دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 11 مرداد 1399 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 31 فروردین 1399 شفاف 31 اردیبهشت 1399 شفاف 31 خرداد 1399 شفاف 31 تیر 1399 شفاف 31 شهریور 1399 شفاف 30 مهر 1399 شفاف 30 آبان 1399 شفاف 30 آذر 1399 شفاف 30 دی 1399 شفاف 30 بهمن 1399 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 1 مرداد 1399 شفاف 2 مرداد 1399 شفاف 3 مرداد 1399 شفاف 4 مرداد 1399 شفاف 5 مرداد 1399 شفاف 6 مرداد 1399 شفاف 7 مرداد 1399 شفاف 8 مرداد 1399 شفاف 9 مرداد 1399 شفاف 10 مرداد 1399 شفاف 11 مرداد 1399 شفاف 12 مرداد 1399 شفاف 13 مرداد 1399 شفاف 14 مرداد 1399 شفاف 15 مرداد 1399 شفاف 16 مرداد 1399 شفاف 17 مرداد 1399 شفاف 18 مرداد 1399 شفاف 19 مرداد 1399 شفاف 20 مرداد 1399 شفاف 21 مرداد 1399 شفاف 22 مرداد 1399 شفاف 23 مرداد 1399 شفاف 24 مرداد 1399 شفاف 25 مرداد 1399 شفاف 26 مرداد 1399 شفاف 27 مرداد 1399 شفاف 28 مرداد 1399 شفاف 29 مرداد 1399 شفاف 30 مرداد 1399 شفاف 31 مرداد 1399 
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۰    
لی مان هی رهبر فرقه شین چونجی کره جنوبی به اتهام پنهانکاری از جمله ارایه اطلاعات گمراه کننده و خطرناک در مورد ویروس کرونا و همچنین اختلاس بازداشت شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۵    
با توجه به شیوع گسترده کرونا ممکن است فیفا میزبانی مقدماتی جام جهانی قطر را از ایران بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۷:۲۵    
روزنامه رای الیوم در مطلبی با اشاره به داستان ساختگی اخیر رژیم صهیونیستی، تاکتیک سکوت حزب الله را عامل قرار گرفتن این رژیم در شرایط بحرانی دانست.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۵    
کشورهای چین و روسیه نسبت به وضعیت ایران در FATF آرایش جدید بگیرند و فعالیت های بانکی و ارتباط مالی را محدود کنند، این کشورها در انجام تراکنش با اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۵    
به گزارش شفاف ، مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستورکار این هفته کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: جمعبندی اولویت های کاری کمیسیون ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۴۵    
یک رسانه روسی به نقل از منابع آگاه در دولت روسیه گزارش داد که توزیع واکسن کرونا در بین مراکز درمانی این کشور از دو هفته آینده آغاز خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی دولت گفت: فشار برای انجام شعائر به روش همیشگی اگر با عواقب وخیم برای سلامت مردم همراه شود، ضربه ای تاریخی به عزاداری و روح مشارکت ایرانیان در این مراسم وارد خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهوری ترکیه گفت که حزب عدالت و توسعه همچنان به فعالیت خود ادامه داده و بر شمار دوستان خود افزوده و از مخالفان داخلی خود خواهد کاست.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۵    
ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان اعلام کرد که در جریان عملیات پیچیده و هدفمند ، مسئول عمومی استخبارات شاخه خراسان گروه داعش کشته شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۵    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه همه دستگاه ها و مسئولان نسبت به فضاسازی های انجام شده در خصوص وقف کوه دماوند موضع گیری های خوبی انجام داده اند ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم گفتگو های بین الافغانی با محوریت دولت افغانستان و با حضور همه گروه های سیاسی به صلح منتج شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۵    
تغذیه مناسب بر درمان سریع کرونا و سپری کردن دوران نقاهت این بیماری تاثیر بسزایی دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۵    
یک شرکت بزرگ داروسازی ژاپنی به روش جدیدی دست یافته است که می تواند در عرض کمتر از نیم ساعت وجود ویروس کرونا را تشخیص دهد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۵    
نادر طالب زاده مستندساز و دبیر جشنواره فیلم عمار به کرونا مبتلا شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۵    
تاریخ های جدید برگزاری رقابت های دوومیدانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بودند، اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۰    
کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۸:۱۰    
کارشناس حوزه بین الملل نفت گفت: روند تولید نفت عراق در چارچوب تعهد به اوپک، کاهشی است و تاکنون 90 درصد به برنامه متعهد بوده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۵    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در چارچوب هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۰    
وزیر اطلاعات گفت: دشمنان باور نمی کنند که شارمهد در ایران دستگیر شده و در اختیار سرویس اطلاعاتی ایران است، بلکه خیال می کنند که وی در خارج از کشور است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۷:۵۵    
رئیس جمهور گفت: با اراده، تصمیم و تلاش قاطع و جدی که در مقامات عالی تهران و بغداد دیده می شود، دو طرف خواهند توانست همه مشکلات و سختی های پیش روی توسعه روابط دوجانبه را برطرف کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۵    
گروهی از مردم آلمان در اعتراض به اقدامات سخت گیرانه دولت این کشور برای مقابله با ویروس کرونا به خیابان های شهر برلین ریخته و دست به تظاهرات زد ند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۰    
نمی دانم چرا کسی توجه نمی کند و پاسخگو نیست. متاسفانه داور سرشناس هم که برای بازی ها می گذارند دچار اشتباه می شود. اخراج من در دقایق پایانی اشتباه بود و باعث شد در بازی حساس مقابل پرسپولیس حاضر نباشم
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری به رئیس مجلس نمایندگان و رهبر اقلیت دموکرات در سنا حمله کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۵    
یافته های یک خبرنگار اهل سرزمین های اشغالی نشان می دهد که نخست وزیر رژیم صهونیستی تلاش داشته وانمود کند که تهدید به مرگ شده تا از این طریق مظلوم نمایی کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۵    
شنیده های فارس حاکی از آن است که سعید خطیب زاده معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۵    
تیرماه 1399 در حالی شاهد افزایش 193 درصدی سالیانه و 30 درصدی ماهیانه معاملات در شهر تهران بودیم که چهار منطقه 5، 4، 2 و 10 از بین مناطق 22 گانه 40 ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۰    
مسجد شاه فیصل در اسلام آباد پاکستان یکی از زیباترین و بزرگترین مساجد جهان است که گنبد آن به شکل خیمه طراحی شده و تکنولوژی مدرن در ساخت آن به کار گرفته شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۰    
اقتصاد خوب برای دوران سخت ، با ترجمه حمید سوری و علیرضا زالی از سوی انتشارات دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۰    
یک نشریه کاتالان از احتمال رخ دادن یک معاوضه ای دیگر میان بازیکنان دو تیم فوتبال بارسلونا و یوونتوس خبر داده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۰    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب 11 نفره این تیم برای دیدار با نساجی را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۰    
شورای فدراسیون جهانی تکواندو در نظر دارد تا پایان ماه آگوست در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی "صوفیه" بلغارستان تصمیم گیری کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۰    
پزشکان انگلیسی می گویند ویروس کرونا می تواند در افراد باعث ایجاد پاسخ خود ایمنی شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۰    
رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه باید برای گسترش علم و فرهنگ در عرصه منطقه و بین الملل به ویژه در میان کشور های اسلامی تلاش کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۵    
طبق اعلام سخنگوی سازمان سنجش، براساس خوداظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد تعداد افراد مبتلا به کرونا 85 نفر است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۵    
همزمان با تحقیقات بر روی ساخت واکسن کرونا، فناوری نانو هم به کمک این فرآیند آمد و حالا با عبور از مرحله آزمایش حیوانی، محققان قصد دارند آزمایشات انسانی این واکسن را در سنگاپور آغاز کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۵    
رضوانی فر طی نامه ای به هلدینگ های تابعه ابلاغ کرد که پرداخت سود تقسیمی مجامع شرکت های تابعه از طریق سامانه سجام انجام شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۵    
معاون کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۵    
رییس پژوهشگاه قوه قضاییه از تاسیس یک پردیس نوآوری در دستگاه قضا در آینده نزدیک خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۵    
خسرو سینایی کارگردان پیشکسوت سینما به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۵    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: گسترش روابط رقبای آمریکا به دلیل تحریم های این کشور در قبال آنهاست، لذا بعید به نظر نمی رسد که جمهوری اسلامی ایران به عضویت دائم شانگهای در بیاید.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۵    
کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، وزیر خارجه را برای توضیحات درباره اسناد تحویل داده شده توسط وی به کمیته های تحقیقات مجلس سنا درباره فعالیتهای پسر جو بایدن برای یک شرکت گاز اوکراینی احضار کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۵    
گزارش ها درباره اینکه ترامپ در حال بررسی ممنوعیت احتمالی استفاده از اپلیکیشن چینی "تیک تاک" در آمریکاست پس از آن منتشر شد که چند تن از سناتورهای آمریکایی نگرانی خود را بابت این مساله عنوان داشتند که ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی دولت تاکید کرد که حباب کاذب و برخی سوءاستفاده ها نباید اتفاق مبارک فعال شدن بورس را خدشه دار کند ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۵    
نخست وزیر عراق روز جمعه در یک سخنرانی تلویزیونی زمان انتخابات زودهنگام عراق را روز 6 ژوئن 2012 (16 خرداد 1400)تعیین کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۵    
ترکیه، اقدامات امارات در لیبی را محکوم و اعلام کرد آنکارا در زمان و مکان مناسب ابوظبی را مجازات خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۰    
در حالی قیمت برنج وارداتی نسبت به پارسال تا 85 درصد و در دو ماه اخیر بیش از 18 درصد رسد داشته که حذف ارز 4200 تومانی از این کالا و کاهش واردات آن در مدت اخیر نمی تواند در این تغییر بی تاثیر باشد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۰    
مدت ها است که دنیای تبلیغات دست خوش تغییرات اساسی و مهمی شده و دیگر تبلیغات چاپی و فیزیکی جایگاهی در این حوزه ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
در هفته جاری قسمت هفتم سریال آقازاده فیلم سوء تفاهم قسمت 33 دل و قسمت دهم فصل دوم هم گناه به شبکه نمایش خانگی می آیند ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۵    
حوزه تولید و استفاده از واکسن چند سالی است که رونق قدیمی خود را از دست داده، اما با شکل گیری زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور این حوزه فناورانه روز های بهتری پیش رو دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نوردر بازه 5 لغایت 15 شهریورماه سال جاری برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۰    
مداح و پیرغلام اهل بیت (ع) در پی عارضه قلبی در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های تبریز بستری شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۰    
جامعۀ ایمانی مشعر فراخوانی مبنی بر طراحی و راه اندازی ایده های نوآورانه برای ایمن سازی و برگزاری هیأت در ماه محرم منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با بدشانسی بزرگی مواجه شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۰    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان برای ارائه توضیحات به کمیته اخلاق می رود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۰    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار سرخ ها مقابل شاگردان محمود فکری از ابتدا در ترکیب خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۰    
نیکوسخن گفت: هر هشت ثانیه در دنیا یک نفر به خاطر دیابت از دنیا می رود، در واقع مرگ ومیر ناشی از این بیماری و عوارض آن از سایر بیماری های واگیری بیشتر است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵    
متخصص ارشد بیماری های عفونی در آمریکا در اظهارات جدید خود از توزیع واکسن کرونا در سال 2021 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه نصب برچسب قیمت بر روی محصولات یکی از حقوق اولیه مصرف کنندگان است ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵    
دانش آموزان میان پایه که تاکنون موفق به ثبت سفارش کتابهای درسی نشده اند از امروز تا 20 مرداد می توانند نسبت به ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی اقدام کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، سلف خود، باراک اوباما را به کم کاری در خصوص اقلیت های قومی و نژادی ساکن آمریکا متهم کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۵    
کشور مکزیک به لحاظ شمار مبتلایان کرونا در مرتبه سوم جهان قرار گرفت و بدین ترتیب، گوی سبقت را از انگلیس می رباید.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۵    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که فعلا جایگزینی برای پذیرش داوطلبان در رشته های پر متقاضی نظیر رشته های پزشکی وجود ندارد و پرطرفدارها حذف شدنی نیستند ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۰    
عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با کرونا، نسبت به وضعیت شیوع کرونا در تهران ابراز نگرانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۵    
در ادامه سیاست های تحریمی علیه کشورمان، شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که این تحریم ها علیه ایران ادامه خواهد یافت.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۵    
پایگاه های نظامی آمریکا که در محدوده برد موشک های ایران واقع شده اند، هر لحظه با خطر حمله موشکی از سوی ایران نیز روبرو هستند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۰    
طبق ماده 36 قانون تأمین اجتماعی تأخیر یا عدم پرداخت حق بیمه توسط کارفرما، رافع مسئولیت و تعهدات سازمان در مقابل بیمه شده نیست ...