چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۴۵May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 23 بهمن 1399 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 31 فروردین 1399 شفاف 31 اردیبهشت 1399 شفاف 31 خرداد 1399 شفاف 31 تیر 1399 شفاف 31 مرداد 1399 شفاف 31 شهریور 1399 شفاف 30 مهر 1399 شفاف 30 آبان 1399 شفاف 30 آذر 1399 شفاف 30 دی 1399 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 1 بهمن 1399 شفاف 2 بهمن 1399 شفاف 3 بهمن 1399 شفاف 4 بهمن 1399 شفاف 5 بهمن 1399 شفاف 6 بهمن 1399 شفاف 7 بهمن 1399 شفاف 8 بهمن 1399 شفاف 9 بهمن 1399 شفاف 10 بهمن 1399 شفاف 11 بهمن 1399 شفاف 12 بهمن 1399 شفاف 13 بهمن 1399 شفاف 14 بهمن 1399 شفاف 15 بهمن 1399 شفاف 16 بهمن 1399 شفاف 17 بهمن 1399 شفاف 18 بهمن 1399 شفاف 19 بهمن 1399 شفاف 20 بهمن 1399 شفاف 21 بهمن 1399 شفاف 22 بهمن 1399 شفاف 23 بهمن 1399 شفاف 24 بهمن 1399 شفاف 25 بهمن 1399 شفاف 26 بهمن 1399 شفاف 27 بهمن 1399 شفاف 28 بهمن 1399 شفاف 29 بهمن 1399 شفاف 30 بهمن 1399 
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۰    
دانشگاه آزاد اسلامی علی رغم همکاری نکردن سازمان سنجش به پذیرش دانشجویان پیراپزشکی اقدام می کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۵    
سعید صادقیان از تجربه عکاسی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۰۵    
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و رئیس هیئت رئیسه شرکت توسعه دریای سرخ از آغاز طرح "coral bloom" برای جزیره اصلی پروژه دریای سرخ خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۵    
وزیر خارجه قطر گفت کشورش به دنبال احیای توافق هسته ای ایران است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۰    
آرمن سرکیسیان رئیس جمهور و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، با ارسال پیام هایی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری تبریک گفتند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۵    
با برگزاری دیدارهای پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان سه تیم از تهران به نیمه نهایی راه پیدا کردند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۵    
مشاهدات حاکی از آن است که قیمت گوشت قرمز در دو هفته اخیر روند افزایشی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۰    
وزیر سابق امور خارجه گفت: دیپلمات جمهوری اسلامی ایران باید تلاش کند در سازوکارهای بین المللی با توجه به ظرفیت ها و مقدورات کشور تحول ایجاد کند و با مبانی نادرست حاکم بر نظام بین الملل مبارزه کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۵    
سفیر کشورمان در عراق در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال لغو روادید اعلام کرد که طرف عراقی زمینه انجام چنین کاری را دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۰    
به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در قطر، احتمال لغو مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 بالا رفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به زبان چینی، آغاز سال نو را در چین تبرک گفت
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۰    
امام جمعه موقت تهران با صدور پیام تسلیتی درگذشت آیت الله حاج سید محمدرضا ضیاآبادی را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۵    
عزیز حسنوویچ مفتی اعظم و رئیس مشیخت اسلامی کرواسی با ارسال پیامی برای سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب؛ ضمن تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۰    
رییس فدراسیون تنیس می گوید چهارگزینه برای سرمربی گیری تیم ملی آقایان مد نظر این فدراسیون است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۰    
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس، جنبش بزرگ اعتراضی علیه انتخاب مجدد وی را "حمله رعدآسا" از سوی قدرت های خارجی دانست که شکست خورده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی کرملین امروز (پنج شنبه) درباره برنامه های ادعا شده تخصیص وام سه میلیارد دلاری به مینسک گفت، تدارکات برای نشست رئیس جمهوری روسیه و همتای بلاروسی اش در حال انجام است بنابراین صحبت درباره موضوعات ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۰    
یک روزنامه انگلیسی نوشت، مصر پس از یک دهه از کنار رفتن حسنی مبارک اکنون کشور ضعیف تری شده و به جای تحقق وعده های انقلاب، صدای مخالفان خاموش شده ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۲۵    
هفته دهم لیگ برتر فوتسال با صدرنشینی مقاومت البرز و فرش آرای مشهد به پایان رسید.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۷:۱۰    
رسانه های عبری اعلام کردند، افراد ناشناس با استفاده از پهپادهایی برای دومین بار در فاصله چند روز وارد پایگاه نظامی اسرائیلی شدند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۵    
تنیسور اسپانیایی و روس به همراه بانوی شماره یک جهان به دور سوم اپن استرالیا صعود کردند اما سوفیا کنین شکست خورد و از این رقابت ها حذف شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۰    
ستاره پرتغالی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، اما زندگی او نیز راز های شگفت انگیزی دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۰    
رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب از ایشان به سبب حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنها تشکر کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۰    
در موج جدید بازداشت ها به دنبال کودتای نظامی در میانمار، یکی از معاونین نزدیک رهبر سرنگون شده این کشور بازداشت شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا ادعا کرده 1.2 میلیون بشکه بنزین ایران را که سال گذشته میلادی مصادره کرده بود فروخته و پول آن که دهها میلیون دلار می شود به حساب بنیاد قربانیان آمریکایی کشورهای حامی ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۵    
یک شبکه عبری زبان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) استثناءا با درخواست یک مسؤول عالی رتبه تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار با مروان البرغوثی، اسیر فلسطینی موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۰    
رئیس جمهور پس از گزارش کمیته بهداشتی و درمانی ستاد ملی مقابله با کرونا از روند واکسیناسیون در کشور تاکید کرد که با ورود محموله های جدید واکسن ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۰    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: طرف های منطقه ای جمهوری اسلامی باید این را بدانند که تحولات کاخ سفید رابطه راهبردی ما را نمی تواند تحت تأثیر قرار بدهد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۵    
با اعلام خبر اجرایی شدن عملیات احداث مترو پردیس توسط معاون وزیر راه و شهرسازی و بازار گرمی مشاوران املاک مبنی بر چشم انداز روشن بازار مسکن این منطقه ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۰    
قیمت جهانی طلا در معاملات روز پنج شنبه در حالی افت کرد که داده های ضعیف تورم آمریکا تمایل به خرید آن را کاهش داد، هرچند افت ارزش دلار و کاهش سود اوراق قرضه آمریکا افت قیمت طلا را محدود کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۰    
هر بیت کوین با کاهش 2.34 درصدی با قیمت 44،802 دلاری مبادله می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۰    
هیأتی از واتیکان و به نمایندگی از پاپ فرانسیس امروز (پنج شنبه) وارد نجف اشرف شد تا مقدمات سفر پاپ به این شهر را مهیا کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
هفته نامه جویش کرونیکل در بریتانیا به نقل از منابع اطلاعاتی ناشناس از نحوه ترور شهید محسن فخری زاده، روایت جدیدی منتشر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۰    
مسؤولان سودان امروز (پنج شنبه) طی عملیات بازداشت سران دولت عمر البشیر، رئیس جمهوری برکنار شده این کشور و کنگره ملی منحل شده، معاون او را بازداشت کردند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۰    
یک مقام ارشد توییتر اعلام کرد که ممنوعیت فعالیت دونالد ترامپ در این شبکه دائمی خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۰    
وزیر خارجه قطر در کنفرانس خبری مشترک با هتای ترکیه ای گفت، قطر در حمایت از برادران در لیبی جدی است و امیدوار است دولت در اسرع وقت تشکیل شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۵    
نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه لبنان در دیدار با رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه پیرامون تحولات منطقه ای و موانع داخلی مربوط به تشکیل کابینه این کشور رایزنی کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۰    
سفیر روسیه در دمشق تاکید کرد، واشنگتن به فشارهای خود بر دمشق ادامه خواهد داد و به طور کلی هرگز در دوره ریاست جمهوری جو بایدن استراتژی های خود درباره سوریه را تغییر نخواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۰    
چهار منبع آگاه اعلام کردند، ده ها مقام سابق جمهوری خواه که این حزب را مایل به ایستادن در برابر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا و تلاش هایش برای متزلزل کردن دموکراسی این کشور نمی دانند ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۵    
ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه ابراز اطمینان کرد که روابط آنکارا و واشنگتن در دولت جو بایدن، رئیس جمهوری جدید آمریکا به شرط آنکه بر اساس احترام و منافع متقابل باشد، خوب خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۰    
سردار خادم سیدالشهدا از نمایش دکترین دفاعی سپاه با اجرای عملیات های شش گانه تهاجمی در رزمایش پیامبر اعظم (ص) 16 نیروی زمینی سپاه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از گفتگو و رایزنی واشنگتن با شرکا و متحدان خود و اعضای کنگره برای اتخاذ رویکردی هماهنگ در قبال ایران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۵    
نظامیان صهیونیست یکی از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را در کرانه باختری بازداشت کردند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای اعلام کرد ایران تولید فلز اورانیوم را در تأسیسات اصفهان آغاز کرده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۰    
یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران از این باشگاه جدا شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۰    
کاوشگر چینی تیان ون-1 پس از تقریبا 7 ماه روز چهارشنبه در مدار مریخ قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۰    
اگرچه برخی کارشناسان به ایجاد محدودیت های جدید در بازار اوراق تسهیلات مسکن تأکید دارند، اما یک مقام مسئول در حوزه تأمین مالی مسکن معتقد است باید قیمت اوراق با مکانیزم بازار کشف شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
جو بایدن رییس جمهوری آمریکا که به نظر می رسد خیلی سریع از شعارهای انتخاباتی خود فاصله می گیرد، از تشکیل یک تیم ویژه برای مقابله با چین خبر داد که توصیه هایش را در اختیار وزیر دفاع قرار می دهد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۵    
تیم فوتبال آنتورپ با شکست مقابل کلوب بروژ از جام حذفی بلژیک کنار رفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۰    
پدرو پاسکال بازیگر فیلم های زنگ شگفت انگیز و برابرساز برای بازی در سریال آخرین بازمانده از ما از شبکه HBO Max انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۰    
یک عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال می گوید به خاطر لابی افراد قدرتمند در مجمع این فدراسیون، کریمی و مهدوی کیا در انتخابات شانس کمی دارند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور گفت: هتاکی به رییس جمهور به تهی شدن نظام از جمهوریت و جوهره دینی می انجامد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
وزیر بهداشت از راه اندازی 11 هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت سال آینده در کشور خبر دادو گفت:دو تا سه ماه آینده ایران یکی از قطب های بسیار مهم واکسن کرونا در منطقه و صادر کننده این واکسن در جهان خواهد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
مدت مدیدی است که شاخص کل بورس بین دو کانال یک میلیون و 100 تا یک میلیون و 200 هزار واحد در نوسان است ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
یکی از خلبانان هوانیروز ارتش در مراحل مهمی از مقابله با ضد انقلاب حضور موثری داشته است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۰    
در میان انبوهی از برج های سر به فلک کشیده در منطقه 22، پروژه ترنج یکی از محبوب ترین و موثر ترین پروژه ها در این منطقه است که از اعتبار و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۵    
یک کارشناس محیط زیست گفت: بر اساس پیش بینی ها طی 20 روز آینده ملخ های صحرایی به ایران خواهند رسید.