یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 2 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 3 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 4 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 5 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 6 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 7 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 9 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 10 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 11 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 13 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 15 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 16 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 17 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 21 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 23 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 24 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 25 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 28 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 29 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۳۰    
شاید مهمترین اتفاق هفته آینده بازار سهام تغییر دامنه نوسان بورس به منفی دو تا مثبت شش باشد. در همین حال سهامداران منتظر هستند با این گونه تصمیمات حمایتی کمی از ضررهای چند ماه اخیر جبران شود اما آیا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس تهران لیست بازیکنان مدنظرش برای نیم فصل دوم را به مدیرعامل باشگاه ارائه کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۶    
بازار خودرو ها ماه هاست که در رکود فرو رفته و میزان معاملات به حداقل رسیده، این روز ها فقط کسانی که مصرف کننده واقعی هستند، نسبت به خرید خودرو اقدام می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۷    
با تزریق واکسن کووید19 به بخشی از کادر درمان، ساعت شمار پایان همه گیری جهانی در ایران به حرکت درآمد و براساس برنامه وزارت بهداشت، حرکت آن یک سال طول می کشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۱    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: احتمال خطا در رنگ بندی کرونایی مشهد در نرم افزار ماسک وجود دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۳:۰۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز پنجشنبه بیست و سوم بهمن ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۲:۳۰    
مدیرکل غرب آسیای وزارت خارجه با انتشار توئیتی با اشاره به آغاز واکسیناسیون در ایران نوشت که چه برنامه ای می توانیم برای واکسیناسیون 3 میلیون مهاجر قانونی یا غیرقانونی افغان در ایران انجام دهیم؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۱    
پزشک اورژانس بیمارستان افضلی پور کرمان برای نجات مردی که با سیانور (سیانید) خودکشی کرده بود دستور داد 5 هزار آمپول B12 برای وی تزریق شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۱    
فیلم سینمایی یدو با دریافت 5 سیمرغ و یک دیپلم افتخار رکورددار دریافت جوایز در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۱:۳۰    
رنگ بندی جدید شهرستان ها که از شنبه 25 بهمن ماه در سراسر کشور اعمال خواهد شد، فهرست اسامی مناطق، شهرستان ها و شهر های وضعیت قرمز، نارنجی و زرد و آبی کرونا را در ادامه مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۱:۲۱    
ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشرشده که نشان می دهد کودکی در یک مغازه آپاراتی مشغول به کار است و توسط صاحب کار خود آزار و اذیت می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۰:۰۶    
مارک جانسون در کتاب بازآفرینی مدل کسب و کار با مطالعه جامع نمونه های مختلفی از شرکت های موفق، و کالبدشکافی دلایل ناکامی سایر شرکت ها، نشان می دهد چگونه می توانیم به صورت پیوسته و نظام مند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۰:۰۶    
گیمیفیکیشن (Gamification) برخلاف سختی نگارشش یک تکنیک فوق العاده جذاب، ساده و زودبازده در بازاریابی محتوایی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۹:۲۷    
برگزیدگان جشنواره سی و نهم فیلم فجر در سالنی خلوت، زیر سایه ویروس کرونا معرفی شدند. اختتامیه این دوره از جشنواره با یاد علی انصاریان، چنگیز جلیلوند و پرویز پورحسینی برگزار شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۰    
دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، گفت: درحالی که تا دو ماه پیش هنوز فکر نمی دانستیم جشنواره برگزاری خواهد شد یا خیر الان خوشحالم که بگویم جشنواره با چهار هزار سانس با موفقیت و سلامت برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
اداره هوانوردی افغانستان اعلام کرد که کار مطالعات امکان سنجی احداث بزرگ ترین فرودگاه این کشور با هزینه 2 میلیارد دلار در جنوب کابل پایان یافته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۵    
سی ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر در شرایطی متفاوت از تمام دوره های قبل با مهمان هایی اندک به پایان راه رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۳۰    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وضعیت مشهد در نرم افزار ماسک وزارت بهداشت پس از دو هفته از رنگ زرد به آبی تغییر کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۲۱    
گنجینه طلایی باختر یکی از پنج گنجینه ی برتر جهان و میراث باشکوه و باعظمت افغانستان است که به لحاظ تاریخی، به دوران یونان باختری می رسد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۶    
پیروز قربانی، پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه ای به انتقاد از نحوه برخورد و رفتار مربیان آلمینیوم اراک پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا در اردیبهشت خبر داد و گفت: برای حفاظت از ملت بخشی از واکسن مورد نیاز اکنون وارد می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
در آستانه دیدار حساس تیم های سپاهان و استقلال تهران، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، هنوز وضعیت چند تن از بازیکنان سرشناس استقلال مشخص نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته 61 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جانباختند، گفت: تعداد جانباختگان بیماری در کشور نیز به 58 هزار و 686 تن رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۲    
امام جمعه مشهد گفت: معجزه انقلاب اسلامی ما این است که در عمق جان مردم نفوذ پیدا کرده است و با خون و جان و خمیر مایه وجود مردم آمیخته شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۱۲    
ابراهیم اثباتی، همسر نسیم ادبی چندی پیش، پس از تحمل بیماری سرطان در سن 49 سالگی درگذشت، نسیم ادبی با سریال شهرزاد به شهرت رسید و شناخته شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمهور گفت: امسال را در حالی جشن می گیریم که ملت در سال 99 در یک جنگ اقتصادی بعد از سه سال در حال پیروزی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۲    
اسامی برندگان، قرعه کشی همزمان دو طرح فروش فوق العاده 6 محصول و طرح پیش فروش یک ساله 9 محصول سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد های نظارتی منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۰:۴۲    
مربی بدنساز زنیت سن پترزبورگ روسیه خبر داد مهاجم ایرانی در تلاش است تا در سریع ترین زمان ممکن به میادین برگردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۷    
حرکت نمادین خودروها و مراسم گرامیداشت 22 بهمن ماه همراه با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی با حضور پرشور مردم مشهد در حال برگزاری است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۹:۵۷    
آمار جهانی مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 107 میلیون و 411 هزار و 552 نفر رسیده و مرگ دو میلیون و 351 هزار و 195 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۹:۴۵    
تا پیش از اکران شیشلیک در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، همکاری محمدحسین مهدویان و رضا عطاران از آن دست اتفاق های سینمایی بود که شاید هیچ وقت پیش بینی نمی شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۹:۴۲    
راهپیمایی موتوری 22 بهمن آعاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای هفت منطقه در کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۷:۱۵    
با قطره های اندک شروع شد و سپس به دریای پرموج انقلاب اسلامی ریخت. راهپیمایی های مردمی به آتش زیر خاکسترمانده ای می مانست که هربار با حادثه ای گر می گرفت و گداخته تر می شد.