شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 2 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 3 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 4 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 5 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 6 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 7 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 8 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 9 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 10 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 11 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 12 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 13 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 14 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 15 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 16 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 17 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 18 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 19 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 20 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 21 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 22 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 23 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 24 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 25 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 26 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 27 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 28 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 29 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۵    
گفته می شود در تابستان نقل و انتقالاتی یکی از تیم های لیگ برتری به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد بازی برای این تیم به ازای دوازده میلیارد تومان پول را داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۱    
تارا ، جدیدترین محصول ایران خودرو، نیامده چنان سروصدایی به پا کرد که هرکسی هم که تابه حال نامی از این خودرو به گوشش نرسیده بود، با آن آشنا شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال مشکلات این تیم را برشمرد و تأکید کرد که برای خوش حالی استقلالی ها مشغول جنگ در چند جبهه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۰    
امیر حسینی، پاسور مشهدی تیم سایپا در 45 سالگی، قصد جدایی از تیمش و رفتن به تیم پیکان را دارد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۷    
بشار رسن که یکی از افراد تاثیرگذار در موفقیت های اخیر پرسپولیس بود، روز گذشته در یک فضای کاملا احساسی از جمع هم بازیانش جدا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۲    
معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد خراسان رضوی، داوران سی امین جشنواره تئاتر خراسان رضوی را معرفی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۶    
نمایندگان مجلس درجریان جلسه علنی دیروز بهارستان، ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را در دستور کار خود قرار دادند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۶    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: رویکرد مجموعه مدیریت شهری و شورای پنجم این است که به اداره یک شهر زنده و پویا فکر کنیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۰    
هفته گذشته مقامات آمریکایی تایید کردند گستره وسیعی از ایمیل های دولتی ایالات متحده، هدف حمله هکی قرار گرفته اند که توسط کشور روسیه پیاده سازی و اجرا شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۲    
در جریان معاملات هفته گذشته بازار بورس ایران، شاخص کل بیش از 100 هزار واحد ریزش کرد و کانال یک میلیون و 500 هزار واحد را از دست داد. حال این سوال مطرح می شود که وضعیت بورس در دی ماه چگونه می شود؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۰    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه باید کمی گرایی حاکم بر مراکز علمی و پژوهشی را به سمت کیفی گرایی سوق داد، گفت: مدرک گرایی حاکم در جامعه بازار فساد انگیزی را ایجاد کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۱    
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می گوید: کیفیت تارا یک سر وگردن از شاهین بیشتر است و قیمت این خودرو حدود 300 میلیون تومان ارزیابی شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۵    
مهمان برنامه شبکه دو: من از مردم خواهش می کنم شب یلدا برقصند! چون حرکات جسمی باعث می شود شب سبک تر بخوابند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۷    
بابک جهانبخش، خواننده پاپ کشورمان با انتشار این ویدئو درباره لحظات عمل قلب باز خود نوشته: قدر لحظات زندگی را بدانید، بابک نوشته که این ویدیو با اجازه خودش ضبط و منتشر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۱    
آن طور که معاون فنی گمرک ایران می گوید، با غیرحضوری شدن رجیستری گوشی تلفن همراه از اول دی، مسافران باید توجه داشته باشند که در صورت عدم اظهار و ثبت اطلاعات در مبادی ورودی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۷    
وزیر بهداشت انگلیس با اشاره به تصمیم اضطراری دولت برای تشدید محدودیت های کرونایی در پایتخت و مناطق جنوب شرقی کشور عنوان کرد که شیوع گونه جهش یافته و جدید ویروس کرونا از کنترل خارج شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۷    
شهردار مشهد در پست اینستاگرامی نوشت: امیدوارم کارخانه نوآوری یک نهاد ماندگار و محل هم افزایی جامعه خلاق و گروه های اثرگذار برای توسعه هر چه بیشتر مشهد باشه و بتونیم با کمک استارتاپ ها خدمات بهتری رو ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۵    
اختلالات غده تیروئید، تعداد زیادی از افراد را درگیر می کند، بدون اینکه آن ها از این وضعیت اطلاعی داشته باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تشخیص وزارت بهداشت، پروازها به مقاصد انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 4/2 ریشتر حوالی نصرآباد در استان خراسان رضوی را لرزاند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۲    
پرواز کیش - مشهد شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل نقص فنی در فرودگاه کرمان فرود آمد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۶    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اعضای خانواده مشمولان از همراهی فرزندان خود در زمان اعزام خودداری کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۲    
رییس منطقه حفاظت شده سرخ آباد زنجان گفت: 2 گروه 2 نفره از شکارچیان متخلف خرگوش از سوی ماموران یگان حفاظت محیط زیست این منطقه به دلیل شکار و شروع به شکار این گونه جانوری، دستگیر شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۲    
جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش آموزان برای روز دوشنبه اول دی ماه 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۷    
کمبود ویتامین دی در بدن دارای علائم و نشانه هایی است که هر فرد باید آنها را جدی گرفته و در صدد رفع آنها برآید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۲    
رئیس جمهوری با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت توسط دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: در تبلیغات انتخاباتی 92 اعلام کردم که در صورت پیروزی موضوع بهداشت و درمان از اولویت هایم است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
در جلسه هیئت دولت که به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و با رعایت مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تجمع بیش از 20 نفر در وضعیت نارنجی، به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 20 هزار پرستار تا پایان امسال در وزارت بهداشت استخدام می شوند، 16 هزار مجوز بکارگیری پرستار نیز به صورت قراردادی و شرکتی داده می شود و در مجموع 36 هزار نفر به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۱    
بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ با انتشار ویدیویی در صفحه شخصیش اعلام کرد که از بیمارستان مرخص شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۱    
اینجا هر روز پنج فیلم از بهترین های سال 2020 را معرفی می کنیم تا درنهایت در روز آغاز کریسمس (25 دسامبر) فهرست 50تایی برترین فیلم های سال 2020 کامل شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۵    
یک متخصص تغذیه گفت: افراد دارای بیماری های زمینه ای باید در مصرف خوراکی های شب یلدا، حد اعتدال را رعایت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۶    
نیروی انتظامی از جریمه بیش از 46 هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه در روز گذشته خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۰    
هندوانه یکی از اصلی ترین اقلام شب یلداست. در این موشن گرافی چند ترفند برای پیدا کردن هندوانه خوب ارائه شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۲    
یکی از تنقلات پرطرف دار بچه ها در شب یلدا میوه های خشک یا چیپس های میوه است که قیمتی نجومی هم دارد، اما می توان با چند راهکار ساده آن ها را با قیمتی بسیار مناسب در منزل درست کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۶    
به گفته ی وزیر ارتباطات، 4 درصد روستاهای استان سیستان و بلوچستان هیچ ابزاری برای برقراری ارتباط ندارند؛ به همین منظور جهرمی به مدت 10 روز در این استان مستقر می شود تا به مشکلات ارتباطی رسیدگی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۷    
رئیس اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار خراسان رضوی گفت: ستاد تنظیم بازار کشور در اعلام قیمت واقعی تخم مرغ وقت کشی می کند. ما با سیستمی ضدتولید طرف هستیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۶    
دست نگه دارید! شونه های تخم مرغ را دور نیندازید . با آن ها می توانید یک دسته گل زیبا درست کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۷    
به دنبال فشار ها به کادرفنی استقلال برای اضافه شدن دستیار جدید، گفته می شود مجید نامجو مطلق که فصل پیش هم در استقلال بود به احتمال زیاد به کادر فکری اضافه می شود
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
رویداد از 20 یکی از پل های ارتباطی دنیای مجازی است که قرار است این روز ها نوجوانان را به شیوه ای نوین با سبک زندگی سالم و اسلامی آشنا کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی اعلام کرد: از سال 1400 دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پذیرش نمی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۲    
رئیس اتحادیه صنف آب میوه، بستنی و کافی شاپ مشهد گفت: باتوجه به مجوز فعالیت کافه سیارها و کافه فودها، سازوکار نهایی برای نحوه فعالیت این مشاغل در مشهد مشخص نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهور با درخواست سازمان اداری و استخدامی کشور برای استخدام 12 هزار فرزند شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر موافقت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۵    
محمود فکری از بازیکنان استقلال خواسته بود در صورت باخت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا کری نخوانند. هرچند تعدادی از بازیکنان درخواست مربی خود را رعایت نکردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۲    
درحالی که زمان زیادی از معرفی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال نمی گذشت، خبر آمد که وزارت ورزش و جوانان با استعفای هادی زبده شیرکوهی موافقت کرده است!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۲    
قهرمان ووشوی جهان معتقد است امسال به دلیل گرانی ها مردم نمی توانند آن طور که باید شب یلدا را جشن بگیرند و دیگر مثل قدیم توان خرید ندارند!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس مجلس ساعتی پس از سخنان رهبری در توئیتی نوشت: در مجلس خود را موظف می دانیم اجرای دقیق قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را که امروز مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هم بود، پیگیری و بر آن نظارت کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۷    
به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا تعدادی از آهنگ های محبوبترین خواننده های کشور را برای شما آماده کرده ایم، امیداوریم شب زیبا و لذت بخشی با دانلود این موزیک ها داشته باشید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به شرایط پرداخت حمایت معیشتی 100 هزار تومانی، کارگران مشمول دریافت این کمک معیشتی را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۵    
از کما برگشته ها روایت های عجیبی از مرگ و زندگی دارند، اما حرفشان در یک چیز مشترک است؛ اگر این فرشته ها نبودند اینجا نبودیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 6312 مبتلا به کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۰    
عادل غلامی، بازیکن باتجربه والیبال، معتقد است با وجود گرفتاری ها و مشکلات، مردم ایران همچنان به سنت ها پایبند هستند و آن ها را زنده نگه می دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۰    
در روز های اخیر برخی اصطلاحات و ترکیب واژگان جدید در رسانه ها، منجر به خطا های آکادمیک در بسکتبال شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۷    
شاخص کل بورس با ریزش 5 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و 439 هزار واحد رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۱    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مسجد سلیمان مبنی بر لزوم ارائه گزارش عملکرد مجلس گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شاهین سایپا زمستان امسال تحویل مشتریان خواهد شد. علاوه بر این در 3 سال آینده، 10 محصول جدید به بازار عرضه خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۵    
آخرین اخبار از آمادگی شرکت سپرده گذاری مرکزی برای ارائه سرویس های لازم به بانک ها برای اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت حکایت دارد و بانک ها می توانند بر مبنای ارزش روز دارایی افراد برای ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۶    
رییس جمهوری با بیان اینکه بودجه سال 1400 با نگاه تاکید بر حمایت معیشتی و توسعه سرمایه گذاری تنظیم شده است، گفت: نباید اجازه بدهیم موضوعی به این حد پیچیده و تخصصی و حساس و حیاتی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
اطلاعیه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره حمایت معیشتی از اقشار کم درآمد و فاقد درآمد ثابت صادر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
مردم افغانستان در شب یلدا خوراکی های متنوعی دارند، انار، هندوانه، آجیل و گوش فیل اعضای ثابت خوراکی شب یلدا در افغانستان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۲    
همان طور که می دانید چیز کیک یکی از دسر های خوشمزه و پرطرفدار است و به دلیل ظاهر زیبایی که دارد سفره شما را بسیار چشم نواز می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۰    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 131 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت دلار 25 هزار و 400 تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۰    
درحالی که پروژه ملی موزه علمی و فرهنگی خراسان رضوی به بهره برداری نزدیک می شود حرف و حدیث تغییر کاربری اش قوت گرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۲    
مجری برنامه های ورزشی صداوسیما نسبت به گزارش عادل فردوسی پور از طریق اینستاگرام AFC واکنش عجیبی نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یلدا به علت یک دقیقه پربرکت، بلندترین شب سال و از عناصر جدایی ناپذیر هویت ایرانی اسلامی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۲    
رهبر معظم انقلاب اظهار کردند: اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از مدت ها قبل تصویب شده، اما اجرا نشده است و باید اجرا شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۲    
احسان محمدی در برنامه تلویزیونی شب های فوتبالی به شدت به محمدحسین میثاقی تاخت و از سلسله رفتارهای او انتقاد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۲    
اختلاف نظرات گسترده میان اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از یک سو و پیچیدگی های بررسی لوایح باقی مانده FATF از سوی دیگر سبب شده است برخی، نهاد های قانونی دیگری را برای بررسی این لوایح پیشنهاد کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
مهدی شبانیان شخصیتی ورزش دوست داشت و در رشته دوومیدانی فعالیت می کرد. او در این رشته توانسته بود در سال 1359 در مسابقات دوومیدانی آموزشگاه های استان روی سکوی مسابقات قرار بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
پیش از بازی فینال دیشب هم خیلی ها شانس پیروزی پرسپولیس و قهرمان شدن آن را کم می دانستند، اما شاید کمترکسی فکر می کرد سرخ پوشان با اشتباهات کودکانه افتخار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
شهرداری مشهد پویشی راه اندازی کرده تا مردم را به ماندن در خانه هایشان و حفظ فاصله اجتماعی ترغیب کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۷    
حاشیه های استقلال زودتر از آنچه پیش بینی می شد، فرارسیده است. استقلال جمعه با یک تساوی ناامیدکننده مقابل ذوب آهن، صدر جدول را به امیر قلعه نویی هدیه داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۷    
تیم فوتبال امید شهرخودرو مشهد خود را برای ماراتن لیگ برتر امید های فوتبال کشور آماده می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۷    
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با قضاوت پرحرف وحدیث داور مشهدی در دیدار ذوب آهن و استقلال درحالی به پایان رسید که بحث و نظر ها درباره 2 صحنه از بازی زیاد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۷    
نمایی از بازی تیم های ابومسلم و مس رفسنجان در لیگ دسته اول فوتبال کشور - عکس در ورزشگاه یخ بسته ثامن مشهد گرفته شده و علی علیزاده با بازوبند کاپیتانی مس درحال آماده شدن برای زدن یک ضربه سر است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۱    
برای نخستین بار قرار است در بازی های آسیایی رشته ورزش های الکترونیک صاحب مدال شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۵    
حتی اگر طرف دار پروپاقرص سینما یا بیننده پیگیر تلویزیون نباشید، احتمالا باز هم کم و بیش با نام و چهره لاله اسکندری آشنا هستید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۲    
در مراسمی با حضور وزیر میراث فرهنگی، مرمت باغ خونی آغاز و پروژه پیوستن جلوخان آرامگاه فردوسی به کهن دژ افتتاح شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۲    
زهرا ابراهیمی، دختر تکواندوکار خراسانی، در رقابت های پومسه جهانی به 2 مدال طلا و برنز دست یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اظهار کردند: اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از مدت ها قبل تصویب شده، اما اجرا نشده است و باید اجرا شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۶    
آرسنال با آرتتا هم نتوانسته به نتایج مطلوب و خوب گذشته دست یابد و هم اکنون خطر سقوط را احساس می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰    
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در محل بیمارستان شمس الشموس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه هم زمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار طی مراسمی با حضور فرمانده نزاجا در مشهد بهره ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۷    
حجت الاسلام محمدرضا جواهری - عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۱    
در حال حاضر (یکشنبه 30 آذرماه) آمریکا با بیش از 18 میلیون و 77 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور های هند، برزیل و روسیه در رده های دوم تا چهارم هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یلدا به علت یک دقیقه پربرکت، بلندترین شب سال و از عناصر جدایی ناپذیر هویت ایرانی اسلامی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
شهاب حسینی در برنامه جدیدش کنایه ای هم به وعده های حسن روحانی زده است. او در همرفیق به شکل واضح با طنز حسن روحانی را مورد نقد قرار داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز پرستار از دقایقی پیش آغاز شد، ایشان فرمودند: پرستار فرشته رحمت بیمار است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
هوشنگ جاوید چله را ایرانی تر از یلدا می داند و ادای آن را د رست تر. یلدا که به گفته این پژوهشگر برگرفته از واژگان سریانی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
عبدالجواد موسوی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
افزایش قیمت مواد اولیه مانند روغن، آرد و شکر در چند وقت گذشته سبب شده است که در عمل هزینه تمام شده کارگاه های شیرینی پزی افزایش چشمگیری بیابد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۶    
خدابنده، مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی: در خراسان رضوی هیچ یک از پایه ها غیر از پایه دوازدهم و نهم که در امتحانات پایان دوره شرکت می کنند و در دی ماه فارغ التحصیل می شوند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۶    
مرتضی احمدی راوی چله نشینی های تهران بود و در شب یلدای سال 1393 پرکشید و رفت. پرسپولیسی دوآتشه ای که تمام بازی های این تیم را می دید و دیشب جایش برای تماشای فینال جام باشگاه های آسیا و تماشای بازی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۷    
عاملان جنایت تویسرکان، دو کارگر افغانستانی هستند که در مزرعه برای این خانواده کار می کردند، آنها 3 نفر از قربانیان را در چاهی 70متری انداختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا با تاکید بر این که تا زمان در دسترس بودن واکسن کرونا باید پروتکل ها را رعایت کنیم، گفت: اگر فاز های مطالعاتی واکسن در ایران به خوبی پیش برود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
مجری برنامه های ورزشی صداوسیما نسبت به گزارش عادل فردوسی پور از طریق اینستاگرام AFC واکنش عجیبی نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اظهار تاسف از عدم تدوین دستورالعمل مشخص برای نظارت بر دریافت کنندگان وام ازدواج تا کنون ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۷    
جدایی 3 بازیکن کلیدی پرسپولیس در آستانه برگزاری ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا به واقع یکی از مهم ترین دلایل ناکامی پرسپولیس در فینال آسیا است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس برگزاری مسابقات تنیس آزاد استرالیا اعلام کرد راجر فدرر در نخستین گرنداسلم سال شرکت می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۷    
شب یلدا در افغانستان هم همچون ایران و تاجیکستان به عنوان رسمی که از پیشینیان به یادگار مانده مورد توجه مردم است و افغان ها در این شب شب نشینی می کنند، شعر می خوانند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۲    
رئیس اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی گفت: بی ثباتی نرخ ارز، واردات انحصاری مواد اولیه و توزیع ناعادلانه و در مجموع شفاف نبودن این بخش از عمده مشکلات ما در صنعت چاپ خراسان است.
  • ۱