یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 2 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 3 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 4 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 5 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 6 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 7 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 9 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 10 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 11 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 13 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 15 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 16 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 17 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 21 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 23 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 24 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 25 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 28 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 29 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۶    
شاخص کل بورس با رشد 22 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و 192 هزار واحد رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۱    
یارانه نقدی بهمن ماه ساعت24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام کنکور سراسری ناپیوسته سال 1400 امروز، دوشنبه 20 بهمن به پایان می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۷    
متخصص گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: در بررسی های اولیه خشونت صدای دوهفته ای در مردانی که سیگار مصرف می کنند سرطان حنجره تلقی می شود، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۶    
پیاز سرشار از ویتامین C است، ولی نکته ی مهم تر این است که فرآیند فعال شدن ویتامین C و عملکرد آن را در بدن تسهیل و بهبود می دهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۲    
دعوتنامه خودرو هایما اس_7 توربوشارژ (4 ایربگ) با موعد تحویل شهریور 98 با قیمت 200 میلیون تومان و با موعد تحویل 30 روز صادر شده و مشتریان می توانند مطابق جدول اعلام شده در صورت تمایل محصولات جایگزین ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی در یک پست اینستاگرامی از حذف تدریجی استفاده از کارت خرید و جایگزین شدن استفاده از گوشی هوشمند همراه برای تراکنش های خرید در فروشگاه ها خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۵    
بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی نوشته اند که از دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر انتظار برخورد با موارد این چنینی را دارند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 7065 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
رابطه باشگاه استقلال و کاپیتانش هر روز سردتر می شود. آیا توطئه ای در کار است؟! حتی خوش بین ترین هوادار استقلال هم باور نمی کند که انتشار اسناد یک باشگاه بدون اطلاع مدیرعامل و هیئت مدیره شدنی باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل سمات گفت: فرایند اعطای کارت اعتباری 2 بانک برای مشمولان سهام عدالت نهایی شده است که به زودی عملیاتی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۵    
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: آخرین مهلت ثبت نام وام 5 میلیون تومانی روز شنبه 25 بهمن است و پس از اتمام زمان ثبت درخواست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۵    
درحالی که بعد از بازی با نساجی برخی بازیکنان استقلال از ایجاد مشکل برای فکری صحبت به میان آوردند وحتی گفتند باشگاه او را نمی خواهد و درعین حال شایعه کناره گیری فکری نیز شنیده شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۰    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دایره اختیارات هر نهادی مشخص است و رفتارهایی از قبیل دعوت مردم به شکایت از رئیس جمهور رفتارهای سیاسی است و جنبه حقوقی ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۰    
هند به دلیل وجود گزارش هایی در مورد بروز عوارض پس از تزریق واکسن کرونای شرکت فایزر، از تایید مجوز استفاده اضطراری از این واکسن خودداری نمود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۷    
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار گفت: در جلسه امروز شورای عالی بورس 4 تصمیم مهم از جمله تغییر دامنه نوسان گرفته شد. بر این اساس دامنه نوسان بین منفی 2 درصد و مثبت 6 درصد خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۵    
جدول زمانی مدرسه تلویزیونی برای روز یکشنبه 19 بهمن 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اظهارات اخیر مسئولین آمریکایی در ارتباط با جنگ در یمن گفت: توقف حمایت و عدم فروش سلاح به ائتلاف عربستان در صورتی که یک مانور سیاسی نباشد می تواند گامی در جهت تصحیح ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: تاکنون بیش از 86 هزار درخواست صدور شناسنامه برای فرزندان اتباع خارجی با مادران ایرانی ثبت شده است. تاکنون 570 جلد شناسنامه نیز صادر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۰    
در جریان معاملات امروز بازار سهام، فشار عرضه باعث شد شاخص کل با ریزش 37 هزار واحدی به عدد یک میلیون و 135 هزار واحد برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۴۰    
وزارت آموزش و پرورش شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است داوطلبان تا سن 24 سال می توانند در آزمون سراسری 1400 ثبت نام کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۷    
دوازدهمین مرحله قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو با ارائه 9 محصول صبح امروز 18 بهمن 99 برگزار و نتایج آن هم اکنون اعلام گردید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۷    
نخستین ساخته سینمایی عادل تبریزی به فیلم خوش ساخت و البته مخاطب پسندی تبدیل شده که می تواند فضای جشنواره را از آن حالت خشک و رسمی خود خارج کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۶    
مهدی ترابی سرانجام قراردادش را با پرسپولس منعقد کرد. ترابی به عنوان بازیکن آزاد با پرسپولیس قرارداد بسته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۶    
قرارداد وریا غفوری در زمان مدیرعاملی سعادتمند وبه خواست این مدیر افزایش پیدا کرده، اما درکمال تعجب مدیران کنونی استقلال از وریا غفوری به کمیته اخلاق شکایت کرده اند تا این قرارداد را کاهش دهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۰    
در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) و در روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا دیدار می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۰    
پژمان جمشیدی در نشست خبری فیلم خط فرضی در جشنواره فیلم فجر در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود: در فوتبال که به جایی نرسیدید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۱    
رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت های الکترونیکی بزودی از پروژه حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید رونمایی می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۱    
فرنوش صمدی در نشست خبری فیلم خط فرضی درباره سه گانه اش و دو قسمت دیگری که خواهد ساخت صحبت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۶    
مهاجران افغانستانی یک ماه فرصت دارند اطلاعات بانکی شان را تکمیل و کدشهاب دریافت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۷    
فدراسیون پزشکی ورزشی با آزمایشگاه کن نامه نگاری کرد تا هرچه زودتر پاسخ نمونه های ارسال شده وزنه برداری اعلام شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۵    
این روزها، تبلت ها دستگاه های کاملاً پرکاربردی هستند و به لطف ترکیب قدرتمندی و طراحی، دستگاه های بسیار خوبی برای استفاده تجاری هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۶    
آندرانیک تیموریان، کاپیتان سابق تیم ملی قصد دارد نیم فصل برای تراکتور بازی کند. مسعود شجاعی اخیرا حول این محور با آندو صحبت هایی انجام داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۰    
معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: مهلت مراجعه صاحبان مشاغل فرهنگی، ورزشی و گردشگری به بانک ها برای دریافت تسهیلات تا نیمه اسفندماه تمدید شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۱    
در هفته بیست و ششم سپاهانی ها توانستند در یک بازی زیبا از سد سایپا گذشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۱    
نخستین محموله ی واکسن کرونا قرار است، فردا یکشنبه به کابل برسد. این محموله واکسن کرونا کمک هند به افغانستان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
ارسلان کاظمی معتقد است تیم های عربی هراز گاهی برای تیم ملی بسکتبال مشکل ساز می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
تصاویر سحر دولت شاهی در حاشیه جشنواره فیلم فجر
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
خانواده فوتبالیست فقید کشورمان قرار است پیگیر شائبه هایی که به وجود آمده شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۰    
اردوی تیم ملی بسکتبال با 16 بازیکن برای حضور در رقابت های کاپ آسیا آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۰    
بیش از یک سال است که ویروس کرونا زندگی بشر را مختل کرده است و روزانه هزاران نفر را به کام مرگ می کشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 6983 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۶    
در روز پنجشنبه سینما های مشهد به نمایش تک تیرانداز و مصلحت اختصاص یافتند که هر دو فیلم پروژه هایی ملی بودند؛ اولی یک اثر خوش ساخت در گونه دفاع مقدس و دومی یک تریلر سیاسی مربوط به تاریخ معاصر ایران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۰    
بخشنامه الزام دادسراها و دادگاه ها و ضابطان دادگستری به پذیرش مستقیم شکایات مردم از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: در شرایطی که دشمن تلاش می کرد فروش نفت و درآمدهای کشور را کاهش دهد، صنایع پتروشیمی به کمک اقتصاد کشور آمدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۶    
فرنوش صمدی پس از افتخارآفرینی بسیار در جشنواره های معتبر جهانی برای فیلم های کوتاهش، از دو سال پیش به عضویت آکادمی اسکار درآمد و حالا در نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند، به یک ملودرام زنانه رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۵    
جمعی از مقامات امنیتی، نظامی و دیپلمات های پیشین آمریکایی از رئیس جمهور جدید کشور خود خواستند تا به توافق هسته ای با ایران بازگردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۲    
به نظر می رسد اصولگرایان در این مسیر راه دشوارتری در پیش داشته باشند، زیرا حضور چهره های مختلف اصولگرا در رسانه های گوناگون و اظهارنظر دراین باره حاکی از همین دشواری است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۰    
محاسبات کارگران در کمیته مزد 1400، از رسیدن هزینه معیشت خانوار های کارگری به 9 میلیون و 200 هزار میلیون تومان حکایت دارد که جبران آن جز با اجرای کامل و درست قانون کار در چندین سال متمادی امکان پذیر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۰    
در فاصله کمتر از یک روز از رفتار وریا غفوری پس از تعویض مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی، حالا به شکلی عجیب قرارداد او و جزئیاتش از سوی باشگاه استقلال به بیرون درز کرده و مشخص شده است او پولی هنگفت از ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۰    
دلیلمان برای سراغ گرفتن از دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، دغدغه خاطر درباره واجبی فراموش شده است که ترک آن، اتفاقات نامبارکی را رقم می زند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی شورای نگهبان از انتخاب اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ارائه آن به وزارت کشور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: تعداد شهرهای نارنجی 2 برابر شده و تعداد شهرهای زرد افزایش پیدا کرده است، شهرهای آبی نیز کاهش یافته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ممنوعیت ورود پلاک های غیربومی به 3 استان و 7 شهر کشور از امروز خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۲    
محسن قرایی بشارت امیدبخش داستان گوهای تازه نفس سینمای ماست که با حوصله ابزارهایشان را برای درگیری مخاطب به کار می برند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۲    
اولین هواپیمای حامل واکسن روسی کرونا در فرودگاه امام به زمین نشست. خبری خوب برای ما ایرانی ها که این روز ها شاهد ازدست رفتن هم وطنانمان به دلیل این ویروس هستیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۶    
تحلیل روان شناسانه ماجرای دختری که به امید ازدواج، خانه اش را به نام یک بازیگر معروف کرد، اما او زیر قولش زد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۶    
گویا همچنان هستند افراد و طرز تفکر هایی که با وجود همه این مستندات تلخ، اعتقادی به کرونا ندارند و بر این باورند که برای خلاصی از شر چنین ویروسی، کاسه داغ تر از آش شده ایم!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
محمدرضا هاشمی- خبرنگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
اوایل گروه های 10-20 نفری شب ها در چهارراه شهدا جمع می شدند و شعار های نه چندان داغ می دادند، اما محرم همان سال این جنبش ها زیاد شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
مؤسسه قرآنی محله کوی امیرالمؤمنین موفقیت های چشمگیری در کارنامه خود دارد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
پلیس 3 مجرم سابقه دار را برای چندمین بار در 2 منطقه از مشهد به دام انداخت
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
مرزبانان خراسان رضوی در عملیات جداگانه، 4 متهم ایرانی و خارجی را دستگیر کردند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
خانواده اشراقی قبل از انقلاب، پلاکارد می ساختند و به تظاهرات می رفتند، اما همسایه ها می گفتند رژیم با کار شما یکی دو نفر عوض نمی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۵    
خوراک دل مرغ از غذا های خوش مزه و فست فودی ایرانی است که با سبزی های مختلفی می توان آن را طعم دار کرد و پخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۵    
فیلم ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی، محصول مشترک ایران و کاناداست که تلاش کرده است ظواهر یک کشور آمریکایی از جمله گفت وگوی دیالوگ ها به زبان خارجی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه از این هفته واکسیناسیون در کشور آغاز می شود، گفت: قبل از 22 بهمن و در همین هفته و طبق اولویت های وزارت بهداشت کار واکسیناسیون با کادر درمان و بعد افراد دارای بیماری زمینه ای ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۲    
اگر شما هم می خواهید بدون ایجاد انتظار در دیگران در محیط کار خود مهربان باشید، این مطلب را دنبال کنید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۰    
رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهارداشت که واکسیناسیون در ایران از این هفته آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۰    
بعد از سیر صعودی افزایش قیمت 2 کالای اساسی مرغ و گوشت در یک سال گذشته، اکنون این بازار شاهد یک ثبات نسبی است اما از ارزانی خبری نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۷    
وقتی حجم غذا های سفارشی به این مراکز هم زیاد می شود که شده است، هیچ فرقی با غذا های رستورانی ندارند و نباید بنا به هر دلیلی بیش از یکی دوبار در ماه از این مراکز غذا تهیه کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
سخنگوی شورای نگهبان از انتخاب اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ارائه آن به وزارت کشور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۵    
جدیدترین قسمت برنامه همرفیق با حضور زنده یاد علی انصاریان و رضا صادقی از طریق پلت فرم نماوا پخش می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۵    
رکود بازار خودرو های وارداتی هم زمان با افزایش انتظار برای کاهش نرخ ارز ادامه دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۵    
در ادامه موضع گیری جدید مقامات آمریکایی درباره وعده بازگشت واشنگتن به برجام، سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که در این مسئله، توپ در زمین ایران است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۲    
خلیل ا... کاظمی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی نخستین مرکز معاینه فنی درون شهری خودرو های سنگین در شرق کشور افزود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نحوه رأی گیری بودجه 1400 در مجلس ابهامی نداشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۶    
آمد و شد خودرو های غیربومی به استان های مازندان، گیلان و گلستان و نیز شهر های مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافرپذیر بودن از امروز 18 بهمن 99 ممنوع است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۶    
همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع خط تولید انبوه موشک های دوش پرتاب پیشرفته پدافند هوایی افتتاح و کارخانجات تولید سوخت جامع جامد مرکب با هدف تامین ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۰    
گزارش شهرآرانیوز درباره قانونی که ابلاغ نشدن آن از سوی رئیس جمهور، بهانه شکایت نمایندگان مجلس شده است
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۰    
اطلس جامع محلات با هدف تهیه سند شناخت، بهبود هویت و برنامه ریزی برای محلات مشهد رونمایی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
مهربانی کردن که تاکنون تحقیقات زیادی درباره آثار مثبت آن بر سلامت جسم و روح انجام شده است، بیش از اینکه یک احساس باشد، یک اقدام تلقی می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۵    
زوج های تهرانی می توانند تا سقف 240 میلیون تومان شامل 100 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و 40 میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۲    
دکتر رسول جعفریان - عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۲    
محمدمعین وطن خواه
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۶    
حجت الاسلام محمدرضا زائری - پژوهشگر دینی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۰    
خواننده پرسپولیسی و مطرح کشورمان که سابقه خواندن برای هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را در کارنامه دارد، به تازگی قطعه ای به یاد دو پیشکسوت فقید پرسپولیس خوانده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۰    
در دومین روز هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، هیاهوی آمدوشد به سینما های مجری در پنجشنبه 16 بهمن، با اکران دو فیلم در ژانر های جنگی و سیاسیِ تک تیرانداز و مصلحت ، پررنگ تر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۷    
بزرگترین پیست اسکیت روی یخ خاورمیانه پس از 2 سال تعطیلی بازگشایی شد تا علاقه مندان به این رشته ورزشی بتوانند از امکانات فراهم شده در مشهد استفاده نمایند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۱    
محمد نوازی، دستیار مهدی رحمتی به فاصله یک روز از صحبت های امیدوارکننده اش در خصوص حمیداوی، مالک باشگاه پس از شکست مقابل مس رفسنجان با چرخشی کامل ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
ثبت چهارمین پیروزی در چهارمین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان باعث شد تا شاگردان فاطمه شریف با قدرت به صدر جدول تکیه بزنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
تیم فوتبال جوانان برق تهران در اوایل دهه 50 - در این عکس اکبر میثاقیان که آن روز ها یک جوان جویای نام بود دومین نفر نشسته از سمت چپ دیده می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۶    
دستورالعمل واکسیناسیون با واکسن اسپوتنیک وی روسیه در ایران برای استفاده در نظام سلامت و تزریق افراد اولویت دار اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۶    
تیم دختران ستاره هشتم مشهد با کسب آرای مردمی راهی فینال برنامه عصر جدید شبکه 3 شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۵    
بازیکن جدید تیم پرسپولیس فعلا نمی تواند برای این تیم بازی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۲    
ورزشکاران المپیکی در صورت مبتلا شدن به ویروس کووید 19 شانس برای رقابت در بازی ها نخواهند داشت.