چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۴May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 2 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 3 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 4 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 5 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 6 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 7 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 9 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 10 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 11 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 13 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 15 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 16 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 17 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 21 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 23 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 24 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 25 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 28 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 29 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۶    
با نزدیک شدن روز های پایانی سال مشمولان سهام عدالت در انتظار سود سالیانه سهام خود هستند. تا کنون این سود در سه مرحله و به میزان 12 هزار و 700 میلیارد تومان پرداخت شده و سودی که امسال پرداخت خواهد شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۲    
اولین نمایشگاه و همایش بین المللی خوش نویسی راه ابریشم (رقص قلم) برای نخستین بار در بهمن امسال به میزبانی مشهد و با مساعدت شهرداری برگزار و با استقبال چشمگیری همراه شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۱    
مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال بانوان آغاز شد و مدافع عنوان قهرمانی به سوی جام هشتم خیز برداشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
مراسم تشییع پیکر شهیده مدافع سلامت مهشید گودرز، پرستار باردار بخش کرونای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان که بر اثر کرونا به شهادت رسیده بود صبح دیروز یکشنبه 26 بهمن در بیمارستان لقمان حکیم تهران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۷    
رنگ بندی جدید شهرستان ها که از دوشنبه 27 بهمن ماه در سراسر کشور اعمال خواهد شد، فهرست اسامی مناطق، شهرستان ها و شهر های وضعیت قرمز، نارنجی و زرد و آبی کرونا را در ادامه مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت امروز (دوشنبه 27 بهمن 99) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید19 در کشور در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
سریال طنز بوتیمار با بازی حمید لولایی، مرجانه گلچین و رامین ناصرنصیر در مرحله فیلم برداری است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۲    
آتش نشانان مشهدی به کمک دیگر آتش نشانان منطقه در عملیاتی طاقت فرسا موفق شدند آتش سوزی گسترده گمرک اسلام قلعه را در روز دوم مهار کنند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۱    
با حذف دفترچه بیمه تأمین اجتماعی مبلغ ویزیت و خدمات درمانی چگونه محاسبه خواهد شد؟ امیرعباس منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی یه این سوال پاسخ می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۰    
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس رسانه ملی: احساس می کنم 20:30، 20:30 سابق نیست و آن هم احتمالاً به خاطر عکس العمل ها و فشار های دولت است که نباید باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
هیئت داوران پانزدهمین جشنواره شعر فجر اسامی برگزیدگان این جشنواره را در دو بخش شعر بزرگ سال و شعر محاوره معرفی کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۶    
رفتار عجیب سرمربی استقلال، حاشیه های این تیم را پررنگ تر کرده است و به نظر می رسد حواشی وقت و بی وقت در استقلال باعث شده بازیکنان هم تمرکز لازم را نداشته باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
با احتساب بعد خانوار 3٫4 نفر در یک خانواده، بیش از 20 میلیون نفر در کشور از تخفیف 100 درصدی برق بهره مند شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت تاکید کرده است، سهام عدالت به عنوان دارایی های ماترک متوفیان معاف از مالیات است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۳:۱۲    
جدول زمانی مدرسه تلویزیونی برای روز دوشنبه 27 بهمن 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۲:۴۲    
لحظه سقوط دستگاه بازی در یکی از شهربازی های چین را در این ویدئو ببینید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۲:۳۰    
متخصص تغذیه درباره باید ها و نباید های مصرف قهوه در افراد مختلف توضیحاتی را ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۷    
فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: کرونای انگلیسی جوانان بین 5 تا 17 سال را بیشتر مبتلا می کند که رعایت شیوه نامه های بهداشتی قبلی، همچنان توصیه می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۱:۰۶    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور، پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری قاسم سلیمانی، به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۶    
حفظ سلامت کلیه ها از اهمیت زیادی برخوردار است و برای این منظور باید استفاده از برخی مواد غذایی را محدود کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای شرکت های هواپیمایی عراقی با رعایت پروتکل های بهداشتی بین دو کشور در هفته جاری از سرگرفته شده است و منعی برای صدور مجوز پروازها به عراق وجود ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۱    
گارد آمریکایی اکسون چهره برجسته دیدار تیمش برابر مس رفسنجان بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۵۷    
کمپرسور هوای نیروگاهِ شرکت نیشکر هفت تپه خوزستان دچار آتش سوزی شد، که توسط کارکنان حراست و آتش نشانی خاموش شد. در حادثه ی امروز به کسی آسیبی وارد نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۴۲    
یک گوسفند خشمگین در یک طویله به یک گربه حمله کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۵    
بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی باردیگر با تجمع در استان های مختلف نسبت به وضعیت معیشتی، بدهی 340 هزار میلیارد تومانی دولت به این سازمان و عیدی به بازنشستگان تجمع کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۵    
هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس با برگزاری هشت دیدار برگزار شد و سپاهان صدر جدول را از استقلال گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۲    
پرسپولیس و پیکان از عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند با گل احمد نوراللهی سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۰    
آخرین وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۰    
تیم بسکتبال مس رفسنجان دیدار عقب افتاده با اکسون را واگذار کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف یک کیلوگرم شیره تریاک که در بسته بندی هدیه روز ولنتاین جاساز شده و قرار بود به کشور سوئد ارسال شود، خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۱۲    
تیم بسکتبال اکسون با درخشش کورین هنری توانست از سد مس رفسنجان بگذرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۶    
ذخایر خونی خراسان رضوی در وضعیت هشدار و قرمز قرار گرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۷    
سه هفته از روی کارآمدن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، می گذرد و او ظاهرا تمایلی به گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۷    
طرح از علیرضا پاکدل، کارتونیست روزنامه شهرآرا
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۷    
ریش سفیدان محله سیس آباد پیش از اینکه پای مردم به دادگاه باز شود، اختلاف ها را حل می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۱    
تیم والیبال شهرداری گنبد در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک از سد شهرداری قزوین گذشت و به پلی آف صعود کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که موشک هوشمند 300 کیلومتری نزاجا در حال تست عملیاتی است، گفت: نیروی زمینی با بهره گیری از ظرفیت های فکری و ایده پردازان نخبه خود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۲    
یک قاچاقچی گوشی تلفن همراه در مشهد به دام پلیس فتا افتاد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۶    
بی بی فاطمه اسفندیاری هشتادساله است و در پایگاه بسیج مسجد شمس الشموس که در همسایگی خانه شان است، هنوز هم فعالیت می کند و سفارش دوختن عروسک می گیرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص بازیکن تیم گل گهر سیرجان صادر کرد و گادوین منشا تا اطلاع ثانوی محروم شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
وریا غفوری که چند روز پیش نامه ای به باشگاه ارسال کرده تا تکلیف قراردادش مشخص شود، همچنان منتظر است سران باشگاه به درخواست او رسیدگی کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۶    
تی والیبال فولاد سیرجان توانست در یک بازی دیدنی از سر سپاهان بگذرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۱    
ملی پوشان بسکتبال چطور در اردوی تیم ملی درگیر ویروس کرونا شدند؟!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۱    
از مهره مار گرفته تا دندان نیش مار، در دکان مجازی شان پیدا می شود و از پس همه چیز برمی آیند؛ از بازکردن گره بخت بسته دختران و رام کردن معشوق گرفته تا پیش بینی بورس و زمان خرید و فروش سهام و چگونگی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۱    
با آنکه مردم افغانستان و شهروندان کابل با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند، از هر بهانه ای برای شاد بودن استفاده می کنند. امروز هم برخی جوانان کابلی روز ولنتاین را گرامی داشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۷    
سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از ساعت 17 روز سه شنبه بیست و هشتم بهمن ماه با اجرای بیش از 40 گروه و مجموعه موسیقایی در قالب های مختلف آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۲    
شهردار مشهد با اشاره به همکاری های پلیس راهور استان با مدیریت شهری در کلان پروژه حق تقدم عابرپیاده گفت: معتقدیم حمایت پلیس راهور ضامن اجرای پروژه حق تقدم عابرپیاده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۱    
گرچه گل گهر موفق شد در قائمشهر مقابل نساجی مازندران به پیروزی دست یابد، اما شادی بعد از گل عجیب منشا باعث شده تا امیر قلعه نویی نگران محرومیت او مقابل پرسپولیس باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۶    
ساعت 3 بامداد یکشنبه 26 بهمن 99، یک دستگاه خودروی ساینا در پی برخورد با گاردریل در بلوار وکیل آباد مشهد (سه راه کوثر) دو کشته، یک زن و یک مرد و یک مرد مجروح بدحال بر جای گذاشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۵    
جایگاه فکری بعد از باخت به سپاهان به حدی در استقلال سست شده است که نام چند مربی به عنوان گزینه های جانشینی او مطرح می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت امروز (یکشنبه 26 بهمن 99) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید19 در کشور در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۱    
ممنوع التصویر، ممنوع الکار و حتی مهاجرت ها؛ این اتفاقی است که در سال های گذشته برای برخی چهره های صداوسیما رخ داده است اما به نظر می رسد که اخیرا روند آن صعودی شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۶    
بهروز فرهمند - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا که به تصویب رییس جمهور رسیده است، آئین معنوی اعتکاف رجبیه که بنا بود از 18 تا 20 اسفندماه 99 در مساجد کشور برگزار شود، لغو شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز با صعود 2000 واحدی در یک میلیون و 264 هزار واحد قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور افغانستان از کمک های جمهوری اسلامی ایران برای مهار آتش در اسلام قلعه قدردانی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی درباره آخرین وضعیت اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سال 1400 توضیحاتی دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۱    
رییس جمهوری با بیان اینکه نباید اجازه داد موضوع مهمی مثل بودجه کشور درگیر مناقشات و مباحث بی ثمر شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۱    
با ورود اولین محموله ی واکسن کرونا به ایران، یکی از جا هایی که احتمالا واکسن کرونا را می توان در آن پیدا کرد ناصرخسرو است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۱    
نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم قرار گرفتن طرح شفافیت آرا در دستور کار مجلس گفت که هجمه هایی علیه مجلس شورای اسلامی به دلیل رای نیاوردن طرح شفافیت ایجاد شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۱    
رئیس پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گفت: تا اقتصاد بزرگ نشود، حجم اشتغال افزایش نمی یابد و این فقط در بستر پارک های علم و فناوری امکان پذیر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۱    
خانه تاریخی حسین اسدی مقدم هم در کوچه پس کوچه های پرپیچ وخم همین بافت است؛ بنای کاهگلی چهارایوانه ای که حالا به موزه بشرویه مشهور است و همه پستوهایش پر شده از ابزار های قدیمی ای که جمع شدنش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۱    
درحالی که روز پنجشنبه قیمت دلار به 25 هزارو 850 تومان رسیده بود، دیروز وارد کانال 26 هزار تومانی شد. هرچند قیمت این ارز تا اواسط دیروز به 26 هزارو 300 تومان هم رسیده بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
درحالی که همیشه فروشگاه های میدان استقلال مشهد پر از گوشت مرغ و فرآورده های آن بود، دیروز بیشتر فروشگاه ها نه تن ها مرغ گرم نداشتند، بلکه حتی مرغ قطعه شده به صورت بسته بندی را نیز توزیع نمی کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
سریال ژاپنی آلیس در سرزمین مرزی ، ساخته شبکه نتفلیکس ، مفهوم بازی اتاق فرار را به مرحله جدیدی می رساند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تا پایان سال واکسیناسیون افراد سالمند و پرخطر انجام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تلاش می کنیم تا آخر همین هفته با مجلس درباره بودجه به جمع بندی برسیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوا در مناطق مختلف این استان از امروز 26 بهمن ماه تا پایان هفته جاری با روند افزایش دما، گرمتر خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
محسن رضایی روز گذشته و لحظاتی قبل از انفجار تانکر حمل گاز در گمرک دوغارون- اسلام قلعه در نقطه صفر مرزی حضور یافت و با کامیون دارها در مرز دوغارون صحبت کرد و مشکلات آن ها را از نزدیک شنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
جشنواره فیلم فجر امسال که احتمالا غصه دارترین دوره این رویداد لقب می گیرد، به واسطه کرونا، نمی توانست محل حضور گسترده مردم باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
کاظم خراسانی تا کنون بیشتر از 150 نمایشگاه گروهی و 16 نمایشگاه انفرادی، در ایران و کشور های دیگر داشته است. این بار نمایشگاهی از آثارش در نگارخانه سمرقند برپا شد و تا 21 بهمن ادامه داشت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۷    
درحالی که ماه ها است قانون اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج مادران ایرانی با مردان خارجی ابلاغ شده، اما تاکنون در خراسان رضوی شناسنامه ای برای این افراد صادر نشده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۷    
سرمربی استقلال پس از شکست تلخ روز گذشته مقابل سپاهان اصفهان امروز دست به اقدام عجیبی زد و باشگاه استقلال و بازیکنان را آنفالو کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۱    
کارگران بازنشسته تامین اجتماعی امروز (یکشنبه 26 بهمن 99) با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رسیدگی به مطالبات مزدی خود شدند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۵    
جمعی از معلمان مدارس غیرانتفاعی از برخی از استان های کشور مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۲    
از بازیکنان پرسپولیس خواسته شده تا در فضای مجازی هشتگ های جنجالی نزنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۲    
یکی از فیلم های سی ونهمین جشنواره فیلم فجر منصور ساخته سیاوش سرمدی بود. این فیلم یک اثر بیوگرافیک درباره تیمسار منصور ستاری، فرمانده نیروی هوایی ارتش، به شمار می رود که محسن قصابیان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۶    
معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی گفت:در 10 ماهه اول سالجاری اجرای عملیات احیای توسعه رویشگاه های گیاهان دارویی در سطحی معادل 2200 هکتار، انجام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۶    
گمرک اسلام قلعه افغانستان که در همسایگی مرز دوغارون قرار دارد روز گذشته دچار حریق شد که سرانجام شب گذشته آتش سوزی در همکاری با آتش نشانان کشورمان خاموش شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۷    
منابع محلی در ولایت هرات می گویند که تلفات و خسارات ناشی از آتش سوزی روز گذشته در اسلام قلعه هرات، به ده ها زخمی و دست کم 50 میلیون دلار می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۱    
دانشجویان و طلاب از امروز می توانند با مراجعه به سامانه ictgifts.ir و وارد کردن اطلاعات لازم، تقاضای خود را ثبت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۱    
کرونا تازه کار و بار مردم عادی را خوابانده بود که بازار لیمو ترش و زنجبیل حسابی داغ شد. قیمت لیمو ترش تازه به کیلویی 40 هزار تومان رسید و قیمت زنجبیل تازه به کیلویی 90هزارتومان و شبکه های اجتماعی را ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۲    
از رسوم جالبی که سال هاست در کشور های دیگر با غلظت و شدت زیادی دنبال می شود، نگهداشتن خانه مشاهیر گذشته آن کشور ها به همان صورتی که آنان پس از مرگ آن را ترک کرده اند و تبدیل این خانه ها به خانه موزه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۶    
روز بد اشتادسازه و پیروزی ارزشمند آریامقام در دومین روز از مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال دیگر امکان برگزاری فینال تمام مشهدی در لیگ دسته یک وجود ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
حیاتی در پخش زنده ای که با داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ داشت، دوباره از این اتفاق یاد کرد و درواقع بهتر است بگوییم سر درددلش باز شد و گله کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
شروع بد شهرخودرو در بازی با فولاد اهواز، هفتمین باخت فصل را به تیم مشهدی تحمیل کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
روزنامه هشت صبح افغانستان به نقل از منابعی در کویته پاکستان نوشت: ملّا هبت الله آخوند زاده رهبر طالبان پاکستان در یک انفجار کشته شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
عباس شیخ الاسلامی - حقوق دان
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۷    
تصویری از مراسم آغازین دربی پایتخت در 25 بهمن سال 87 که بعد از 14 سال قضاوت داوران خارجی، کمیته داوران قضاوت این بازی را به محسن ترکی، داور بین المللی مشهدی فوتبال کشورمان سپرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۷    
چهارمین دوره رقابت های فوتبال خاکی محلات مشهد آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۲    
طبق مصوبه دولت داوطلبانی که با تاخیر در آزمون های سراسری ثبت نام کنند، علاوه بر هزینه نام نویسی، 120 هزار تومان هم باید هزینه دیرکرد (جریمه) واریز کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای عالی بورس تعداد خریداران سهام عدالت افزایش پیدا کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۲    
بازار کارا بازاری است که در آن اطلاعات یک سهم یا یک کالا با سرعت بالا منتشر می شود و با همان سرعت بر قیمت سهام تأثیر می گذارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۶    
زمین لرزه فوکوشیما که ساعت 23:07 روز شنبه 25 بهمن 99 در ساحل استان فوکوشیما رخ داد تا صبح روز یکشنبه در مجموع 102 نفر زخمی از جمله 37 نفر در استان میاگی و 52 نفر در استان فوکوشیما داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی می گوید هیچ بازیکنی از اردو های این استان خط نمی خورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی درباره چگونگی عملکرد پزشکان غیرطرف قرارداد تامین اجتماعی پس از حذف دفترچه های بیمه درمانی کاغذی از ابتدای اسفندماه توضیح داد و مشوق های پیوستن پزشکان به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۲    
شب گذشته با پخش آخرین برنامه اعلام نتایج از مرحله نیمه نهایی عصرجدید، تکلیف 2 فینالیست دیگر این برنامه مشخص شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۰:۵۷    
والی هرات که به محل آتش سوزی تانکرهای نفت در گمرگ اسلام قلعه در مرز ایران و افغانستان رفته بود، گفت: از آتش نشانان ایرانی برای همکاری در خاموش کردن آتش تشکر می کنم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۰:۱۲    
امیراطهر سهیلی سینماگر نام آشنای مشهدی در حاشیه جشنواره فیلم فجر مشهد در گفت وگو با کافه شهر گلایه هایی را درباره سیمرغ سینمای خراسان بیان کرد.