چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۹May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 2 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 3 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 4 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 5 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 6 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 7 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 9 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 10 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 11 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 13 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 15 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 16 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 17 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 21 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 23 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 24 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 25 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 28 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 29 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا: تا 10 روز دیگر فاز اول واکسن ایرانی تمام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
ستاره مشهدی زووله هلند پس از درخشش در 2 هفته اخیر، حالا به لیگ ایران چراغ سبز نشان می دهد و شنیده می شود که با باشگاه تراکتور و البته سپاهان مذاکراتی هم داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۷    
در این ویدئو کارشناس مذهبی حکم تطهیر و شستشوی لباس نجس در لباسشویی را از نظر فقهی بررسی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۰    
معمولا پس از کاهش یا افزایش وزن، پوست بدن دچار افتادگی می شود که رفع آن همیشه برای افراد یک دغدغه محسوب می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی پذیرش در رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی دوره کاردانی نظام جدید سال 1399 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۱    
شهردار مشهد از هزینه کرد 200 میلیارد تومانی برای تأمین زیرساخت های پروژه حق تقدم عابرپیاده در شهر خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۵    
وزیر خارجه جدید آمریکا مدعی شد که دولت بایدن مایل به بازگرداندن ایران به تعهدات هسته ای است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۵    
امین الیاسی 15 ساله، شب گذشته به دلیل شدت جراحات در بیمارستان طالقانی اهواز جان باخت که بر این اساس تعداد فوت شدگان این حادثه تاکنون به دو نفر رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۰:۳۷    
مهرداد میناوند، پیشکسوت فقید پرسپولیس و تیم ملی.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۰:۱۶    
جدول زمانی مدرسه تلویزیونی برای روز پنجشنبه 9 بهمن 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۵۲    
مهرداد میناوند، پیشکسوت فقید پرسپولیس در یکی از برنامه های تلویزیونی پرده از راز دوری از پسرش برداشت و گفته بود: به شدت دلتنگ پسرش است به همراه مادرش در وین اتریش زندگی می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۳۷    
مهرداد میناوند، پیشکسوت فقید پرسپولیس در سال های اخیر برای پرسپولیس به همراه حامد طاها آهنگ خوانده بود که در ادامه می شنوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۳۱    
رییس نمایندگی سیاسی ایران در ابوظبی در توئیتی از آغاز فرایند صدور ویزای امارات برای ایرانیان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۳۱    
خبر تلخ و ناگهانی درگذشت ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی، موجی از واکنش ها را در پی داشته و از صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تا پیشکسوتان پرسپولیس اقدام به انتشار عکس زنده یاد مهرداد میناوند کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۲۲    
مهرداد میناوند، پیشکسوت فقید فوتبال ایران، در حالی امشب درگذشت که در دوران ورزش حرفه ای، سابقه گلزنی به امارات برای تیم ملی کشورمان را در کارنامه داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۰۷    
مهرداد میناوند، ستاره سابق پرسپولیس، تیم ملی و اشتورم گراتس اتریش پس از روزها مقاومت در برابر ویروس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۱:۲۵    
معاون وزیر آموزش و پرورش از در نظر گرفتن ردیف استخدامی برای همه نیروهای حق التدریس مشمول قانون تبصره 10 ماده 17 خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۱:۰۷    
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با کاهش ناچیز، در حدود 10 میلیون و 500 هزار تومان باقی ماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۶    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: شکاف بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری با دستور رئیس جمهور به زودی ترمیم می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده و همچنین عاملین دخیل در انفجار تاسیسات نطنز خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند در تمامی شعب و کارگزاری های سراسر کشور متوقف می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۵    
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد داوطلبان می توانند تا روز شنبه مورخ 99/11/11 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۹:۲۵    
با درخواست اتاق اصناف ایران از وزارت صمت، الزام و اجبار نگهداری و عرضه تخم مرغ بسته بندی در شرایط یخچالی لغو شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یک مسافر از کشور هلند که در فرودگاه تست کرونا داده به ویروس کرونای انگلیسی مبتلاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۸:۴۶    
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: دولت از بازار سرمایه حمایت می کند، اما این بازار را تضمین نمی کند. تلاش خود را می کنم تا دخالت های سیاسی از بین برود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۸:۱۶    
علی مسعودی، نویسنده و کارگردان سریال هشت آباد با کمدی جدید خود به دنبال خاطره بازی با مخاطب در دوران دهه 60 و به نوعی خاطرات خودش در کوچه پس کوچه های مشهد مقدس است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۷:۵۵    
محمود فکری اعتقاد دارد اسم گروه استقلال مرگ نیست و تیمش باید از این مرحله به مرحله بعد صعود کند. فکری انتظارات بزرگی از تیمش دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۷:۵۵    
شیخ دیاباته که در تمرین های روز های اخیر استقلال بیشتر انفرادی کار می کرد با مصدومیت مواجه شده و ممکن است بازی با نفت مسجد سلیمان را از دست بدهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۷:۵۲    
مهدی ترابی از طریق مدیربرنامه های خود با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با این باشگاه قرارداد منعقد خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۷:۱۶    
پلیس کابل می گوید که در نتیجه ی چهارمین انفجار امروز در کابل که در منطقه گولایی دواخانه در ناحیه ی سوم شهر کابل، سه نفر زخمی شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۱    
به تازگی سامسونگ گوشی پایین رده ی گلکسی A02 را با قیمت مناسب و باتری 5000 میلی آمپری معرفی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۲    
جزئیات جدید از رفتن بردیا سعادت به مودنا در سری A به دست آمده است که نشان می دهد قرارداد سه ساله این بازیکن به صورت تصاعدی افزایش می یابد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۶    
اولین بازیکنی که از پرسپولیس در نیم فصل نقل و انتقالات جدا خواهد شد مشخص شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۶    
همزمان با روند کاهشی قیمت دلار بازار خرید و فروش خودرو با تشدید رکود روبرو شده و کمتر کسی حاضر به معامله است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۶    
در این مطلب به وضعیت حریفان تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۰    
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان معتقد است مشهدی ها آن ها را خیلی تحت فشار قرار داده بودند و با خوش شانسی توانستند پیروز این میدان شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۲    
با مصدومیتی که برای محمد حسین مرادمند به وجود آمده دوباره ترکیب دفاعی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان با تغییراتی مواجه خواهد شد. این بازی ظهر جمعه در مسجد سلیمان برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۲    
تبلیغات گوگل در گوگل ادز با دادن گواهی نامه اعتبار سنجی به افراد، به گوگل نشان می دهد که این افراد به عنوان یک متخصص حرفه در زمینه تبلیغات آنلاین فعالیت می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۲    
پرویز مظلومی اعتقاد دارد که استقلال از گروه مرگ صعود خواهد کرد. او براین باور است که هم گروهی با قدرت های آسیا ترس آور نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۶    
انتشارات کلک معلم یکی از قدیمی ترین انتشارات کنکور، از سال 1384 فعالیت خود را زمینه آموزشی و تالیف و تهیه کتاب های کمک آموزشی و کنکوری آغاز نمود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۷    
هیئت طالبان روز گذشته وارد تهران شد و قرار است با شماری از مقامات کشور دیدار و گفت وگو کنند. ملابرادر و هیئت همراه امروز به دیدار علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، رفتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۲    
نام نماینده سبزوار در مجلس یازدهم، چند روزی است که از سر زبان ها نمی افتد. این گزارش را درباره نماینده پرحاشیه ای که به لطف محمود احمدی نژاد پا به صحنه سیاست ایران گذاشت و حالا با 80 هزار رأی به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۷    
نتیجه اولیه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور روز شنبه 11 بهمن ماه 1399 در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۷    
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یادداشت مشترکی به یکشنبه 5 بهمن ماه که در فضای مجازی منتشر شد، با اشاره به حواشی مرتبط با ماجرای غسل پیکر آیت ا.. ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۵۲    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: هوشمندسازی و استفاده از فناوری های نوین از اهداف مهم ما در معاونت شهرسازی بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۰    
شهردار مشهد و جمعی از مسئولین شهری از پروژه مشارکتی و سرمایه گذاری علویه در محله پنجتن بازدید کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۷    
با وجود اینکه پلاسمادرمانی با استفاده از پلاسمای خون بهبودیافتگان کرونا روشی رایج است، هنوز هم سؤالاتی وجود دارد که آیا این روش واقعا تأثیرگذار است و باعث بهبود بیماران می شود یا نه!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۷    
لیگ قهرمانان آسیا با وجود شیوع کرونا در آسیا و جهان طبق برنامه آغاز می شود و مسابقات پیش بینی می شود که به موقع برگزار شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۱    
فیلم قاتل و وحشی حمید نعمت الله، بنابر تشخیص حجت الاسلام ارزانی، روحانی عضو این دوره پروانه نمایش که تطابق موازین شرعی فیلم ها در حیطه مسوولیت اوست غیرقابل نمایش به نظر رسیده و در حدود 80 درصد این ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن ارائه توضیحاتی درباره سفر هیئت سیاسی طالبان به ایران و اهمیت تحقق صلح در افغانستان برای کشورمان گفت: ما برای صلح افغانستان سرمایه گذاری زیادی کرده ایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۲    
دو دانش آموز دختر 17 ساله در دزفول خوزستان به طرز هولناکی خودکشی کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۴۶    
شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه) هفت هزار 279 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به عدد یک میلیون و 207 هزار واحد رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۴۶    
هیات سیاسی طالبان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر معاون دفتر سیاسی این گروه که روز گذشته وارد تهران شده است صبح امروز با دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و با وی گفت وگو کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۴۰    
قرعه کشی طرح پیش فروش یک ساله 7 محصول ایران خودرو با حضور نمایندگان سازمان ها و نهاد های نظارتی برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۷    
امروز 27 ژانویه برابر است با دوازدهمین سالروز درگذشت جان آپدایک (2009-1932)، داستان نویس و شاعر و منتقد آمریکایی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۷    
با زهرا رهنماپور، نوجوان پژوهشگر موفّق در حوزه ی زیست پزشکی، گفتگو کرده ایم. او توانسته است مقام سوم و مدال برنز جهانی مسابقات بین المللی علمی مهندسی 2020 کره ی جنوبی را به دست آورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۱    
نشست خبری مدیرعامل مؤسسه خیریه و توان بخشی همدم در آستانه افتتاحیه ششمین اکسپوی بزرگ عکس همدم در محل این مؤسسه برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۵    
پرسیده بودند: اگر برایتان آرد بیاوریم، برای جبهه نان می پزید؟ زن میان سال صدخروی هم لابد به خیال اینکه حکایت یکی دو کیسه است گفته بود: چرا که نه؟ ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۵    
حیاط خانه یادم هست، وقتی که برگ های رنجیده از هجوم پاییز از شاخه ها سقوط می کردند و صحن حیاط انباشته می شد از رنگ های زرد و سرخ.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۶    
شب گذشته یک دختر 18 ساله با پرتاب خود از روی پل جدید دزفول خودکشی کرد. خواهر 20 ساله وی نتوانست خودکشی خود را عملی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور گفت: تا روزی که در جمهوری اسلامی همه کاره رأی مردم است، شکست نمی خوریم. اگر در رأی مردم اماواگر ایجاد کردیم و گفتیم مهم نیست پای صندوق 50 درصد یا 80 درصد باشند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۷    
برخی از فعالان بورس، دهنوی را کم تجربه در امر بازار سرمایه می دانند؛ اما برخی دیگر معتقدند به علت رابطه خوب او با دولت، می تواند برای شرایط فعلی به گزینه مناسبی بدل شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۱    
آنتونی فائوچی، رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی ایالات متحده آمریکا استفاده از دو ماسک به جای یک ماسک را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مفید دانست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۵    
رئیس دفتر روحانی اظهارداشت: رئیس صداوسیما در جلسه امروز در سالنی که ما بودیم حضور نداشت. صداوسیما افرادی را دعوت می کند که مخالفان دولت هستند درحالی که الان نیاز به وحدت و انسجام داریم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۵    
برای نگاه دقیق تر به قطعه سووشون با علی رضا بدیع شاعر و غزل سرای معاصر خراسانی و محمد حقگو موسیقی دان، آهنگ ساز خراسانی درباره ویژگی های شعر و موسیقی این اثر گفتگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۲    
رضا نوازش سرباز هنگ مرزی پاوه کرمانشاه (مرز هیرویی) با جمع آوری حقوق ماهیانه سربازی خود، یک زندانی در بند را از زندان آزاد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۲    
فرماندار مشهد گفت: در حالی که روند ابتلای افراد به کرونا در مشهد سیر نزولی به خود گرفته بود، متأسفانه این روند هم اکنون متوقف شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۲    
جنگ که شروع می شود، همه مردان این روستا به جبهه می روند، آن چنان که کار تشییع و تدفین شهیدانشان را زنان برعهده می گیرند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۲    
انجمن معتادان گمنام (NA) یا (Narcotics Anonymous) در سال 1368 بعد از اتمام جنگ در ایران پاگرفت و سال 1377 نیز دفتر مشهد به طور رسمی، کار خود را آغاز کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۶    
پس از آنکه رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت از وزیر جوان کابینه حمایت کرد، آذری جهرمی در توئیتی نوشت: ممنونم آقای رییس جمهور .
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی اجرای قانون جدید چک، ویژگی های ظاهری چک های جدید و لزوم ثبت آن ها در سامانه صیاد بانک مرکزی را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به ادعای مقامات اسرائیل در صورت بازگشت آمریکا به برجام گفت: فکر می کنم دولت جدید آمریکا مثل سایر کشورها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۰    
قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و 4 نماینده ایران در این مسابقات حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۱    
شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، به رهبران جهان هشدار داده که جنگ سردی جدید در راه است و خواستار اتحاد کشور ها در مواجهه با همه گیری ویروس کرونا شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۵    
من یک دوامی هستم؛ دوام سربلند بحران ها/ من یک شهروند آماده هستم در مقابل بحران ها ؛ این شعارشان است که در تمام این سال ها برای تحققش تلاش و فرهنگ سازی کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۵    
هنوز هم داریم شهید می دهیم، همسرجانباز مرتضی بابای خراسانی از فرماندهان پشتیبانی جنگ به تازگی به سوگ نشست
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۵    
انتظار از فردای روز عقد در ذهن مریم برات پور جرقه زد و در سال های اسارت همسر در دلش خانه کرد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۵    
در این گفت وگو چندان به شخصیت اخلاقی آیدین آغداشلو کار نداریم؛ اما از میان صحبت های شهسوار می توانیم خیلی از مناسبات اجتماعی، اخلاقی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۲    
حبیبه جعفریان - نویسنده و روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۲    
با توجه به زرد شدن وضعیت بسیاری از شهر ها و استان ها، از امروز (چهارشنبه 8 بهمن 99) ثبت نام در سامانه مجوز تردد بین شهری منتفی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۲    
درست همین جا بود که برای اولین مرتبه جسد او را با تینر به آتش کشیدیم. البته روز بعد مجدد به محل آمدیم و جسد سوخته را به چند کیلومتر آن طرف تر انتقال دادیم و برای دومین مرتبه آتش زدیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۲    
نوزده ساله است ، سنی که تقریبا تمام جوانان از همین سال ها خط و ربط زندگی شان را مشخص می کنند و نشان می دهند که قرار است آینده چه کاره شوند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۰    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تصویب اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در جلسه روز گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی، جزئیات آن را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۰    
رئیس کمیته بین المللی المپیک از کشور ها خواست ورزشکاران خود را برای المپیک واکسینه کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۰    
افزایش قیمت آب مصرفی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۰    
محمدجواد رنجکش - عضو هیئت علمی دانشگاه
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۵    
دستیار جدید رحمتی، وجوه ناشناخته زیادی دارد؛ از سرمربیگری در نساجی تا سابقه طولانی کار با سرمربی استقلال. حالا باید منتظر ماند و دید آیا به کار مشهدی ها و شهرخودرو می آید یا نه؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۲    
تصویری به یادماندنی از جدال خداداد عزیزی، ستاره مشهد با مارکار آقاجانیان در ورزشگاه آزادی - عکس مربوط به زمانی است که خداداد در بهمن تهران بازی می کرد و مارکار بازیکن پاس بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۲    
تیرماه سال 1375 تیم پیام مقاومت مشهد در چهارچوب هفته چهارم جام آزادگان به مصاف پرسپولیس تهران رفت. مسابقه ای که در ورزشگاه آزادی انجام شد و در پایان تیم میزبان با گل های کریم باقری و مهدی مهدوی کیا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۰    
درحالی که تا دو هفته پیش، قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی بین 100 تا 105 هزار تومان بود، در چند روز گذشته روند افزایش قیمت این ماده پروتئینی سبب شده است قیمت هرکیلوگرم آن در برخی مناطق مشهد حتی به 135 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۷    
در مجلس گذشته قانونی در رابطه با مهریه مصوب شد که بالای 110 سکه مهریه زندان نخواهد داشت از این رو و با توجه به افزایش قیمت سکه کمیسیون قضایی مجلس یازدهم طرحی مدنظر دارد که مهریه بیش از 5 سکه زندان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس اسبق سازمان خصوصی سازی به اتهام اخلال عمومی در نظام تولیدی کشور به 15 سال حبس محکوم شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۷    
کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه برای اولین بار از زمان رسیدن به قدرت با ولادیمیر پوتین گفت وگو کرده و نگرانی ها درباره فعالیت های روسیه از جمله برخورد با الکسی ناوالنی را مطرح کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۵    
دکتر سیروس سهامی، اولین رئیس دانشگاه فردوسی مشهد پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سن 85 سالگی بر اثر کرونا درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۵    
جذب مدافع تیم استقلال به پرسپولیس از سوی مسئولان این باشگاه فعلا تکذیب شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد: در جریان سفر به ارمنستان با همتای ارمنی خود و همچنین نخست وزیر این کشور همسایه در ارتباط با روابط دو جانبه وهمچنین همکاری های چندجانبه منطقه ای رایزنی و گفت وگو ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۲    
نمی توان باور کرد یحیی گل محمدی متوجه نیست چه حاشیه عجیبی برای تیم پرسپولیس با مصاحبه های سریالی علیه رسول پناه و سایر مدیران سابق تیمش می سازد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۵    
ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 1400 با تاثیر 30 درصدی سوابق تحصیلی، از اوایل هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۷    
بیمه شده برآوردی از سابقه کاری خود دارد که با اطلاعات ثبت شده در پرونده بیمه ای جور نیست؛ برای این اتفاق دلایل متعددی می توان سراغ داشت که شایع ترینش اطلاعات نادرستی است که طرف کارفرما به سازمان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۱    
در روزهای کرونایی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری، چند نکته مهم درباره محافظت از وسایل مورد استفاده در این دوران توصیه می شود.
  • ۱