شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 2 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 3 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 4 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 5 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 6 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 7 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 9 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 10 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 11 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 13 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 15 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 16 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 17 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 21 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 23 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 24 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 25 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 28 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 29 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۱    
در حال حاضر (چهارشنبه 6 اسفند 99) آمریکا با بیش از 28 میلیون و 897 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور های هند، برزیل و روسیه در رده های دوم تا چهارم هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۶    
ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، 0.6درصد (66هزار تومان) کاهش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: اتباع خارجی دارای حسابهای بانکی جهت اخذ کد شهاب در مهلت تعیین شده از سوی بانک مرکزی به شعب بانکها مراجعه کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۷    
دیدگاه های 2 چهره اصولگرا درباره جمع آوری امضا از نمایندگان با موضوع انتخابات 1400
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۷    
از اول اسفند 99 چاپ دفترچه تامین اجتماعی متوقف می شود، از این تاریخ به بعد پزشک می تواند در سرنسخه مطب خود با درج کد ملی بیمار دارو نوشته تا بیمار در داروخانه و مراکز پاراکلینکی خدمات دریافت کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۵    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش 11 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 254 هزار واحد قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
فیلمی مبنی بر تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در مقابل اداره کل تأمین اجتماعی در خیابان عباس آباد اصفهان و برخورد و تیراندازی نیروی انتظامی با تجمع کنندگان که منجر به فوت یکی از افراد شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۷    
تیم پیکان 9 دقیقه برای پرتاب اوت های خاص محمدی، زمان بازی را تلف کرد و سوال اینجاست که آیا واقعا پیکان و تارتار در لیگ برتر بیستم در پرتاب های محمدی خلاصه می شوند؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
فردی در حین سرقت از یک منزل در خیابان شهید نوری در تهران هنگام فرار از دست زن صاحبخانه از طبقه سوم به پایین پرت شد و جان باخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۲    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت:امسال به دنبال این نیستیم که مردم را به بازار بکشانیم و فروش فوق العاده جایگزین نمایشگاه های بهاره می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۱    
خداداد عزیزی پنجشنبه این هفته (30 بهمن 99) مهمان برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۳:۵۷    
فیلمبرداری فیلم سینمایی خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی به نیمه رسید. امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، از بازیگران و سرمایه گذاران خارجی برای حضور و مشارکت فعال در بازار سرمایه ایران دعوت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۶    
علی کریمی و مهدی مهدوی کیا که برای سمت های ریاست و نایب رئیسی فدراسیون فوتبال کشورمان کاندیدا شده اند، بیانیه ای در این باره منتشر کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۶    
درحالی که درباره آینده کاری محمود فکری در استقلال شایعات متعددی به گوش می رسد، اما به احتمال زیاد در مدیریت باشگاه استقلال به زودی تغییراتی ایجاد خواهد شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۶    
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاهد کاهش قدرت جبهه عرضه کنندگان سهام در ساعات پایانی بازار بودیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۰    
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاهد کاهش قدرت جبهه عرضه کنندگان سهام در ساعات پایانی بازار بودیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از نشست غیرعلنی در ساعات ابتدایی جلسه فردا (سه شنبه) نمایندگان برای بررسی لایحه اصلاحی بودجه 1400 خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
رییس جمهوری در دیدار با وزیر امورخارجه قطر از گفت وگو با کشورهای حوزه خلیج فارس درخصوص مسائل دوجانبه و منطقه ای سخن گفت و افزود: امنیت و صلح در منطقه با همکاری خود کشورهای منطقه تامین می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مردم این استان از نمایشگاه مجازی کتاب در سال جاری بیش از 640 میلیارد ریال کتاب خریدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
معاون اقتصادی استانداری آذربایجان اعلام کرد: تهاتر سیب با موز یکی از مطالبات مدیران ارشد استان آذربایجان از رییس جمهوری است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۱    
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا با نتیجه 73 بر 66 از سد مس رفسنجان گذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۱    
قسمت 9 سریال قورباغه منتشر شد. سریال قورباغه جدیدترین اثر هومن سیدی با بازی نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی و خود هومن سیدی توانسته است میان جوانان از محبوبیت و مقبولیت برخوردار شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۶    
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد با پیروزی بر مس رفسنجان همچنان در کورس کسب مقام سوم جدول گروه الف باقی ماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح ایستگاه اینترنت 5G در پارک آب و آتش تهران خبر داد. مشهد، شیراز و کیش نیز تا پایان اسفند به این تکنولوژی مجهز می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۰    
نمایش مرضیه جان به کارگردانی مسعود قربانی، این روزها روی صحنه تئاتر مستقل مشهد اجرا می شود. اجرای این نمایش که از نیمه بهمن آغاز شده است تا اوایل اسفند ادامه دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۲    
شهید سیدمحسن حسینی بابای دو دختر بود؛ اما گفت حضرت زینب (س) دعوتم کرده باید بروم. او برای دفاع از حرم به سوریه رفت و به شهادت رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۱    
براساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی شرط دریافت کارت اعتباری سهام عدالت این است که سهامداران در سامانه سجام ثبت نام کنند و در صورت تاخیر در عمل به تعهدات، بانک دارایی سهام عدالت آن ها را می فروشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۲    
تیم والیبال سایپا با نتیجه سه بر یک از سد هورسان رامسر گذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۲    
مهاجم گل گهر بعد از این محرومیتش مدعی شده شادی او غیرارادی و غیرعمدی بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۶    
فرهاد مجیدی به دلیل شروط عجیبی که برای مدیران باشگاه ذوب آهن گذاشته بود از لیست مربیان این باشگاه خارج شد. مجتبی حسینی به زودی سرمربی این تیم خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۱    
بهنام یخچالی بازیکن ملی پوش بسکتبال برای درمان به مونیخ رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۵    
وزارت راه و شهرسازی به منظور رفاه حال ساکنان و مالکان مجاور حریم قانونی راه آهن و حل مشکلات آن ها در بازسازی و نوسازی املاک خود در محدوده شهرها و روستاها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۱    
کمیه تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مربی استقلال را در خصوص شکایت باشگاه سابقش نقره داغ کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۲    
مقایسه عملکرد محمود فکری و آندره استراماچونی نشان می دهد استقلال نیم فصل اول لیگ بیستم به لحاظ گلزنی در قیاس با استقلال نیم فصل اول لیگ نوزدهم 50 درصد افت گلزنی داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۶    
در سالی که گذشت، نگارخانه های مشهد در چند مرحله تعطیل بودند و در مقاطعی هم که مجوز فعالیت داشتند، امیدی به فعالیت در خود نمی دیدند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۷    
شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس امروز درحالی روندی نزولی داشتند که شاخص کل با معیار هم وزن بورس 123 واحد صعود کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۷    
جوان آپاچی سواری که کلیپ زورگیری خشن او از نوجوانی 12 ساله در مشهد در فضای مجازی منتشر شده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۷    
والی هرات گفت: آتش سوزی گمرک هرات از توان اداره محلی هرات خارج بود و با همکاری جمهوری اسلامی ایران توانستیم تا این فاجعه را کنترل کنیم که در حال حاضر 98 درصد آتش خاموش شده و تا پایان امروز دوشنبه کار ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
رضا بهرام را می توان از دسته خوانند ه های خوب کشور به حساب آورد که اکنون توانسته است در میان خواننده های فارسی زبان و ملی دیگر، جایگاه خوبی به دست بیاورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
کرونا گرفتن بازیکنان تیم ملی بسکتبال خیلی عجیب نیست، اما اظهار بی اطلاعی مدیر تیم های ملی بسیار عجیب است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اگر طرف مقابل به تعهداتش تا هفته اول اسفند اجرا نکنند، دولت موظف به توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی است. این اقدام به معنای توقف نظارت های فراپادمانی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
ZHC یکی از تولیدکنندگان محتوای موفق و پرمخاطب یوتیوب است که حالا صاحب یک پلی استیشن 5 غول پیکر 227 کیلوگرمی به ارزش 70 هزار دلار شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷    
هرچند مسئولان وعده داده بودند که مشکل توزیع مرغ در مشهد به زودی حل می شود، مشاهده خبرنگار شهرآرانیوز از میدان استقلال (بازار فروش گوشت) مشهد نشان می دهد که این محصول همچنان به میزان کافی در بازار ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷    
خیلی از افغانستانی های عزیز مقیم ایران با وجود سال ها دوری از وطن، هنوز فرهنگ زیبای خود را حفظ کردند، و با همان سبک و سیاق در بسیاری از مناطق ایران در کنار ما زندگی می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷    
در حالی که تام کروز و گروه فیلمبرداری اش در ابوظبی بودند و رفتن وی به موزه لوور ابوظبی خبرساز شده بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷    
روزنامه آفتاب شرق 8 بهمن 1315 با انتشار متن آگهی افتتاح آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان، به اطلاع شهروندان رسانده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۱    
اینکه با مسئله مهم واکسیناسیون، سیاسی برخورد شود، یکی از چرک ترین کار های رسانه ای است که ممکن است رسانه ای یا گروهی سیاسی آن را انجام دهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۱    
فقط 3 اپیزود از سریال وانداویژن باقی مانده است، اما آیا این قسمت ها به اندازه شش اپیزود نخست سریال WandaVision کوتاه هستند یا به شکل طولانی تر قصه می گویند؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۱    
نوجوانان امروز با فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه، بیشتر زمان فراغت خود را در شبکه های مجازی و اینترنت سپری می کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۵    
با علنی شدن حضور ماموران و ورود قانونی آن ها، در آهنی و زنگ زده انبار در قسمت همکف خانه باز می شود که پشت آن فقط حلب های چرب روغن است که به چشم می آید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۵    
فرفره های رنگی برای او تنها مخروط های چوبی وارونه ای شکل هستند که زندگی اش حول محور آن ها می چرخد. روزی 200تا از این فرفره ها را با ابزار و وسایل توی کارگاه تراش می دهد و بعد به کمک همسرش آن ها را ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۵    
مرغداران از کاهش دستوری وزن مرغ که برای هر مرغ وزن 2کیلو در نظر گرفته شده است، گله دارند؛ زیرا باعث کاهش میانگین تولیدشان شده است و این برهه زمانی را موقعیت مناسبی برای تعیین دستوری وزن مرغ نمی دانند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۲    
با نزدیک شدن به ایام انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مواضع انتخاباتی اصلاح طلبان و اصولگرایان شفاف تر می شود و انتقادات هر دو جناح از یکدیگر نیز با کنار گذاشتن تعارف های مرسوم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۲    
12 سال داشت و رد خون مردگی و ضرب و شتم بر روی بدنش داد می زد. به مأموران گشتی پلیس 110 گفت که متهم پسری جوان بوده و به او حمله ور شده و بعد از ضرب و شتم وی گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده و با یک ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۶    
سامانه قشم زیبا برای هوشمندسازی سفر به قشم در ایام شیوع کرونا طراحی و از ابتدای اسفندماه اجرایی می شود که برای سفر به این جزیره باید در آن ثبت نام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۶    
برخلاف قانون 50 درصد ظرفیت اتوبوس، سوارکردن مسافر خارج از پایانه ادامه دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، از اتهاماتش درباره تحریک شورش های ششم ژانویه در پایتخت ایالات متحده آمریکا تبرئه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۷    
در زندگی شخصی و کاری اش اولین های زیادی را تجربه کرده است. او اولین زنی بود که در خانواده و فامیل به دانشگاه رفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۱    
حمام مهدی قلی بیک که در دوران صفویه و در سال 1027 ساخته شده است در شهر مشهد قرار دارد. این بنا مجموعه ای از فضا های متعدد بوده و بزرگ ترین و زیباترین بخش آن قسمت هشت ستون و تزئینات نقاشی آن است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۱    
واکنش مدیران این مجموعه و شفاف سازی ها درباره ارزندگی سهام گشان یا همان پدیده نیز تاکنون بی نتیجه مانده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: ما آمادگی داریم در زندان های خود را باز کنیم تا مدعیان حقوق بشر، هر زندانی را که در ایران می خواهند، ببینند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۶    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 142 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 750 هزار تومان و قیمت دلار 25 هزار و 600 تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اگر طرف مقابل به تعهداتش تا هفته اول اسفند اجرا نکنند، دولت موظف به توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی است. این اقدام به معنای توقف نظارت های فراپادمانی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
مهری که قرار بوده هدیه باشد، به عاملی برای سنگ اندازی یا آزاردادن دیگری تبدیل می شود. روال موجود در جامعه همین است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۲    
آیا هیچ وقت مایل بوده اید از شرایط عجیب کره شمالی سر دربیاورید و بفهمید زیر پوست آن دیکتاتوری ترسناک چه حوادثی در جریان است؟ بله ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۲    
عضو شورای عالی بورس با اشاره به ریسک بالای بازار سرمایه، گفت: سهامداران نباید منابع مالی ضروری خود را وارد بازار سرمایه کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۲    
سید محمدرضا هاشمی- روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۶    
محمدعلی هم مانند خیلی از پسرها، از کودکی رؤیای خلبانی داشت، اما پابه جفت برای خواسته اش تلاش کرد و درس پرواز خواند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۶    
محمود ساعدی در سال 1342 در روستای دوغ آباد مه ولات متولد شد و کودکی اش را در همین روستا گذراند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۶    
بهرام گور، شاه ساسانی، روزی در نبردی، اژد هایی را کشت و زهر اژد ها بر چشمانش پاشید و دیدگانش تار شد. در جست وجوی آب بود تا روی خود بشوید که به سرایی رسید و زنی را بدید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۰    
مرد شماره 2 تنیس جهان گفت: در بازی مقابل فاگنینی کمی خوش شانس بودم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۷    
حمیده وحیدی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۵    
فعالیت مرحله اول این مدیا پارک در حوزه انیمیشن، بازی های رایانه ای و تولید محتوای دیجیتال است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۵    
حادثه آتش سوزی در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان خسارات زیادی به بخش خصوصی افغانستان وارد کرده است. براساس برآوردهای اولیه بیش از 500 کامیون و تانکر حمل سوخت در آتش سوختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۵    
انجمن موسیقی استان روز های خوبی را پشت سر نمی گذارد. هیئت مدیره پیشین انجمن در مرداد امسال به کار خود پایان داد و تا چند هفته پیش عملا انجمن قانونی موسیقی در استان وجود نداشت تا هیئت مدیره جدید روی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۲    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز خراسان رضوی گفت: همه مشاور های املاک غیرمجاز را در حاشیه شهر شناسایی می کنیم و همه این بنگاه ها پلمب خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال1356، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی سخن خواهند گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۶    
شروع بحران کرونا با همه محدودیت هایی که به وجود آورد، این امید را در دل علاقه مندان به مطالعه و کتاب افزایش داد تا بیشتر از قبل بخوانند، اما افزایش قیمت کتاب، سدی بزرگ برای خرید آن شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۶    
شورای عالی معماری و شهرسازی تا چندهفته دیگر برای تصویب نهایی طرح بافت پیرامون حرم مطهر رضوی اعلام نظر خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ایران و روسیه از فردا (سه شنبه) در شمال اقیانوس هند آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
حجت الاسلام محمدرضا جواهری - عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
رمارم، رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد از همکاری شورای شهر و شهرداری مشهد برای تعریض پل همت آباد خبر داد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۱    
فریدون صدیقی - استادروزنامه نگاری
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۱    
نهمین قسمت از مجموعه شبکه نمایش خانگی قورباغه این هفته منتشر می شود و حالا این سریال تا حدی توانسته شمایل و لحن کلی خودش را به دست آورد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۱    
حجت الاسلام محمدرضا زائری - پژوهشگر دینی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۵    
سرمربی تیم استقلال با وجود اخباری که در خصوص کناره گیریش شنیده می شود، قصد استعفا ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۲    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در موضوع طرح اطراف حرم مطهر، موضوع اصلی ما مردم هستند و امیدواریم با هم افزایی این موضوع را دنبال کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
دوست مرد جوان مشهدی که او را در خیابان به آتش کشیده و به قتل رسانده بود، صحنه قتل را بازسازی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۷    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با تأکید بر شکاف هفت میلیون تومانی میان دستمزد و هزینه های زندگی، خواستار تعیین دقیق رقم سبد معیشت در جلسه عصر امروز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۷    
سرخ پوشان با شکست اوت اندازان در یک قدمی قهرمانی نیم فصل قرار گرفتند و حالا اگر گل گهر را شکست دهند، رسما قهرمانی نیم فصل را از آن خود می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۷    
آویژه صنعت پارسا امروز در دیداری معوقه به مصاف تیم رفسنجان می رود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۷    
تصویری خاطره انگیز از بزرگان تیم فوتبال پیام در دهه 60 - در این قاب که در ورزشگاه تختی مشهد گرفته شده است، به ترتیب از چپ به راست جواد مرادنژاد، هاشم رهباردار، دکتر عطارزاده و علی شادیان حاضرند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۱    
ورزش قبل از اینکه رنگ و بوی حرفه ای بگیرد و مادیات حرف اول و آخر آن را بزند، سالیان دراز با عشق و همت آدم هایی زنده بود که بی منت خادم ورزش بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۲    
نماینده مشهد با قهرمانی در لیگ یک جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد. دیگر نماینده مشهد اما نتوانست راه به جایی ببرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۶    
یک پارکورکار از پل سی وسه پل اصفهان بالا رفت و ویدئوی آن را در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۵    
به نظر می رسد وزیر المپیک ژاپن گزینه جدی برای ریاست بازی های توکیو باشد.