تیم پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
همه ما حداقل یک بار در عمرمان پریز را شبیه صورت آدمی دیده ایم که به ما خیره شده، یک شکلک غمگین روی دیوار دیده ایم یا حتی اشیایی دیده ایم که فریاد می زنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۵    
با ابلاغ دستورالعمل وزارت علوم به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، غیبت دانشجویان حاضر در مراسم اربعین مجاز اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۵    
سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: 70 درصد مساحت شهر مشهد در معرض خطر زلزله، سیلاب و فرونشست و 30 درصد آن در معرض خطر خیلی بالایی قرار دارد که در صورت وقوع زلزله تلفات و ویرانی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۲    
فرماندار خرمشهر از عدم استقبال زائران اربعین حسینی از کشتی برای سفر به عتبات عالیات در عراق خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
امشب محمدباقر یخکشی، حسن یزدانی و پرویز هادی به ترتیب در اوزان 61، 86 و 125 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود می روند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۸    
در حال حاضر نرخ هر هزار دینار عراقی در بازار کشورمان به نرخ آزاد معادل 13هزار تا 13هزار و 800 تومان است اما همین نرخ در عراق به ازای هر هزار دینار معادل 11هزار تومان است!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۰    
دادستان مرکز استان خراسان شمالی از دستگیری تمامی عوامل شهادت محیط بان پارک ملی گلستان خبرداد و گفت: دستگاه قضایی استان خراسان شمالی با قاطعیت و با سرعت به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۰    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به وجود 22 خانه امن در کشور گفت: سال گذشته در مجموع حدود 600 زن در خانه های امن پذیرش شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس می گوید در این کمیسیون برای بررسی راهکارهای کاهش مصرف سوخت تشکیل شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۰    
زائران اربعین حسینی که از مسیر بصره به سمت کربلا به راه افتاده اند، در روزهای 11 تا 14 صفر به استان قادسیه و شهرهای دیوانیه، سومر و عفک می رسند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور آمار مصدومان و فوتی های طوفان 24 ساعت گذشته را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۵    
رفتن افشانی بازنشسته از شهرداری تهران مسجل شد و قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، استثنایی قائل نیست تا جایی که معاون قوانین مجلس هم در نامه ای به الویری این موضوع را تاکید کرد، اما مسئله اصلی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۰    
روابط عمومی صرفا بحث تبلیغات نیست بلکه مبنای آن گفت و گو افراد با یکدیگر و کاهش مسائل آسیب رسان جامعه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۵    
محمدی گفت: مابه التفاوت هزینه زائرانی که قبل از کاهش قیمت ویزا در سامانه سماح ثبت نام کردند، از امروز به آن ها بازگردانده می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۰    
سرمربیان دو تیم پرسپولیس و السد برخورد سردی با یکدیگر داشتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۰    
ناسا سیستم جدیدی را آزمایش کرده که برای کاهش گرمای شدید و انرژی تولیدی ناشی از پرتاب موشک به کار می رود. در این آزمایش 450 هزار گالن آب در یک دقیقه به ارتفاع 100 فوتی زمین پرتاب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۵    
بانک صادرات ایران با تجهیز و آماده سازی شعب، باجه، کیوسک بانک و خودپردازهای سیار و همچنین برپایی موکب در استان های غربی کشور تمهیدات لازم برای خدمت رسانی بهتر و پذیرایی از زائران حسینی در ایام اربعین ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگی اظهار کرد: اهداف استرتژیکی داریم که با بهره مندی از نیروهای جوان، باانگیزه و بااراده قانون را به طور کامل اجرا خواهیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۰    
شماری از فعالان سیاسی اخیرا تجمع اعتراض آمیزی را در شهر بروکسل در محکومیت تداوم تجاوزگری های رژیم سعودی و متحدان آن علیه مردم بی دفاع یمن، برگزار کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
بعد از انجام برخی آزمایش های اولیه موفقیت آمیز بر روی غول پیکرترین هواپیمای جهان در ابتدای سال 2018، حالا یک هواپیما به نام استراتولنچ دستاورد تازه ای داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
وزیر خارجه آلمان ضمن انتقاد از موضع رئیس جمهوری آمریکا در خصوص خروج از پیمان منع موشک های هسته ای میان برد اقدام وی را تاسف آور قلمداد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۰    
رییس شورای استان تهران با اشاره به اینکه 7 نفر از اعضای شورای استان که به دلیل ارتکاب تخلف بازداشت شده بودند، هنوز در بازداشت هستند، گفت: هیچیک از افراد بازداشتی از شورای استان سلب عضویت نشده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۰    
در حالی که تا چندی قبل مهندسان حوزه هوش مصنوعی پردرآمدترین مهندسان محسوب می شدند، به تازگی یک رشته مهندسی نوپای دیگر به نام مهندسی بلاک چین نیز بسیار پردرآمد شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۵    
بیژن زنگنه گفت: افزایش قیمت نفت اقتصاد جهانی را سخت تحت تاثیر قرار می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۵    
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با تاکید بر حفظ کیفیت محصولات نانویی که صادر می شود، گفت: ایران در صادرات محصولات نانویی موفق بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به تأیید حکم اعدام دو مفسد اقتصادی گفت: مفسدان در انتظار شدیدترین مجازات ها باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل مقررات و سیاست های ارزی بانک مرکزی از پرداخت ارز مسافری در خاک عراق از ساعت 8 تا 20 و تحویل در 51 نقطه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر توزیع بسته حمایتی را غیرواقعی دانست و تصریح کرد که هنوز این طرح در دولت نهایی نشده که اجرایی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۰    
عمران خان نخست وزیر پاکستان امروز دوشنبه برای سفری 2 روزه راهی عربستان شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۰    
وزیر پیشنهادی اقتصاد امروز با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه رئوس برنامه های خود، به تشریح ارقام فعلی شاخص های کلان اقتصادی کشور پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۰    
مدیر کل دفتر مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ثبت جهانی نام خلیج فارس ایران در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۵    
وزیر امور خارجه با اشاره به حادثه ربوده شدن مرزبانان در میرجاوه، گفت: دولت پاکستان اذعان داشته به شرط همکاری ایران پیگیر پیدا کردن مرزبانان خواهیم بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که پرسپولیس بهترین روزهای خود را سپری می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۵    
زمان های قدیم، شاید زندگی بسیار متفاوت تر از آن چیزی بود که اکنون تجربه می کنیم. مردم در اماکن عمومی به جای خیره شدن به صفحه گوشی هایشان، به گفت وگو با یکدیگر می پرداختند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۵    
محمدی گفت: روند صدور ویزا برای ثبت نام کنندگان در سامانه سماح نهایتا 72 ساعت خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۵    
کارشناس ارشد و دیپلمات سابق وزارت خارجه می گوید: کاخ سفید تحت سه محوری که شدیدترین فشار را به کاخ سفید آورد، ریاض را مجبور به تایید قتل کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۰    
در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی درخصوص حمله یک دانش آموز به معاون مدرسه با شیشه دلستر در اهواز، آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز توضیحاتی ارائه داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل دفتر مالکیت فکری وزارت صنعت، معدن و تجارت از ثبت جهانی نام "خلیج فارس" خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی سپاه از سفر فرمانده نیروی زمینی سپاه برای رایزنی و پی گیری موضوع آزاد سازی مرزبانان ربوده شده ایرانی به پاکستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۵    
امروز رمزی را به شما می گویم که برای به دست آوردنش باید 50 سال در کلاس های مختلف بنشینید و ریاضت بکشید. این رمز، محصول بیش از 40 سال کار و تلاش سخت خود بنده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۰    
رهبر معظم انقلاب در ابتدای جلسه ی درس خارج فقه خودتأکید کردند: مسئولان جز در موارد نظامی، امنیتی و اموری که با دشمن مقابله داریم، باید شفاف باشند و هیچ رازی را از مردم پنهان نکنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۰    
موضوع خاشقجی فرصتی شده تا مخالفان روابط کاخ سفید با عربستان با شجاعت بیشتری وارد میدان شوند اما رند پل با جسارت بیشتری در مورد لزوم تغییر رویکرد واشنگتن در قبال ریاض سخن می گوید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
به اعتقاد بسیاری از فعالان ،قیمت خودروها به تدریج با کاهش هر چه بیشتری روبرو خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
عرضه سبد کالای حمایتی دولت در برخی فروشگاه های زنجیره ای در تهران آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه منتظر اعلام زمان برگزاری جلسه شورای عالی کار هستیم گفت: ترمیم قدرت خرید کارگران قربانی بلاتکلیفی وزارت کار شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۰    
ناآرامی های اخیر در منطقه تحت کنترل کشمیر هند، سبب کشته و زخمی شدن ده ها نفر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۰    
تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در نبرد دوستانه ای رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۵    
عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، رژیم سعودی را مستبد دانست که اجازه نمی دهد افراد خودسرانه کاری انجام دهند و گفت: بن سلمان باید قتل خاشقچی را مدیریت کرده باشد و صراحتا می گویم او باید برود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۵    
در حالی که به گفته نماینده کارگران در شورای عالی کار، دستمزد ماهیانه 90 درصد کارگران کمتر از 3 میلیون تومان است،جبران قدرت خرید نخستین مطالبه نمایندگان آنها از وزیر کار خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: تمام مسیرهای منتهی به مرز مهران باز است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۵    
مرد تحصیلکرده وقتی برای پیدا کردن شغل به بن بست خورد با خرید اسلحه به سراغ ثروتمندان رفت تا با سرقت از آنها پول بدست آورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۵    
یک روزنامه قطری در آستانه بازی دو تیم پرسپولیس و السد قطر کمک وزارت ورزش به تیم پرسپولیس را منعکس کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۵    
کشتی دو نابغه کشتی جهان در دیدار رده بندی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مانند بسیاری دیگر از مبارزات این دوره از رقابت ها که نشان دهنده تلاش و مبارزه تا ثانیه پایانی بود باید مورد توجه کشتی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۵    
در حالی که همه نهادها تاکید بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان دارند اما ظاهرا روسای برخی فدراسیون ورزشی در تلاش اند با کشاندن کار به حاشیه، هم چنان ورزش را از نعمت حضورشان بی بهره نکنند!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۵    
روابط عمومی وزارت امور خارجه به ادعاهای منتشر شده در مورد استعفای ظریف واکنش نشان دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۰    
شبکه تلویزیونی تی.آر.تی ترکیه بامداد امروز تصاویر جدیدی از ورود جمال خاشقچی به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۰    
از زمان تعمیق بازار ثانویه در15 مرداد ماه، در حالی که حدود 4 میلیارد یورو ارز به این بازار تزریق شده نزدیک به 3.4 میلیارد یورو ارز توسط واردکنندگان خریداری شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۰    
یک روزنامه آمریکایی نوشت که ولیعهد عربستان سعودی طی تماس تلفنی با داماد رئیس جمهوری آمریکا، گفته است که کودتای غرب علیه خود را هرگز فراموش نخواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۵    
ادعای اجرایی نشدن بخش اعظم برنامه اقدام توسط ایران، تهدید ضمنی کشورمان به برداشتن گام های جدید و درخواست برای اصلاح مجدد قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، از مهمترین نکات بیانیه جدید FATF هستند.