چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 27 بهمن 1399 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 31 فروردین 1399 شفاف 31 اردیبهشت 1399 شفاف 31 خرداد 1399 شفاف 31 تیر 1399 شفاف 31 مرداد 1399 شفاف 31 شهریور 1399 شفاف 30 مهر 1399 شفاف 30 آبان 1399 شفاف 30 آذر 1399 شفاف 30 دی 1399 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 1 بهمن 1399 شفاف 2 بهمن 1399 شفاف 3 بهمن 1399 شفاف 4 بهمن 1399 شفاف 5 بهمن 1399 شفاف 6 بهمن 1399 شفاف 7 بهمن 1399 شفاف 8 بهمن 1399 شفاف 9 بهمن 1399 شفاف 10 بهمن 1399 شفاف 11 بهمن 1399 شفاف 12 بهمن 1399 شفاف 13 بهمن 1399 شفاف 14 بهمن 1399 شفاف 15 بهمن 1399 شفاف 16 بهمن 1399 شفاف 17 بهمن 1399 شفاف 18 بهمن 1399 شفاف 19 بهمن 1399 شفاف 20 بهمن 1399 شفاف 21 بهمن 1399 شفاف 22 بهمن 1399 شفاف 23 بهمن 1399 شفاف 24 بهمن 1399 شفاف 25 بهمن 1399 شفاف 26 بهمن 1399 شفاف 27 بهمن 1399 شفاف 28 بهمن 1399 شفاف 29 بهمن 1399 شفاف 30 بهمن 1399 
شفاف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۵    
حدیث امام صادق (ع) درباره تکبر را در این مطلب بخوانید.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۵    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه شنبه (12 اسفند) به مرز 115 میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از دو میلیون و 550 هزار نفر فراتر رفت ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
سهم صاحبان آثار و سینماها از فروش فیلم ها در سینماهای مردمی سی ونهمین جشنواره فیلم فجر بر اساس وعده داده شده، در روزهای گذشته واریز شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۱۵    
مذاکرات برای ورود مستقیم و گسترده تشکل ها در بازار سایر کشورهای هدف در دست اقدام است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۵۰    
آمار و میزان دقیق دارایی های بلوکه شده ایران در چین مشخص نیست. متأسفانه اعداد و ارقام بسیار زیادی در مورد میزان دقیق طلب ایران از چین در رسانه ها توسط مسئولان عنوان می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۵    
یک منبع دیپلماتیک آلمانی از ایران خواست تا از مسدود کردن دسترسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به سایت های هسته ای خود خودداری کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۵    
رییس هیات نظامی ایران به نمایندگی از ستاد کل نیروهای مسلح در هفتمین رزمایش چندملیتی اَمَن-21 در شهر کراچی، با فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار و گفت وگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از رونمایی و ورود 7 دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان این سازمان برای فعالیت در بخش خدمات شهری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
هیات دیپلماتیک ایران به ریاست علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر خارجه در امور سیاسی برای شرکت در اجلاس روند آستانه وارد مسکو شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دیدار نماینده ویژه وزیر خارجه قطر گفت: ایران در رابطه با امنیت منطقه خلیج فارس تنها با کشور های منطقه گفت وگو می کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۵    
معاون مشاور پیشین امنیت ملی رئیس جمهور سابق آمریکا در مستند بی بی سی تأیید کرد که دونالد ترامپ به دنبال ترور بشار اسد بوده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۰    
فیلمبرداری خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی به نیمه رسید.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۰    
محسنی بند پی گفت:7 نفر در استان تهران به ویروس کرونا انگلیسی مبتلا شده اند و این ویروس در حال چرخش در کشور است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۵    
سازمان ثبت احوال کشور در گزارشی میانگین سن ازدواج برای مردان و زنان را در سال 98 اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۵    
سفر گردشگران ایرانی و ترکیه ای بدون گذرنامه، در کمیته فنی مشترک همکاری های گردشگری ایران و ترکیه مطرح شد. قرار است این پیشنهادِ ترکیه از سوی بخش گردشگری دو کشور به صورت ویژه پیگیری شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۰    
سی و سه اثر نفیس خوشنویسی متعلق به دوره صفوی و قاجار از مجموعه سعدآباد در فهرست آثار فرهنگی و ملموس ایران ثبت ملی شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۰    
کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز، دوشنبه اعلام کرد، رئیس جمهوری تماس تلفنی با ولیعهد سعودی داشت که بنابر ابتکارعمل طرف عربستانی انجام گرفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۵    
وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) گفت، موضع ناتو مانع از تحقق ابتکار عمل فنلاند در باره امنیت پروازها بر فراز دریای بالتیک می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۵    
چگونه یک مدیر غیرفوتبالی که به شهادت اسناد و تصاویر ، توان اداره یک هیات فوتبال را ندارد داعیه اصلاح فوتبال کشور و اداره فدراسیونی را دارد که به یمن شاهکارهای وی و همقطارانش ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۵    
سفیر آمریکا در آنکارا به دلیل بیانیه واشنگتن در خصوص قتل شهروندان ترکیه توسط حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در عراق به وزارت خارجه ترکیه احضار شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
منبعی در لیبی اعلام کرد که قرار است پارلمان طبرق در شرق لیبی جلسه اعطای رأی اعتماد به دولت جدید را در شهر سرت برگزار کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی کرملین امروز دوشنبه گفت، جایگاه ولادیمیر پوتین و اعتماد شهروندان به او بر پایه کارهای او است نه یک سری تلقین های محتوای ویدیویی درباره "کاخی" در منطقه تفرجگاهی گلندژیک در ساحل دریای سیاه.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
رسانه دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، هیئت فنی اماراتی امروز، دوشنبه وارد تل آویو شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
ائتلاف پیمان آنتلانتیک شمالی (ناتو) تاکید کرد، ماموریتش در عراق در زمینه مقابله با تروریسم متوقف نشده بلکه با توجه به وضعیت میدانی توسعه نیز می یابد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
جلسه بررسی راهکارهای تأمین ارز مورد نیاز دارو و کالاهای اساسی عصر امروز(دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۰    
سعد حریری، نخست وزیر مکلف برای تشکیل دولت جدید پس از سفری چند روزه به مصر، امارات و فرانسه با توپ پر به بیروت بازگشت و در شانزدهمین سالگرد ترور پدر مرحوم اش رفیق حریری طی یک سخنرانی خط و نشان های ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۰    
معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تلاش زنان ورزشکار برای کسب کرسی های بین المللی و جایگاه های جهانی با پوشش اسلامی پس از پیروزی انقلاب گفت ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۵    
یکصد و هشتاد و چهارمین نشست شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران روز دوشنبه 27 بهمن ماه با حضور مهندس سعید اوحدی ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۰    
حدود 75 سال قبل در چنین روزهایی رادیو برای نخستین بار به ایالات متحده آمریکا وارد شد و بعدها روز جهانی رادیو بر اساس همین تاریخ نام گذاری شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۰    
در 24 ساعت گذشته و در حالی که بیت کوین به مرز 50 هزار دلار رسیده بود، اما نتوانست مقاومت این قیمت را بشکند و 5 درصد ریخت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد با درخشش الکساندر پونجاویچ، مس رفسنجان را شکست داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
برخی رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که مقامات امنیتی این رژیم از تصمیم نتانیاهو در انتخاب مسئول پرونده ایران به شدت ناراضی هستند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: دولت کنونی آمریکا همچنان بر رویه دولت قبلی این کشور حرکت می کند و آنچه که امروز اتفاق می افتد با 20 ژانویه هیچ فرقی نمی کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با سپاهان یکی از مشکوک ترین بازی های یکی دو دهه اخیر فوتبال ایران بود ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
وزیر خارجه کشورمان در گفت وگویی با کیودو نیوز خواستار آزادی دارایی های بلوکه شده ایران در ژاپن شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل سابق اتحادیه سراسری مرغ تخم گذار اخیرا در واکنش به افزایش قیمت تخم مرغ گفته اگر تخم مرغ بسته بندی نشود، می تواند به جای شانه ای 43 هزار تومان، 32 هزار تومان به دست مردم برسد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
محمود فکری هم نسبت به فسخ غیرقانونی قراردادش با نساجی به پرداخت دو میلیارد و 250 میلیون تومان به نساجی محکوم شده بود که نسبت به این رای اعتراض کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
وزیر امور خارجه پرو پس از آنکه اذعان کرد خارج از آزمایشات بالینی و قبل از شروع برنامه ملی ایمن سازی، یک دوز از واکسن کرونا چینی سینوفارم را دریافت کرده، یکشنبه شب از سمت خود استعفا کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
دیپلمات باسابقه کشورمان تعلل، سردی و بی تفاوتی دولت جدید آمریکا را پس از روی کار آمدن نسبت به برجام، برای تعدیل سیاست قطعی برجامی ایران دانست و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
وزیر امورخارجه قطر بعدازظهر امروز (دوشنبه) با محمد جواد ظریف دیدار و رایزنی می کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۰    
معاون فنی و آماری سازمان سنجش با اشاره به کاهش روند ورود در دانشگاه ها تاکید کرد: سیر ورود به دانشگاه ها از طریق سه آزمون سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری کاهشی است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی دولت معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی تاکید کرد که پسر قذافی قصد خود برای کاندیدا شدن در انتخابات و یا برای هر پست دیگری در روند سیاسی را اعلام نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۰    
وزیر خارجه عمان با اشاره به روابط خوب کشورش با ایران و آمریکا، از آمادگی کشورش برای حل تنش ها در منطقه تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۵    
وزیر امور خارجه قطر عصر امروز با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود دیدار و رایزنی کرد .
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۰    
باشگاه فولاد در حالی پرونده شکایتش بابت محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی را به دادگاه عالی ورزش برده که پای وزیر ورزش هم به این موضوع باز شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۵    
اصلاحیه 7 برگی لایحه بودجه 1400 از سوی دولت به مجلس ارائه شده است، بر این اساس در 9 تبصره از ماده واحده بودجه تغییراتی اعمال شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: آمادگی داریم درب زندان های خود را باز کنیم تا مدعیان حقوق بشر، هر زندانی را که در ایران می خواهند، ببینند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه آمریکا را به حمایت از شبه نظامیان کردی که "نیروهای ترک در عراق را کشته اند"، متهم کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قزوین عنوان کرد: اگر امروز سخت نگیریم و محکم نایستیم، اسفندماه سختی در پیش خواهیم داشت و خطر شیوع کرونای متاسیون یافته جدی است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
بعد از توقف یک ساله مذاکرات آستانه، فردا (سه شنبه) کشورهای ضامن روند آستانه پانزدهمین نشست خود را در شهر سوچی روسیه برگزار می کنند و از جمله مهم ترین پرونده های مورد بحث در این نشست کمیته قانون اساسی ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۵    
نیروهای مسلح یمن مورد حمایت انصارالله یمن از حمله ای هوایی به دو فرودگاه در عربستان و تعلیق دو ساعته فعالیت این فرودگاه ها در پی حملات خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با ابراز نگرانی از سیر نزولی رعایت پروتکل های بهداشتی، در عین حال نسبت به انتشار سریع تر و مرگ و میر بیشتر ویروس جهش یافته کرونا هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
منابع عراقی از عملیات هوایی علیه تروریست های داعش در استان دیالی و انهدام مخفیگاه های آنها خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۵    
امارات یکشنبه شب از انتصاب "محمد محمود آل خواجه" به عنوان اولین سفیر این کشور در اراضی اشغالی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بسترسازی مناسب برای دستیابی به امنیت و توسعه پایدار در مناطق مرزی از جمله استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و تأمین آب صنایع موجود در دیگر استان های کشور ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد با نگران کننده خواندن وضعیت میانمار، خواستار دسترسی فوری نماینده ویژه خود به این کشور برای دیدار و تهیه ارزیابی دست اول از شرایط آنجا شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
قیمت تخم مرغ نیز به مانند سایر کالا های ضروری به دلیل نوسان نرخ ارز و البته دخالت های دولت افزایش پیدا کرده هر چند در هفته هایی شدت بالا رفتن قیمت ها ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
معاون سیاسی وزارت کشور، تضعیف نهاد ریاست جمهوری را منجر به کاهش مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: ستاد تامین استان اصفهان در حال شناسایی عوامل توهین کننده به رییس جمهوری در راهپیمایی 22 بهمن است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
باشگاه الهلال عربستان بعد از اخراج لوچسکو تصمیم گرفت یک مربی برزیلی را به عنوان جایگزین او انتخاب کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۵    
مدت زمان انتظار برای خانه دار شدن در تهران به یک قرن رسید. برآوردهای جدید از نسبت متوسط قیمت مسکن به درآمد سالانه خانوارها در پایتخت نشان می دهد تهرانی ها با احتساب نرخ فعلی پس انداز و در صورت رشد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا در سالروز حادثه تیراندازی مرگبار در مدرسه پارکلند از کنگره خواست قانون حمل سلاح را اصلاح کنند تا فراگیری خشونت با اسلحه پایان یابد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
دیترویت مناسب ترین شهر آمریکا برای خرید مسکن با توجه به درآمد معرفی شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۵    
بدهی فدراسیون فوتبال به شستا با واریز مجموعا 25 میلیارد تومان به حساب این هدینگ اقتصادی، تسویه حساب شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۵    
روزنامه رای الیوم با هذیان خواندن اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تعلق جولان به این رژیم، بر نقش محور مقاومت برای آزادی سرزمین های اشغالی تاکید کرد.