چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۳۶May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 13 بهمن 1399 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 31 فروردین 1399 شفاف 31 اردیبهشت 1399 شفاف 31 خرداد 1399 شفاف 31 تیر 1399 شفاف 31 مرداد 1399 شفاف 31 شهریور 1399 شفاف 30 مهر 1399 شفاف 30 آبان 1399 شفاف 30 آذر 1399 شفاف 30 دی 1399 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 1 بهمن 1399 شفاف 2 بهمن 1399 شفاف 3 بهمن 1399 شفاف 4 بهمن 1399 شفاف 5 بهمن 1399 شفاف 6 بهمن 1399 شفاف 7 بهمن 1399 شفاف 8 بهمن 1399 شفاف 9 بهمن 1399 شفاف 10 بهمن 1399 شفاف 11 بهمن 1399 شفاف 12 بهمن 1399 شفاف 13 بهمن 1399 شفاف 14 بهمن 1399 شفاف 15 بهمن 1399 شفاف 16 بهمن 1399 شفاف 17 بهمن 1399 شفاف 18 بهمن 1399 شفاف 19 بهمن 1399 شفاف 20 بهمن 1399 شفاف 21 بهمن 1399 شفاف 22 بهمن 1399 شفاف 23 بهمن 1399 شفاف 24 بهمن 1399 شفاف 25 بهمن 1399 شفاف 26 بهمن 1399 شفاف 27 بهمن 1399 شفاف 28 بهمن 1399 شفاف 29 بهمن 1399 شفاف 30 بهمن 1399 
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۵    
رئیس فدراسیون کشتی امید نوروزی را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۵    
حمیدرضاعظیمیان مدیرعامل فولادمبارکه با اشاره به لزوم حضور نسل چهارم تکنولوژی در حوزه صنعت به ویژه فولاد، گفت: در صورتی که صنایع از امکانات نسل چهارم تکنولوژی به خوبی بهره ببرند ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور ونزوئلا از کارایی صد درصدی واکسن ضد کرونای اسپوتنیک ساخت روسیه پس از انجام آزمایشهای بالینی در این کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۰    
سفارت ایران در عمان در بیانیه ای خطاب به افرادی که قصد مسافرت، اقامت یا تجارت در عمان را دارند، تاکید کرد از مراجعه به افراد ناشناس و نامطمئن و نامرتبط برای اخذ اطلاعات و یا مشاوره و یا کمک اداری ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۵    
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از کشف و جمع آوری 283 دستگاه استخراج بیت کوین در شهرستان کرمان خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۰    
رئیس گروه موسوم به شورای انتقالی جنوب یمن در دیدار با معاون وزیر خارجه روسیه در مسکو درباره لزوم گفت وگوی داخلی جامع میان گروه های سیاسی یمن گفتگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۰    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز سه شنبه به منظور بررسی کودتای نظامی در میانمار تشکیل جلسه می دهد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم دهه فجر در گلزار شهدای رامهرمز گفت: باید معیشت مردم را با برنامه ریزی اقتصادی، نظارت بر برنامه های اقتصادی و نوآوری در تدوین برنامه ها و حکمروایی اقتصادی هدفمند ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۵    
وزارت بهداشت ارمنستان روز دوشنبه مجوز استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک برای مقابله با ویروس کرونا را صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۰    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پی تحولات اخیر در میانمار در خصوص آخرین وضعیت ایرانیان مقیم این کشور توضیحاتی ارائه داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهوری ترکیه با استفاده از اتوبوس الکتریکی بدون راننده آتاک به نشست هیئت دولت رفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۵    
نخست وزیر عراق با نایف الحجرف دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس که به بغداد سفر کرده است دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها در جنگ سه ساله اقتصادی دریافتند ملت و دولت ایران با تحریم تسلیم نمی شوند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اقدام ایران در ارسال موفقیت آمیز ماهواره بر تأکید کرد که این آزمایش پیامی برای دوست و دشمن است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۵    
یک روز پس از انتشار خبر کناره گیری پنج وکیلی که قرار بود از دونالد ترامپ در پرونده استیضاح دفاع کنند، این رئیس جمهور سابق آمریکا تیم وکلای مدافع جدیدی را برای دادگاه استیضاحش در سنا اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۰    
جرد کوشنر داماد رئیس جمهور سابق آمریکا و مشاور ارشد سابق کاخ سفید که نقشی مهم در انعقاد توافق های سازش روابط میان رژیم صهیونیستی و چهار کشور عربی ایفا کرد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: فرآیند بررسی مدارک واکسن های خارجی کرونا در سازمان غذا و دارو ادامه دارد، مهم این است که از مبدا انگلیس و آمریکا نباشد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۵    
این مسیر آزمایشی 2 کیلومتری در ماه مه افتتاح شود و یک مسیر 130 کیلومتری از شهر شارجه تا بندر خور فکان می تواند برای حمل بار طی مدت سه سال عملیاتی شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۰    
هواداران خشمگین مارسی از نتایج تیم شان اعتراض شان را به شکلی عجیب نشان داده اند و حتی باعث لغو دیدار مارسی و رن شده اند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۰    
ارتش میانمار که با یک کودتا قدرت را به دست گرفته، اعلام کرد، انتخابات جدید ظرف یکسال برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۰    
دیپلمات ها اعلام کردند، شورای امنیت سازمان ملل قصد دارد وضعیت میانمار را طی فردا، سه شنبه بررسی کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۵    
چین 16 واکسن کرونا در دست تولید داردمقامات چین اعلام کردند، این کشور در حال انجام آزمایش های بالینی بر روی 16 واکسن کرونا است که هفت مورد آنها وارد آزمایش های مرحله سوم شده اند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۵    
حضور رسمی هیئت طالبان در تهران سؤالات و چراهای زیادی را بین نخبگان و سیاسیون کشور برجا گذاشت که پاسخ شایسته بدان داده نشد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۰    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در کنار مؤلفه هایی چون تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی سالم مهم ترین مؤلفه و سرمایه هر سیستمی است که ما نیز باید تلاش کنیم تا نیروی انسانی سالمی در ابعاد جسمانی و معنوی ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۱۵    
معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه را به حوزه های علمیه ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۱۰    
حجت الاسلام علی سعیدی گفت: نیروی هوایی همواره خط شکن بوده و در پیروزی، استقرار و استکمال انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشته است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس کمیته امنیتی ، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه باید برای شرایط پساکرونایی کشور برنامه یزی های لازم را داشته باشیم ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دولت هند به دلیل تلاش هایش در حمایت از دیپلمات های اسرائیلی در پی انفجار رخ داده در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو تشکر کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۰    
دبیرکل اتحادیه عرب و رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا امروز (دوشنبه) نهمین نشست همکاری عمومی مشترک را آغاز کردند ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۰    
خزانه دار فدراسیون فوتبال از افزایش جمع پرداختی های این فدراسیون به شرکت سرمایه گذاری شستا به 25 میلیارد تومان معادل دو میلیون یورو در آبان 98 خبر داد و اعلام کرد بدهی این فدراسیون به این هلدینگ ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۰    
جمهوری کوزوو امروز، دوشنبه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و ساخت سفارتش در قدس اشغالی را اعلام کرد و دو طرف توافقنامه برقراری روابط دیپلماتیک را امضا کردند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۰    
آنتونی بلینکن اظهار کرد: آمریکا هیچ ارتباطی با برنامه های اعتراضی که در اخیرا در روسیه برگزار شده است، ندارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۸:۲۵    
در ادامه واکنش ها به کودتای نظامی در میانمار، بوریس جانسون نخست زیر انگلیس چیرگی ارتش بر قدرت در میانمار را محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: ما به مقامات دولت جدید آمریکا توصیه می کنیم که از چهار سال مقاومت ملت ایران و شکست فشار حداکثری ترامپ علیه ملت ایران درس بگیرند و مسیر تعامل را در پیش ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۸:۱۵    
پس از پایان مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بودیمیر، شایعات فراوانی پیرامون بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه مطرح شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مقرر بود پنچشنبه همین هفته اولین پارت از واکسن کرونای روسی بارگیری و وارد کشور شود که محقق نشد و احتمالا هفته آینده ...
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۷:۵۵    
هاتف علیمردانی با بیان اینکه ای کاش فیلم های دیگری هم در جشنواره بودند، از نبودن فیلم قاتل و وحشی ابراز ناراحتی کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۷:۵۱    
ما قصد داریم در این مقاله شما را با برخی از مصالح فلزی خام مانند لوله مانیسمان، ورق رنگی و نحوه محاسبه قیمت میل گرد آشنا کنیم.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۰    
مسئول کمیته فضای مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، گفت: مراسم راهپیمایی مجازی 22 بهمن از امروز تا روز 22 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۰    
هاله لاجوردی، استاد سابق جامعه شناسی دانشگاه تهران و نویسنده درگذشت.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: استقلال را بزرگترین نعمت نظام جمهوری اسلامی است و نظام جمهوری اسلامی ایران امروز مستقل ترین نظام در این کره خاکی است.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۰    
وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره احتمال اجرایی شدن قیمت گذاری دستوری وجود دارد یا خیر، گفت: ممکن است این طرح اجرایی نشود.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۰    
یک منبع در استان الانبار عراق امروز (دوشنبه) از پرواز هواپیمای نظامی آمریکایی در آسمان مناطق غربی این استان خبر داد. دلایل این پروازها و پیمایش هوایی این مناطق هنوز معلوم نیست.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا از سناتورهای جمهوری خواه دعوت کرد برای گفت وگو درباره طرح احیای اقتصادی به کاخ سفید بیایند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۰    
مشاور سابق کاخ سفید و معاون وی به دلیل نقششان در مذاکراتی که به توافق های عادی سازی میان رژیم صهیونسیتی و چهار کشور عربی منجر شد، برای جایزه صلح نوبل پیشنهاد شدند.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۵    
فرماندهی پلیس استان نینوا واقع در شمال عراق روز یکشنبه از کشف یک گور دسته جمعی با 400 جسد در این استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی از انجام نخستین پرواز برای واردات اولین محموله واکسن کرونا تا هفته آینده از روسیه خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای انجام این پروازها انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت نرخ ارز به عوامل مختلفی از جمله مسائل سیاسی تحریم ها و انتظارات بستگی دارد با این حال نرخ ارز تعدیل خواهد شد و دلار به زیر 20 هزار تومان می رسد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۰    
شماری از شهروندان بلژیک در اعتراض به محدودیت های کرونایی تظاهرات کردند که در پی تجمع آنها، پلیس حدود 300 نفر را بازداشت کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۵    
ارتش میانمار بامداد دوشنبه طی یک سری عملیات هماهنگ و برنامه ریزی شده رهبران حکومت غیرنظامی را بازداشت و در این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۵    
ادغام وزارتخانه های نفت و نیرو، بخشی از قانون برنامه سوم توسعه کشور بوده که تاکنون اجرایی نشده است..
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۵    
رئیس حراست فدراسیون فوتبال با اشاره به اعلام نهایی اسامی کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد که موضوع و دلیل رد صلاحیت برخی اعضای هیات رئیسه کنونی ارتباطی با پرونده ویلموتس ندارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۰    
رد یا تصویب کلیات بودجه در آیین نامه داخلی پارلمان ابهام هایی دارد که بهره برداری از آن نیاز به برداشت و تفسیر دارد
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهور با استناد به سخنان امام (ره ) گفت: آرای مردم در هر نسل و هر زمان، زمانی محقق می شود که ما یک انتخابات پرشور رقابتی پیش پای مردم بگذاریم.
شفاف   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۰    
پژو 206 در ابتدای تولید خود در فرانسه به عنوان پرفروشترین اتومبیل اروپا معرفی گردید در واقع این خودرو با ظاهری زیبا و اسپرت مورد علاقه بسیاری از افراد به خصوص جوانان قرار گرفت ...