یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 2 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 3 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 4 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 5 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 6 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 7 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 9 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 10 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 11 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 13 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 15 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 16 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 17 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 21 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 23 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 24 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 25 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 28 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 29 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۲    
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز با صعود 47 هزار واحدی (معادل 3.9 درصد رشد) در ارتفاع یک میلیون و 262 هزار واحد قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۱    
همانطور که در فصل پاییز و با سردی هوا، وسایل گرمایشی مانند بخاری، پکیج و ... راه اندازی می شود. با شروع فصل بهار نیز اقدامات لازم برای سرویس و راه اندازی تجهیزات سرمایشی، انجام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۲    
جدول برنامه نمایش فیلم های هجدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف سن بنا برای دریافت وام مسکن خبر داد و گفت: این افزایش شامل واحد های مسکونی واقع در بافت های فرسوده نمی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از افزایش 30 درصدی حقوق معلمان خرید خدماتی خبر داد و گفت: همچنین عیدی فرهنگیان در بهمن به حساب آن ها واریز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۱    
مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه ویزیت بیمه شدگان تأمین اجتماعی از اول اسفند 99 در مراکز درمانی توضیح داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۵    
تمام مسافرانی که قصد سفر به جزایر هرمزگان دارند باید نتیجه تست منفی کرونا را همراه داشته باشند یا با پرداخت هزینه، تست بدهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۷    
برنامه دیدار های دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۰    
10 نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی رد صلاحیت شدند که علی نژاد، معاون وزیر ورزش گفته وزارت دخالتی در انتخابات فدراسیون ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: به سرکوب نرخ ارز اعتقادی ندارم، اما انتظارات نرخ ارز تعدیل خواهد شد و به زیر 20 هزار تومان می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۲    
بازیگر فیلم بی همه چیز در نشست خبری این فیلم: روزی که قصه را خواندم، احساس کردم زندگی من مثل امیر است، برخی فکر می کنند ما ریاکاریم، من این ریاکاری را دوست دارم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۲    
خوش و بش عادل فردوسی پور و پرویز پرستویی در حاشیه نشست خبری فیلم سینمایی بی همه چیز و البته بی توجهی به پروتکل های بهداشتی!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۵    
امیر عزیزی مدیرکل حوزه شهردار و مدیر هماهنگی امور مناطق درباره مشکل ترکیب رنگ در چاپ چند بنر نصب شده در سطح شهر مشهد عذرخواهی کرد و توضیحاتی ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۲    
رژیم گیاهخواری معمولا حاوی مقادیر زیادی میوه، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات، دانه ها و مغزهاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۶    
جدول زمانی مدرسه تلویزیونی برای روز دوشنبه 13 بهمن 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۱    
شنیده می شود مدیران شهرخودرو یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر که فصل قبل یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم بود، بازداشت شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۱۲    
فرشید باقری که این اواخر زمزمه حضورش در ترکیب پرسپولیس هم شنیده می شد به تمرینات استقلال بازگشت. این بازیکن قرار است از فردا با آبی ها استارت بزند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۶    
یک گراز خشمگین در تانزانیا به یک پلنگ حمله کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۱    
در ساعت 19:34 دقیقه زلزله 4.9 ریشتری عمق 21 فاریاب، 35 کیلومتری سرگز مرز کرمان و هرمزگان را لرزاند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۷    
سایت شهرآرانیوز در ایام برگزاری سی ونهمین جشنواره فیلم فجر تمام اخبار، حواشی و اطلاعات فیلم ها را پوشش می دهد. هر روز دو نشست خبری سینمای رسانه به صورت زنده از همین صفحه پخش می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۱    
روستایی دورافتاده سال هاست که رونق پیشین را ندارد. ساکنین یا کوچ اجباری کرده اند یا اگر مانده اند در فقر و بدبختی به سر می برند، روستا اما مهمانی دارد که گویا یک ستاره محبوب و مشهور است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۵    
رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران گفت: 300 کیلوگرم گوشت فاسد از یک رستوران در شمال تهران کشف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۰    
تامین اجتماعی می گوید: برای افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده با توجه به طرح متناسب سازی نیاز به 90 هزار میلیارد تومان منابع دارد اما رقم لایحه بودجه 60 هزار میلیارد تومان با این عدد فاصله دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۵    
تجمع ایجاد کردن برای دانشجویان به بهانه انتخاب واحد قطعا اقدام سنجیده ای در شرایط کرونا نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۷    
دو فضانورد ناسا فردا دوشنبه(اول فوریه)، دومین پیاده روی فضایی سال 2021 را برای به پایان رساندن نصب یک پلتفرم علمی اروپایی و تکمیل کار طولانی مدت ارتقای باتری انجام خواهند داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۲    
مسابقه دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان از هفته چهاردهم لیگ برترفصل 1400-1399 روز جمعه 17 بهمن به جای ساعت 17 در ساعت 15 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۶    
رسول طالب از اعضای هیئت مذاکره کننده دولت افغانستان در مذاکرات صلح قطر اظهار کرد: طالبان هیچ حرفی درباره حکومت موقت نزده اند. طالبان شجاعت و غیرت صلح کردن ندارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۵    
رضا مظاهری مشهور به "تاکسی شکلاتی" که در حوالی 60سالگی به سر می برد، بیش از نیمی از عمر خویش را در راه خدمت رسانی به زائران و مجاوران امام رضا علیه السلام گذرانده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۵    
این روزها شایعاتی مبنی بر تغییرات مدیریتی در پرسپولیس به گوش می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۷    
وزارت صحت عامه افغانستان اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به 55 هزار و 59 تن رسید ه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس اتحادیه دامداران خراسان رضوی گفت: اختصاص ارز 4200 تومانی به نهاده دامی نه تن ها به دامدار کمک نکرده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۷    
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه استان تشکیل شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۲    
معاون وزیر ارتباطات گفت: با پیشنهاد وزارت ارتباطات و تصویب کمیسیون تنظیم مقررات، پهنای باند اینترنت زیرساخت 25 درصد ارزان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۷    
امروز (یکشنبه 12 بهمن 99) قتل عام خانوادگی در ایلام با خودکشی قاتل در بانک خاتمه یافت. افشین حیدریان، پدر ایلامی، بعد از شلیک های مرگ بار به سوی اعضای خانواده اش آن ها را به ضرب گلوله به قتل رساند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان برگزاری آزمون های سراسری و کارشناسی ارشد سال 1400 خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۷    
مراسم یوم الله 12 بهمن در عرصه میدان شهدا مشهد با حضور محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، مسئولان شهری، استانی و برخی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۵    
نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد برای آغاز عملیات اجرایی دو پروژه پل غیرهمسطح شهید حریری و ایجاد مسیر شرقی بولوار مصلی تا بولوار حر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۵    
بعد از حضور یک شرور با سابقه در تمرین استقلال خبری درباره برکناری پرویز مظلومی به دلیل همراهی با این فرد برای حضور در تمرین این تیم منتشر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۲    
بازگشت سید حسین حسینی به قفس توری استقلال در شرایطی که رشید مظاهری عملکرد خوبی داشت دوباره تنش ها از انتخاب دروازه اول استقلال در بازی های آتی را به نقطه اوج رسانده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۶    
قیمت هر کیلو موز وارداتی در خرده فروشی های شهر تهران به 50 تا 60هزار تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۰    
هیأت طالبان به ریاست ملا برادر که در تهران به سر می برد صبح امروز با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۵    
رییس جمهوری گفت: در امر واگذاری و خصوصی سازی اصل بر رعایت دقیق، روشن و شفاف قانون است و باید با رفع ابهامات، زمینه تفسیرهای متفاوت را از میان برداشت به نحوی که در امر واگذاری ها اخلال ایجاد نشود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۲    
کمیته المپیک مجارستان ورزشکاران المپیکی را واکسینه می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۲    
یکی از معابر شهر تهران به نام مهرداد میناوند نامگذاری می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۶    
شبکه ان بی سی به نقل از منبعی در دولت واشنگتن گزارش داد، رئیس جمهور جدید آمریکا فردا (دوشنبه) در جریان یک سخنرانی دیدگاه خود از سیاست خارجه این کشور ار اعلام می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۰    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به فاصله بین حداقل دستمزد و معیشت کارگران گفت: در شرایطی که قیمت بسیاری از اقلام مصرفی و خوراکی تغییر کرده نمی توانیم بگوییم هزینه های زندگی کارگران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۷    
مدیر خدمات حقوقی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از مراتب انتقال قهری سهام به وراث خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۷    
حسن محجوب ، مدیر شرکت سهامی انتشار و ناشر برگزیده کشور، در 91 سالگی درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۷    
دومین نشست صمیمانه و تخصصی داوران جایزه ملی ادبی مشهد با عنوان مهمانی کلمات ، عصر روز گذشته در فرهنگ سرای ترافیک برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) سه هزار و 839 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به عدد یک میلیون و 250 هزار واحد رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۵    
مرکز آموزش علمی کاربردی باشگاه پرسپولیس به زودی تعطیل خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۲    
لیلا کردبچه در نشست تخصصی جایزه بزرگ ادبی مشهد گفت: در این دوره حتی ناشرهایی که یک زمانی اعتبارشان را به واسطه شعر به دست آورده بودند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۰    
در این فیلم خنده دار که در عرض یک ماه 56 میلیون بازدید داشت، از همستری که صاحب آن یک پیچ و خم بزرگ مانند زندان را برای او ایجاد کرد و از تمام سفر دشواری که همستر طی کرد، فیلم برداری کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۷    
متخصص بیماری های عفونی: خبر بدتر اینکه با توجه به الگو های آماری تعداد مبتلایان و تلفات هر پیک از پیک قبلی بیشتر است و این به منزله یک هشدار برای جامعه می باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۵    
یک عضو کمیسیون قضایی مجلس ضمن تحسین علی اصغر عنابستانی نماینده ای که با مامور راهور پلیس درگیر شده بود از نیروی انتظامی خواست که به خاطر ادبیات مامورش از مردم و مجلس عذرخواهی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۶    
به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه های فرهنگی و تبلیغی متعددی را برای ارائه به زائران و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۶    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام آمادگی ایران برای کمک به بازسازی اصولی مقبره ابوریحان بیرونی در افغانستان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۰    
در نهایت پس از شایعات مختلف مشخص شد که علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند کجا به ویروس کرونا مبتلا شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۷    
ابوریحان بیرونی از دانشمندان صاحب نام مسلمان است که آثار و تألیفات مهمی از خود به یادگار گذاشته است. او در سال 440 هجری در سن 78 سالگی در غزنه بدرود حیات گفت و در همان جا مدفون شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۰    
رئیس جمهور با یادآوری فرمایشات امام (ره) در 12 بهمن 57 در بهشت زهرا درباره آب و برق مجانی، گفت: دولت دوازدهم افتخار می کند در سایه فداکاری مسئولان و تلاش وزارت نیرو و نفت این پیش بینی را محقق کرد و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۷    
برنامه از قبل چیده شده بود. یکی از اراذل معروف مشهد پس از پایان دوره محکومیتش از زندان آزاد شده بود، آزادی ای که پیش زمینه دورهم نشینی تعداد زیادی از اراذل و اوباش در مشهد شده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۱    
شهید سید علی توکلی با خاطرات خوبی که در ذهن خانواده اش به جا گذاشته است همیشه در کنارشان حضور دارد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۱    
بچه های تیم فوتبال طفلان مسلم که از بین هیئتی های پنجتن شکل گرفته بود، بعد 20 سال یکدیگر را پیدا کردند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۲    
گزارش شهرآرانیوز از بازار دلار در مشهد نشان می دهد نوسان های قیمت، بازار را بلاتکلیف کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۶    
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: فضای رسانه ای تبدیل شده است به عده ای شعبان بی مخ که از کاه کوه می سازند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۷    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به صحبت در خصوص پرداخت هزینه های بیمارستان و دفن مهرداد میناوند پرداخت و در ادامه گفت علی انصاریان از فوت مهرداد میناوند بی خبر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۷    
هم زمان با آغاز ایام الله دهه فجر و در آستانه چهل ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای در نخستین ساعات صبح امروز در مرقد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۱    
شما هم با دیدن آثار و اختراعات نسل های گذشته به هوش آن ها غبطه می خورید؟ نگران نباشید، جیمز فلین می گوید شما بی گمان از آن ها باهوش تر هستید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۵    
شاید تصور شما هم مثل بسیاری از مردمی که سراغ پایگاه های اهدای خون می روند، این باشد که کیسه خونی که از رگ های شما پر می شود، مستقیم به بیمارستان ها برای اهدا و نجات جان نیازمندان فرستاده می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۱    
دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان از فردا شروع می شود
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۵    
شهرخودرو با پیروزی بر تیم پرستاره سپاهان با دست پر به مشهد برگشت. این تیم موفق شد در نقش جهان سپاهان را سه گله کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۵    
گزارش شهرآرانیوز درباره ضرورت آموزش های مجازی در شرایط کرونایی که این روز ها دانش آموزان را با آسیب های فراوانی روبه رو کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۵    
از میان حدود 100 هزار نظر مردمی که پارسال، در قالب طرح محله ما ، یا روی بنر های نصب شده در محلات مشهد نوشته یا به تسهیلگران ارائه شدند، حالا اطلس نیاز های مردم مشهد ارائه و رونمایی شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۲    
شعر مشهد در آینه تاریخ انقلاب اسلامی، جایگاهی ویژه دارد. چنان که بزرگان ادب و فرهنگ، آن را پایگاه شعر انقلاب در کشور می دانند. شعری که همچنان پرقدرت جریان دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۲    
نمایندگان مشهد در چهارچوب هفته پنجم لیگ دسته سوم فوتبال کشور امروز به میدان می روند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۶    
بعد از ابراز نارضایتی هواداران گرگان از اتفاقاتی که بین آنها و مشاور جدید رسانه ای رئیس فدراسیون بسکتبال اتفاق افتاد حالا شاهد ابراز نارضایتی ملی پوشان هستیم!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۶    
شهید ابراهیم محبوب از علاقه مندان به ورزش به خصوص فوتبال بود و توانست با همت خود عضو باشگاه ابومسلم خراسان شود و بعد ها در عرصه مربیگری هم وارد شد و جوانان زیادی را آموزش داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۶    
چند روزی است که دروازه بان تیم پرسپولیس در تمرینات این تیم حاضر نمی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۶    
تیم مخابرات در سال 1362- عکس مربوط به حضور این تیم در جام شهدای محراب است که آن سال ها در زمین آسفالت مجموعه ورزشی مهران با دروازه های هندبالی برگزار می شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: براساس توافقات صورت گرفته قرار است مبلغ 300 میلیارد تومان برای رفع تنش آبی 350 روستای استان اختصاص یابد تا در مدت 2 سال مشکلات آبی همه روستا های ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۰    
در میان آثار تازه منتشر شده بسیاری از سبک های موسیقی را می توان پیدا کرد. در ادامه مروری داریم به برخی از مهم ترین این آثار.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۰    
با اعلام ستاد کرونای استان، رنگ زرد کرونایی مشهد تایید رسمی شد تا از این پس محدودیت های این وضعیت دوباره برای مشهد برقرار شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۷    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ضمن تشریح پروتکل های مربوط به بازگشایی تالار های پذیرایی، گفت: تالار های پذیرایی با تعداد محدود نفرات مجاز به فعالیت هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۷    
غلامرضا بنی اسدی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۷    
علیرضا حیدری - عضو شورای سیاست گذاری شعر خراسان رضوی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۱    
حال هیرمان ، شیر نر ایرانی که سال گذشته از باغ وحش بریستول انگلیس به باغ وحش ارم تهران منتقل شد، خوب نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۶    
این طور که مشخص است، تفسیر رئیس احمدی از چابک سازی در بسکتبال با بقیه متفاوت است، وگرنه نباید شاهد رؤسای بازنشسته در کمیته ها باشیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۱    
همزمان با سالروز ورود امام راحل به ایران نقاره های بارگاه منور رضوی به صدا درآمدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۱    
13 بهمن ماه، سالروز وفات این بانوی فرهیخته و پرتلاش و بنیان گذار مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس است. به همین مناسبت گفت وگویی با یکی از شاگردان ایشان و مدیر کنونی مکتب نرجس، خانم منور شایسته خو ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۶    
صبح امروز و با استفاده از سلاح شکاری، پدری پس از به قتل رساندن زن و 2 فرزندش به زندگی خودش نیز با اسلحه شکاری پایان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۶    
نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخشی از مصوبات کمیسیون تلفیق به شکل غیرعلنی آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۵    
ارزش واقعی سهام عدالت با توجه به روند صعودی بورس و نماد های مربوطه نسبت به هفته قبل افزایشی شده و ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه حدود 500 هزار تومان تا بیش از 10 میلیون تومان افزایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۲    
هم زمان با سالروز 12 بهمن 1357 روز بازگشت پیروزمندانه امام خمینی (ره) به ایران، بازسازی صحنه اسکورت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا (س) تهران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۶    
به دلیل محرومیت روسیه راننده جوان هاس با مشکلاتی روبه رو خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۱    
حضور طا ها 5 ساله و کوچک ترین شرکت کننده گروه جوانمردان ایران زمین، برروی صحنه برنامه عصرجدید با محافظ و بادیگارد را ببینید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۲    
بهزاد لیتو، خواننده رپ وR&B در ویدئویی مدعی شد که دو روز پیش واکسن کرونای چینی تزریق کرده و فردای تزریق، بدن درد و سردرد عجیبی سراغش آمده. تست کرونا داده و مثبت شده است!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۲    
هم زمان با آغاز ایام الله دهه فجر و در آستانه چهل ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای در نخستین ساعات صبح امروز در مرقد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۰:۴۶    
سروش فرهمند، آخرین اجرای قسمت دوم از مرحله نیمه نهایی فصل دوم عصرجدید را با موزیکی زیبا اجرا کرد.