چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۰May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 21 بهمن 1399 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 31 فروردین 1399 شفاف 31 اردیبهشت 1399 شفاف 31 خرداد 1399 شفاف 31 تیر 1399 شفاف 31 مرداد 1399 شفاف 31 شهریور 1399 شفاف 30 مهر 1399 شفاف 30 آبان 1399 شفاف 30 آذر 1399 شفاف 30 دی 1399 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 1 بهمن 1399 شفاف 2 بهمن 1399 شفاف 3 بهمن 1399 شفاف 4 بهمن 1399 شفاف 5 بهمن 1399 شفاف 6 بهمن 1399 شفاف 7 بهمن 1399 شفاف 8 بهمن 1399 شفاف 9 بهمن 1399 شفاف 10 بهمن 1399 شفاف 11 بهمن 1399 شفاف 12 بهمن 1399 شفاف 13 بهمن 1399 شفاف 14 بهمن 1399 شفاف 15 بهمن 1399 شفاف 16 بهمن 1399 شفاف 17 بهمن 1399 شفاف 18 بهمن 1399 شفاف 19 بهمن 1399 شفاف 20 بهمن 1399 شفاف 21 بهمن 1399 شفاف 22 بهمن 1399 شفاف 23 بهمن 1399 شفاف 24 بهمن 1399 شفاف 25 بهمن 1399 شفاف 26 بهمن 1399 شفاف 27 بهمن 1399 شفاف 28 بهمن 1399 شفاف 29 بهمن 1399 شفاف 30 بهمن 1399 
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۰    
هیئتی از واتیکان صبح امروز برای آمادگیِ سفر پاپ در ماه مارس وارد استان نجف اشرف شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۹:۳۰    
مدیر پروژه کارت اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: زیرساخت ها برای کارت های اعتباری سهام عدالت آماده شده و پیش بینی می شود قبل از پایان سال برخی بانک ها بتوانند این کارت ها را ارائه دهند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس مجلس با اشاره به روند مثبت همکارهای سیاسی و امنیتی ایران و روسیه، مناسبات دو کشور در حوزه اقتصادی و تجاری را رضایت بخش ندانست و تاکید کرد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی جبهه پایداری موضع این تشکل درباره نامه به سید ابراهیم رئیسی به منظور دعوت برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۹:۲۰    
آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه ای خطاب به جوانان عراقی نوشتند و خطاب به آنها فرمودند: من به شما مژده آینده ای درخشان را برای عراق می دهم ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۲۰:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه امروز وابستگی ما به نفت از هر زمان دیگری کمتر است گفت: امروز مردم ایران در برابر دشمنان ایستاده اند و آن ها که علیه ما اقدام کردند و جنگ به راه انداختند اکنون به ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۲۰:۰۵    
بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در تماس تلفنی، پیرامون تحولات بین المللی از جمله توافقنامه هسته ای ایران گفت وگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۲۰:۰۵    
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد، این کشور دو ناو هواپیمابر خود را همراه با گروه رزمی آنها به جهت انجام عملیات های مشترکی طی امروز سه شنبه به دریای چین جنوبی اعزام کرده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۹:۵۰    
وزرای انگلیس با تاکید بر اینکه کشورشان در مورد فروش اسلحه تصمیمات خود و نه سایر کشورها را اتخاذ می کند، موضوع توقف فروش سلاح انگلیس به عربستان را رد کردند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۵    
باشگاه عربستانی فراتر از قانون و مستنداتی که پرسپولیس در گذشته ارائه کرده خواستار ارائه مدارک جدید شده است که سرخ پوشان هم با این موضوع مخالفت کردند
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۵    
قیمت خیار در مراکز سطح شهر با حدود 2 هزار تومان کاهش به کیلویی 18 هزار تومان رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مردم ما سختی و درد و رنج کشیدند، اما در برابر زورگویی تسلیم نشدند و هیچ گاه تسلیم نخواهند شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۵    
تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۵    
در فاصله چند هفته مانده به شروع نقل و انتقالات نیم فصل شایعه حضور امین قاسمی نژاد در پرسپولیس و استقلال مطرح شده اما باشگاه شهرخودرو سنگی بزرگ مقابل پای مشتریان این بازیکن قرار داده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمن 40 سال توطئه کرد و تمام توطئه های او نقشه بر آب شد و نتوانست و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای دشمن خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۰    
سفیر سابق ایران در اردن معتقد است که شاید اجرای یک الگوی توسعه اقتصادی و همکاری های تجاری بین کشورهای منطقه از جمله ایران و عربستان بتواند زمینه ای برای رفع سوتفاهمات بین کشورهای منطقه به ویژه تهران ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۱۵    
دولت آمریکا اعلام کرد، اکثر دادستان های فدرالی را که در دولت پیشین به سمت خود منصوب شده اند برکنار خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۵    
روابط عمومی وزارت امور خارجه با توجه به اقدام برخی رسانه ها در اتهام زنی به دستگاه سیاست خارجی درباره حکم صادر شده علیه اسدالله اسدی، دیپلمات کشورمان در دادگاه بلژیک ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۵    
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ارتحال آیت الله سیدمحمد ضیاء آبادی استاد اخلاق و تفسیر قرآن کریم را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۵    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اجرای طرح بازگشت به سنگر از اعمال معافیت های قانونی در مجازات سربازان فراری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۰    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی گفت برای پیشرفت برجام، در وهله اول یک قرارداد بین آمریکا و ایران لازم است ولی چون زمینه چنین قراردادی مهیا نیست ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۰    
لمبیت اوپیک مجری طنزپرداز شبکه پرس تی وی، در برنامه این هفته سگ ها و گربه ها (cats & dogs) به جایزه صلح نوبل و برندگان این جایزه در سال های اخیر نگاهی شوخ طبعانه دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۰    
با پیگیری های انجام شده، باشگاه استقلال در زمین چمن ورزشگاه راه آهن می تواند تمرین کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۵۵    
یک زنبوردار انگلیسی که در تلاش برای آوردن 15 میلیون زنبور عسل به این کشور است، می گوید به او گفته شده که احتمالا به دلیل قوانین برگزیت این زنبورها توقیف و سوزانده می شوند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۵۰    
امروز سه شنبه 21 بهمن 1399 سفیر بلژیک در تهران از سوی دستیار وزیر و مدیرکل اروپای غربی به منظور ابلاغ مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به حکم غیرقانونی دادگاه آنتورپ در خصوص اسدی ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۴۵    
یک هیئت کارشناسی سازمان ملل در گزارشی درباره تحریم ها علیه کره شمالی مدعی شد که تهران و پیونگ یانگ همکاری های موشکی خود را از سر گرفته اند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۳۵    
وزیر خارجه آمریکا گفت، تلاش های یورش به کنگره از سوی حامیان ترامپ توانایی کشور را برای سخن گفتن درباره دموکراسی و حقوق بشر مخدوش کرده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۲۰    
پس از کش و قوس های فراوان و ارجاع پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۵    
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس کانون عالی بازنشستگان خبر داد که مصوبه تامین اجتماعی برای اصلاح احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت را دریافت کردیم؛ آیا این مصوبه اعمال می شود؟
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۵    
وزیر امور خارجه ترکیه با شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح امیر کویت دیدار و گفت وگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۵    
طی مکاتبات صورت گرفته بین گمرک ایران و دستگاه های مربوطه جهت تعیین تکلیف و ترخیص پارچه های تولید ماسک (ملت بلون) در نهایت موانع موجود برطرف و ترخیص این کالا فورا صورت خواهد گرفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۵    
در لیست مد نظر محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای نقل و انتقالات نیم فصل، نام پنج بازیکن مطرح لیگ برتری دیده می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۰    
قاضی ویژه پیگیری پرونده ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: بر اساس اعتراف آمریکایی ها دستور این عملیات توسط ترامپ صادر شد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه های قضایی ایران و عراق، پرونده ترور سردار سلیمانی و المهندس به سرانجام برسد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه صنعت گاز برای هر مقدار تولید و انتقال گاز آماده است، گفت: تولید گاز کشور تا پایان دولت دوازدهم روزانه تا 70 میلیون مترمکعب دیگر افزایش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۵    
شورای حاکمیت انتقالی سودان به شکل رسمی و نهایی با ترکیب دولت اجرایی جدید و وزارتخانه های پیشنهادی به ریاست عبدالله حمدوک، نخست وزیر این کشور موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر مس رفسنجان را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهوری تایوان روز سه شنبه سال نوی قمری چین را تبریک گفت اما اظهار کرد تسلیم فشار چین نخواهد شد و خواسته خود مبنی بر ازسرگیری گفت وگو با پکن را تکرار کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۶:۱۵    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: احتمال شیوع کووید 19 بر اثر نشت ویروس کرونا از آزمایشگاه ووهان وجود ندارد، هرچند منشاء حیوانی آن نیز هنوز مشخص نیست.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۰    
مراسم دومین استیضاح بی سابقه ترامپ تحت تدامیر امنیتی بسیار شدید در کنگره آمریکا برگزار می شود- یک یادآوری اجرایی به مقامات فدرالی که هنوز باور دارند تهدید قانون گذاران و ساختمان های فدرال با گذشت بیش ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۵    
آژانس بین المللی انرژی (IEA) پیش بینی کرد هند تا 20 سال آینده بزرگترین سهم را در رشد تقاضا برای انرژی خواهد داشت و تا سال 2030 از اتحادیه اروپا به عنوان سومین مصرف کننده بزرگ انرژی در جهان سبقت می ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۵    
طبق تحلیل یک گروه ناظر دولت، مشاوران سابق کاخ سفید ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر طی دوره خود در دولت ترامپ، 640 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۵    
سازمان بهداشت جهانی از نتایج واکسن آسترازنکا در آفریقای جنوبی نگران است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان گفت: در صورت برداشته نشدن تحریم ها از سوم اسفند سطح همکاری ایران با آژانس به پادمان محدود می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۵    
وزیر اطلاعات گفت: تنها راه آمریکا؛ برداشتن یک باره تحریم هاست.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری فرانسه دوشنبه شب گزارش داد، یک شهروند سیاه پوست بدست نیروهای پلیس فرانسه کشته شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای ضیاءآبادی را تسلیت گفتند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقص ها و نارسایی ها ربطی به انقلاب اسلامی ندارد و اینها به نارسایی های مدیریتی مربوط است و راه حل آن این است که باید فرصت را به جوانان بدهیم.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۵    
پنتاگون بامداد سه شنبه گزارش داد که بیش از یک چهارم از نیروهای ناو هواپیمابر تئودور روزولت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۰    
واکسن کرونای اسپوتنیک وی روسی پس از حواشی زیاد وارد کشور شد اما ایمنی و اثربخشی این واکسن برای بسیاری از مردم جای ابهام دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
نمکی گفت: اولین فردی که واکسن اسپوتنیک روسی را تزریق می کند، فرزند خودم است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۰    
باشگاه النصر عربستان همچنان پیگیر پرونده شکایت از پرسپولیس و محروم کردن این باشگاه از حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۵    
اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره چالش های رئیس جدید فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۵    
حدیث امام رضا (ع) درباره احترام به پدر و مادر و اهمیت آن را در این مطلب بخوانید.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۵    
عضو شورای شهر تهران گفت: روزنامه همشهری یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید به آن توجه ویژه ای شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: امسال جشنواره فروش ویژه نوروزی جایگزین نمایشگاه های عرضه مستقیم می شود که در آن تمرکز با اتحادیه های پوشاک، کیف و کفش و قنادان و آجیل فروشان است ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۰    
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران با گذشت سیزده هفته از برگزاری مسابقات همچنان مشکلات زیادی را تجربه می کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۰    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره پنج خود، زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دو انتخابات میان دوره ای که در بهار 1400 برگزار می شود را اعلام کرد.