پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۴May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 2 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 3 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 4 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 5 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 6 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 7 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 9 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 10 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 11 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 13 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 15 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 16 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 17 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 21 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 23 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 24 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 25 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 28 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 29 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۷    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: مشمولان و خانواده های آنان می توانند روز سه شنبه 21 بهمن ماه از طریق سامانه 197 به صورت تلفنی با مسئولان سازمان وظیفه عمومی ناجا و معاونان وظیفه عمومی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۰    
رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران درباره مشکل مهاجران افغانستانی برای شارژ کارت مترو گفت: وقتی در تصمیم گیری ها تمام جوانب را در نظر نمی گیرند، این مشکلات ایجاد می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۲    
سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی از این تیم جدا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بحث سنددارشدن بسیاری از املاک شهرداری را از مهم ترین سرفصل های کاری و اقدامات اداره کل املاک و خزانه داری شهرداری برشمرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: عوارض و حقوق شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی در شرایط کنونی، حدود 5/2 درصد بهای ساختمان را شامل می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۲    
چند روز پیش، از کار افتادن کارت های عابربانک مهاجران افغانستانی در ایران، خبرساز شد و مانند هر موج دیگری، چند روز بعد هم به فراموشی سپرده شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۱    
ثبت نام داوطلبان کنکور 1400 تا دوشنبه 20 بهمن ادامه دارد و اتباع خارجی نیز می توانند در کنکور شرکت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۷    
حمایت دوباره مسئولان شهری و استانی از تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتبال باعث شده تا خیال هواداران فوتبال خراسان و مشهد تا حدی راحت باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۲    
شکست سنگین صدرنشین مقابل گل ریحان در روز پیروزی میزبان ها باعث شد تا هوادار تهران در لیگ دسته اول از شرایط ایده آل خود دور شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۶    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از موافقت وزارت بهداشت برای استفاده مراکز درمانی دانشگاهی از سامانه نسخه الکترونیک این سازمان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۱    
دژپسند گفت: کسی که به بازار سرمایه می آید، نوسانی بودن بورس را می بیند و ما گفته بودیم که افراد تمام دارایی هایشان را در یک سبد قرار ندهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۱    
شب گذشته گروه پرواز متشکل از بچه های مهاجر افغانستانی با اجرای شگفت انگیزشان در مرحله عصر جدید مورد تحسین داوران این برنامه قرار گرفتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
جدول زمانی مدرسه تلویزیونی برای روز دوشنبه 20 بهمن 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۷    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه تنها مرجع قانونی واگذاری داروی کرونا، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است به شهروندان هشدار داد که فریب شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی را نخورند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۷    
لیورپول و منچسترسیتی حساس ترین مسابقه هفته لیگ برتر انگلیس را برگزار کردند و در شرایطی که دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشته بودند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۵    
شنیده می شود یکی از کاندیداهای معروف برای رسیدن به پست ریاست فدراسیون فوتبال ایران با سد بزرگی برای تایید صلاحیتش روبه رو شده است و ممکن است نتواند در انتخابات شرکت کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۶    
داوران امسال چهره های موجهی هستند که می توانند تاثیر مثبتی بر توزیع سیمرغ ها بگذارند. در ادامه به مرور ترکیب این هیئت می پردازیم که روزهای سختی را در پیش دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که کشورش تا زمانی که ایران به غنی سازی اورانیوم خود پایان ندهد، تحریم های یکجانبه علیه تهران را لغو نخواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی اولویت دار طرح استفساریه تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر شرکتی موافقت کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۰:۵۵    
مدیر پژوهش مرکز نجوم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از کشف و شناسایی آرامگاه محمد بن زکریای رازی کاشف الکل در محوطه گورستان قدیمی ری و امامزاده شعیب فعلی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۰:۵۲    
نامزدهای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ در رشته های مختلف معرفی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۰    
غلامی درباره شیوه جدید برگزاری کلاس های عملی دانشگاه ها در شهر های آبی و زرد از نظر شیوع کرونا توضیحاتی داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۷    
علی رضوانی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و مجری بدون تعارف به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۵    
پرونده شکایت از عوامل انتشار کلیپی از کلاس مجازی خانم معلمی در خراسان رضوی که جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به وجود آورده بود، با گذشت خانم معلم مختومه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۹:۳۷    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برای انجام واکسیناسیون کووید 19 هیچ اجباری وجود ندارد و ما از کسی تعهدی نمی گیریم و هرکسی که بخواهد می تواند داوطلبانه واکسینه شود و اجباری در کار نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا یک سال پس از اولین استیضاح و محاکمه اش از سوی سنا، روز سه شنبه هفته جاری برای دومین بار در سنا محاکمه خواهد شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۶    
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور گفت: تا آخر امسال یک تا دو میلیون دز واکسن کرونا آماده تحویل به وزارت بهداشت می شود و اول فروردین تزریق واکسن آغاز خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۷    
کمیته المپیک و پارالمپیک کانادا اعلام کرد تحریم راه حل مناسبی برای اقدامات چین درباره مسلمانان اویغور نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۶    
زمان قرعه کشی طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا مشخص شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با هوشیاری وزارت بهداشت، متوجه جعلی بودن گواهی تست منفی کرونا برخی مسافران خارجی ورودی شده ایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۲    
شیائومی تصویری در حساب کاربری منتسب به سخنگوی خود در میکروبلاگ ویبو منتشر کرد که در آن به 4 نکته اشاره شده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۶    
آری سخن از استاد محمدتقی شریعتی است. او در شرایطی را آغاز کرد که به گفته دکتر علی شریعتی، ریش تراشیدن، قرآن تفسیرکردن، به تعدد زوجات کم اعتقادبودن، با بلندگو سخنرانی کردن، درس جدید خواندن ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
پول درآوردن از مرگ و زندگی آدم ها. موضوعی که دست مایه آخرین اثر تام یانسن ، کارتونیست هلندی، شده است. یانسن در این اثر، خیلی صاف و پوست کنده، بدون پرداختن به جزئیات اضافی به موضوع می پردازد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۷    
اول نوشته می خواهم روشن کنم که این یادداشت، تبلیغ یک نوشیدنی نیست. همان طوری که اصل قضیه هم تبلیغ نیست. بعد آن می روم سراغ اصل ماجرا. ماجرایی که با یک اسم شروع شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی افزایش روابط پارلمانی دو جانبه را موجب تعمیق روابط ایران و روسیه دانست و گفت: رهبر انقلاب همواره بر روابط راهبردی با کشور روسیه تأکید دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۲    
کارمندان باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل باشگاه خود شاکی هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۶    
چهارمین ساخته آیدا پناهنده تماما در گیلان جلوی دوربین رفته است. به موضوع تخیلی فیلم نگاه نکنید، چون تی تی نه تنها به فیلم خوبی تبدیل شده بلکه بازی های بسیار خوبی از بازیگران نقش های اصلی خود گرفته ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکنان به قرض گرفتن روی آورده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۲    
کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو از داوطلبان به خاطر اظهارات جنسیتی عذرخواهی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
بخت دو قهرمانی مسابقات تنیس آزاد استرالیا همچنان از ناحیه کمر احساس ناراحتی می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
باشگاه استقلال خواستار جذب میلاد جهانی بود، اما باشگاه ذوب آهن با انتقاد از مذاکره استقلالی ها با این بازیکن صراحتا اعلام کردند با جدایی جهانی موافقت نخواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال هرگونه شکایت از وریا غفوری را تکذیب کرد. این اظهارات بعد از تجمع هواداران این باشگاه قابل توجه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
علی فتح الله زاده از رفتار مدیران باشگاه استقلال با وریا غفوری شگفت زده است. مدیرعامل سابق استقلال از شیوه برخورد با این بازیکن گله دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۱    
گوهر خیراندیش که از چند روز قبل به دلیل کرونا در بیمارستان بستری بود پس از بهبودی از کرونا برای مرحوم انصاریان و مرحوم میناوند در بیمارستان بغضش ترکید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت دوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق، فردا (دوشنبه) خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۰    
بی توازنی حقوق دریافتی و افزایش هزینه های زندگی کارگران در سال 99، تقاضا و انتظار ها را برای افزایش حقوق در بودجه 1400 افزایش داده است، اما به گفته جامعه کارگری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۶    
حامد بهداد در نشست خبری فیلم گیجگاه در جشنواره فجر گفت: افتخار می کنم نقش بدل جمشید هاشم پور را بازی کردم. جمشید هاشم پور از ستار ه هایی است مردم را به سینما دعوت می کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۱    
افغانستان نویسندگان صاحب نام و موفق زیادی دارد، نویسندگانی که برخی از آثارشان در ایران بارها چاپ و توسط علاقه مندان خوانده شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۵    
دومین ساخته کاوه صباغ زاده پس از موفقیت هایی که ایتالیا ایتالیا برایش به همراه آورد، در همان سبک ساخته شده است. فیلم، روایتی رمانتیک- فانتزی دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۱    
رهبر انقلاب گفتند: اگر می خواهند ایران به تعهدات برجامی برگردد آمریکا بایستی تحریم ها را کلا در عمل لغو کند و ما بعد راستی آزمایی کنیم و ببینیم که درست تحریم ها لغو شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۱    
هواداران معترض به سیاست های باشگاه استقلال با تجمع مقابل باشگاه استقلال نه تنها از وریا غفوری حمایت کردند بلکه خواستار جدایی احمد مددی از این باشگاه و استعفای آقای مدیرعامل شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۲    
مهدی جعفری در ادامه موفقیت 23 نفر ، حالا یدو را در همان حال وهوای روایت های نوجوانانه به تصویر کشیده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۷    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این تیم تا پایان سال پیراهن مشکی را از تن خارج نمی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۱    
شب گذشته (18 بهمن 99) عرفان طهماسبی در مرحله نیمه نهایی عصر جدید به اجرای ترانه ای زیبا پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۱    
فرماندهان، خلبانان و جمعی از اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز یکشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۲    
حساب کاربری فارسی رهبر معظم انقلاب در توئیتر با انتشار توئیتی نوشته است: اگر تمامی تحریم ها را در عمل بردارند، به تعهدات برجامی برمی گردیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۲    
عیدی 1٫5 میلیون تومانی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شد. اما با این مبلغ چه می توان خرید؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۱    
سنگ مزار موقت مرحوم علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال که روز چهارشنبه 15 بهمن در 43 سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، آماده شده و در محل آرامگاه او نصب می شود. /فوتبال برتر
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۰    
رئیس جمهور، کشاورزی را بزرگ ترین پایه سلامت، حیات و امنیت جامعه و مردم بیان کرد و گفت: تا سال 92 کل گلخانه های کشور 8000 هکتار بوده است و امروز 954 هکتار افتتاح گلخانه در سراسر کشور افتتاح شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۱    
در روز سوم هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد چهار فیلم شیشلیک ، منصور ، بی همه چیز و ستاره بازی روی پرده سینما ها رفتند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۵    
رهبر انقلاب گفتند: اگر می خواهند ایران به تعهدات برجامی برگردد آمریکا بایستی تحریم ها را کلا در عمل لغو کند و ما بعد راستی آزمایی کنیم و ببینیم که درست تحریم ها لغو شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۵    
مستمری بگیران با ده سال سابقه، بسیار کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان، عیدی گرفته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۵    
آمار جهانیِ مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 106 میلیون و 348 هزار و 262 نفر رسیده و مرگ دو میلیون و 320 هزار و 591 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۵    
در جلسه ای که محضر استاد محمدتقی شریعتی بودم، مرحوم دکتر علی شریعتی گفت قدر آقای خامنه ای را بدانید، متفکر بزرگی هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۲    
رئیس قوه قضائیه بخشنامه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی را ابلاغ کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
دویست و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، روز یکشنبه به بررسی نحوه اقدام دولت در رابطه با لایحه بودجه 1400 که از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت عودت داده شده است، اختصاص یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۷    
شنیده می شود مسابقات تیم ملی فوتبال باز هم به علت وضعیت نامشخص کرونا در آینده نزدیک لغو خواهد شد و به زمان دیگری موکول خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۱    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 96 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت دلار 24 هزار و 200 تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۱    
ابلق، فیلم پر زحمت، اما بدی است. نرگس آبیار که بعد از فیلم نفس علاقه و مهارت خود به اجرای صحنه های شلوغ را به ما نشان داده بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۵    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه مطالبه مردم در مقطع فعلی عبور از دو مشکل ناحق و ناخواسته تحریم و کرونا است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۵    
بر اساس لایحه فرستاده شده به شورای شهر مشهد، ارائه خدمات تاکسی رانی به تاکسی های فرسوده لغو می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۵    
از سه اسکناس جدید هزار تومانی، 2 هزار تومانی و پنج هزار تومانی در بانک مرکزی با چهار صفر کمرنگ رونمایی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۲    
هر رحم اجاره ای معمولاً بین 50 تا 70 میلیون تومان برای زوج نابارور آب می خورد. البته این عدد گاهی در افرادی بالاتر هم می رود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۲    
پس از کوه پارک، بوم پارک و رودپارک حالا مدیریت شهری با برنامه ایجاد کشت پارک چهارمین ضلع توسعه فضای سبز شهر مشهد را کلید زده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۲    
وقتی صحبت از خلبانی و پرواز به میان می آید، همه شوق دیدن آن پرنده های آهنی از نزدیک را دارند. به خصوص اگر جنگنده و شکاری باشند، صدای پرنده های آهنی، ناخودآگاه سرمان را رو به آسمان می چرخاند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۲    
ستاره بازی از چند فیلم آخر علیمردانی بهتر است و رشد چشمگیری در کارنامه این فیلم ساز را نشان می دهد؛ اما باز هم آن قدر اثر خوش ساخت و مهمی نیست که در زمره بهترین های جشنواره قرار گیرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
درباره پرندگان مهاجری که برای گذراندن زمستان به تالاب میانکاله آمدند، اما به جز لاشه هایشان چیزی برجا نماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
عملیات ساخت تقاطع ابوطالب که روز هفتم اردیبهشت امسال آغاز شد و قرار است 25 روز دیگر بولوار ابوطالب شمالی را به ابوطالب جنوبی متصل کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
ساختمان های دولتی و عمومی که مقررات شهرسازی مربوط به افراد دارای نقص عضو را رعایت نکنند پایان کار نمی گیرند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: در محموله اول واکسن کووید 19 کادر درمان در اولویت است و به تدریج سالمندان را زیر پوشش قرار می دهیم
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۷    
مهدی عسکری - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۱    
در میادین ورزشی حضوری فعال داشت. از سنین کم در اوقات فراغت سراغ ورزش می رفت. محمد حتی در جبهه ها هم بچه های رزمنده را وادار به ورزش می کرد تا بدنشان همیشه آماده عملیات باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۱    
نماینده مشهد با شکست سیمان شاهرود صدرنشین لیگ دسته سوم فوتبال کشور باقی ماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۱    
تیم بسکتبال خراسان، قهرمان مسابقات جام شهید سعید گلاب شد که در اوایل دهه 60 بین باشگاه های برتر ایران برگزار شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۵    
احتمال کم کاری یا خطای پزشکی در ماجرای مرگ پیشکسوت پرسپولیس بالا گرفته و شایعات عجیب و غریبی در فضای مجازی حول نحوه فوت علی انصاریان شنیده می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۵    
صالح فروتن، سنتر مشهدی تنها خراسانی اردوی تیم ملی بسکتبال است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۲    
سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری نوشت، در دنیای سیاست رد و بدل کردن نامه، پیام ها و حتی پیشنهادات بین سران حکومت ها امری نرمال و طبیعی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۲    
بهترین فیلم های رمانتیک جهان را برای این دوست داریم که روایت کننده قصه های پرپیچ وخم عاشقانه هستند. اما رومانتیسم هماد و طوبا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۲    
مهشید اشتری و هم تیمی هایش در شهربابک موفق شدند با اختلاف، قهرمان دور گروهی لیگ تنیس روی میز بانوان شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۲    
رضا کربلایی - کارشناس مسائل اقتصادی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند که در چهار سال آینده، سالانه یک میلیون واحد مسکونی تولید کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۰    
مرد افغانستانی که همسر صیغه ای خود را به قتل رسانده بود 13 سال پس از این جنایت به قصاص محکوم شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران موافقت کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۵    
صبح امروز کارآزمایی بالینی اولین واکسن تزریقی - استنشاقی کووید19 تولیدی مؤسسه سرم و واکسن سازی رازی رونمایی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۷    
چند روز قبل سحر زکریا که از مشکلات اقتصادی و استرس های کرونا به تنگ آمده بود، در لایو اینستاگرام خود به بیان آنها البته به شیوه ای متفاوت پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با واردات اولین محموله واکسن اسپوتنیک وی از روسیه، واکسیناسیون کرونا در ایران از سه شنبه 21 بهمن در کشور با اولویت کادر بخش های آی سی یو شروع می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۵    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تجهیزات خط تولید واکسن در موسسه برکت خریداری شده و در حال نصب است و تا خرداد 1400 که واکسن کرونا برکت تایید شود، این خط تولید نیز به بهره برداری می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۷    
صبح امروز کارآزمایی بالینی اولین واکسن تزریقی - استنشاقی کووید19 تولیدی مؤسسه سرم و واکسن سازی رازی رونمایی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۵    
عضو کمیته مزد شورای عالی کار گفت: رقم سبد معیشت کارگران به احتمال زیاد تا پایان بهمن ماه در جلسه شورای عالی کار اعلام خواهد شد.