چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۰:۴۶May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 20 بهمن 1399 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 31 فروردین 1399 شفاف 31 اردیبهشت 1399 شفاف 31 خرداد 1399 شفاف 31 تیر 1399 شفاف 31 مرداد 1399 شفاف 31 شهریور 1399 شفاف 30 مهر 1399 شفاف 30 آبان 1399 شفاف 30 آذر 1399 شفاف 30 دی 1399 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 1 بهمن 1399 شفاف 2 بهمن 1399 شفاف 3 بهمن 1399 شفاف 4 بهمن 1399 شفاف 5 بهمن 1399 شفاف 6 بهمن 1399 شفاف 7 بهمن 1399 شفاف 8 بهمن 1399 شفاف 9 بهمن 1399 شفاف 10 بهمن 1399 شفاف 11 بهمن 1399 شفاف 12 بهمن 1399 شفاف 13 بهمن 1399 شفاف 14 بهمن 1399 شفاف 15 بهمن 1399 شفاف 16 بهمن 1399 شفاف 17 بهمن 1399 شفاف 18 بهمن 1399 شفاف 19 بهمن 1399 شفاف 20 بهمن 1399 شفاف 21 بهمن 1399 شفاف 22 بهمن 1399 شفاف 23 بهمن 1399 شفاف 24 بهمن 1399 شفاف 25 بهمن 1399 شفاف 26 بهمن 1399 شفاف 27 بهمن 1399 شفاف 28 بهمن 1399 شفاف 29 بهمن 1399 شفاف 30 بهمن 1399 
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۵    
کتاب زندگینامه و خاطرات استاد حسین انصاریان به قلم مجید جدیدی در انتشارات سوره مهر منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۵    
براساس اعلام ناجا، در روز گذشته تعداد 23 هزار و 667 دستگاه خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۵    
پژمان جمشیدی امسال برای دومین بار نامزد جایزه بازیگری از جشنواره فیلم فجر شده است
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۰    
منابع قطری از گفتگوهای تلفنی جداگانه وزیر خارجه این کشور با نماینده آمریکا در امور ایران و مشاور امنیت ملی آمریکا خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۵    
وزیران خارجه کشور های عربی که امروز در نشستی فوق العاده گرد هم آمده بودند، بیانیه پایانی این نشست را صادر کردند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۵    
رسانه ها از اقدام هماهنگ و تلافی جویانه آلمان، سوئد و لهستان در اخراج دیپلمات های روسیه از کشور های خود خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه سوال ما این است که آیا فقط بناست دیگران از برجام نفع ببرند و ایران تنها بازنده آن باشد، گفت: من به صراحت اعلام می کنم که ایران حاضر به پای بندی به چنین توافقی نخواهد بود ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۰    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با همتای آمریکایی خود درباره ایران و تصمیم اخیر دادگاه لاهه گفت و گویی تلفنی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفتگو با وزیر خارجه چین بر ضرورت پیگیری دیپلماسی با ایران برای اجرای کامل برجام تأکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
مشاور عالی نظامی دولت انگلیس گفته کشور های همسایه ایران امیدوارند دولت جدید آمریکا بخش هایی از سیاست فشار حداکثری علیه ایران را حفظ کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
رییس جمهور روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز درباره سوریه تلفنی گفتگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
فرمانده تروریست های آمریکا در غرب آسیا طی سخنانی در اندیشکده میدل ایست از پهپاد ها به عنوان بزرگترین تهدید علیه نظامیان این کشور در غرب آسیا نام برد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۰    
رسانه ها از استقرار و آماده باش جنگنده های ارتقا یافته میگ-31 نیروی هوایی روسیه در شمال این کشور جهت دفع هرگونه تجاوز خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۰    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد در اقدامی متقابل، یک دیپلمات کشور آلبانی را از این کشور اخراج کرده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۵    
وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنانی با بیان اتهامات همیشگی علیه ایران، گفت که جامعه جهانی باید جلوی اقدامات ایران را بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس قوه قضاییه درگذشت آیت الله سید محمد ضیا آبادی را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
مرآه الجزیره نوشت: سعد الفقیه شخصیت سرشناس معارض سعودی که در خارج از کشور زندگی می کند، در سخنانی به شیعیان این کشور اهانت کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
وزارت امور خارجه نروژ در صفحه توییترش گزارشی از گفت وگوی وزرای امور خارجه ایران و نروژ ارائه داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۰    
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری همایش تکریم خادمان قرآن کریم در اوایل هفته پیش رو با حضور رئیس جمهور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۵    
روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوار های شهرداری تهران از تعطیلی پایانه مسافربری غرب در 22 بهمن ماه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۵    
رئیسی با بیان اینکه شهادت این دو سردار بزرگ اسلام هرگز بی پاسخ نخواهد ماند گفت: این دو قهرمان و همراهانشان قهرمانان مبارزه با تروریسم بودند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۵    
فرمانده کل سپاه گفت: باید قوی باشیم چون تحمیل اراده سیاسی به دشمن، جز با توسعه قدرت و قلمرو تاثیر آن ممکن نیست و این راهی است که رهبر عزیزمان پیش روی ما گشوده اند و ملت عزیزمان هم پشتیبان ما بوده اند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۵    
قالیباف، پیام رهبر انقلاب را تقدیم رئیس مجلس دومای روسیه کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۰    
به دنبال کاهش عرضه نفت توسط تولیدکنندگان عمده و خوش بینی نسبت به ارائه بسته محرک اقتصادی در آمریکا که می تواند سبب تقویت تقاضا گردد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۰    
تحت تاثیر افزایش نرخ انس جهانی، روند قیمت ها در بازار سکه و طلای ایران صعودی شد و سکه از مرز کانال 11 میلیون تومان گذشت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه امروز یک اجماع ملی در خصوص استراتژی مقابله با آمریکا در کشور پدید آمده است ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۰    
لهستان، سوئد و آلمان در واکنش به اعلام کارمندان کنسولگری خود در سن پترزبورگ، به عنوان عناصر نامطلوب سه دیپلمات روس را اخراج می کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۵    
رئیس قوه قضاییه قبل از عزیمت به کشور عراق گفت: در این سفر در جهت هرچه بهتر شدن مناسبات حقوقی و قضایی، مذاکراتی با مسئولان قضایی این کشور صورت می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۵    
وزیر امور خارجه عراق بر اهمیت بازگرداندن سوریه به عضویت اتحادیه عرب تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۵    
سفیر ایران در اسپانیا در مورد علت عدم دریافت واکسن های آمریکایی و انگلیسی توسط ایران گفت: این دو کشور از کشورهای اصلی تحریم کننده اقتصادی ایران بوده اند و سختی های زیادی را بر ملت ایران تحمیل کرده ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۰    
فرمانده نیروهای زمینی عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد که تلاش های گسترده ای برای تقویت امنیت مرزها با سوریه از طریق حفر خندق ها، کشیدن سیم های خاردار و افزایش پایش الکترونیکی صورت می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در کارگاه نخ ریسی در جاده خاوران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۰    
20 نهاد حقوقی قبل از سفر وزیر خارجه بحرین به بروکسل که قرار است 10 فوریه انجام شود و نیز قبل از انجام مذاکره بین اتحادیه اروپا و بحرین درباره حقوق بشر که قرار است 22 ماه جاری میلادی باشد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۵    
دو تیم سپاهان و تاسیسات دریایی به مرحله نهایی لیگ برتر هندبال زنان راه یافتند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۵    
رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه در فدراسیون بدمینتون برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۵    
امروزه در اغلب منازل مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری از درب های اتوماتیک استفاده می شود. با روند افزایش استفاده از این درب های اتوماتیک مصرف کنندگان بازار این محصول با این پرسش مواجه هستند که در ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۰    
دبیرکل اتحادیه عرب در جلسه وزیران خارجه عرب اظهار کرد: تنها با همبستگی می توان در برابر چالش های امنیت عربی ایستادگی کرد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۰    
رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون تکواندو بازدید کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۷:۵۰    
نخست وزیر فلسطین تأکید کرد، حکم اخیر دیوان کیفری بین المللی به عنوان روز گواهی بر عدالت بین المللی ثبت خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۵    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از افتتاح چند طرح زیست محیطی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۵    
90 مدرسه و 30 مرکز جامع سلامت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور به بهره برداری رسید.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۰    
با توجه به بدهی های جدیدی که گریبان گیر باشگاه استقلال شده است، بازگشت میلیچ و پرداخت مطالبات او همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در پیام رهبر معظم انقلاب برای آقای پوتین، بر استحکام، راهبردی و مستمر بودن روابط ایران و روسیه تاکید شده است و هیچ تغییر سیاسی در دنیا و نگاه های یکجانبه گرایانه هم تاثیری ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۵    
به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای با عفو یا تخفیف مجازات سه هزار و 840 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۰    
با تغییر سبک زندگی انسان ها و رواج شهرنشینی، شرایط زندگی و نیازهای افراد دچار تغییر و تحول شده و ساکنین شهرهای بزرگ و پرجمعیت با مشکلاتی متعددی مواجه هستند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۵    
سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد، فائو، در گزارش جدید خود اعلام کرد قیمت جهانی غذا در ماه ژانویه برای هشتمین ماه متوالی رشد کرد و به بالاترین سطح در 6 سال گذشته رسید.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۵    
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تهدید به وضع تحریم ها علیه مسکو گفت که روسیه گفتمان سازنده با اروپا را نمی پذیرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۵    
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در دی ماه امسال بیشترین شکایات بر اساس نوع تخلف مربوط به گرانفروشی و تقلب ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت دهه فجر در جمع مردم زنجان گفت: مردمسالاری اقتصادی، بال زخمی پیشرفت کشور است ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب ها درباره لایروبی خلیج گرگان توضیحاتی ارائه داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۰    
محسنی بندپی گفت: شهرداری در همه مناطق تهران به ویژه مناطق پرتراکم نظیر 11،4،1،12،20 و 6 با اولویت ساماندهی دستفروشان اقدام کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۵    
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط ایران و روسیه باید به سطح مشارکت، مستحکم و مستمر برسد، افزود که دو کشور وجوه مشترک زیادی در رمینه های دو طرفه، منطقه ای و بین المللی دارند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۵    
سردار حمیدی درباره مراسم 22 بهمن و جزییات آن توضیحاتی داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۰    
روزنامه گاردین با انتشار اسنادی از لابی الیزابت دوم ملکه انگلیس با دولت این کشور برای تغییر در پیش نویس یک قانون بمنظور مخفی نگه داشتن میزان ثروت شخصی خود پرده برداشت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۵    
بزرگترین بازار آلایندگی کربن در چین آغاز به کار کرد که این می تواند مهم ترین گام برای دستیابی این کشور به اهداف آب وهوایی آن باشد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور جدید آمریکا قرار است به زودی پیوستن مجدد این کشور به شورای حقوق بشر سازمان ملل را اعلام کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۰    
اسامی نفرات نهایی و تأیید صلاحیت شده برای انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد که بر خلاف شایعات مهدی مهدوی کیا، شهاب الدین عزیزی خادم، محمدرضا ساکت، عبدالکاظم طالقانی و ... ردصلاحیت نشدند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۰    
تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در بازی معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می روند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۵    
دو روزی می شود که رئیس جدید سازمان بورس از 8 برنامه جدید برای بورس سخن گفته است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۰    
جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز شد.