جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 19 مرداد 1399 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 31 فروردین 1399 شفاف 31 اردیبهشت 1399 شفاف 31 خرداد 1399 شفاف 31 تیر 1399 شفاف 31 شهریور 1399 شفاف 30 مهر 1399 شفاف 30 آبان 1399 شفاف 30 آذر 1399 شفاف 30 دی 1399 شفاف 30 بهمن 1399 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 1 مرداد 1399 شفاف 2 مرداد 1399 شفاف 3 مرداد 1399 شفاف 4 مرداد 1399 شفاف 5 مرداد 1399 شفاف 6 مرداد 1399 شفاف 7 مرداد 1399 شفاف 8 مرداد 1399 شفاف 9 مرداد 1399 شفاف 10 مرداد 1399 شفاف 11 مرداد 1399 شفاف 12 مرداد 1399 شفاف 13 مرداد 1399 شفاف 14 مرداد 1399 شفاف 15 مرداد 1399 شفاف 16 مرداد 1399 شفاف 17 مرداد 1399 شفاف 18 مرداد 1399 شفاف 19 مرداد 1399 شفاف 20 مرداد 1399 شفاف 21 مرداد 1399 شفاف 22 مرداد 1399 شفاف 23 مرداد 1399 شفاف 24 مرداد 1399 شفاف 25 مرداد 1399 شفاف 26 مرداد 1399 شفاف 27 مرداد 1399 شفاف 28 مرداد 1399 شفاف 29 مرداد 1399 شفاف 30 مرداد 1399 شفاف 31 مرداد 1399 
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۰    
برخلاف باور عموم نه تنها کودکان هم به بیماری کرونا مبتلا می شوند بلکه علائم این بیماری در آن ها با بزرگسالان متفاوت است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۰    
بعد فوت پدرم سهم ارثم را که فروختند، برادرم بخشی از آن را برایم یک چرخ خیاطی خرید تا کاری یاد بگیرم و بقیه را صرف خرید جهیزیه کرد و این صورت جازیه ام در سال 1337 است که جمع همه اینها 1594 تومان تمام ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۵    
باشگاه العربی در ماجرای فسخ قرارداد یک طرفه اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی ایران کارش به دادگاه عالی ورزش کشیده و شاید بابت شکایت دژاگه جریمه سنگینی شود و کار بازیکنان ایرانی در این تیم را سخت کند
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۵    
متخصصان و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری علاوه بر مبارزه با بیماری کرونا از ابتدای امسال سه پیوند موفق کلیه و قلب انجام داده اند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۵    
متخصص گوارش و کبد گفت: باید پیشگیری را در خصوص بیماری ها اولویت قرار دهیم، زیرا درمان هزینه بر سختی های زیادی را به سیستم درمانی و فرد تحمیل خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۰    
همایش شیرخوارگاه حسینی امسال 31 مرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۰    
تیم های فوتبال استقلال و سپاهان از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۵    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به مداخله جویی رئیس جمهور فرانسه در امور داخلی لبنان آورده است: ماکرون حق ندارد ما را فریب دهد و اعلام کند تمایل دارد ساختار سیاسی جدیدی را در لبنان برپا کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۷:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به درخواست تحریم تسلیحاتی ایران از سوی دبیرخانه شورای همکاری گفت که دبیرخانه این شورا بلندگوی ایران ستیزان شده است در حالی که برخی اعضای آن از بزرگترین ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۷:۱۵    
با گذشت یک ماه از رشد آمار جانباختگان به کرونا و اعمال محدودیت های سخت تر برای کنترل این بحران هنوز اغلب شهرستان های تهران در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر قرار دارند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۷:۰۵    
معترضان لبنانی به رغم هشدارهای ارتش، با حمله به ساختمان های وزارتخانه های خدمات عمومی و امور مهاجران، وارد این ساختمان ها شدند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۰    
جواد قارایی آخرین وضعیت تولید ایرانگرد 4 و حال عمومی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۰    
گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان حاضر نشد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۰    
راننده هلندی تیم ردبول فاتح گرندپری انگلستان شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۰    
نشان بازی های تابستانی دانشجویان جهان در سال 2023 در نشست هیئت رئیسه فیزو ارائه شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۵    
مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار گفت: آن دسته از جاماندگان بیمه بیکاری که مدت بیکاری آن ها تا خردادماه ادامه داشته با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به احراز هویت خود اقدام کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۵    
در این گزارش، تصاویر و اطلاعاتی از مهیج ترین و زیباترین جاده های جهان را با شما به اشتراک گذاشته ایم.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۵    
سینماهای سراسر کشور در دهه اول محرم الحرام تعطیل خواهند بود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: تا پایان مرداد، نسبت به عرضه 300 تُن مرغ گرم دیگر با قیمت مصوب در میادین اقدام می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۵    
به گزارش شفاف ، به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، پایگاه اینترنتی النشره گزارش داد که منال عبد الصمد ، وزیر اطلاع رسانی لبنان از دولت حسان دیاب ، نخست وزیر این کشور استعفا داده است. ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۷:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رفع فیلتر توییتر گفت: این موضوع جزو حوزه هایی است که مربوط به کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است، اما تاکنون در دستور کار قرار نگرفته است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۷:۴۵    
نماینده تهران در مجلس از تدوین طرح نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۷:۴۰    
در گزارش نشریه ورلدساکر از 500 بازیکن مهم حال حاضر دنیای فوتبال، نام سه بازیکن ایرانی هم به چشم می خورد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۵    
هنگام استفاده از وای فای عمومی با توجه به ضریب امنیت بسیار پایین و ریسک های متعدد، باید احتیاط کرد و البته کارشناسان توصیه می کنند تا جایی که می شود سعی کنید از شبکه هایی که دارای کلمه عبور اختصاصی ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۰    
این چندمین باری است که صنایع لبنی قیمت لبنیات را در بازار افزایش می دهند و این در حالی است که سرانه مصرف کشور کمتر از نصف میانگین جهانی است و کمبود لبنیات در سبد غذایی مردم تهدید جدی بر سلامت آن ها ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۰    
درحالی که وزارت بهداشت اخیرا مقررات پذیرش مسافر به ایران را وضع کرده و وزارت امور خارجه از توقف صدور ویزای توریستی ایران خبر داده است ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۰    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از ارسال 5هزار سری جهیزیه برای زوج های جوان مناطق محروم خبر داد و گفت: تست انسانی واکسن کرونا تا 2 هفته آینده آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۶:۴۵    
رئیس جمهور گفت: نه می توانیم فعالیت های آموزشی و اقتصادی را به صورت کامل تعطیل کنیم و نه می توانیم بگوییم باید مثل سابق باشد، باید در این جهت مسیر اعتدالی داشته باشیم.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۵    
حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان، فقیه اقتصاددان و استاد تمام گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی درگذشت.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۵    
نماینده مردم دشتستان از جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر نفت در مجلس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۵    
قرار است در آینده نزدیک، برخی از دارندگان سهام عدالت به پشتوانه سهام خود کارت اعتباری دریافت کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان این که نرخ تسهیلات یک ساله وام ودیعه مسکن 13 درصد و تسهیلات سه ساله 12 درصد است گفت در طرح یک ساله، اقساط وام در تهران 542 هزار تومان است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس بنیاد مستضعفان با حضور در یک برنامه تلویزیونی درخصوص مستغلات تحت تملک افراد خاص و ارگان ها افشاگری بی سابقه ای کرد از ساخت جکوزی و سونا در کاخ مرمر تا تصرفات غیرقانونی مقامات و برخی نهادها.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۰    
ایستادن شیخ دیاباته در صدر جدول برترین گلزنان لیگ در حالی است که او چند بازی این رقابت ها، به ویژه هر 2 شهرآورد پایتخت را به دلیل مصدومیت از دست داد و نتوانست تیمش را همراهی کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۵    
ایران: 9 تن مواد غذایی و دارو، آمریکا: 17 میلیون دلار، کویت: 10 آمبولانس، عربستان سعودی: 120 تن دارو و تجهیزات پزشکی و...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۵    
مجله ورلد ساکر در تازه ترین شماره خود به معرفی بازیکنان برتر دنیا در سال 2020 پرداخت که در این فهرست 500 نفره نام 3 بازیکن ایرانی هم قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۵    
سناتور ایالت ورمونت آمریکا از بی توجهی رئیس جمهور این کشور به اوضاع اقتصادی و وضعیت شهروندان آمریکا انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۵    
وعده رئیس جمهور درمورد 30 درصد دوم سهام عدالت در روز عید غدیر محقق شد و مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند، از امروز می توانند نسبت به فروش 60 درصد سهام خود اقدام کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۵    
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند گفت: مرز بین المللی شلمچه که بر اساس اعلام عراق همزمان با عید قربان بسته شده بود امروز یکشنبه مجددا بازگشایی شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۵    
دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا درباره برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر امسال اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۵    
درپی بالا گرفتن تنش ها میان چین و آمریکا و اقدام واشنگتن در تحریم مقام های هنگ کنگی، پکن از بانک های خود خواست از سامانه تبادلات بانکی سویفت فاصله گرفته و از سامانه جایگزین چینی استفاده کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۰    
مقامات بهداشتی روسیه از انجام مرحله پایانی آزمایش های بالینی واکسن کرونا و احتمال توزیع آن در هفته آینده خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۰    
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از تخفیف 50 درصدی اجاره بهای واحد های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه به دلیل محدودیت های ایجاد شده در اثر شیوع کرونا خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۰    
استقامتی گفت: دیابت بیماری مزمنی است که یک عمر با فرد همراه خواهد بود، بنابراین مراقبت دائمی جهت کنترل آن توسط خود بیمار بسیار حائز اهمیت است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۵    
حقیقتا من با پرسپولیس 8 جام کسب کرده ام اما این آخرها با من نامهربانی شد. سرپرست باشگاه امضای مدیرعامل قبلی را قبول ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۵    
طی یکسال گذشته 200 دستگاه پل سواره رو در چهارگوشه پایتخت تحت اجرای تعمیرات تخصصی قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۵    
رایزنی ها و گمانه زنی هایی در فضای مجازی خبر از حضور رضا رشیدپور در برنامه "صبح بخیر ایران" می داد که شبکه یک با تکذیب این خبر اعلام کرد که خط مشی شبکه ملی منطبق با چارچوب کمیته مجریان معاونت سیما ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۵    
طبق گزارش هایی که به تازگی ارائه شده، هنوز احتمال ساخته شدن فیلم پیشتازان فضا با رده سنی بزرگسال توسط کوئنتین تارانتینو وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۵    
تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سپاهان بازیکنان مصدوم زیادی دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۵    
پس از پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نامزد های برترین بازیکن این مرحله معرفی شدند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۰    
پس از نشت نفت از کشتی ژاپنی لکه نفتی عظیم در جنوب شرقی جزیره موریس محیط زیست را آلوده کرده و سبب اعلام وضعیت فوق العاده شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۰    
خبرنگارانی که سیمکارت رایتل دارند می توانند با وارد کردن کد پیامک شده، اینترنت رایگان خود را دریافت کنند اما آنهایی که فاقد سیمکارت رایتل هستند باید وارد فرآیند دریافت سیمکارت شوند و برای دریافت ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۵    
به گزارش منابع خبری، دادگاهی در ونزوئلا، 2 سرباز سابق آمریکایی را به اتهام تلاش برای سرنگونی دولت "نیکلاس مادورو"، به 20 سال زندان محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت در سال پایانی عمر خود قرار دارد و با توجه به احتمال بروز انحراف در بودجه های عمرانی کشور مجلس تلاش می کند جلوی این کار را بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۵    
وزارت بهداشت لبنان شمار قربانیان انفجار بیروت را تا این لحظه 158 نفر و تعداد زخمی ها را بیش از 6 هزار نفر اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۰    
وزیر صنعت لبنان در واکنش به اتفاقات شب ناآرام بیروت تاکید کرد که عناصر فاسد و نفوذی ها در تلاش برای از بین بردن پرونده های فساد هستند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات برگزاری کنکور دکتری و کارشناسی ارشد گفت: روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش و معاون نظارت مجلس ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۰    
امروزه با پیشرفت علم خطرات ظرف های که در گذشته از جنس پلاستیک تولید میشدند، شناخته شده اند و دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرند به جای آنها از ظروف گیاهی استفاده میشود ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در یک کنفرانس خبری مدعی شد دموکرات ها می خواهند در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر تقلب کرده و آن را سرقت کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۵    
مامور پلیس که در میان مسافران اتوبوس حضور داشت با دیدن سارقان مسلحی که وارد اتوبوس شده بودند با آن ها درگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۵    
قرار است در آینده نزدیک، برخی از دارندگان سهام عدالت به پشتوانه سهام خود کارت اعتباری دریافت کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۰    
حدود یک سال است که استخراج ارزهای مجازی در ایران قانونی شده و انتظار می رود سطح فعالیت در این حوزه در این کشور بسیار گسترش یابد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۸:۱۵    
سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور فرانسه به لبنان در روز پنجشنبه و اقدامات او در آن کشور با انتقاد کاربران فضای مجازی روبرو شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۸:۱۵    
دوشنبه دیدار دو تیم استقلال و سپاهان اصفهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می شود این مسابقه به اندازه فینال حساسیت و جذابیت دارد.