یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 2 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 3 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 4 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 5 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 6 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 7 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 9 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 10 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 11 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 13 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 15 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 16 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 17 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 21 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 23 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 24 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 25 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 28 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 29 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۲    
کادیلاک به تازگی از محصولی با نام CT5-V Blackwing رونمایی کرده است. این سدان اسپرت و جذاب که عنوان قدرتمندترین مدل تولیدی کادیلاک تا این تاریخ را در اختیار دارد، به نوعی جانشین CTS-V به شمار می رود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۰    
جدول نمایش سومین جشن سیمرغ سینمای خراسان منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۱    
مراسم قرعه کشی دوازدهمین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز شنبه 18 بهمن با حضور نمایندگان نهاد های نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۱    
3 نفر بودند، 2 نفرشان مردی جوان را زیر مشت و لگد گرفته و مجال تنفس به او نمی دادند، هم مرد بی دفاع را می زدند و هم رگباری او را به فحش بسته بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت امروز (چهارشنبه 15 بهمن 99) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید19 در کشور در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۱    
پزشکی قانونی: برخلاف اظهارات عجولانه برخی مقامات رسمی در هنگام کشف پیکر سها رضانژاد، در گزارش پزشکی قانونی مشخص شده که او قرص خواب آور مصرف نکرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۶    
طبق گفته رئیس کانون بازنشستگان تهران، عیدی بازنشستگان از امروز (چهارشنبه 15 بهمن 99) به ترتیب حروف الفبا واریز می شود و مشکلی برای تامین منابع وجود ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۱    
بسکتبال ایران با آمریکا و فرانسه هم گروه شد و شاگردان مهران شاهین طبع کار سختی برای حضوری موفق در المپیک خواهندداشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: مجوز استخدام 30 هزار نفر دیگر از مشمولان قانون تبدیل وضعیت استخدامی دریافت شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۲    
مسافرت به 18 شهر نارنجی و 124 شهر زرد ممنوع است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۱    
مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان گفت:شهروندان می توانند برای تامین نیاز خود به جای فروش سهام عدالت کارت اعتباری دریافت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۰    
نسل جدید ایران چک 100 هزار تومانی با هدف افزایش امنیت و تسهیل مبادلات چاپ و به زودی توزیع خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۳۷    
سخنگوی ناجا در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را مصداق تشویق اذهان عمومی دانسته و از طریق هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۶    
دانشمندان معتقد بودند ویروس کرونا تنها بر ریه های افراد تاثیر می گذارد، اما تحقیقات جدید نشان می دهد این ویروس تمام اعضای بدن را درگیر می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۱    
سخنگوی اتحادیه اروپا تاکید کرد که این اتحادیه به دنبال تضمین بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای و پایبندی ایران به تعهداتش مطابق برجام است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۰    
جدول زمانی مدرسه تلویزیونی برای روز چهارشنبه 15 بهمن اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
رئیس اداره دام پزشکی شهر تهران با اعلام خبر منفی بودن تست کرونای هیرمان، تنها شیر ایرانی، گفت: این گونه حیات وحش به بیماری ویروسی هرپس ویروس گربه سانان مبتلا شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۵    
بانوی آلمانی در شب میلاد حضرت زهرا(س) در جوار بارگاه منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۷    
رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: احتمال افزایش میزان خطای منفی کاذب آزمایشگاهی در کیت های موجود حتی در ویروس جهش یافته بسیار کم است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۰    
پنجمین اطلاعیه کمیته بدوی فدراسیون فوتبال منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۲    
قائم مقام نقشه جامع علمی کشور گفت: کنکور حذف نمی شود اما حدود 60 درصد پذیرش به امتحانات نهایی تعلق می گیرد که آموزش و پرورش برگزار می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۱۶    
صحبت های کامبیز دیربار درباره بازی در نقش شهید رسول زرین در فیلم تک تیرانداز
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۰۷    
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به دلیل روند نزولی نمادهای شاخص ساز حدود 200 هزار تومان افت کرد و باز هم به کانال 10 میلیون تومان برگشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۵۲    
یکی از نزدیکان مهدوی کیا خبر داد که به دلیل دو تابعیتی بودن، صلاحیت او برای کاندیداتوری نایب رئیسی فدراسیون فوتبال رد شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۰    
آتیلا حجازی ساعتی قبل استوری عجیبی در خصوص فوت علی انصاریان منتشر کرد و حالا رضا جباری، پیشکسوت پرسپولیس در اینستاگرام پاسخی تند علیه فرزند اسطوره فقید استقلال نوشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۰    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: تا مدت های مدید این بیماری گریبانگیر بشریت است و فقط می توانیم شتاب آن را کاهش دهیم و ریشه کن سازی آن فعلا منتفی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۲    
رئیس جمهوری گفت: فضای اقتصاد دیجیتال می تواند برای مشاغل خانم ها و فعالیت هایشان موثر باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۳۷    
هم زمان با رد کلیات لایحه بودجه 1400 در صحن علنی مجلس سخنگوی دولت اعلام کرد: دولت آماده است با همه توان خود در کنار مجلس اصلاحات مدنظر لایحه بودجه را بدون اینکه شاکله تغییر کند و درآمدهای واهی پیش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۳۱    
فیلم تک تیرانداز ، برشی کوتاه از حضور حماسی عبدالرسول زرین است و داستان بهترین تک تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان جذاب و اکشن روایت می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۲    
علی انصاریان تنها بازیکن تاریخ پرسپولیس است که موفق شده است دروازه بایرن مونیخ و سنگربان تاریخی اش، اولیور کان، را باز کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۲    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، هدف از ایجاد این صندوق را خدمت به روستاییان و عشایر و تضمین آینده آنها دانست و گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۶    
مدت ها قبل وقتی علی انصاریان در پرسپولیس زیر نظر علی پروین فعالیت می کرد، پس از شکست در دربی علیه هم تیمی هایش مصاحبه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان استان اصفهان از عملیات مسلحانه پلیس و زخمی شدن و زمین گیری سارقان فراری در این شهرستان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۰    
یکی از دغدغه های این روز های کرونایی در فصل بارش برف و باران استفاده اصولی و بهداشتی از ماسک است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۵    
صمد مرفاوی هم مانند محمود فکری تایید کرده که یک اتاق فکر درحال لطمه زدن به استقلال است تا به منافع خود برسد. مرفاوی این اتاق فکر را سم استقلال می داند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۵    
با وجود اخباری که درباره برکناری مظلومی از استقلال شنیده می شد، او همچنان در تمرین تیمش حضور دارد. باشگاه استقلال، اما تا کنون خبر برکناری او را تکذیب نکرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۷    
جشنواره فیلم فجر سومین روزش را پشت سر می گذارد و مردم در این ساعات برای علی انصاریان دعا می کنند، اما او برای بازی در فیلم رمانتیسم عماد و طوبی در ویدئویی به مناسبت سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۷:۰۶    
جدول برنامه نمایش فیلم های هجدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۷    
تیم والیبال شهرداری گنبد در حضور خلیل آزمون مقابل فولاد سیرجان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۲    
یکی از مجریان صداوسیما در پستی اینستاگرامی مدعی شد علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در گذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۲    
دولت توکیو می گوید آماده است تا در چارچوب اتحاد با آمریکا و دوستی دیرینه با ایران، نقشی پررنگ تر در حل مسائل مربوط به برجام ایفا کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۶    
پلیس کابل اعلام کرد که چهارمین انفجار امروز در این شهر در ناحیه هشتم آن اتفاق افتاد. این حادثه به دلیل انفجار یک مین بوده که در آن 2 نفر زخمی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به حضور طالبان در افغانستان گفت: طالبان بخشی از واقعیت امروز افغانستان است، اما همه آینده افغانستان نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۵    
چنانچه باشگاه استقلال در پرداخت حقوق بازیکنان بد قولی کند، آن ها می توانند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کنند و از این باشگاه بروند. مهدی پور از این راز رونمایی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۶    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص زمان ورود واکسن روسی کرونا به کشور با پرواز ماهان توضیحاتی ارائه داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۶    
محمود فکری، سرمربی استقلال در برنامه فوتبال برتر جمله ای تاریخی را به زبان آورد و میثاقی را متهم به جانبداری از پرسپولیس کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه چین تاکید کرد: دولت جدید آمریکا باید بدون پیش شرط به برنامه جامع اقدام مشترک بازگردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: حضور مکرر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در استان که مورد توجه استان های دیگر هم قرار گرفته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
سرمربی تیم ملی والیبال به صورت مجازی با مربیان ایرانی صحبت و تبادل نظر خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۱    
علی پروین و علی کریمی، سرمربی و همبازی سابق علی انصاریان با حضور در بیمارستان فرهیختگان به پیگیری وضعیت پیشکسوت پرسپولیس پرداختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمایندگان نمی دانستند که به لایحه بودجه رأی می دهند یا گزارش کمیسیون تلفیق مجلس، از این رو برخی نمایندگان اشتباهی رأی دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: حضور مکرر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در استان که مورد توجه استان های دیگر هم قرار گرفته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
سارقان مسلح با استفاده از سلاح جنگی اقدام به سرقت مسلحانه از یک واحد صنفی طلافروشی در بازار سیرجان کردند، حادثه سرقت مسلحانه روز گذشته در سیرجان یک کشته و چهار نفر زخمی در پی داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
خلاصه فیلم: برای یک زن که در حاشیه شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می کند، ماجرایی رقم می خورد و او باید همچنان کیان خانواده را حفظ کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۱    
با افتتاح خط تولید دستگاه ونتیلاتور جدید در شرکت احیا درمان پیشرفته در مشهد با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، ایران به جمع پنج کشور تولیدکننده ونیتلاتور جدید بدون نیاز به کمپرسور پیوست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مشهد گفت: فرایند شتاب دهی کاملا خصوصی است و دولت نمی تواند وارد آن شود و فقط بخش خصوصی است که می تواند زمینه رشد و نوآوری را فراهم کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۱    
مرحله دوازدهم طرح فروش فوق العاده محصولات شرکت ایران خودرو به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد. در این مرحله که از 14 بهمن 99 آغاز می شود 9 محصول ارائه می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۵    
هم زمان با رد کلیات لایحه بودجه 1400 در صحن علنی مجلس سخنگوی دولت اعلام کرد: دولت آماده است با همه توان خود در کنار مجلس اصلاحات مدنظر لایحه بودجه را بدون اینکه شاکله تغییر کند و درآمدهای واهی پیش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۲    
واکسن کرونا برای گروه های پرخطر و دو و سه رایگان تزریق خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۲    
نسرین مقانلو در بیمارستان فرهیختگان: خوشبختانه اکسیژن خون علی انصاریان بالا اومده و حالش داره بهتر میشه.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۲    
شاخص کل بورس تهران با ریزش 28 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 205 هزار واحد قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۲    
اعزام والیبال بانوان سایپا به جام باشگاه های آسیا در هاله ای از ابهام قرار دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
معاون وزیر صمت گفت: عرضه مرغ گرم به نرخ مصوب نیز از امروز در شبکه توزیع منتخب آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۰    
مسئولان تیم والیبال خاتم اردکان بالاخره بدهی مسعود آرمات را پرداخت کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۰    
گفته می شود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در فکر حضور در شورای شهر تهران است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۷    
رئیس کمیته برگزاری بازی های توکیو امروز در صحبت هایی اعلام کرد این بازی ها با وجود شیوع ویروس کرونا تابستان برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۵    
کوچه ای در شهر کابل افغانستان به نام کوچه کبابی ها شهرت دارد، در این کوچه مغازه های کبابی بسیار معروف و قدیمی برای مشتری هایشان انواع کباب و غذاهای افغانستانی را تهیه می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۶    
رییس جمهوری با بیان اینکه امیدواریم تا پایان بهمن ماه بتوانیم واکسیناسیون را آغاز کنیم، گفت: به محض اینکه کادر درمان و افراد پرریسک از واکسن استفاده کنند، شرایط کاملا تغییر می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۰    
سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا معتقد است بازیکنانش در برابر آبادانی ها مثل کروکودیل جنگیدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۷    
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه در دویست و یکمین جلسه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۷    
آمریکا به پیشتازی در رقابت های جهانی عادت کرده است، اما در لیگ افسانه ها ، مسابقات بین المللی بازی های ویدئویی که حرفه ای ها انجامش می دهند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۷    
حمیدرضا معصومیان - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۱    
تصاویر عوامل فیلم شیشلیک در جشنواره فجر 39
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۱    
سیدمحمد فقیه سبزواری، نوه مرحوم آیت ا... میرزاحسین فقیه سبزواری درباره محله طلاب و فعالیت های عمرانی و فرهنگی پدربزرگش در مشهد می گوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۱    
زریاب خویی سال 1298 خورشیدی در خوی به دنیا آمد. او پس از تحصیل دبستان، به قم رفت و آنجا در کلاس درس علمای زیادی درس آموخت که یکی از آن جمله نیز امام خمینی (ره) بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۲    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مشهد گفت: فرایند شتاب دهی کاملا خصوصی است و دولت نمی تواند وارد آن شود و فقط بخش خصوصی است که می تواند زمینه رشد و نوآوری را فراهم کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات بودجه 1400 مخالفت کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۲    
پیروزی هوادار در روز توقف مدعیان، فاصله این تیم را با رقیبان بیشتر کرد و خیال عنایتی بابت صدرنشینی راحت تر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۲    
پرسپولیس برای حضور در بازار نقل و انتقالات باید هر چه زودتر با بودیمیرتسویه کند. رقمی سنگین که بعید است پرسپولیس به این راحتی بتواند آن را پرداخت کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۶    
رییس جمهوری با بیان اینکه امیدواریم تا پایان بهمن ماه بتوانیم واکسیناسیون را آغاز کنیم، گفت: به محض اینکه کادر درمان و افراد پرریسک از واکسن استفاده کنند، شرایط کاملا تغییر می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
یکی از محلات مشهد که در سال آخر قرن، به پیری شصت ساله می ماند، طلاب است، محله ای که نخستین کلنگ آبادانی آن به دست آیت ا.. ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
سایه سنگین ویروس کرونا، نه از چند روز گذشته و آغازین روز سی ونهمین جشنواره فیلم فجر، بلکه از ماه ها پیش بر سر این جشنواره سنگینی می کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۲    
مجری زن هواشناسی پس از ورود ناگهانی پسرش به داخل استودیو، گزارش خود را به پایان رساند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۲    
با زردشدن رنگ کرونایی شهر مشهد و برخی دیگر از شهر های استان از نظر شیوع ویروس کرونا و کاهش رعایت آیین نامه های بهداشتی، دوباره آمار بستری هایی کرونایی در استان افزایش داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۰    
شرایط مدیریتی تنها نماینده استان در لیگ برتر به هم ریخته؛ آیا دوران حمیداوی به سر آمده است و باید منتظر مدیریت شورایی بر شهرخودرو باشیم؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۷    
هم زمان با سالروز تأسیس کمیته ملی پاراالمپیک و روز زن، فردا از سردیس های 2 بانوی پاراالمپیکی مشهدی رونمایی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۷    
چهره غلامرضا اصغری در جریان یکی از بازی های تیم فوتبال پیام مشهد در اوایل دهه 60- عکس در ورزشگاه تختی مشهد گرفته شده و مربوط به مسابقات فوتبال جام رمضان است و در آن سال ها که ماه رمضان در تابستان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۵    
اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی بین ایرانی ها بعد از تلگرام به حساب می آید، که تا امروز توانسته است از تیغ فیلتر در امان بماند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۲    
با پیگیری کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و همکاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کلیه سوابق بیمه ای بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور در محاسبه مبلغ متناسب سازی حقوق آن ها اعمال می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۲    
مرکز شتاب ایده با فعالیت در حوزه های صنعت ساختمان، آب، انرژی و محیط زیست روز سه شنبه طی مراسمی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مشهد گشایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۰    
سیدعبدالجواد موسوی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۰    
اگر انواع راهبرد های بازاریابی محتوایی را در گوگل جست وجو کنید، نتایج سراسر متمایزی خواهید یافت که می تواند به شما در تولید و انتشار محتوا کمک کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۵    
دفترچه راهنمای ثبت نام در کنکور سراسری سال 1400 منتشر و ضوابط استفاده از سهمیه ها برای تمامی داوطلبان آزمون سراسری اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۲    
معاون وزیر بهداشت عدد صحیح برای ساعات منع تردد شبانه را در طرح محدودیت های بهداشتی کرونا اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۶    
رییس قوه قضاییه گفت: در دستگاه قضایی ما آنچه از خط امام شناختیم، اجرای عدالت به عنوان محوری ترین نقطه است. امروز اجرای عدالت برای جامعه از همه چیز شیرین تر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۰    
گزارشی از نمایشگاه نقاشی های اسما نجفی با نام آوای درون که این روز ها در نگارخانه رضوان مشهد درحال برگزاری است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۰    
اتفاق عجیب روی سنگ قبر سهراب سپهری؛ اشتباه در ترجمه شعر سهراب (چینی نازک تنهایی) به انگلیسی!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۲    
صبح امروز، صداوسیما برنامه معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده را لغو کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۷    
عادل فردوسی پور پس از تماشای فیلم سینمایی بی همه چیز واکنشی جالب نشان داد که در این ویدیو می بینید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۱    
در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام ارزش سهام عدالت به دلیل روند نزولی نماد های شاخص ساز افت کرد و به 10 میلیون و 700 هزار تومان رسید.
  • ۱