یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 2 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 3 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 4 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 5 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 6 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 7 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 9 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 10 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 11 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 13 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 15 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 16 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 17 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 21 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 23 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 24 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 25 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 28 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 29 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۱    
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه هشتم اسفند ماه همانند 6 هفته اخیر در تمامی 53 پایگاه اقامه نماز جمعه این استان برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۵    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان خراسان رضوی گفت: دستمزد کارگران با نگاهی ریز و کارشناسانه افزایش یابد تا به کاهش اشتغال ختم نشود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
افغانستان همسایه شرقی ایران است که علاوه بر دین و زبان اشتراکات زیاد دیگری هم با ما دارد. مردم این کشور غذاها و دسرهای محلی مختلفی دارند که آشنایی با آنها می تواند برایتان جذاب باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۱    
برخی کاربران افغانستانی فعال در شبکه های اجتماعی خبر از وقوع زلزله ای نسبتا شدید در پایتخت افغانستان داده اند. این زلزله حدود ساعت 21:30 دقیقه امشب 30بهمن ماه 1399 به وقوع پیوسته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: در بررسی لایحه اصلاحی بودجه حداکثر حقوق پرداختی به کارکنان برای سال آینده مشخص شد که 15 برابر حداقل حقوق در نظر گرفته شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۵    
تیم بسکتبال بانوان مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر با نتیجه 92 بر 80 اولین بازی این مرحله را از آن خود کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۲    
تیم بسکتبال بانوان مهرام با پیروزی در دیدار اول نیمه نهایی مقابل نفت آبادان یک گام به فینال نزدیک تر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر والیبال پیروزی هراز آمل و شهرداری ارومیه دو نتیجه ارزشمند برای دو تیم صعود کننده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۷    
طبق مصوبه جدید کمیسیون صنایع و معادن مجلس، شورای رقابت از پروسه قیمت گذاری خودرو حذف می شود. کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست روز سه شنبه خود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۲    
سخگوی وزارت بهداشت از قرار گرفتن شهرستان های خرمشهر و رامهرمز استان خوزستان در وضعیت قرمز خبر داد و گفت: تعداد شهرستان های قرمز به 11 شهرستان رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۷    
کنفرانس امنیتی مونیخ در شرایطی فردا، جمعه برگزار می شود که نگاه های امیدوار منتظر شنیدن سخنانی هستند تا گره توافقنامه برجام گشوده شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۱    
انفجار قطار باری که قدرت تخریب آن برابر با صد و هشتاد تن T.N.T تخمین زده شد و جان حدود 400 نفر را گرفت، 29 بهمن سال 1382 در حوالی نیشابور رخ داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
سپهر ملاحسینی از بازیگران مرضیه جان است، تنها نمایشی که این روزها در مشهد و در پردیس تئاتر مستقل مشهد درحال اجراست. او در نقش احمد بازی می کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۶    
تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن توانست در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 84 بر 66 از سد نارسینا گذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۱    
قضیه برای ما مثل همیشه است؛ دوباره از یک موقعیت به موقعیت دیگر پرتاب شده ایم و فریب بازی های سرگرم کننده روایت را خورده ایم تا متوجه نشویم ماجرای واقعی از چه قرار است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۲    
آخرین دیدار نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال، فردا در سیرجان بین تیم های گل گهر و پرسپولیس برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
عضو کمیته علمی ستاد ملی مبازره با کرونا: هزینه آزمایش مخصوص تشخیص این ویروس حدود 8 میلیون تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس هیات نظارت بر طالبان در سازمان ملل در گزارشی از ادامه روابط نزدیک طالبان افغانستان با شبکه القاعده، به رغم قول آنها به آمریکا برای توقف همکاری با گروه های تروریست خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۲    
در نگاه اول ممکن است یادگیری سریع زبان انگلیسی، غیر ممکن به نظر برسد، اما ما در موسسه کوییک بر این باور هستیم که اینطور نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۵    
بازیکن خارجی بهمن در دیدار نیمه نهایی درخشید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
تیم بسکتبال بانوان بهمن با برتری برابر نارسینا گام بلندی به سوی فینال لیگ برتر برداشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۶    
هاکان ایسل مرد چهل ساله در اقدامی جنون آمیز به طمع دریافت 58 هزار دلار از بیمه، همسر باردار خود را از کوه به پایین پرتاب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم تهران خطاب به دختر حاکم دبی که موضوع حبس شدن وی در یک خانه توسط پدرش در شبکه های اجتماعی خبر ساز شده بود پیشنهاد داده که به ایران بیاید تا از نعمت آزادی و حقوق بشر بهره مند باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۵    
اکنون (پنجشنبه 30 بهمن 99) آمریکا با بیش از 28 میلیون و 453 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور های هند، برزیل و روسیه در رده های دوم تا چهارم هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شفافیت یک کلام دینی است، گفت: مردم باید از همه امور به جز مسائل امنیتی مطلع باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۱    
دماوند از برج های منهتن روایت ریز و درشت اقامت دوساله یک دانشجوی مشهدی در آمریکاست. علی حسن زاده در این سفرنامه 280 صفحه ای مشاهدات خودش را از چند شهر آمریکا و آبشار نیاگارا ثبت کرده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۱    
رضا کربلایی - کارشناس مسائل اقتصادی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۷    
شب آرزوها اولین شب جمعه ماه رجب لیلة الرغائب است. در روایات آمده که در این شب ملائک بر زمین نزول می کنند و از آن به عنوان شب برآورده شدن حاجات یاد می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۵    
غفران بدخشانی از شاعران افغانستانی است که ویدئوی شعرخوانی او در حضور هوشنگ ابتهاج، شاعر نام آشنایی ایرانی، چند روزی است که در فضای مجازی دست به دست می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020 A 2275 با ظرفیت 128 گیگابایت به قیمت 16 میلیون و 349 هزار تومان دربازار به فروش می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
پس از اهواز، ساری و اصفهان، اکنون مشهد در نوبت خیز چهارم کووید 19 است
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
حافظ ایمانی یکی از شاعران شناخته شده و صاحب سبک امروز است که اگرچه از مشهد برخاسته و در فضای ادبی خراسان رشد یافته، اما سال هاست که مقیم پایتخت شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ما از خزانه دولت پیگیری می کنیم تا پرداخت بیمه بیکاری به مشمولان تسریع شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
نتایج یکی از جدیدترین نظرسنجی های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران نشان می دهد 73.6 درصد افراد بالای 18 سال کشور از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
به گزارش نیوزویک ، طبق یک نظرسنجی جدید از کارشناسان امور خاورمیانه، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا باید پیش از آغاز هرگونه مذاکراتی درباره مسائل مربوط به ایران، به توافق هسته ای 2015 با این کشور بازگردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت فعلی آمریکا اشتباه دولت قبلی را فهمیده است، ابزار امیدواری کرد که این دولت هرچه سریع تر برای جبران این اشتباه اقدام کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
با وجود پیگیری های شهرآرانیوز، دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره عدد و رقم کرونایی شهر آمار نمی دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
لایحه بودجه 1400 شهرداری مشهد که در جلسه علنی صدوبیستم شورای اسلامی شهر مشهد، از سوی محمدرضا کلائی، شهردار مشهد به شورای اسلامی شهر تقدیم شد، اکنون در کمیسیون برنامه وبودجه در حال چکش کاری است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
سی امین روز ماه بهمن، با تولد دو هنرپیشه مرد مشهدی، یعنی محمد شیری و ساعد سهیلی، برای اهالی شهر مشهد، روز متفاوتی در تقویم سینما و تلویزیون است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
رمضانعلی فیضی: رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی شورای شهر: ریل گذاری بسته های تشویقی به گونه ای است که نمی توان با اعمال سلیقه آن را کنار گذاشت
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
در پنجاه و یکمین هفته پویش تدبیر و امید برای جهش تولید چهار طرح ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت با مجموع 8 هزار و 520 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان های هرمزگان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
مدیر بازارچه های مرزی خراسان رضوی گفت: فعالیت بازارچه باجگیران در مرز بین این استان و ترکمنستان همچنان متوقف است و تا زمان بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا رفت و آمد در آن انجام نمی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
بیماری جدیدی تحت تاثیر کووید 19 در مراکز درمانی شیوع یافته و سلامت روانی و تندرستی پرستاران، پزشکان و خدمه بیمارستان ها را تهدید می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
بد نیست به وضعیت 2 نماینده استان در لیگ دسته اول فوتسال کشور به بهانه شروع بازی ها از امروز نگاهی بیاندازیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور را برای فروش هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم کشتار روز 204 هزار ریال اعلام و بیان کرد: عرضه با نرخ بالاتر از این تخلف و مصداق گرانفروشی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
محمود فکری بار دیگر از کادر فنی اش حمایت کرده است. سرمربی استقلال به نام اصغر قربانعلی پور اشاره دارد که به تازگی به آبی ها ملحق شده. او قربانعلی پور را بهترین تمرین دهنده ایران می داند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
حبیبه جعفریان- نویسنده و روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
دولت ایران پس از گذشت یک سال از خروج یک جانبه آمریکا از برجام و ناتوانی طرف های اروپایی از عمل به تعهداتشان ذیل توافق هسته ای و جبران زیان های ناشی از تحریم های آمریکا تصمیم گرفت که طبق مفاد برجام ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
پس از یک هفته استراحت، فوتسالیست های مشهد در خانه به میدان می روند تا از صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور دفاع کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
کیارنگ علایی- نویسنده و عکاس
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت: در کل این موضوع به تصویب رسید که برگزاری کنسرت ها به صورت مجازی باشد و فکر می کنم این مصوبه از امروز یا فردا به اجرا درآید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
هیچ وقت فکر نمی کردند روزی از دیدن پلیس این قدر خوش حال شوند. هر چه عمری از پلیس گریخته و خودشان را قایم کرده و شاید هم چندباری گرفتار قانون شده بودند، اما از چندی پیش تمام دعایشان رسیدن مأموران بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
کاپیتان جای مربی را در آخرین گام نیم فصل جام تخت جمشید 54 گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۲    
آزمایشگاه ویتا در فنلاند از کشف نسل جدید ویروس کرونا خبر داد که تشخیص آن با آزمایش پی سی آر دشوار است، ویروس فنلاندی خصوصیات جهش یافته ویروس کرونای انگلیسی و آفریقایی جنوبی را نیز داراست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۶    
طرح سامان دهی صنعت خودرو در مجلس دهم مصوب شد، اما با مخالفت شورای نگهبان بر سر بند واگذاری سهام خودروسازان به بخش خصوصی، در این دور از مجلس به سرانجام نرسید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۶    
ویدئویی که مشاهده می کنید با عنوان لحظه واکسن کرونا زدن شهاب حسینی در آمریکا در فضای مجازی دست به دست می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
مصرف هر روز قهوه در صبح می تواند به شدت عملکرد جسمی را بهبود بخشد. کافئین می تواند عملکرد سیستم عصبی را تحریک کندT حداقل یک فنجان قهوه در روز باعث بهبود حافظه کوتاه مدت می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
21 فوریه، برابر با دوم اسفند ماه را در سال های بعد از 1999، روز جهانی زبان مادری نام گذاشته اند؛ نام گذاری ای که قرار بود کمکی باشد به حفظ تنوع زبانی و فرهنگی ملت های جهان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
ارگ ریاست جمهوری افغانستان از گفت وگوی تلفنی اشرف غنی با انتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
هوا گرم تر می شود. این پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای کلان شهر مشهد و دیگر مناطق استان، دست کم تا فردا ست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۶    
خروج نیرو های ناتو از افغانستان در زمان مناسب و به پایبندی طالبان به تعهداتش و اجرای توافق امضا شده، ارتباط دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۶    
محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: باتوجه به اصلاحیه بودجه 1400 پیش بینی می کنیم در سال آینده برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و اجرای قانونی آن مشکلی نداشته باشیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۶    
شرایط نامناسب سینمای ایران در چند سال اخیر و به ویژه پس از فراگیری بحران کرونا و توقف بیشتر پروژه های سینمایی، سبب شده است طیف انبوهی از کارگردانان سینمای کشور برای ادامه فعالیت خویش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور از شناسایی عوامل توهین به رئیس جمهور خبر داد و از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و استاندار اصفهان بابت برخورد با عاملان این حادثه قدردانی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
مهدی طارمی با درخشش خود زمینه ساز پیروزی پورتو در برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
کارت سوخت تمام خودرو ها نیمه شب امشب شارژ می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
به دنبال سقوط اسرار آمیز دختری 14 ساله از طبقه پنجم ساختمانی در شب جشن تولدش، پسری آشنا که با پای برهنه و بدون کفش در حال فرار از ساختمان بود دستگیر شده است.